Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
aigi 29.12.2015 14:12

Neste, jo viņi mani 30 dienas kreditē. +atlaide, +RIMI nauda, +lētāk.

aigi 11.02.2016 17:15

Es par pilnīgi jaunu pilsētas SUV jeb krosoveru ar mazu vai vidēju benzīna dzinēju ar ķēdi.

Kapēc?

1) degvielas patēriņš zems 5-7l/100km;

2) apkopes lētas, paredzamas un gari nobraukumi 20-30t/km pa 100-200EUR atkarība no nobraukuma;

3) augstāka līdz ar to ērtāka sedpozīcija un augstāks klīrens - labāka caurejamība ziemā, manā gadījumāsvarīgi, jo dzīvoju nedaudz nostāk no šosejas, bet arī neredzu nepieciešamību pēc 4x4, jo tik dziļi nekuriene arī nedzīvoju.

4) Vidēja cena 20-25t/EUR, adekvāti līzinga maksājumi;

5) zināma vēsture jeb pats to veido.

6) bonusi no pārdevejiem

Šie ir galvenie iemesli kāpēc savu 9 gadīgo Vectras universāli nomainīju pret pilnīgi jaunu Renault Kadjar.

Renault nebaida pie tam Kadjar ļoti līdzīgs Kaškajam, kas ir labi sevi parādījis. Gaidu ar nepacietību, kad atnāks (vienīgais mīnuss, ja nav noliktavā jāgaida).

Bija sarakstā arī Jeti (garlaicīgs, bet fantastika 2. sēdekļu rindas transformācija), Sportage 2015 (salons šaurs, nepatika interjers), tas pats Kaškajs (mazs bagāžnieks), Kuga (par dārgu), CX-3 (mazs).

aigi 12.02.2016 8:58

Runājot par degvielas patēriņu, tad, tas tiešām ir aptuveni. Man darbā ir Kaškajs 1.2 + automāts, vidējais borta datora radītājs 7.6l/100km. Šoseja 6 vai nedaudz zem, pilsēta 7-9. Līdz ar to domāju manā rezīmā ar manuālo 7 litros vidēji ielikšos mierīgi. Ikdienā pārvietojos līdz 40km jauktā režīmā.

aigi 12.02.2016 9:02

Neviens neko nav braucis, par degvielas patēriņu nemaz nerunaju ar pārdeveju, jo tas nebija galvenais. Skaidrs, ka tehniskajai informācijai nevar ticēt, katram ir savs braukšanas stils. Bet, ja būs 7l, tad viss būs čikiniekā. Varēšu padalīties marta vidū, kad jau kādas 2 nedēļas būšu pavizinājies.

50L ir daudz, tas ir aptuveni 1 vidēji liela ceļojuma soma...

aigi 12.02.2016 9:44

Pirmais iespaids bija, ka plaši, sieva uzreiz to atzīmēja. Mums ir 2 bērni viens vēl 36kg kresliņā otra uz palikņa. Paši neesam pārak gari, 173cm, Tapēc par 195cm varešu pateikt, kad izvizinašu sievas brāli, kurš ir ap 2m. Pagaidi marta vidu, beigas, tad padalīšos forumā atsevisķi ar iespaidiem.

aigi 12.02.2016 9:50

Kas man nepatika dīzelim (tieši Kadjar), ka tas ir paskaļš gan ar, gan salonā, benzīnieks savukārt ir kluss. Salonā motoru principā nedzird. Mēs nobraucam ap 20-25tkm gadā un parbaucieni ir īsi 5-20km vienā reizē. Līdz ar to neredzu dīzeļa ieguvumus. Mums labāk der benzīnieks. Pie tam ziemā beidzot vairs nevajadzēs salt...

aigi 12.02.2016 13:08

Es vispirms izmeģināju 1.6l 4x4, jo augustā tā bija vienīgā tajā dienā pieejamā versija EA salonā. Pie benzīna tiku tikai septembra beigās, tobrīd likās kā diena pret nakti.

aigi 12.02.2016 16:35

Tuscon? X-Trail?

Pagaidi jauno Tiguan? Bet ar visiem Obligāti varētu būt pāri 30tEUR.

Vēl Seat Altea XL vai Alhambra?

5008 vai Carens?

aigi 12.02.2016 17:16

C-Max par mazu?

Tas arī bija man galvā, jo patika slīdošās durvis, bet beigās tomer palikam pie krosoveriem. Par Mazda 5 piekrītu, nav analogu.

Vēl bija Freedom, bet tas arī āra no tirgus.

aigi 12.02.2016 17:18

Atvainojos Freemont

aigi 12.02.2016 17:22

Sorry 2x Freemont tomēr ir Latvijā, cenu lapa pieejama.

aigi 13.02.2016 7:40

Neko sliktu. Esmu braucis ar Grande Punto 6 gadus. Labs auto. Domāju, ka kopš 2006. gada jābūt tikai labāk.

aigi 19.02.2016 6:34

Ja nav baigi jāsteidzas, tad var pagaidīt. Šogad daudz interesantu jaunumu Škodas/Seat krosovers, KIA lielais universāls, Renault Talisman universāls.

Bet ar auto tā pat kā ar tehniku kaut kad jāpieņem lēmums, jo modeļi pietiekami ātri mainās un gribas sagaidīt to un šo arī un lēmums atliekas un atliekas.

aigi 19.02.2016 14:13

Es saku, ka jauns. Mans autoparks - 1991. gada Eclipse (10 gadi pie pirkuma), tad 2006. gada Grande Punto (jauns), tad 2006. gada Vectra Station Wagon (6 gadus veca), pagaidu auto 323 (20 gadi) un tagad būs nullīte Kadjar.

Par pirmo nerunāsim, tā bija vidusskolas/ augstskolas auto, nojāts, bet, mai..a, labs. Ar Fiat nobraucu 6 gadu pie 160t km pārdots un cik zinu vēl joproām brauc, jau pāri 200t km. Nekādas vainas, ļoti labs braucamais. Vizuāli, joprojam, viens no skaistākajiem mazauto. Izmaksas niecīgas reāi pa 6 gadiem 2x ģenerators mainīts (1x pa garantiju), viss pārējais serh gut. Apkopes pie dīlera, liekas pēdejo gadu eļļu mainīju citur. Uz Vecru liku lielas cerības - Opel tak pazīs visi servisi, hu, tā nav un detaļas arī nav lētas. Pedējos 2 gados ieliku daudz, reāli 300-400x2/ gadā. Un pat nevarētu teikt, ka kaut kas nopietns reāli pa sīkumiem - amišī, plaukti, bukses, atsaites utt. Ietilpība gan brīnišķīga. Nu un rudenī piesēdos saliku Excelīti un sanāca, ka reāli šie ekstra izdevumi mēnesi būtu tik pat daudz, cik jauns operatīvajā līzinga. Tas arī ir galvenais apsvērums, nevis centi uz kilomentra, bet cik ir jāieliek lietotā, lai normāli pārvietots un cik maksā līzings, jo mana pieredze liecina, ka visas problēmas garantijas laikā = līzinga periods tiks labotas pa garantiju. Nolēmām, mainīt uz jaunu. Izvelējamies Kadjar. Mazda? Ko nu var gribēt par 350 EUR, bet liekas, ka sieva paturēs. Jaiziet tikai TA, kura beidzās un ir 5 divnieki, bet nekas traks, dārgakais varētu būt arkas metināšana un krāsošana.

aigi 19.02.2016 17:14

Bāc, par šo nebiju aizdomājies

Bet domāju, ka šeit varētu man būt plus, ka Kadjar ir vismaz 2x lielāks par Mazdu, šī jūtas labāk mazākā auto. Un Mazdai ir automāts

Bet iespējams būs jāpacīnās, kurš ģimenē ir saimnieks...

aigi 21.02.2016 8:50

Man liekas, ka Ford C-Max arī ir ar 7 vietām.

Un tomēr Grand Scenic es gruži nenorakstītu...

aigi 26.02.2016 14:09

Tu man dunci sirdī iedūri - neglīts Kadjar!

Manuprāt, ļoti izdevies dizains.

P.S. Mana Kadjar piegāde kavējas, būs marta 2. nedēļā

aigi 18.03.2016 9:42

Ar jauno Yeti izbraucu testu rudenī. Nu jāsaka ne ar ko labāks par citiem. Braucu ar 1.4 benzīnu ar manuālo kārbu, liekas ka Activ, jo nebija lielā displeja. Vadās labi, sēdpozīcija laba. Lieliska 2 rindas transformācija (1+1+1), principā, šādu sistēmu vajadzētu katrā auto. Vienīgais, kas nepatika, ka 5tajās durvīs iebūveta cilpa, nevis rokturis, aiz kuras, nesmērejot rokas, var aizvērt durvis. Reāli neērti. Un vēl nepatika, ka visi VW grupas auto +/- saloni ir vienādi, iesēdies Golf, Tiguan vai Yeti nekādas atškirības.

aigi 20.03.2016 15:52

Ir daļa tiešām īsti nevajadzīgu aprīkojumu (joslu, ceļazīmju atpazīšana, auto pārkings).

