Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
kolumbs 02.01.2006 8:16

ar Džeriņu labāk nevajag konsultēties...viņš to viena dara, ka stāsta cik negodīga iespējams ir policija, bet nemeklē nopietnus juridiskus argumetnus konkrētās lietas ietvaros....Pie tam vairākas lietas viņš ir vienkārši noracis....

kolumbs 02.01.2006 20:59

šajā gadījumā mēneša laikā ir iespējams vērsties Administratīvajā rajona tiesā ar pieteikumu par ceļu policijas priekšnieka lēmuma atcelšanu.(Antonijas ielā 6, Rīgā).

Valsts nodeva par to nav jāmaksā.

galvenais par ko jārunā šajā gadījumā pieteikumā ir par pierādījumiem. Policija nevar pierādīt, kāds tev bija ārums brīdī, kad tu brauci. Tu vari aiziet uz policiju, viņi tev nevarēs izņemts no atvilknes pierādījumu, ka tu tad un tad brauci tik un tik ātri. Juridiski sakot - nav neviena tieša pierādījuma. Vienīgi iespējams ir netieši - policistu ziņojumi, ka viņi redzēja radarā cik ātri tiek vadīts transportlīdzeklis.

Esmu jurists, par taisnīgu atlīdzību varu uzrakstīt pieteikumu tiesai. Bet uz tiesu gan nepiedāvāju iet kā pārstāvis. Kontakti : iuris@inbox.lv

kolumbs 11.01.2006 12:41

Pirms pārsūdzēšanas tiesā nevajag aizmirst, ka plāksteri vispirms vajag apstrīdēt CP ietvaros priekšniekam. Savukārt CP priekšnieka lēmums būs pārsūdzams tiesa (Administratīvā procesa likuma 81.panta piektā daļa). Nav jau tik bezcerīgi, ja vienam uzlika brīdinājumu, tad jādabūj tas lēmums un jārunā par vienlīdzības principu. Varbūt gadās arī formālas kļūdas, ko pieļāvuši policisti.

kolumbs 24.01.2006 18:58

Opel Calibra - lēts, lēti taisām, sportisks.

kolumbs 19.07.2006 9:36

VW fanam vajadzētu pārdēvēties par Opel MEriva fanu, tas būtu atbilstošāk situācijai

kolumbs 19.07.2006 9:57

Runājot par to, kurš brauc ar kādu auto un cik naudas tērē autopriekām jāņem vērā dažādi apstākļi:

1) Ja auto nepieciešams katru dienu un gadā noraukums ir liels (piemēram 40 000 , nevis 10 000 - 15 000), protams, ir vērsts iegādāties izurīgāku, dārgāku auto. Ja auto dardienās netiek lietots ikdienā, jo nav tādas nepieciešamības, kāpēc ieguldīt naudu, ja pietiek ar lētāku pārvietošanās līdzekli?

Nesaprotu tos komentētājus, kas apsmej tos, kas katru dienu nerauc un kuru nobraukumi nav lieli....Vai tad būtu jābrauc bez vajadzības? Degviela tak naudu maksā...

2)Mēs esam dažādi cilvēki ar dažādiem ienākumiem. Manuprāt, nevajag pirkt dārgāku auto, nekā reāli vari atļauties nopirkt un uzturēt. Ja reiz VW fans ir izrēķinājis, ka jauns Opelis ir izdevīgāks par lietotu BMW, kāpēc gan nē?

Es piemēram nezinu, ar ko nodarbojas EDZULIS, ka var braukt ar 30 000 vērtu auto? Varbūt tas ir pirkts līzingā. vai kā citādi, bet ne katram ir interese savu kredītspēju iztērēt uz auto, ir taču arī citas vajadzīgas lietas, ko vajag cilvēkam , piemēram, māja, zeme un dzīoklis utt.

