edzulis rakstīja: Lūk šāds ir auto ar kuru var izcelties un kurš ir prestižs. 04-07 X5 4.8is kas jauns maksāja ~ 100k eur. Un vēl mūsdienās ir 100x prestižāks un labāks par kaut kādu štrunta katafalku
i19.ebayimg.com/...
dažreiz man gribas tiem BMW X5 vadilām ielekt ar kāju sejā.
un ne jau par to ka viņi pārkāpj noteikumus vai kā citādi, bet tādēl ka viņi braukā ar X5.Bandjugas vienvārd sakot.
edzulis rakstīja: Lūk šāds ir auto ar kuru var izcelties un kurš ir prestižs. 04-07 X5 4.8is kas jauns maksāja ~ 100k eur. Un vēl mūsdienās ir 100x prestižāks un labāks par kaut kādu štrunta katafalku
i19.ebayimg.com/...
dažreiz man gribas tiem BMW X5 vadilām ielekt ar kāju sejā.
Šis pircējs ir malacis. Neņem pirmo autiņu kas pagadās, Jā tādi būtu vairākums tad arī piedāvājums uzlabotos, nevis daudzie mēginājumi iesmērēt tjap ļap uzfrišinātās miskastes, ietītas smukā spīdīgā konfekšpapīriņā. Pērkot autiņu jāiziet pilna tehn.apskatae, ko piedāvā piemēram Latbemā: motora pārbaude, ritošās protams, virsbūves krāsojuma un elektronisko sistēmu pārbaude.
batka rakstīja: Ja ir karba vaina tad tev nevajaga nekadus manualus maini karbu(letakais variants)
Fakts, tikai ja tur jāiegulda 500 Ls tad nav tā vērts. A lai notirgotu to vāģi ar to brāķi, tad apmēram jāzin, kas tas par štruntu kas nobiris. Servisa vecis (tāds naglijs tipiņš) teica, ka aš pusmašīnnu vajag izjaukt, lai tur kaut ko sadarītu. Tāpēc ar mēģinu izprast kā to štruntu sauc, lai var teikt pie notirgošanas, kas varētu būt par vainu.
Man vienam čomam nobira automātiskā kārba jaunam Volvo XC 90 (garantija bija beigusies tam autiņam),maksāja ap 3000 Ls, tā kā nomaini vien pa 500 Ls , un brauc laimīgs tālāk daudzus gadus ar savu fordiņu. Citādi kaut ko tur sameistarosi, un nobirs atkal.A pārdodot mašīnu ar tādu vainu, kapeikas vien dabūsi.
Problēma jau nav traka, bet nepatīkama.Man tas pats bija ar pirmo BMW , Rumbulā pirkto Trešajā dienā sākās tāda šaize.
Sajūta jau baigi "normāla", velc uz pilnu jaudu pa šosi , un te viss panelī iedegas , motors apklust , un piespiedu pīppauze garantēta. Pēc tam uzreiz normāli pieleca. Pa retam tas notikās, un turpinājās ap 2 .gadi, kad vienreiz galīgi nevarēja pielaist. Griez atslēgu , klusums. Savi džeki servisā lielījās ka pusmašīnu izjaukuši kamēr to fifuku atraduši, kaut kādu tur vadu kaut kur.
edzulis rakstīja: imobilaizeri tikai. Kas vainas original siģenei?
un vispār labāk uzkati ka nav tās orģinālās rūpnīcas "signalizācijas" ( kas pēc būtības jau ir sūd..ar kuru tiks galā jebkurš spečuks) da padomā pats kas tā par signalizāciju kas nestrādā jā slēdz vaļā durvis.Ja negribi palikt bez savas jaunās a/m dabūn kārtīgu signalkas meistaru, kurš tev ieliks labu un drošu signalizāciju ( da i pie reizes pārbaudīs un sačiņīs to rūpnīcas signaliz.) ar imobilaizeri vai sekretku, un varbūt pat vēl visādus meistarstiķus.
BMW328 rakstīja:
edzulis rakstīja: Lūk šāds ir auto ar kuru var izcelties un kurš ir prestižs. 04-07 X5 4.8is kas jauns maksāja ~ 100k eur. Un vēl mūsdienās ir 100x prestižāks un labāks par kaut kādu štrunta katafalku
i19.ebayimg.com/...
dažreiz man gribas tiem BMW X5 vadilām ielekt ar kāju sejā.
un ne jau par to ka viņi pārkāpj noteikumus vai kā citādi, bet tādēl ka viņi braukā ar X5.Bandjugas vienvārd sakot.