Mans Obligāti bija:

- parkings (vienkārši atvieglo dzīvi);

- navi (mūsdienās tā vairs nav tikai plika karte, bet multimēdiju sistēma, vienvārdsakot, patīkamāka braukšana);

- 2-zonu klimats (bez komentāriem);

- Lietie diski (labi, ka par tiem vairs nav jāpiemaksā);

- gaiša metāliskā krāsa (starp citu daudzi piedāvā tikai sudrabotos toņus, kas man ne visai);

Līdz pilnībai vēl gribējās, bet nebija tā kā bez šī nevarētu izturēt: Apsildāms stikls (bija bet neiekļāvās budžetā) + stūre (nebija iespējams), stikla jumts (būtu nedaudz šikošana, bet arī bija doma to pasūtīt) un automātiskās 5tās durvis (nebija iespējams).

aigi 24.03.2016 20:45

Ah, cik labi atkal ir braukt ar auto, kura nobraukums ir mazāks par 100km.

Un tā jauno auto smarža, mmmmmmmmmmm

aigi 31.03.2016 8:55

Litru nav daudz, bet piedalos.

aigi 31.03.2016 10:27

Nu tā nedēļu esmu vizinājies ar Kadjar (1.2l, 130zs, benzīns) un ir radies jau pirmais iespaids. Lai gan nobraukti ir nieka 350km.

Kopumā ir lieliskas sajūtas. Nezinu vai jātaisa jauna tēma, bet pirmos iespaidus apraksīšu te pat. Auto atnāca ar vismaz 2 nedēļu nokavēšanos (kaut kadas loģistikas problēmas), bet tas ir sīkums, jo esmu sajūsmā no auto.

Kas patīk:

+ Izskats. Krāsu esam trapījuši desmitniekā, gaiši brūna labi izskatās un arī pavasara dublis nav tik izteikts kā uz tumšākām mašīnām. 17'' lietie diski labi izskatās un nodrošina arī labu konfortu uz nelīdzena ceļa. LED dienas gaismas izskatās satriecoši.

+ Vadamība. Elektro stūres pastiprinātajs ar mainīgu jūtīgumu ir lielisks, pie maziem ātrumiem stūre ir ļoti viegla, kas palīdz parkošanos un manervēšanu. Savukārt, uz šosejas ir stingra un informatīva, katra kustība ir tieši tada kā man vajag. Mans braukšanas stils 100% atbilst Kadjar vadamībai.

+ Skaņas izolācija. Motors nav praktiski dzirdams, salonā neuzkrītoši dzird riepas, vēju un riteņu arkās grants ceļa mestos akmentiņus (tos gan diezgan manāmi). Uz Jelgavas šosejas ekperimentēju ar mobilo dB aplikāciju, 100km/h salonā ar izslēgtu radio rādīja vidēji 63dB. Ātrāk neesmu braucis, jo piekodināaja pirmos 3000km nebraukt virs 120km/h vai virs 3500rpm. Riepas 215/60R17 Continental ContiEcoContact 5.

+ Durvju dubultās gumijas, kas neļaus sasmērēties slieksnim un līdz ar to arī mazāk iespēju nosmērēt drēbes.

+ Automātiskās gaismas un Lietus sensors. Gaismas atpazīst cik gaiša ir apkārtne un pašas izslēdz vai ieslēdz tuvas gaismas, saglabajot dienas gaismas always on. Šim modelim nav automātiski tuvo/talo gaismu pārslēgšanās. Savukārt lietus sensors ar mainīgu jūtīgumu savu darbu veic lieliski, vienmēr var atrast īsto jūtīgumu, lai nedomātu par liekām kustībām.

+ Instrumenta paneļa/ multimedijas displeja personalizācija. Var izveidot vairākus profilus, atbilstoši katram šoferim. Personalizēt var ne tikai displeju izskatu, krāsu, bet arī citas tehniskas funkcijas, piemēram, izslēgt/ieslēgt skaņas brīdinajumus navigācijai. u.c. Iespējas ir ļoti plašas. 100% digitalais instrumentu panelis ir neieraksts, bet, manuprāt, ļoti veiksmīgi izveidots.

