B6 CR TDI 2008/12, 349 k/km, bija jauns, un 12 gadus tikpat garlaicīgs, būtiski remonti nav bijuši, pag nedēļā bija 12 TA, servisa grāmatiņa pilna, laikam jauns braucamais jāmeklē, bet līdzvērtīgu nav!
Nu tāds, ka Fanam, jau nebija, laikam drusku vecāks! Kāds dzinējs? Man tieši interesē kāds praksē ir šis 1.6 dīzelis? man ir iespaids, ka Hyundai/Kia dzinēji vispār ir kaut kādi atvasinājumi no iepriekšējo gadu japāņu dzinējiem? Visu laiku braucot ar VAGiem, pastāv zināmi aizspriedumi!
Saprotu, ka runa ir par Volvo, man līdzīgi bija VW B6 pie nobraukuma nedaudz pirms 300 tk, apdzenot uzreiz dzinēja jauda tika ievērojami samazināta, par aptuveni 30%, pēc tam izslēdzot dzinēju, atkal startējot, darbojās normāli, līdz kādu otro, trešo reizi straujāk ieskrienoties, jauda atkal samazinājās. Pēc dzinēja izslēgšanas nekāds brīdinājums nedega, atsākot kustību, viss darbojās, kā parasti, jaudas samazinājums atkal parādījās pēc vairākkārtējiem straujiem paātrinājumiem. Nobraukāju tā diezgan ilgi, kādu mēnesi, kad aizdzinu labot, remontētāji noteica diagnozi - dzinējs "nebūsto", un nomainīja turbīnas aktuatoru, pēc tam līdz pat šim braucu pilnīgi bez problēmām. Šo režīmu, kā sapratu ieslēdz dators, lai aktuatora bojājuma gadījumā nebojātu tālāk dzinēju.?
bet viena lieta mani dara piesardzīgu. Vienā pusē ir 6 bērnu ģimene, māte, meita, otrā - nīstie apdrošinātāji, policija, tiesa. Ja šādu lietu palaiž netā, tur jau viss vienos vārtos, neatkarīgi no faktiskajiem
Jā esi uztvēris! Nosacīti tā ir sabiedrības neaizsargātā daļa. LV tas nav sakārtots. Cik zinu ja tas būtu UK, tad viņu lietu nodotu valdības apmaksātam juristam, kurš viņus profesionāli pārstāvētu visās instancēs. LV valdība vēl nesaprot ka pastāv liela sabiedrības daļa, kas nespēj pareizi reaģēt šādās un līdzīgās situācijās.
atrabotka rakstīja: Šīs cenas ir šādas gandrīz pastāvīgi tevis minētajos tankos un tikai Rīgā. Pārējiem Latvijas iedzīvotājiem tas neko neizsaka. Dienas laikā pie Dzirnavu Nestes pat veidojas rinda. Kapēc tāda cenu politika un tieši konkrētajos tankos - tas tikai Nestei zināms.
tā gluži nav, vēl vakar Neste Lorupe tādas pat cenas, Pro Diesel zem 1 EUR.
jā, bet šoreiz klāt ir nācis vīruss, kuru gudras galvas sauc par pieprasījuma samazinājuma paātrinātāju!! Un kurš īsā laikā ir nositis zemē ekonomisko aktivitāti, praktiski visā pasaulē, līdz ar to pieprasījumu pēc degvielām! Visdrīzāk pieprasījums būs zems labu laiku tagad, un attiecīgi arī cenas !
Pilns atbalsts! VAG B6 2008/12, pirkts par savu naudu, pa 11 gadiem eļļas maiņa izveikta 11X tikai pēc datora norādes, pie dīlera, tagad nobr 337 tk. servisa grām vēl viena vieta apkopes atzīmei ir palikusi Nejūtos gudrāks par VAG ražotāju, kas spēj sērijveidā ražot divu turbīnu dīzeļus ar 240 ZS jaudu !
VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-333 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk. Tai pat laikā virsbūve rūsē, līdzīgi, ka te bija aprakstīts par aptuveni tā paša gada/nobraukuma Octavia.
Nu pārējās konkrētās prasības bez klīrensa un ietilpības ir, ka aizvietotājam ir jābūt vismaz B6 kravnesībai + braucamajam ir jābūt spējīgam pabieži baudīt ap 1,5 t smagu piekabi Šeit hibrīds ar CVT, kas papildus velk līdz sev elektromotoru + bateriju, diemžēl zaudē vienos vārtos
Nu jāsaka, ka virsbūves dizains visai OK, arī klīrenss un ietilpība, būtu OK, tomēr mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība neļauj izskatīt šo eksponātu, kā iespējamo B6 aizvietotāju Līdzīgi diemžēl ir arī ar jauno CR-V
Man B6, kad sabojājās turbīnas aktuators, arī dators neļāva pacelt rpm virs 3000, auto paliek par 20-30% mazāk jaudas, turbīna "nebūsto", bet nekas neraustījās. Arī, katru reizi iedarbinot viss darbojās, kā vajag, dators pats samazināja jaudu, ja mēģinot ieskrieties, pārāk strauji tiks spiests "gāzes" pedālis. Pēc dzinēja apturēšanas katru reizi dators atsāk dzinēja vadību pēc standarta parametriem, ar pilnu jaudu, līdz tādam paātrinājumam, kas tam nepatīk.
Ja jauda nav samazinājusies, tad šī vaina var nebūt.
jā interesants moments - VAG jaunie benzīna un dīzeļa dzinēji, pat būdami visai mazjaudīgi, "ražo" lielu griezes momentu, pie tam no visai zemiem rpm. Tas pats 2.0 VAG 115 zs CR TDI attīsta 320Nm pie 1500 rpm! kas arī nodrošina komfortablu braukšanu gan pilsētā, gan apdzenot. Nākošā jaudas versija šim dzinējam ar 150 zs attīsta 340 Nm, kas ir nedaudz vairāk. Pagaidām šādi paaugstināti Nm parametri nav novērojami citu ražotāju līdzīgas jaudas dzinējiem (nemotoriem pēc iAuto klasifikācijas )
Nu nav gan tā, vēlams ir Travel Assistant apraksts, tas ir režīms pusautomātiskai braukšanai, kad var atlaist stūri un auto turpina kustību uzņemoties vadību. Lai arī man nepatīk lielākā daļa jauno a/m palīgsistēmu, šī tomēr varētu būt ļoti noderīga praksē, piemēram veicot tālos pārbraucienus uz AT kalniem, sanāk, ka ar šo sistēmu viens braucējs bar nobraukt ievērojami lielākus attālumus, sevišķi nepūloties. Kopumā šis sistēmas pielietošana tieši VAG B8 facelift neizbrīna, jo šis braucamais tiek pozicionēts, kā piemērots tālajiem braucieniem
msh rakstīja: No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa
Gluži nevar piekrist, pie mums tas ir labs rādītājs tieši aukstā laikā, kad dzeses šķidrums silst daudz ilgāk, bet redzot, ka eļļa jau sāk iesilt var jau sākt braukt kārtīgi. Un tas ir daudz ātrāk nekā sekojot dzeses šķidruma temperatūrai (runa ir par VAG dīzeļa (B4 1Z) iesildīšanu gaitā, jo bez slodzes tas silst ļoti ilgi).
PL atvēruši satiksmei vēl vienu A1 maģistrāles posmu (33 km!!!) aiz Čestohovas, kas lieti noder arī LV iedzīvotājiem dodoties ziemas brīvdienās uz Alpiem
Gribas piekrist par to, ka tieši šovasar īpaši daudz ir pamanāmi kūpošie auto, pie tam arī visai pajauni! Parasti tie ir melni dūmi, kas palielinās konkrētajam eksponātam mēģinot ieskrieties, kas varētu liecināt par degvielas nepilnīgu sadegšanu, katalizatora neesamību u.c. Un tie galīgi nav dūmi no katalizatoru automātiskās izdedzināšanas, šajā gadījumā nekādi papildus dūmi neizdalās, tikai smaka un karstums.
Ja par degvielu tad, kur pazudušas Shell franšīzes degvielas uzpildes stacijas?? Ceļā uz Jūrmalu tā viena rēgojas ar noņemtām atpazīšanas zīmēm?? ! Kur palikusi kvalitatīvā britu/holandiešu degviela??
pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?
B6 CR TDI 2008/12, 349 k/km, bija jauns, un 12 gadus tikpat garlaicīgs, būtiski remonti nav bijuši, pag nedēļā bija 12 TA, servisa grāmatiņa pilna, laikam jauns braucamais jāmeklē, bet līdzvērtīgu nav!