Toreiz man noklajas sprieguma sadalitajs, jeb "TRAMPLJOR" krieviski. Tas ir fignja ar katushku iekshaa, no kuras iet vadi lidz svecem dzinejaa. Tur nodega katushka un dzirkstele sita pa sprieguma sadalitaja korpusu...
Jautajums VWfanam. Vai tu rekinaji visus izdevumus ari pirms Merivas pirkshanas? Atceros ka tu ieprieksh tirgoji VW Vento V6...Kads tam autinjam bija paterinjsh. Un ar V6 tu ari brauci uz ~70km/h?
No sakuma izmetu ara 25 latus, tobish Rujienas Mazdas servi man teica ka liiks priekshejais kreisais disks, tipa jamaina labak divus diskus uzreiz, vel labak kopa ar bremzhu kluchiem. Bet shkrobe ka kluchi ir diezgan svaigi. Beigas nomainiju pa 25 LS ar darbu disku kreiso. It ka izbraucu likumu, it ka nevibre, pec isa laika atkal vibre un serviss jau ciet.
Beigas pasutiju dirst Rujienas servi, kursh ir labs serviss, bet kuram nedaudz patik detaljas uz jaunam mainit biezhi nedomajot par iisto vainu un aizbraucu uz galiigi barizhno servii, bet teica ka ar sakarigiem meistariem.
Tur atstaju uz dienu mazdulju. Atdeva atpakalj sakariigi sataisito. Vini virpoja priekshejo otro disku, pec tam izbrauca likumu, vienalga vibre bremzhu pedalis, pec tam izradijas ka pakalejie diski ir liiki. Tos novirpoja un pavisam cits rezultats, bremzejas labi, nekadas vainas.
Karochi dazhreiz barizhnaa servii labaak teisaa neka specializetajaa uz piemerem MAZDA/HONDA autiniem.
Protams virpot diskus ari nav labaaka izeja, kuligak mainit diskus+kluchus. Bet nu ja paradisies ari shi problema, tad to ari dariishu.
Man tomer kaut kadas aizdomas ka problema ir kreisajam ritenim.Tas ritenis griezhas kaut ka mistiski drusku lenaak (uz pacelaja). Un skanja no ta pie maza atruma nak mazinja, it ka kjeras vinsh aiz kaut ka... Laikam visticamak suports noklajas...
Ne, balanseshana nepalidzes, tad jau pie liela atruma sture ari vibretu. Braucot uz 100-110 viss oki doki ar stuuri. Un pie bremzeeshanas sture ari neraustas un nevibree...
Par to ka stavot uz vietas, darbinot motoru tukshgaitaa neladejas akjis gan es neko nezinaju...
Laikam tomer bus pratigaak nonemt akkamulatoru, bet suudigi ka tas nenormali aizskruvets un pec tam to gruti ielikt atpakalj. Negribas chakareties.....Aj, kaut ko izdomashu!
NAIK rakstīja: Vechi, jautajums no parasta autinja lietotaja:
Kā tagad ar to salu? Konkrets jautajums. Pašlaik ar autinju nebraucu, stav uz stavvietas, nopirkts jauns aķis pagajuš pavasarī, šodien un vakar sildiju mašīnu kadu pusstundu. Palaist mašīnu gandriz nebija problemas. Bet, tas sals it ka bus pat visu nakošo nedeļu. Baidos, ka no ta aķis nosedisies. VAI IR JEGA KATRU DIENU DARBINAT-SILDIT AUTINJU?
Sorry,ja kads jau šo jautajumu uzdevis,tad atkartoiet man,luudzu.
Paldies ieprieksh par KONKRETAM atbildem.
Konkrētajam jautājumam konkrēts pretkjautājums: kāpēc jāmocās, ja tas auto "stāv uz stāvvietas" ? Liecies mierā,- kad nākošgad sadomāsi braukt, atdzīvināsi akumulatoru un brauksi, akumulatoru vari turēt arī mājās, tas būs saudzīgāk, bet kāpēc jāmoca sevi un auto šajā spalgonī ar bezjēdzīgu lādēšanu, nezinu. Pie tam tukšgaitā akumulators nelādējas vai lādējas ļooooti maz, ja ne izlādējas.
Kā tagad ar to salu? Konkrets jautajums. Pašlaik ar autinju nebraucu, stav uz stavvietas, nopirkts jauns aķis pagajuš pavasarī, šodien un vakar sildiju mašīnu kadu pusstundu. Palaist mašīnu gandriz nebija problemas. Bet, tas sals it ka bus pat visu nakošo nedeļu. Baidos, ka no ta aķis nosedisies. VAI IR JEGA KATRU DIENU DARBINAT-SILDIT AUTINJU?
Sorry,ja kads jau šo jautajumu uzdevis,tad atkartoiet man,luudzu.
Man nedelju atpakalj Ziep4ikaa pa nakti migliniekus iznema no Mazdas 626 bulkas. Naksies zaglushkas ielikt taja vietaa lai turpmak shis gadijums neatkartotos...