Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
M77 28.04.2014 16:56

sirga rakstīja:

bobcat rakstīja: Sveiks M77!

skatos kādu laiku klusums. Vai ir kādas sekmes cīņā ar gaisu sistēmā?

Būs uzsitis gaisā

Ne prātā nenāk, tam auto vēl kāds laiks būs jāripo līdz būs pelnījis doties atpūtā (Tolmetā)

M77 22.04.2014 7:13

smaidiigais rakstīja: 369 km sodien, neviena policista.

Arī vakar >400km un neviena.

M77 02.04.2014 21:04

Arī saņēmu. Paldies!

M77 31.03.2014 20:21

Rīt noprasīšu, kas šim tieši interesē, bet laikam jau būs vajadzīga kompleksa auto diagnostika +defekta novēršana - pirms kāda laika iegādājies jaunu (lietotu) 5-gadīgu Opel Meriva 1.7 cdti un sūdzējās par brīžiem parādošos nenormālu troksni no motora, kaut kādi spečoki esot minējuši, ka jāmaina sprauslas..

M77 22.03.2014 9:46

iAuto rakstīja: Ir pieejama jaunā iOS iAuot.lv aplikācija priekš iPhone. Te tā iritunes.apple.com/...

Tiešām iAuot.lv?

Kad būs postu rediģēšanas iespēja?

M77 21.03.2014 20:47

DidzisKalnietis rakstīja:

Zemes lode ne tikai griežas, bet ar cik tur tiem tūkstošiem km stundā traucas ap Sauli!!!

Cik atceros, Zeme griežas ar 16 km/s pie ekvatora!

M77 20.03.2014 13:46

Ja jau Braslas ielu piemin, tad jau būs īstais.

M77 04.03.2014 15:18

Nedaudz izbrīna, ka patwww.apollo.lv/... atrodama megalohatrona reklāma:

Fuel Shark Saver - Es ietaupu līdz 70% no manas automašīnas patēriņawww.fuelsavingplus.com/...

M77 23.02.2014 21:48

Vieglākais varētu būt, ka mamma pakrata ar pirkstu.

M77 23.02.2014 1:23

Paldies, piesakos!

M77 17.02.2014 9:28

Savukārt, minēto izmēru izmanto šādi auto:

Tyres in size 195/70 R15 are used in cars, such as Citroen Jumper, Fiat Ducato, Ford Transit, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Renault Master, Toyota Hiace, and VW T4.www.oponeo.co.uk/...

M77 17.02.2014 9:24

Vēl jau ir tāds izmērs kā 195/80 R15 - būs vēl 2cm pie rādiusa! Tādas nāk, piemēram, Landrover Freelanderwww.motor-talk.de/...

M77 10.02.2014 9:20

Īsumā par blīvgredzenu maiņu. Te var redzēt oriģinālos - dzelteni un brūni. Interesanti, kāpēc gan atšķiras krāsas? Varbūt oriģinālie ir ar atšķirīgām īpašībām?

Ar āmuru saplacināju drāts galu un salocīju ķeksi, ar kuru vispirms izvilku dzelteno gredzenu, tad brūno un beigās arī plastmasas starpgredzenu.

Tālāk ar šo rīku izrāvu laukā noslēdzošo gredzenu:

...

Sabāzu atpakaļ jaunos blīvgredzenus un beigās noslēdzošo gredzenu - tur noderēja tas puļķis - atgriezums no kāda stieņa. Pamanīju, ka iegādātās jaunās gumijas (2mm biezumā) bija drusku resnākas par oriģinālām ( ~1.8mm), tāpēc arī degvielas trubiņas pēcāk bija grūtāk dabūt vietā, sapūtu gan tās ar silikonu +trubiņas bija eļļainas (dīzeļainas)

Tā kā šis darbiņš problēmu neatrisināja, tad kā nākamo soli domāju pārbaudīt visu degvielas korpusu kopumā (kā augstākminētajā baltkrievu forumā aprakstīts), vien jāiegādājas kādā šrotā degvielas trubu gali. Pēc tam domāsim tālāk.

M77 09.02.2014 14:14

Šodien ap 13:00 pieleca, noslāpa un atkal vecā bēda. Vispār īpatnēji, jo vakar auto bija novietots līdzīgi, šodien varbūt bija pāris stundas ilgāk pastāvējis un bākā bija daži litri mazāk. Tagad ielēju pilnu, sagāja 52 litri.

M77 09.02.2014 6:48

Pārteicos, ar purnu uz augšu bija- tāpat kā pirms pāris dienām, kad bija problēma palaist.

M77 08.02.2014 14:58

Šodien auto pieleca normāli pēc 15h ilgas stāvēšanas ar purnu uz leju - līdzīgos apstākļos kā pāris dienas iepriekš, kad bija problēma, tā ka šķiet problēma ir atrisināta.

Lai gan, kad pieleca, uzreiz neņēma apgriezienus - uz gāzes pedāli sāka reaģēt tikai pēc kādām sekundēm 5. Pagaidām vēl bāku nepildīšu, paskatīšos, kā būs rīt. Bet varbūt tas ar ko citu saistīts- sākumā, kad piedarbināju, nedarbojās tahometrs, vēlāk tik sāka rādīt.

Bet par instrumentu paneli ir cits stāsts (spidometrs arī jau labu laiku nerāda +vienai pusei nav apgaismojuma), par ko būtu vērts izveidot atsevišķu topiku.

M77 07.02.2014 21:45

Fūū.. nomainīju tos blīvgredzenus.. no sākuma diezgan ilgi lauzīju galvu, nesaprazdams, kā to paveikt, tagad izveiktu pa 5 min. Elementāri. Intrigai piebildīšu, ka kā "atslēgas instruments" man noderēja Šveices nazītis. Vēlāk ielikšu atskaiti ar bildēm.

Jāsaka, ka neesmu laikam iebraucis kā pareizi sistēmu atgaisot - gan ar minerāleļļas pudelītē iepildītu dīzeli pilināju iekšā noņemtajās caurulītēs, gan filtru piepildīju līdz malām, pat atpakaļgaitas trubiņu atvienoju un ar bumbieri pasūknēju līdz sāka nāk ārā dīzelis, bet vienalga neleca un neleca. Kādas 10 reizes dabūju griezt pa ~15 sek, kamēr sāka pielekt. Tad riktīgi izgāzēju uz 3-4 krpm, lai attīras no gaisa un noliku stāvēt atkal ar purnu uz leju, bākā kādi 10 litri. Rītā redzēs vai būs vaina novērsta vai nē.

M77 06.02.2014 20:58

andzins1111 rakstīja:

M77 rakstīja:

Pirms ~15 gadiem studiju laikā Vācijā regulāri izmantoju tramvaju padsmit km braucienam starp mazpilsētām, tur sliedes gludas un taisnas, tramvajs skrēja pie 70 km/h.

Re kur raksta, ka vietām Vācijā tramvajs kustas pat ar 80 km/hwww.gutefrage.net/...

Siguldas vilciens starp Garkalnes un Baltezera stacijām ieskrienas līdz 90 km/h. Un tramvajag arī jāpietur pieturās. Sliedes ap Rīgu taču visur jau ir, kāpēc jābūvē jauns tramvajs. Ja sakārtojot Juglas, Čiekurkalna dzelzečal stajicas varētu uztaisīt regulārākus vilciena reisus piemēram līdz Krievupei vai Baltezeram? Krievupē tikai papildus atzars vai apgriešanās cilpa jāizbūvē un vietas tur ir pietiekami. To pašu virzienā uz Babīti un Vecāķiem mierīgi bez miljardu ieguldījumiem varētu izveikt. Uz Bolderāju gala galā arī sleides vēl nav nojauktas.

Jā, vienu mazu gabalu brauc normālā ātrumā, bet ko tas dod, ja vidējais ātrums ir tik zems, ka man no mājas Siguldā līdz darbam Pārdaugavā nokļūt ir vienlīdz ātri kā ar velosipēdu - uz 56 km aiziet -2h 15 min

M77 06.02.2014 16:08

ak rakstīja: Tas savienojums pie degvielas filtra ir nedaudz kustīgs, tāpēc silikons tur nepalīdzēs. Vajag noņemt tos gumijas gredzentiņus nost, un pielasīt jebkurā blīvju veikalā, kā piemēram šeit www.smaile-pluss.lv/... . Vēl mēdz būt, ka pašā degv filtra vāciņā ir plaisa, tad gan tikai jauns vāciņš

Tikko biju Smailē-pluss - pēc izmēra 9/13 mm iegādājos 4 gredzenus, samaksāju EUR 1.20 tad jau vakarā redzēs vai derēs, vai ne.

M77 06.02.2014 14:57

Vēl viena vieta, kur mēdz piesūkt gaisu ir skrūve sūknī

(diez vai manā gadījumā, jo sūknis pajauns)

Atrasts te-forum.vectra-team.com/...

M77 06.02.2014 14:43

Tipa man (2.0 motoriem) varētu derēt šie gredzeni: 212.610 Elring 9x13x2 O-ringwww.autospares.lv/...

Vajag 4 gab

резиновые колечки на быстросъёмах стакана топливного фильтра(2 жёлтых,2 коричневых.

Cik noprotu no topika - 2.2 motoriem nāk resnākas trubas, attiecīgi jāmeklē lielāka diametra gredzeni.

у тя трубки толстые на 12мм, а тот номер что тебе дали актуален для 10мм трубок

Bet vispār nav teikts, ka ar to būs labots - mēdzot rasties sūce vāciņā pie sildītāja savienojuma.

Ой не факт, что дело именно в колечка, опрессуй стакан и сразу увидишь где подсос. Если крышка под штуцера на 10мм, то очень часто сосет воздух по розетке подогрева

M77 06.02.2014 14:33

Te vēl atradu par tēmu-forum.vectra-team.com/...

M77 06.02.2014 11:26

GB12 rakstīja:

Bet tramvajs tač nebūs ātrāks.

Kāpēc ne? Tas dīzeļvilciens lēni uzsāk no pieturām, +ja labas sliedes tad trambulis var arī atvilkt ātrāk par to lēno divplāksni.

Pirms ~15 gadiem studiju laikā Vācijā regulāri izmantoju tramvaju padsmit km braucienam starp mazpilsētām, tur sliedes gludas un taisnas, tramvajs skrēja pie 70 km/h.

Re kur raksta, ka vietām Vācijā tramvajs kustas pat ar 80 km/hwww.gutefrage.net/...

M77 06.02.2014 11:18

Tas slīpums nebija liels (varbūt kādi 10 grādi garāžas priekšā), pirms tam (dienu iepriekš) tiku atstājis auto garāžā (horizontāla grīda), un no rīta bija OK, bet vakar paslinkoju iebraukt iekšā (+degvielas bija kādi 10 litri mazāk).

Skatīšos pats, gribu to blīvi aptaustīt, nomērīt.. a pagaidām pieliešu pilnu bāku un parkošos "pareizi".

M77 06.02.2014 10:51

M77 rakstīja: Vispār jau problēma izlīda līdz ar otra auto iegādi.

Līdz šim auto tika darbināts ja ne katru dienu, tad retākais katru otro, bet nu pastāvēja pāris vīkendus +vēl kādu dienu garāžā un te nu rezultāts.

Laikam salielījos - problēma ir progresējusi - vakar vakarā vēl braucu, bet atstāju ar patukšu bāku (kādi maz-padsmit litru) un drusku purnu augšā - no rīta atkal bija ilgi jāzāģē.

Piemetināšu, kāpēc tas ir kaitīgi - viena lieta, ka starteris un akumulators tiek slogoti, bet nopietnāka nianse ir, ka sūkņa elektronika tiek dzesēta ar to pašu dīzeli, un starta momentā visvairāk sakarst vadības tranzistors, un ja nav, kas to atdzesē, tad agrāk vai vēlāk tas nosprāgst. +sūknis arī eļļojas ar to dīzeli.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti