Mainiju golfam motoru no dizelja uz gti , nummura salidzinashana un viss jauns talons ka tas ir benzīns. Te tieši tas pats variants un man šķiet ka po kāda virsbūve, marka ir MB un motori ari ir MB un nekas netiek pārmetināts.. kāda starpība vai sedans vai kupeja sedanos arī nāk tādi paši 3.0 un tādi paši 3.0d
krustiņš nominīts( nebija viegli) nopirkts gogoļa ielā
priekšā garš ceļš uz norvēgiju (izbraucu pirmdien)..
testa braucienos pa latviju noripināti ap 500km braukšanas sajūtas neaprakstāmi komfortablas,brauc ar pārliecību,stabili bet vienlaikus mīksti. patºiņš ar beigtu termomufti ~13l ,motoram brīžiem pietrūkt jaudas rezerve, varēja būt bik ņiprāks.. bet visādi citādi patīkams audo,kurš neatstāj vienaldzīgu.
paldies , gāzi man nevajag, vakar noārdīju vīņu nost. bija itāju iekārta virsū ,tagad teh.pase jāpārtaisa..(ja kādam interesē var dabūt)
par patēriņu; kad nopirku gāja tas volvo tikai uz gāzi, un tērēja aptuveni 13litri ,man liekas ļoti maz,gāzi. (bet sajūta tāda, ka brauc uz pūlvermucas)
labi tas tā. aktuāls jautājums, kā izraut pusasi????
kamēr čakarējos ienāca prātā ideja satalītus pa taisno sametināt kopā,brutāli slimi ,bet tomēr. uz bāņa nejūt, riepas var nomainīt.
un zviedros sameklēt citu tiltu, jo latvijā cik saprotu maza cerība un cipars labs...
dīzelis nav dēļ ekonomijas, bet gan dēļ gaitas īpašībām, esmu to fans un man patīk tā klaboņa..
Bet atpakaļ pie tēmas, tātad cik noprotu kārba IR jāmaina..
Un reduktors?
Un labprāt tiešām uzzinātu kādu viedokli no CSDD puses.