Kaksis rakstīja: Un tie dārzu māju varianti ir pilnīgs atstojs. 600m2, būda pie būdas, normāla piebraucamā ceļa praktiski nav. Komunikācijas čerez žopu.
Tev jau kā bomzim tas nekrata, dzīvo un smaidi.
Dzīves luteklis sratskad, kurš bērnībā ir košļājis, bet vitamīnus atstājis dobē.
Cerams, ka citiem turpmāk pietiks prāta оно ignorēt
Sretsked rakstīja: Ekonomiski ir arī košļeni pakošļāt vispirms tēvam, tad mātei un tad visiem bērniem pēc kārtas... nevis katram savu.
Katrs par citiem spriež pēc savas pieredzes. Žēl, ka Tev bērnībā tā pietrūka kožļeņu un citu spīdīgu kairinātāju un nemaz neuzzināji, cik garšīgs ir "parasts" burkāns.
Ekoloģiska un ekonomiska domāšana parasti tevis pieminētajiem nepiemīt.
pilna Latvija ar 2 stāvu kantainām mājām, kur viss ir praktiski un labi
Ieinteresēta persona neesmu, bet ja strādātu daugavas tajā pusē, būtu šo māju nopircis
Nu ja, tieši funkcionālu ēku ar kvalitatīvu arhitektūru trūkums cilvēkam, ieraugot jebko savādāku, liek domāt, ka tas ir skaisti, moderni, stilīgi utt.
Siksparnis rakstīja: Smoke.Tads jautājums uz 150m2 mājām, kāpņu dēļ uz 2-stāvu tiek zaudēts lietd. laukums. Kāda alternatīva? Vienstāvu mājām atkal lielie gaiteņi. Kas izdevīgāk?
Platība, ko zaudē uz kāpņu rēķina ir salīdzinoši neliela, lielākie izdevumi 2st.mājai saistīti ar pārsegumu. Zem kāpnēm var ierīkot noliktavu u.tml. Vai, kam patīk, uzskatīt par interjera elementu. Ja vienstāvā ir pagrabs un kāpnes no iekštelpām, platību zaudē tik un tā.
Pat nestrīdoties par dizainiskām vērtībām, ēka būtībā ir vidū 90° "saliekts" garš, tievs apjoms- gan plānojuma, gan būvniecības un ekspluatācijas ziņā neizdevīgs risinājums- ar sliktu virsmas laukuma/ grīdas platības attiecību. Garie gaiteņi un terses nav lietderīgi izmantojami. Sienu biezums 200mm ir pietiekams vasaras mājām + liels sienu virsmas laukums un logi = glaunais siltumsūknis tiks nodarbināts. Liels attālums no auto nojumes līdz ieejai mājā, ieeja bez vējtvera, durvis saduras ar WC durvīm. Ēkas kontūras ārējā stūrī, kurā bija iespēja izvietot no divām ārsienām izgaismotu lielu telpu, atvēlēta saimniecības telpai dušai un saunai. Kamīna vieta un āra dūmenis. Būs gana, kritizēt nav grūti. Bet labs projekts šis nav gan.
Par to jau stāsts. Gribi remontu pa brīvu – 3–>1 pa shēmas trajektoriju. 100 % garantija. Gribi norakstīt auto – Strēlnieku laukums. Mauc ārā no RTU vai RD – tik uzliec klapes uz acīm – ar trešo reizi dabūsi sānos kādu šūmaheru.
Tā jau cita tēma- tādu vietu ir daudz.
Bet, ja pieņemt, ka pirms tilta ir trīs joslas, tad no Pērnavas shēma ir tāda 2.>1., 3.>2.
Ja ir bijusi lieta, kurā par vainīgu atzīts tr.līdzeklis 2.>1., tad iespējams, sadursme notikus ļoti tālu pa kreisi no 2.>1. ideālās trajektorijas.
