AutoNet: Jā, garantija beigusies, bet šajā gadījumā man bija svarīgi pirmajā remontu reizē aizbraukt uz servi, kur tas autiņš visu "mūžu" remontējies, uzzināt, kas ir mainīts, kas jāmaina, kā jākopj, utt. Nu gribas visu izdarīt profilaktiski, lai auto kalpotu bez liekiem čakariem.
Bez tam, šis apmeklējums lika aizdomāties par cenām, utt. Skaidrs, ka visticamāk iemācīšos klučus nomainīt pats
Einstein rakstīja: Ir jājūt sava mašīna, perfekti jāredz mašīnas gabarīti, lai zinātu robežu, cik tuvu drīkst piebraukt citam, kas, iespējams, palaidīs. Ja nepalaiž, nu pofig, nākamais palaidīs. Ja nē- aiznākamais. Tāpat tas būs krietni ātrāk, nekā stāvēt to piecdesmit mašīnu rindu.
Ja visi "tipa neagresīvie", kas brauc pa tukšo joslu, kas vēlāk pievienojas citai (piemērs - posmā Berģi-Jugla vienā brīdī beidzas 3 un tālāk aiziet tikai 2 joslas) būtu tik laipni un aizbrauktu līdz vietai, kur šīs joslas saiet kopā, pēc rāvējslēdzēja principa iekļautos otrā joslā - būtu jau labi un neviens arī nestresotu. Bet nē - "neagresīvajiem" praidistiem par katru cenu ir jāmēģina iespiesties jau ātrāk - par ko arī tādus neviens nemīl.
Vakar novēroju sekas tam, kā daži agresīvie duriki ar B** paši sevi atmaskoja , no Zaļās ielas mēģinot pārbraukt pāri E.Melgaiļa ielai (pie Skonto stāvvietas). A tur ir T veida krusts, tāpēc bija frontāli uz apmales trāpījuši un abas priekšējās riepas izbliezuši. Pašattīrīšanās ibio.
Esmu nolēmis OCTA noteikti nepirkt lētāko - Baltikums, jo ja nu gadās CSN, kurā būšu vainīgs, kaut kā neērti tādu būs ārā vilkt. Tāpēc labāk samaksāšu nedaudz vairāk labākai apdrošināšanas kompānijai...
Viens Baltikuma OCTA klients šovasar sadomāja paspēlēt vilcieniņu ar manu auto, uztaisījām saskaņotu paziņojumu un - teikšu godīgi - nekādu problēmu ar atlīdzības saņemšanu man nebija - pat mēnesis nepagāja un naudiņa bija manā kontā un apdalīts arī nejutos.
Tā kā neiespringsti. Vienīgais, kas Balticumā nav kā pie cilvēkiem, ir darbam nepiemērota ūķa izmantošana klientu pieņemšanai, kā arī klientu apkalpošanas administratorei, kurai viss pie kājas.
Neviens no Tevis pēc avārijas negaida pašu elītāko polisi
Mūsu kantoris arī izmanto Smile Taxi - tādēļ, ka izmaksas ir 2x zemākas. Un tādēļ arī paciešam, ka taksists nerunā latviski, brauc agresīvi un izturas familiāri (sākumā viņiem vajadzēja ar pirkstu rādīt kur jābrauc, bet tam nu viņi ir tikuši pāri). Galu galā parasti tomēr nonākam galapunktā veiksmīgi.
Tas ir tāpat kā ar Tele2 - zona nejēgā slikta, visādi fona trokšņi, dropo zvanus, karina augšā telefonus, toties korporatīvais tarifs lētāks - tādēļ arī paciešam.
Ja to visu neapmaksātu uzņēmums, tad noteikti sāktu domāt.
Ja to visu neapmaksātu uzņēmums, tad noteikti sāktu domāt.
vecene - pumpaina, izskatās slima, bet uz pusi lētāka - a maxā ta darba devējs - ja pats maxātu tad domātu ?????? - zini ko izskatās ka domāt tu gan nēesi spējigs! - bet ja darba devējs maxā
Salīdzinājums ar veceni nekorekts, uzbrauciens personīgs, secinājumi virspusēji.
Ir tādi pakalpojumi, kur ir nepieciešama precizitāte (piemēram, datu apstrādes outsorcēšanā, meilservera funkcionēšana, utt.) un tādi, kur pietiek ar daudz maz pieņemamu kvalitāti (piemēram - taxi, telefona sarunas). Tas, protams, nenozīmē, ka fēlerus neviens nepamana, bet var iztikt.
Ja man pašam viss būtu jāapmaksā, iespējams, ka taxi es turpinātu izvēlēties lētāko, jo īstenībā man vnk ir jānonāk galā. Mobilo gan es izvēlētos LMT, jo ja pašam jāmaksā, tad tikai par daudz maz kvalitīviem pakalpojumiem. Ja nebūtu man Statoil kartes, arī droši vien pildītos Nestē.
Bet anyway priecājos, ka Tavas nelielās smadzenes atrada par ko ierēkt
Droši vien kārtējais, kurš uz miega rēķina centās ātrāk galā nokļūt.
Atceros, ka pirms pāris gadiem viens tāds uz Pleskavas šosejas man priekšā pa abām joslām skujiņā brauca un Sēnītē pirms pārvada pilnībā nobremzēja, lai vispār uz tilta trāpītu. Un nobremzēja tā, ka visa apkārtne pēc gumijas oda.
Tas, ka kāds nopircis kajeni, jau vien pierāda to, ka čomam galva šancē.
Drīzāk jau tas pierāda, ka galva kā reiz nešancē. Nevienam neskauž tava kājene vai galvene, vienīgi visiem ir acīmredzama vēlēšanās pazīmēties. Droši vien skolā kādreiz apcēla un vēl visādi citādi grūta bērnība bijusi
Tas, ka kāds nopircis kajeni, jau vien pierāda to, ka čomam galva šancē.
Drīzāk jau tas pierāda, ka galva kā reiz nešancē. Nevienam neskauž tava kājene vai galvene, vienīgi visiem ir acīmredzama vēlēšanās pazīmēties. Droši vien skolā kādreiz apcēla un vēl visādi citādi grūta bērnība bijusi
Acīmredzot tomēr skauž
Ja Tev finansiāli būtu vienalga, ko pirkt Getzu, Golfu, A6 utt. vai Kājeni, ko izvēlētos?
Optimālu tā brīža vajadzībām. Man auto ir, lai pārvietotos.
Kā labi noformulēja viena uzņēmuma vadītājs: tikai Latvijā krāvēji uzskata, ka viņiem jābrauc ar džipu vai Lexus. Un tad kredīta procenti kādu dienu paceļas - un tā kā par vienkāršiem darbiem lielas algas nemaksā, tad šie cilvēki drīz vien kļūst par Īrijas problēmu
nakujators rakstīja: Parādi kaut vienu uzņēmumu, kur krāvējam maksā tik, lai viņam banka vispār kredītu Lexus`am iedotu...
kā lai negribētu, bet tev taisnība
P.S. nu dikti gribētos zināt, kas tas par uzņēmumu, kur krāvēji ar lekšiem mauc un ja tā, ko viņi krāmē?
Ir pietiekami daudz uzņēmumu (ražojošie un loģistikas), kur ir no svara nekavēt piegādi - un tā kā fiziskā darba veicēji ir visnotaļ slinki savas pakaļas pacelšanā no dīvāniem, tad atsevišķos uzņēmumos krāvējam maksā pat līdz Ls 600 uz ķepas, vietām pat ar visiem nodokļiem - lai šamie vispār kustētos.
Tas jau ir mentalitātes jautājums - prasa krāvējam, kurš lielāko daļu algas mēnesī noliek par džipa līzi: priekš kam tev džips? Priekš kam, priekš kam - draudzene gribēja
Man sanāca divus gadus pabraukāt ar 93.gada 626. Ja neskaita nojāto motoru, kas ir objektīvi, ņemot vērā REĀLO nobraukumu, tad pārējās problēmas sagādāja tieši piekare. Bišķi par švaku Latvijas ceļiem. Bet tā - lāga autiņš.
Gros Auto par 31 Ls klučus piedāvā