+ Bagāžnieks.Ir ļoti veiksmīgas formas. Durvis nav pārak slīpas, līdz ar to netiek zaudēta telpa. Dziļums ir pietiekam, lai vietas pietiktu lielam sunim un 4 cilvēku brīvdienu pavadīšanai nepieciešamajām mantām. Dubultajā grīda +7 līdz 10cm (neesmu mērījis) var ielikt papildus lietas.

+ Kustības sakšana. Nezinu vai ta ir kalnā braukšaans palīgsistēma, bet uzsākt braukt var bez gāzēšanas. Mierīgi laižot vaļā sajūgu auto uzsāk kustību, līdz ar to tiek samazinats risks noslāpēt dzinēju. Pirmo reizi ar kaut ko tādu saskaros.

+ Start/Stop sistēma un tāvadības karte. S/S strādā vienmērīgi un neuzkrītoši. Savukārt talvadības bezatslēgas atslēgu var pat nevilk āra no kabatas, bet pietiek pieskarties rokturim, lai durvis atbloķētos, galvenais, lai karte ir blakus.

+ Navigācija. Ar ļoti labu meklēšanas algoritmu. Piedāvā 3 altenatīvus maršrutus. Pie tam liekas, ka spēj iegaumēt un uzlabot iepriekš veiktos braukšanas maršrutus. Cik saprotu, tad izstrādātājs ir TomTom. 12 mēn. bezmaksas atjauninājumi.

Kas īsti neiet pie sirds vai ar ko bija problēmas:

- Nestrāda bluetooth brīvroku sistēma. Tieši manam S6 edge+, jo sievas A3 un brāļa LG G3 ar to pašu Android Marshmallow iet uz urrā. Bet šī nav problēma man vienam GB un DE forumos lasīju, ka ir problēmas ar Samsung, t.sk., arī ar jauno S7. Jāgaida kāds update.

- Bija jānoņemas ar R-link2 sistēmas palaišanu. Datora programma ir izveidota diezgan neveikli. Aplikāciju instalešana pašā automašīnā ir ātra - ieliec USB un visu automātiski uzinstalē. Sākumā piereģistrējos GB vietnē, vakar pārreģistrējos uz PL, jo PL tomēr ir reģionalais piegādātājs, līdz ar to ģeogrāfiski vairāk atbilst. Gribētos tomēr saderību ar Android Auto.

- Latviešu valoda. Sistēmas ziņojumi ir diezgan neveiklā latviešu valoda, nezinu, kas veicis tulkojumu, bet tā dažbrīd ir jokaina, piemēram, Aktualais degvielas patēriņš ir nosaukts par Strāva. Sākuma nesapratu, ko tas nozīmē, esmu hibrīdu nopircis? Lai gan navigacija ir ierunāta ļoti labi. Pēc pāris dienām pārgāju atpakaļ uz angļu mēli. Navigācijai atseviški nevar izvēlēies valodu.

- nav briļļu plauktiņa.

Krēsli ir stingri un pozīcijas atrašana nesagadaman grūtības.

Degviela patēriņs ir 7.0l/100km, no 350km 180km ir pa šoseju, 50km ir pirmssvētku sastrēgumi, pārējais piepilsētas un brīvdienu pilsētas satiksme.

Jaudas uzsākšanai pietiek ar liku likām. Kustībā it kā arī, bet, protams, 2.0 turbodīzelis bija straujāks. ar Kadjar ir neliela aizture, bet nav pārāk kritiska, ja neveic pārdrošas apdzīšanas, tad problēmam nevajadzētu būt, kā nekā šis nav sporta auto, bet ģimenes krosovers.

Vietas salonā ir pietiekamas, bet garāku braucēju par 173cm vēl nav priekšā sēdejuši par to iekomentēšu vēlāk.

Varētu ievietot bildes, bet no inbox foto nesanāk.

aigi 31.03.2016 11:08

Nē otrais.

Pirmais bija 2006. gadā Fiat Grande Punto. Braucu līdz 2012. gadam.

aigi 31.03.2016 11:12

Jā, tas tracina, bet nevaru arī apgalvot, ka Renault vaina, jo izmēģināju dažādus telefonus un visi iet, izņemot manu HVZ, kur meklēt problēmu...

aigi 31.03.2016 11:51

Nu rēķinu, ka 20tkm gadā vajadzētu iekļauties.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti