Ko vispār cilvēki šobrīd pērk? Nav nemazākās vēlēšanās atdot pa velti .Šodien paņēmu izdruku no servisa par mondeo ,kopumā diezgan daudz kas pa 4,5 gadi iegūldīts remontos.
Jonu katlu apkures sistēmas uzpilda ar speciālu šķidrumu ,kurš tiek sagatavots ņemot vēra\" jonu\" katla jaudu kw. Škidrums kas derēs katlam 6 kw,nebūs liederīgi izmantot sistēmā ar 9kw katlu.
Šai gadijumā šķidruma antikorozijas un pretaizsalšanas īpašības ir otršķirīgas,kuras gan arī ir ļoti aktuālas . Ja ir tāda iespēja tad šķidrumu kurš ir iegādāts pie nepārbaudītiem sadarbības partneriem ir vērts nodot analīzei laboratorijai. Šadi ir iespējams izvairīties no nepareizi sagatavota šķidruma lietošanas kas noved pie ļoti neekonomiskas sistēmas darbības un izdevumu palielināšanās.www.stafor.lv/... šis uzņēmums izgatavo dažāda veida šķidrumus , bet pēc analīzes cita laboratorijā ir atgriezts ražotājam ,kurš īsā laikā izlaboja kļūmi šķidruma sastāvā.
Projekts nav vajadzīgs. To laikam vajag tad, ja grib likt kautkādu superjaudīgu katlu. Pat gāzi pievienot var bez oficiālo gāznieku saukšanas.
Iekārtas maiņa jasaskaņo .
Pievienot jau var ,tikai bez sertificēta gazinieka zīmoga iekārtai nedarbojās nekāda veida garantija.
Darīt jau var daudz ko,vēlāk nevajag gausties par to ka tirgotājs /ražotājs čakarē ar garantiju. Ir nosacijumi kurus ir vērts ievērot lai pašdarbības rezutāta nerastos papildus izdevumi.
Stāvvietu sīcene nebija izpulējama,1. aizmugurējā bampera stūrī caurums ,2.aizmugurējās durvīs diezgan labi iebraukts,3.kāds auto ar āķi trāpijis priekšēja bamperī un atkal izdrupinājis caurumu. Par apdrošīnātāju tikai labākās atsauksmes ,divi gadi pašrisks bojājumiem 0%.Tikai vienreiz vilka garumā ar izmaksām.
Nu jau gadu bez kasko un viss ir labi,nekas nav noskrūvēts vai izsists un CSN arī nav .Pirms tam ari nekas nebija noticis, bet kā apdrošinājos tā sākās visādi apdrošināšanas gadijumi.
Tāds viņiem tas bizness,bet ja nopietni trešājā gadā kad gāju atjaunot polisi viens no viņu darbiniekiem izteicās , jūs esat nerentabls klients un mūsu kompānija izskatot jūsu apdrošināšanas vēsturi ir spiesta palielināt apdrošināšanas prēmiju.Pēc manas vētrainas reakcijas,par ko un kas tu vispār esi lai spriestu par prēmijas apmēru,da ejiet jūs na... .Atvilkās cits klerks un viss tik sakārtots ļoti patīkami un izdevīgi.Cena bija zemāka par iepriekšejo gadu ,līgums izdevīgāks ( 1000 eiro bez policijas).
Loti cienijamais ROI. Vai tiešām tev apkārt nav draugu,paziņu vai brīnišķigu kaimiņu?Nu pajautā viņiem ,neticu ka visi brauc ar dīzeļiem vai pilda pilnas bākas.
Bracus.Tak uzraksti to pretenziju un redzēsi vai kaut kas mainās.
Cik var saprast pats neko nedari lietas laba ,tikai uzklausi dīlera servisa darbinieku neobjektīvus ,mutiskus spriedumus kas nav pat papīra vērti.
Gregors. Neatkarīgs eksperts nav tas pats tāmētājs no apdrošināšanas kantora.www.ptac.gov.lv/... .
Par izmaksām . 5x pretlikumīgas trešo personu darbības,3x CSN kur esmu cietušā puse ,1x CSN ar abpuseju vainu,1x dabas kataklizma( vētra),3x nelieli bojājumi ,kas uzrodās stāvvietās no citu auto vadīdāju nemākulīgi stūrētajām automašīnām,2x pats ar līkām rokām.
Apdrošināšanas firmas eksperts ,slēdzienu kurš būs saistošs dīlerim nevarēs uzrakstīt.99%. Kura apdrošināšanas kompānija strīdu gadijumā piedāvā juristu bez maksas? Nosaukumu lūdzu .
Trīs gadu laikā 15 kasko izmaksas,nekādu soda sankciju.
Mana pieredze gan nav ar auto , jo nomainiju 2x mobilo,zabakus un datoru.Mobīlais kurs maksā 300 ls ,trīs mēnesu laika garantijas darbnīca bija 2x kopa 36 kalendaras dienas. Kad atkal saka niķoties aiznesu pārdevējam ,šis man saka ,PN uz servisu ,ja serviss nevarēs labot ...bla,bla,bla.Atbraucu mājas ,izstudēju paterētaju tiesības,sarakstiju prasijumu un devos atpakaļ. Un mana problēma kļuva viņu problēma. Visos gadijumos pēc prasijuma iesniegaanas viss ir atrisinājies ppozitīvi un ātri. Neatkarīgs eksperts ir pēdējais solis.Izmanto savas tiesības. Lai sokās taisnīga cīņā.
Uz prasijuma pieteikumu atbildi tev jasaņem desmit dienu laikā ja nēsat vienojušies pirms tam.Prasijums divos eksemplāro ,uz abiem datums ,darbinieka kas pieņem vārds , uzvārds ,amats,paraksts.Pēc atbildes saņemšanas rĪkojies tālak pēc apstākļiem.
Es vienam kolēģim esmu vedis degvielu trīs reizes un zinu vēl par dažiem gadijumiem kad viņs ar tukšu bāku palicis uz ceļa.Pārunas par tēmu ,lej degvielu laicīgi neko nav mainijušas,lampiņa deg vienmēr.Kolega nav nabags.
2008.augusts ;stūres pirksts labais ,atspere pr labā ,sailentbloki.
marts;aizmugurējā tilta bukses,aizm šķērsviras bukses,lamda zondes x2
2007.decembris,priekšējo sviru priekš un aizmugurējās bukses,priekšjie bremžu diski un kluči,suportu remonts.
oktobris ;stūres pirksts kreisais, stab stienis aizm.
augusts;motora siksna.
2006.decembris;priekšējo sviru bukses.
augusts;pr bremžu kluči,aizmugurējo suportu kronšteini.
janvāris ;akumulātors.
2005. svečvadi un sveces.
2004.sailentbloki un pirksti.
un protams visas tekošās apkopes.