Ir virkne cilvēku, kas lai justos kruti visus savus ienākumus iztērē mašīnai, bet tai pašā laikā cita nekā nav ne dzīvokļa, ne kā cita...Nedomāju ka ir tā vērts...Un tad šis cilvēki saka, ka tie kas tā nedarta, ir skopuļi.... Nedomāju, ka tie, kas tā dara ir pieauguši un uzskatāmi par nobriedušām personībām.... Vai tas ir nopietni - pirkt auti, piemēram par 30 000 un dzīvot pie vecākiem ? ???

3) dažādi krānu garumi. Citam vajag pastiept garāku, citam nē. Tiek uzskatīts, ka ar Merivu garāku nepastiepsi, bet ar 30 000 vērtu BMW gan. Nez kāpēc tā? Vai garāks paliek no tā, ka bezjēgā izgrūž naudu ?

kolumbs 04.09.2006 14:00

Yukki rakstīja: Atvainojiet, glups jautājums, bet radās pārdomas pēc vakardienas auto nodevības

Kā jūs rīkojaties, ja esat nokļuvuši tālu no Rīgas un auto pasaka "čau"? Līdz šim 10 gadu laikā mani auto ir nomiruši kopā kādas reizes 3, bet visas Rīgā, un tad kāds draugs ir aizvilcis tos 5 km līdz servisam, tāpēc nekad nebiju par šo uztraucies.

Bet kas notiek, ja auto ģībiens uznāktu 100 km, 300 km no Rīgas? Nevilks tak šņorē, acīmredzot zvanītu auto evakuatoram, bet cik tie prasa par km, ir kādam bijusi tāda pieredze, telefona numurs, ko noglabāt?

Man auto noplīsa Lietuvā apmēram 300 km no Rīgas - atbrauca cilvēks no Rīgas un atvilka striķī. Lietuvā ceļi pārskatāmi - varēja gandrīz plūsmā ieļauties:

kolumbs 19.09.2006 22:52

Kā ir - jaunā auto gāzi likt nevar, lai nezaudētu garantiju vai var īpaši norādītos kantoros?

Ja nevar - jāskatās, kuram auto piedāvā oriģinālo gāzes iekārtu....

kolumbs 20.09.2006 13:47

Kam ir zemnieku saimniecība, izdevīgāk dīzelis- tāpat pa vairumcenu jāpērk laiksaumniecības tenikai un akcīzes nodoklis tiek atmaksāts:

Lauksaimniecības produkcijas ražotājam atmaksā nodokli par dīzeļdegvielu (gāzeļļu) lauksaimniecībā izmantotās zemes apstrādei, ievērojot šādus nosacījumus:

1) lauksaimniecības produkcijas ražotājs veic:

a) saimniecisko darbību — lauksaimniecības produkcijas ražošanu, par ko samaksā nodokļus konkrēto nodokļu likumos noteiktajā kārtībā,

b) grāmatvedības uzskaiti par lauksaimniecības produkcijas ražošanu likumos noteiktajā kārtībā;

2) vienā kalendāra gadā rēķina 100 litrus dīzeļdegvielas (gāzeļļas) par katru īpašumā, pastāvīgā lietošanā vai nomā esošu lauksaimniecībā izmantotās zemes hektāru;

3) dīzeļdegviela (gāzeļļa) iegādāta, izmantojot kādu no šādiem norēķina veidiem:

a) naudas līdzekļi pārskaitīti no lauksaimniecības produkcijas ražotāja konta kredītiestādē uz degvielas pārdevēja kontu kredītiestādē (bezskaidras naudas norēķins),

b) izmantotas kredītkartes, debetkartes vai citas norēķinu kartes, kuras pieder lauksaimniecības produkcijas ražotājam,

c) izdarītas skaidras naudas iemaksas degvielas pārdevēja kontā kredītiestādē, ja norēķinus veic lauksaimniecības produkcijas ražotājs — fiziskā persona;

4) dīzeļdegviela (gāzeļļa) iegādāta konkrētajā kalendāra gadā, par kuru tiek pieprasīta nodokļa atmaksāšana;

5) ja lauksaimniecības produkcijas ražotājam ir nodokļu, nodevu vai citu valsts noteikto obligāto maksājumu parādi, — atmaksājamā summa vispirms tiek novirzīta šo parādu segšanai.

kolumbs 20.09.2006 13:59

George rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Nus, es visas tirgus cenas pašreiz EUR pārzinu. A kāda starpība, kādā valūtā ņem? Visiem dīleriem jau cenas iekš eirām ir, tā kā tas pats jau vien ir, aber maksāšu ik mēnesi tāpat vecajos labajos latiņos..

neiedziļinoties atsķirībās starp valūtām (pārāk ilgi un sarežģīti), pieņemot, ka ļīzinga valūta ir EUR:

no 2.5 līdz 4%+ 3mēnEURIBOR uz 20.09. -3.34%=5.84% līdz 7.34% gadā ir NORMĀLI

no 2.0 līdz 2.5% + 3mEURIBOR ir LABI

no1.5 līdz 2% + BOR ir ļoti LABI

nu un ja zem 1.5% + vienākrši IZCILI vai Super (maz ticams, ka kautko tādu dabūsi)

papildus rēķini komisijas maksu no 0.5 -1% no līzinga summas (parasti 1%)

kā arī obligāts CASCO

tas īsumā

Vienīgi jāņem vērā, ka EURIBOR ir augšupejoša tendence un tas pēdējā laikā ceļas un maksājums pieaug...

kolumbs 08.11.2006 11:33

Ja vien ir jefiņi, kas gatavi maksāt par auto numurzīmi naudu, tie ir maksimāli jāslauc...

Manuprāt, jo Nr. ir neuzkrītošāks, jo labāk....

kolumbs 13.11.2006 17:01

LAi dabūtu piedāvājumus paprasi apdrošināšanas brokerim, piemēram www.aa.lv , piedāvājumus konkrētajam auto. Tā ietaupīsi laiku pats rēķinot vai staigājot pa kantoriem un varēsi izvērtēt cenas/atsauksmju/ zīmola attiecību.

kolumbs 13.11.2006 17:04

Par sieviešu braukšanu - steriotipi mūžam dzīvi.

kolumbs 14.11.2006 8:37

Kaspersky rakstīja:

gugulis rakstīja: Nu parex ir taadi noteikumi - vecaakas mashiinas nav izdeviigi tur apdroshinaat... Taapeec panjeemu un nosliecos uz Ergo

Katram atsevišķam auto katrā apdrošināšanas sabiedrībā būs savs tarifs. Nav tā, ka kaimiņš tur un tur apdrošināja lētāk, tātad arī man tā būs izdevīgāk. Starp citu, es ieteiktu arī OCTAs cenas salīdzināt

OCTA manuprāt vislētāk ir AAS "Baltikums"

kolumbs 17.11.2006 8:56

Es skatījos kādu auto pirkt no jauniem Opeļiem būtu izvēlējies Astra Clasic, nevis Merivu. Cena līdzīga. Beigās gan nopirku mazlietotu auto.

kolumbs 19.12.2006 9:07

Autobraucēji iedalās divās daļās:

1)Pirmajai daļai auto ir pārvietošanās līdzeklis, ar kuru netiek kompensēts, tas ko māte daba iedevusi īsu;

2)Auto ir lai pašapliecinātos un pagarinātu.

Šīs abas grupas savā starpā karo. Savukārt otrās grupas ietvaros ir arī domstarpības par to, kas pagarina vairāk.

kolumbs 19.12.2006 10:44

Marchiks_ rakstīja:

kolumbs rakstīja: Autobraucēji iedalās divās daļās:

1)Pirmajai daļai auto ir pārvietošanās līdzeklis, ar kuru netiek kompensēts, tas ko māte daba iedevusi īsu;

2)Auto ir lai pašapliecinātos un pagarinātu.

Šīs abas grupas savā starpā karo. Savukārt otrās grupas ietvaros ir arī domstarpības par to, kas pagarina vairāk.

Un vēl ir trešā daļa - opelisti.

Opeļi arī ir dažādi...

kolumbs 21.12.2006 13:56

slumpitis rakstīja: Interesanti jau ir,kā cilvēks samaksā 600 Ls ikmēneša hipotēku bankai, 300 par mašīnu, par mēbelēm...ēst tak ar gribas kādu lasīti šad tad...un kādu klubu apmeklēt...un aizbraukt ekskursijā uz tālām zemēm.

Un tā gadus 30....

Neskaitu svešu naudu,vienkārši es tā negribētu dzīvot. Viena daļa tā var...bet viena liela nevar,bet dzīvo.

kredītam jābūt proporcionālam ienākumiem...ja 600 +300 + .... kādam sastāda 40 % no algas, kāpēc tā nedarīt?

kolumbs 21.12.2006 15:28

Paskataties sludinājumos, cik maksā 3 izstabu dzīvokļa īrēšana? Paskatījāties. Labi! Nākamais solis - paņemiet divu istabu dzīvokļa cenu un izrēķini mēneša maksājumu bankas kredītam tā iegādei?

Cik liela ir atšķirība?

Manuprāt tā ir tik minimāla, ka labāk nopirkt, ja ne Rīgā, tad pierīgā un miers.

Pie tam vēl viens jautājums - īrējot cik saimnieki no 10 ir gatavi parakstīt īres līgumu?

kolumbs 21.12.2006 17:18

Uggga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: vislabāk var uzvārīties ar pirkšanas tiesībām. Reāls piemērs, vecene nopirka dzīvokļa pirkšanas tiesības par 2 kLs un pēcāk notirgoja par 18 kLs.

eu, kas ir PIRKŠANAS TIESĪBAS????

tas ir, ka tu moš varēsi nopirkt pēc 10 gadiem dzīvokli??? a moš nē????

Nē, tās ir tiesības nopirkt konkrēto dzīvokli, kad tas būs gatavs.

a pirkuma cena kurā brīdī tiek noteikta??? un vai tiek noteikts laiks, kad dzīvoklis būs gatavs???

un ar ko šitas aprakstītais variants pēc būtības atšķiras no rokasnaudas līguma?

Nemācēšu juridiski pareizi izstāstīt, bet shēma aptuveni tāda. Paredzēts uzcelt dzīvokli, tu iemaksā, kaut kādu naudu attīstītājam, lai viņš dzīvokli Nr. 68 nevienam nepārdod, tipa rezervē. Kad dzīvoklis uzcelts, tev viņš ir jāpērk, bet tu par zināmu atlīdzību piekrīti, ka tavu dzīvokli nopirks kāds cits. Laikam bija kaut kāda starpība nodokļos un birokrātijā, jo netiek pirkts un pārdots nekustamais īpašums.

Civillikums pasaka, ka ar rokas naudu jāsaprot tas, ko līgumu noslēdzot viena puse dod otrai nevien par galīgi noslēgta līguma pierādījumu, bet līdz ar to arī par tā izpildījuma nodrošinājumu.

Nekustamā īpašuma pirkuma gadījumā rokasnauda apliecina līguma par nekustamā īpašuma pirkšanu noslēgšanu, bet ja dzīvoklis tiek pārdots vēl neuzceltā mājā pirkuma līgums nevar pastāvēt, jo nav paša pirkuma līguma priekšmeta - dzīvokļa. No Civillikuma izriet, ka līguma priekšmetam jāpastāv līguma noslēgšanas brīdī.

Lai šo iepriekš minēto problēmu apietu, attapīgi ļaudis izdomāja dzīvokļu rezervēšanas kārtību un dzīvokļu pirkšanas tiesības u.c.terminus.

kolumbs 21.12.2006 17:20

Pirmais rakstīja:

Uggga rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: vislabāk var uzvārīties ar pirkšanas tiesībām. Reāls piemērs, vecene nopirka dzīvokļa pirkšanas tiesības par 2 kLs un pēcāk notirgoja par 18 kLs.

eu, kas ir PIRKŠANAS TIESĪBAS????

tas ir, ka tu moš varēsi nopirkt pēc 10 gadiem dzīvokli??? a moš nē????

Nē, tās ir tiesības nopirkt konkrēto dzīvokli, kad tas būs gatavs.

a pirkuma cena kurā brīdī tiek noteikta??? un vai tiek noteikts laiks, kad dzīvoklis būs gatavs???

un ar ko šitas aprakstītais variants pēc būtības atšķiras no rokasnaudas līguma?

Nemācēšu juridiski pareizi izstāstīt, bet shēma aptuveni tāda. Paredzēts uzcelt dzīvokli, tu iemaksā, kaut kādu naudu attīstītājam, lai viņš dzīvokli Nr. 68 nevienam nepārdod, tipa rezervē. Kad dzīvoklis uzcelts, tev viņš ir jāpērk, bet tu par zināmu atlīdzību piekrīti, ka tavu dzīvokli nopirks kāds cits. Laikam bija kaut kāda starpība nodokļos un birokrātijā, jo netiek pirkts un pārdots nekustamais īpašums.

nekustamam īpašumam tak tāpat nav praktiski nekādu nodokļu....

un interesanti, kas traucē "attīstītājam" uzmest šitos līgumniekus

savāc piemēram 10% pirmo iemaksu, bet reāli jau nekas nevar būt piereģistrēts zemesgrāmatā, jo nav jau nodalījuma, kur to reģistrēt...

uzslien tās būdas un iztirgo dzīvokļus par pilnu cenu katram gribētājam...

iemaksātājiem atvainojas un pilnai laimei pēc civillikuma izmaksā ķipa rokasnaudu dubultā apmērā

Rezervētājam nevajag būt stulbam un vajag palasīt līgumu, pirms paraksta un kaut ko palabot, ja vajag...

kolumbs 22.12.2006 10:40

Ja dzīvo ārpus Rīgas, jāmēģina atrast dzīvesvieta (domicils) tur, kur kursē vilciens! Tad nav ne sastrēgumu, ne auto novietošanas problēmu, krietni lētāk sanāk (apmēram 20 LVL mēnesī no vistālākās vietas, kur kursē elektrovilciens), auto pietaupās, mazāk nobrauc, mazāk jāremontē, pēc darba aliņu var iedzert ar kolēģiem u.c. labumi.

kolumbs 22.12.2006 10:48

To, ka ir krutas un mazāk krutas numurzīmes ir izdomājuši CSDD darbinieki, lai būtu lielākas iespējas korumpēties

kolumbs 22.12.2006 10:51

Siksparnis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Ja dzīvo ārpus Rīgas, jāmēģina atrast dzīvesvieta (domicils) tur, kur kursē vilciens! Tad nav ne sastrēgumu, ne auto novietošanas problēmu, krietni lētāk sanāk (apmēram 20 LVL mēnesī no vistālākās vietas, kur kursē elektrovilciens), auto pietaupās, mazāk nobrauc, mazāk jāremontē, pēc darba aliņu var iedzert ar kolēģiem u.c. labumi.

Tikai tas maita biežākk par reizi stundā neiet

Tam gan nevar piekrist. No rīta un vakaros uz Saulkrastiem, Sloku, Jelgavu iet krietni biežāk...To laiku, kas paiet gaidot vilcienu, tu ar uzviju atgūsti nestāvot sastrēgumā...

kolumbs 22.12.2006 15:37

Runājot par vilcienu un pārvietošanās ātrumu - darbdienās Rīga -Jūrmala sastrēgumstundās ātrāk ir ar vilcienu, brīvdienās ar auto.

JAbkurā gadījumā ir izmaksu starpība...

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti