220 tūkstoši nobraukts motors galīgi nav vecs lūznis! Un parcik esamu autokrāsotavas īpašnieks man tas auto ir tādā vizuālā un tehniskā kārtībā, kā tikko izbraucis no rūpnīcas.
Fokusam nav ļļas uztvērēja siets.Eļļas sūknis atrodas-vienkārši sakot ap kloķenes galu. Lai to noņemtu,jāņem nost starpbloks(ja zinat kas tas ir),varbūt,ka var noņemt tāpat,bet neizceltam dzinējam tas nebūs tik vienkārši un noņemtam sūknim spiedienu nepamērīsim. Tāpēc jau rakstu,ka man pašam ir neskaidrība un pie kura zināmā motoru speciālista Rīgā aizbraucu,tik versijas
.Un,ja būtu sūkņa vaina,tad ari pēc pāris stundu nostāvēšanas būtu tāda pati problēma.
Esmu šokā,ka daudzu gadu gaitā iepazītie dzinēju speciālisti var teikt tik dažādas versijas un ,lai katru pārbaudītu pēc izslēgšanas metodes.... tā jau var ieraut bankrotā!
Man tehnika absolūti nav sveša,vairāk,kā 20 gadus ikdienā krāmējos tikai un vienīgi ar auto.
Iepriekš ar nolūku nerakstiju,ka pats resmu autoservisa īpašnieks,bet nenodarbojamies ar dzinēju remontu un elektroniku. Pamatnodarbošanas ir virsbūves remonts.
Piekare visa ir jauna,virsbūve atrestavrēta,bojātās detaļas nomainītas,apakša un iekštelpas apstrādātas ar konservantiem,virsbūve nokrāsota ar xsiralika krāsu.....jaunam auto ne tuvu nav tāds stāvoklis!
Mūsdienu dzinējam 220 tūkstoši ir absolūti niecīgs nobraukums. Piemēram taksometri un mācību auto šādu nobraukumu sasniedz divos gados!
var,var ieraut!!!