Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
DidzisKalnietis 28.10.2016 11:07

Nepārspīlēsim dīleru servisu veikto darbu kvalitāti - tur strādā tādi paši cilvēki, kā citur, bet reizēm ar krietni mazāku ieinteresētību. Vienīgi viņiem pieejama visa tehniskā informācija, aprīkojums, instrumenti un autorizēta datorpieeja.

DidzisKalnietis 28.10.2016 11:02

SAAB garantijas saistības pildīja visiem spēkiem. KIA imprtētājs igaunis - smagi gāja. Nupat vēl vienam KIA mainīju amīti, ko KIA "nomarinēja" un beigās atteica, kaut tas bija jāizdara pēc pirmā gada ap 12 000 nobrauktajiem km. VW tik remontēja - brīžiem bija sajūta, ka tur neviens auto bez rūpnīcas defektiem konveijeri nepamet. Subaru un Toyota remontēja visu - pilnībā paļāvās uz mūsu viedokli, bet mēs viņus arī nečakarējām ar līkiem amortizatoriem un ļaunprātīgi nokautiem sajūgiem...

DidzisKalnietis 28.10.2016 10:54

Kad būsi ar to gāzi Fabiānam nobeidzis motoru, padalīsies ar izmaksām un ekonomiju...?

DidzisKalnietis 28.10.2016 10:41

Garantiju, caur importētāju un dīleri, uztur ražotājs. Šeit arī viss sākas un beidzas - ja rūpnīca būtu veiktu izmaiņas, kā stāsta A26, sertifikātā būtu rakstīts EURO 6. Ja šādu izmaiņu nav, ir EURO 5. Ja vietējie bāleliņi veic izmaiņas paši, tad rūpnīca saberzē rokas un atņem garantiju. Latvijā nav neviena tik spēcīga dīlera, lai pats uzņemtos garantijas saistības par 30 - 40 auto.

Un vēl - ja tā izmešu norma būtu tā vienkārši sasniedzama ar vieglām manipulācijām, tad ražotājs to sen būtu ieviesis, jo šādas prasības būs jāizpilda šā kā tā, un, ja tas būtu viegli izdarāms, tad ar jauno modeļa gadu, kas arī Citroen sākas kaut kad vasaras vidū, šādas izmaiņas būtu veiktas! Ja nav, tātad nav!

DidzisKalnietis 27.10.2016 23:22

Taču tas nekad nav legāli, ja iet runa par valsts iepirkumiem, kā šoreiz. Ja paspēlēsies ar tiem auto, un padzīsi tās normas uz leju, tad garantija "kirdik". Varu droši apgalvot, ka dīleris, importētājs un ražotājs tikai tik gaida, lai kāds tur ielien paspēlēties, jo garantijas rūpnīcām maksā ai cik dārgi!!

DidzisKalnietis 27.10.2016 23:17

Atsaukumi un "labās gribas programmas" ir divas dažādas lietas, bet dīleri jau grēko arī ar normālām garantijām, kas būtu jāveic bez īpašas kaulēšanās. Bez tam - kur zvanīts, ka tev, vienkāršam pilsonim, kāds to sadaleni pēc 7 gadu ekspluatācijas samainīs pa akciju. Samainīs un naudu atņems, ja pieņēmējam tai dienā galva sāpēs!

DidzisKalnietis 27.10.2016 16:36

Brauc pie godprātīga skrūvētāja! Nebūs sliktāk kā oficiālajā servisā. Galvenais, lai skrūvētājs patiešām ir zinošs un gogprātīgs.

Garantijas laikā vairs nav liegts kopties un remontēties jebkurā servisā - galvenais, lai remonts izpildīts kvalitatīvi, apkope - pēc reglamenta! Jābūt pierādījumiem, ka izmantotas jaunas, sertificētas detaļas (nav jābūt oriģinālajām!), izmantotie materiāli ir kvalitatīvi un atbilstoši konkrētajam auto!

Ar dažiem ražotājiem gan varētu būt "mači", ja kas būs jāremontē pa garantiju, bet lielākā daļa ar šo ES direktīvu jau samierinājušies. Jebkurā gadījumā - ja viņi atsaka šāda iemesla dēļ, bet auto lietotājs var pierādīt, ka viss ir darīts atbilstoši tām pašām ES direktīvām, tiesā dīleris zaudēs un samaksās ļoooti daudz, jo tiesa šitos nežēlo... !

DidzisKalnietis 27.10.2016 16:24

Laikam vaina kārtībā, kādā ko māca - sākumā A, beigās Z...

Var laist ārā no piebrauktuvēm citus - tas ir forši, bet tas nedrīkst būt arguments, lai airētu pa otro joslu defoltā, jo tādējādi var sanākt traucēt tiem, kuri brauc pa to pašu ielu, bet - principā apdzīvotās vietās airēt pa otro joslu nav liegts. Galvenais - nemīcīties...

DidzisKalnietis 27.10.2016 11:19

Reklāma tāpēc ir reklāma, lai viss izskatītos jauki! Gribu redzēt dzīvajā...

DidzisKalnietis 27.10.2016 11:03

BMW kā izstrādājumam, protams, nav nekādas vainas! Vaina ir Rumbulas autoplačos, jo tur atrast godīgu, "nesamuģītu", nedauzītu, nesarūsējušu, nenobrauktu, ar negrozītu odometru, ir teju neiespējami, jeb - tas maksā attiecīgi dārgi - tad, savukārt, neviens to nepērk, jo blakus taču stāv "tāds pats", tikai divreiz lētāks... Tātad - kurš ir vainīgs pie odometru grozīšanas... Brīnumu nenotiek! Ja auto ir labs - tas nemaksā tos nieka grašus.

Domāju, ka neviens serviss neuzņemsies tik lielu risku, lai garantētu, ka auto ir patiesi normālā kvalitātē, vēl jo vairāk - lietotai automašīnai tomēr var kaut kas pabeigties, tieši tāpēc par to maksājam 10, 20x mazāk, kā par jaunu. par cik man arī ir tāds neliels servisiņš, ļoti labi zinu, ka lietotā a/m iekšā ielīst nevaru, tomēr defektējot pievēršam uzmanību visām galvenajām lietām - auto vēsturi ieskaitot. Bez izmēģinājuma brauciena nevajag iegādāties nekad, nevienu auto - pat jaunu nē (jaunam jāpārliecinās, ka auto braucot jūtaties ērti, patīk gan konkrētā modeļa vadāmība, kloķīši, pārredzamība utt. Konkrētais auto, protams, nav jāpārbauda - tam garantija vismaz 2 gadus darbosies... ).

Bet par lietotu dot garantiju varētu tikai, ja to izjauc pilnībā un apmaina visu, kas ir nolietojies vai šķiet aizdomīgs. Šajā gadījumā tā auto cena kopumā būs tuva jaunam, toties "roku darbs"....

DidzisKalnietis 27.10.2016 10:39

Ne par velti esi "slepkava"... Kaut kur jau par to runājām, ka instruktori paši ļoti bieži no braukšanas ne vella nejēdz un māca kursantiem ļoti nepareizas un sliktas manieres!

DidzisKalnietis 27.10.2016 0:43

Cilvēku stulbums ir bezgalīgs! Ne velti klasiķis ir teicis: "Ja cilvēks ir miris, tad tas ir uz ilgu laiku, bet, ja idiots, tas ir uz visiem laikiem!".

Kad beidzot kādam pieleks, ka ne Rumbulā, ne Mogo, ne BRC automobiļus pirkt nedrīkst!!!

DidzisKalnietis 27.10.2016 0:38

Tu laikam tā īsti neiebrauci par ko te ir runa! Nekāds uztūnēts EURO 5 ar atbilstību EURO 6 nesanāk! Vai nu ir no rūpnīcas tā atbilstība, vai nav!

DidzisKalnietis 27.10.2016 0:34

Tā problēma, ir dziļāka! Mūsu valstij tāpat nepietiks, lai vai cik pieliktu pie degvielas cenas! Pat, ja savāks kārotos 93 vai 98 milj., tad vienalga izrādīsies par maz un gribēsies vairāk! Mēs jau tagad nodokļos par degvielu atskaldām pamatīgu naudu, jo, raugi - Lietuvā un Igaunijā, pat ar visu transporta nodokli, degviela maksā apmēram tik pat cik pie mums. Ja pieliks pāris centu, ieguvums var nebūt cerētais, ja pieliks 10-15, degviela kļūs neadekvāti dārga - samazināsies apgrozījums, brauksim tepat līdz Biržiem vai Iklai un "sildīsim" kaimiņvalstu ekonomiku, dubultā iegriezīsies "kontrabass", ar ko mūsējie netiek (vai negrib) galā jau gadiem.

No otras puses - visi iebraucēji Lietuvā un Igaunijā samaksā savu mazo daļiņu arī par viņu ceļu uzturēšanu, tas ir neskaitot nodevu kraviniekiem, kas ir gan te, gan tur. Pie mums - rullē par brīvu!

Nortela arguments, ka viss sadārdzināsies, neiztur kritiku, jo jau šobrīd maksājam transporta nodokli, kas visiem vienāds neatkarīgi no gadā nobrauktajiem km - tātad preču piegādes aprēķinos tam būtu jābūt iekļautam. Un, beigu beigās - realizācijas cenas nosaka tirgus, nevis "par cik gribēšu, par tik pārdošu" (izņemot Sadales tīklus un Latvijas gāzi, jo nav alternatīvu!).