Sanāca cilvēkam, sajuka kaut kas, bet stulbākais, ka mums tauta nezina noteikumus un nemāk braukt, tad izlasa šādas gudrības un krīzes mākti var sākt skādēt citiem sānus.
recluse rakstīja: Vienu brīdi sanāca samērā regulāri/bieži pildīt degvielu kannā. Speciāli vienmēr pildīju vienā tankā un no vienas pistoles, bet automātiskā degvielas padeves pārtraukšana 30l kannā bija +/- 1l robežās, itkā sīkums, bet reāli Pirmā piedāvātajā pirmajā variantā par tiem 100km tas +/- 4l patēriņam varētu nozīmīgi iespaidot sniegumu, ja nav degvielas padeve no kanas Personīgi ir nācies izbraukt bāku līdz noslāpst, pašūpojot un citādi cerot iedarbināju un tiku līdz tankam ~20km attālumā, tā kā tā tukšā bāka ar tāds nosacīts jēdziens.
dīzelim ir vienkārši
no filtra velkam šļauku salonā, kur ir caurspīdīga kalibrēta tvertne un braucam
Šļauku vilcējs āksts un mēles kulstītājs pirmais.
Pat par elementārām tehniskām lietām tev fiška negriežas. Kad pa.irstu savas derības, ievilktu asti un pazustu.
Par tām 3 joslu šosejām ar pārmaiņu joslām: Zviedrijā jā, ir ok, bet šaubos, vai tas būtu labākais risinājums mūsu apstākļos- vienmēr kāds riskētu, kāds traucētu apsteigt un atgriesties joslā, uz ceļa nomalēm stāvētu čurātāji un piknikotāji. Un pieļauju, ka Via Baltica plūsma ir par lielu šādam variantam.
Mums viss taptu skaistāks, ja mazāk zagtu un shēmotu, nerakņātos, kur jau tā situācija ir normāla(Rīga- Sigulda, Rīga- Ogre), bet, par to kāpostu, cik ir, būvētu ar 2 joslām katrā virzienā.
Lai vidējo paceltu par 20 km/h, brīvajos posmos būtu jāspiež krietni vairāk kā 20 virs ierastā un jāapdzen diezgan atsaldētā manierē, jo uz ceļa neesi viens- "sēnes" un citi ceļa apstākļi krietni deldētu tavu vidējo.
Nauda apgrozīta ieguldīta un otkaķīta, fasāde ir, satura nav.
Satiksme pa tādu haotiska un nervoza, regulāri pat negribot tiek pārkāptas horizontālā apzīmējuma prasības, apdzīšana riskanta vairāk paļaujoties uz pretimbraucošo izdzīvošanas instinktu nevis satiksmes noteikumiem. Gājēji vai lēnie ar mazgabarīta transportu uz platajiem vispār ir pašnāvnieki.
Grāvji 3metrīgi bez norobežojošajām barjerām, bieži vien pilni ar ūdeni, zvēru sietus tik pat kā neredz.
Jaunie segumi tagad kā veļasdēļi, kas ir, pie šķipeles rūdītie speciālisti nejēdz uzklāt ar smalko tehniku?
Dci Renault no 2002.g ar maz km un max apriikojumu pameklē
mazdainis rakstīja: Da neinteresē man bibja garināmais (repsktīvi krutie auto brendi vai krutie navaroti)
Man vajag normalu autosu kur iekrtaut sīčus, mantas un ar saprātīgu komfortu pabraukāt rinķī+ gadījumā ja kāds krašs vai kas- lai ir iespējas +/- palikt veseliem.
Nav mums EE zeme kur uz 250km nobrauktiem kruizera ātrumā (105-110) Tevi labi ja 6as mašīnas apdzen Tevi.
Pabraudz pa Daugavpileni uz 105- pa 100km vismaz pāris "action" garantēti ibio...
Nortel rakstīja:
mazdainis rakstīja: Džeki piedodiet-opeli kā sugu nē... Tik izmisis es neesmu...
Pašlaik V70 iekritis prātā- jau sen sapņoju par Volvo. Būs pa brīvdienām jāietestā kāds.
Es nākamo auto pēc SAAB arī ņemšu volvo. Ņemt opeli, tas ir kritiens atpakaļ.
Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas