MMX rakstīja: Ok, tad pajautāšu no otras puses - kādai tieši izglītībai un kvalifikācijai ir jābūt lai skaitītos inženieris?
Tadai arī izglītībai jabūt attiecīgās sfēras piemēram inženieris-enerģētiķis. Saprotams ,ka augsrtākā izglītība
MMX rakstīja: Ok, tad pajautāšu no otras puses - kādai tieši izglītībai un kvalifikācijai ir jābūt lai skaitītos inženieris?
Tadai arī izglītībai jabūt attiecīgās sfēras piemēram inženieris-enerģētiķis. Saprotams ,ka augsrtākā izglītība
nav nācies braukt ar tādu auto, kur spoguļi būtu tik slikti ,ka nevarētu kaut kur iestumties vai noparkoties? vieglais auto nav nekāds kosmossa kuģis kur būtu jabūt nezin kādiem spoguļiem, varbūtās vajag spoguļus pareizi noregulēt un tad problēmu nebūs
Baidos,ka tavis arakstītajos uzņēmumos vispār nav tāda amata ,kā inženieris, kam ir atbilstoša izglītība un kvalifikācija. Nēesmu dzirdējis ,kad kāds inženieris pats vilktu vadus, projektu vadītājs ir lepns nosaukums ,tur nav jabūt inženierim tas vairāk tāds menedzeris
MMX rakstīja:
GTD2 rakstīja: Neticu ,ka vācijā viņš arī strādāja par inzenieri, lai strādātu par inženieri Vacijā vajag specifiskas vācu valodas zināšanas. Tu teici ,ka paziņa bija inženieris ,bet tu salīdzini strādnieku algas
Vācijā viņš strādāja kā elektromontieris/ darbu vadītājs. Un jā, Latvijā viņš bija inženieris, kurš saņēma ap 1500Eur uz rokas, kamēr Vācijā gāja runa par x2 vai pat x3. No kurienes secinājums ka tās ir strādnieka algas? Kāpēc vispār domas ka Latvijā vēl pāris gadus atpakaļ vājstrāvu nozarē kāds saņēma pat attāli tās algas ko šobrīd var redzēt CV? Es reāli esmu nostrādājis jau padsmit gadus Rīgā ar būvniecību, enerģētiku un telekomunikācijām saistītos uzņēmumos un tikai pāris gadījumos esmu dzirdējis, ka kāds saņemtu tādas fundamentāli lielas algas. Tie kas gribēja normālas algas uztisīja savus uzņēmumus, pārgāja uz citām nozarēm vai aizbrauca. Attiecīgi man vienkārši interesanti no kurienes dati par tām lielajām algām vājstrāvniekiem?
visticamāk ,ka elektromontieris/brigadieris, darbu vadītājam ir pakļautībā vairākas brigādes un vairāki objekti, un nav laika pašam kaut ko montēt. Tu tieci ,ka viņš strādāja par inženieri, Inženieris ir mazākā uzņēmumā ,kā minimums tehniskais direktors, un ja viņam nākās strādāt desmit stundas tad ne jau dēļ algas bet dēļ darba apjonma. vēl mazākos uzņemumos inmženieris ir arī uzņēmuma vadītājs. Vēl inženieris varētu būt projektētājs vai projektu vadītājs. man šķiet,ka tas cilvēks,par ko iet runa varētu 'but šeit tas pats brigdieris vai kads programētājs, varebūt darbu vadīttājs ar serifikātu, neticu ,ka inženieris nolaistos līdz elektromontiera līmenim.
Nezinu nekad man sensori nav noklājušies, un domāju ja noklājās tad to ekrānā var redzēt. pa lielam man nevajag ne kameras ne sensorus, visslabākais risinājums ir spoguļi
Neticu ,ka vācijā viņš arī strādāja par inzenieri, lai strādātu par inženieri Vacijā vajag specifiskas vācu valodas zināšanas. Tu teici ,ka paziņa bija inženieris ,bet tu salīdzini strādnieku algas
vājstrāvu inženieris 2 šeit štukaas pelna nestādājot desmit stundas. Cilvēks izskatās,ka pārēķinājies kredītos tapēc arī nācās braukt piepelnīties citur
kamera ir lētākais variants, tapēc jarītim ir lētā kamera ,bet nav parkošanās asistenti
bieži nav tapēc , ka nav nepieciešamības ja ir sensori priekšā pakaļā un rāda uz ekrāna attālumu līdz šķērslim neredzu iemeslu lai būtu kamera. Taatās kamera dranķīgos laika apstākļos bieži ir aizkakāta
darbaa bija vecais auris, arii 1.6 motors kalpoja labi, atrumkarbai bija diezgan atri problemas, kaut kadi elektronikas siki gljuki, sikumi pa piekari, un protams diezgan atri nacaas metinaat slieksnjus un drusku griidu. pec 300 tukst nobraukuma gan bija viss tur slikti. loti dargas rezerves dalas, bija tada pasa gada octavija tas gan bija dizelis ,ar to bija daudz mazaak problema nobrauca laikam kadus 450 tukst, un tehniski vel bija diezgan ok , tad pardeva. octavija bija no arpuses vairak aprusejusi nekaa auris, bet vismaz nevajadzeja metinaat, Octavija arī remontos bija lētāka. Ari ekspluatacijaa uz nobrauktiem kilometriem oktavija bija letaaka, protams arii konfortablaka. tapec nakamaa izvele darbiniekiem arii bija uz oktavijam, kas kalpo labi.
Par mājokli piekrītu,īrēt nevajag bet jaizvērtē kādu vari atļauties, nevis gāzi grīdā, Un ja Tev ir mājokļa kredīts tad vēl otro auto kredītu kamēr mājoklis nav nomaksāts noteikti nevajag pārforsēt, ideāli ja nākamai māšinai spētu pats sakrāt, Ja būsi prātīgs ar pirmiem diviem kredītiem, tad par telefonu un ceļojumu nebūs jamaksā kredītā, kas ir diezgan aplami itr sevišķi par ceļojumu, jeb kā citi ņem kredītu lai nosvinētu lepnas kāzas.
Ja ievēro saukli ''aizņemies atbildīgi'' tad nav problēmas ar kaut kādu tur eriboru, protams tā celšana nav patīkama bet problēmas tas noteikti nerada. (Kredītu maksājumam nevajadzētu būt lielākam par 15procentiem no mēnmeša ienākumiem). Tapēc pašiem nevajag kļūt par kredītu un mantu vergiem, nevajag pārlēkt par pēcpusi un viss būs ok. Izdevīgāk ir naudu iekrāt un tad veikt pierkumus nevis caur pēcpusi un pēc tam raudāt.
Nemāku spriest par šo modeli , bet ābolam tas stikls diezgan izturīgs unnemaz tik ātri nešķīst, domāju ,ka titāna maliņa padara korpussu izturīgāku, piemēram ja esi ielicis telefonu dzinsu aizmugures kabatā apsēžoties bieži sasprāgst stikliņš dēļ deformācijas, īpaši vārīgi ir Samsungi. 1000 un vairāk maksā ne tikai aple, bet arī citi piemēram sony, samsung, huaveijs, u.c. Aboli arī var nopirkt par 500, ir ekonomiskā se sērija arplastmasas korpussu, bet tam protams nebīs titāna maliņas.Ktram telefonam savs pircējs. Abolam pluss ,ka viņš ilgi kalpos bez problēmām un nebūs jamaina ik pēc diviem gadiem, protams ja pats negribēsi
Zemesgramata rakstīja: Viedoklis par 2014 Toyota Auris 1.6 benzīnu?
dzinējs samērā vienkārš un izturīgs, 300tūkst vajadzētu noiet bez problēmām. jaskatās,kas ar rūsu, diezgan liela riska pakāpe norauties uz metināšanas darbiem. Vē mīnus dārgas rezerves daļas, kas sadārdzina to remontu
Zemesgramata rakstīja: Uzticamības ziņā. Ne premium.
Tevis nosauktajam Avensis 2012 jau ir facelift modelis.
Avensim gan jaskatās,kas ar rūsu, var uzrauties uz metināšanas darbiem, virsbūves detaļas var būt labā stāvoklī, bet apakšā bēdu ieleja
Zemesgramata rakstīja: Vai tad B7 nav problēmas ar rūsu?
b6 bija diezgan izteiktas problemas ar ruusu, b7 domaju ,ka tik traki nav , sos auto sāka razot vairāk kā desmit gadus atpakalj, tapēc domāju ,ka kaut kadas korozijas pazīmes būs arī citiem tāda gada gājuma auto. Vairāk jaskatās ,kā un kur ekspluatēts, Par koroziju vairāk jaskatās aziātu autiņiem, tiem pat iespējams ,ka dažiem vajadzēs metināšanas darbi
par 1.punktu tas tiesa kemperis tiek kustināts pāris reizes gadā. galvenais uzlādēt aķīti, pārejais ,kā škil tā iet, ar bendz;inieku lielākas problēmas ,kad ilgi stāv.
3.punkts arī diskutabls,
Davidich rakstīja: Depo informācijas centrā.
nezināju ,ka depo piekodē atslēgas
vajag blakus stūrmani ar regularitātes rallija pieredzi un attiecīgu aprīkojumu
isti neorentējos tajās paaudzēs tapēc kļudos bet tā varētu tā paaudze kas nāk no 2015gada, Nu nezinu vai mazda tik bezatbuildīgi izturēsies pret sava auto drosību lai tik vienkārši bez dīlera viņas piekodētu, tad to mazdu aiz\dzīt būtu tīrais nieks. man sen atpakaļ 99 gada a6 pat nācās pie dīlera programēt pazudusas atslegas
Ja nevēlies dīleri, tad laikam tikai atliek meklēt donoru ar atslēgām un vadības bloku
Pirtij izmantoju bērza malku, alksni tikai kūpināšanai. Alksnim sliktāka siltuatdeve un daudz vairāk jakurina lai dabutu vajadzīgo temperaturu, savādāk kūpināšanai alksnis ļoti labs
Tiko , kā mātei pirku skujkoks-lapkoks , sausa 42cm garumā 3 kub krāmetā veidā ar piegādi 200eiriki
Parasti amats inženieris ir lielos uzņēmumos, kuram pakļauti ,daudz vidējā amata darbinieki , nodaļu vadītāji, menedžeri, darbu vadītāji u.t.t. brigadieris tas ir vēl zemāks amats ,kas vissbiežāk pakļauts darba vadītājam. Tevis nosauktajos piemēros nav nav ekonomiski nepieciešams tāds amats kā inženieris. Dažāus augstākus amatus izdomā paši. ja ir viens cilvēks frmā tad viņš ir montieris ar sertifikātu veikt attiecigos darbus, ja divi vai vairāki montieritad vienam amats brigadieris. Vienai brigādei parasti darbu vadītājs neatmaksājās, vismaz tad jabūt kā minimums trijām brigādēm lai būtu nepieciešams darbu vadītājs. Parasti celvēki grib sev piespraust augstākus amatus kādi tie patiesībā ir. Tapat kā hesburgeru nosauc par restorānu, tā edgradējot restorāna nosaukumu. Pēc agrākiem standartiem hesburgers butu bufete, jeb kā tagad moderni bistro