Mazs piemērs - mani vecāki dzīvo laukos, un auto viņiem ir reāla izdzīvošanas nepieciešamība, jo jātiek gan uz veikalu, gan pāris reizes gadā uz Rīgu pie dakteriem. Tēvs savu veco Opelīti sačubina, lai var aizbraukt, ja vajag. Līdz šim transporta nodokli vēl "pacēla". Ar jaunajiem projektiem, kad uz to auto transporta nodoklī vien varētu aiziet vesela viena pensija, jau būtu traki! Bet gadā norullē savus 2-3 tūkstošus max. Var salīdzināt ar tiem, kuri pa darbiem un darījumiem nobrauc 40-50 tkm?! Bet cena viena! Vai tas ir godīgi un izlīdzina sociālo netaisnīgumu mūsu valstī?!

Es esmu tikai par nodokļa pielikšanu degvielas cenai - cik nobraucu un sadedzinu, tādējādi radot izmešus un CO, jo tas ir proporcionāli, par tik arī samaksāju!!!

DidzisKalnietis 26.10.2016 23:59

Nevar tā tur neko smainīt, un ir vēl viena lieta - vai tiešām jūs iedomājieties, ka francūži Citroen rūpnīcā iedegsies par kādām 30, vai 100 a/m uz Latviju policijai, un sāks tagad kaut ko mainīt un regulēt?! Jūs to nopietni?! Esmu ar rūpnīcām strādājis - tur nekas tāds nenotiek, jo tā ir RŪPNĪCA!

Tas ko viņi tur gvelž ir vairāk kā muļķības. Kā jau Palaidniex teica - vai nu ir EURO6, vai tā nav! Un esošajām a/m neko nomainīt vai uzlabot nevar, jo pēc būtības tas ir pavisam cits auto!!!

DidzisKalnietis 26.10.2016 23:50

boliks rakstīja: Tā visdrīzāk tas pasākums arī beigsies. Sodīs iepirkuma komisiju. Savukārt šmaucēju kantoris tiks sveikā.

Tu domā, ka tā komisija "ņe pri ģelah", kā mēdz izteikties tie, ar kuriem visiem šitiem kopā būtu jāsēž?! Tu gan esi naivs!!!

DidzisKalnietis 25.10.2016 20:12

Nu kā parasti - Īle jebkuru tekstu māk iztulkot, kā viņam vajag, gan jau līdzdarboņi arī piepalīdzēja, lai mēģinātu izķepuroties no tās šņegas...

Domājiet, ka šitas beigsies ar kādām sankcijām? Diez vai! "Tulkojumus" pieņems par patiesību, un visi paliks, kur ir!

DidzisKalnietis 23.10.2016 14:58

Gandrīz pilnīgi precīzi - ne ko pielikt, ne atņemt! Tās atkārtotās 90% gadījumu ir izdomātas, lai vēlreiz noslauktu 20 EUR.

DidzisKalnietis 23.10.2016 14:53

Pirmkārt - komatiņus atkal neesi salicis korekti! Otrkārt - to gan es gribētu redzēt...

DidzisKalnietis 21.10.2016 9:21

Vai bija kur pieminēts, ka vēlāk iela? Arī šobrīd, cik esmu manījis, sākumā mācībnieki mīcās pa laukumu.

DidzisKalnietis 20.10.2016 23:45

Interesanti, kur tad jaunie autovadītāji iemācīsies braukt? Jau tagad no autoskolām nāk ārā galīgi nesagatavoti pilsoņi! Kas notiks pēc 2018. gada 1. janvāra?

DidzisKalnietis 19.10.2016 23:17

Tomēr palasi komentārus - tad sapratīsi, cik tāls un grūts ceļš mums vēl ejams līdz sapratnei un kultūrai!

DidzisKalnietis 19.10.2016 23:14

Agrāk bija cūcīgāk, tagad tādi klaju "podloviči" ir sastopami reti. Tomēr - ir cits jautājums - kā šie paši CP uzvedas un ko dara uz ceļa ārpus darba laika?! Šeit gan strādā princips "vārna vārnai acī neknābs"!

DidzisKalnietis 19.10.2016 10:27

Palaidniek! Vēl viens mēģinājums paskaidrot domu par "manām dīvainajām pamatvērtībām", lai Tu saprastu, kāpēc nevajadzētu "piekasīties" tiem, kuri airē ātrāk par tiem, kuri jau airē ātrāk...

Pamatvērtības ir kārtība, kas darbojas jebkurā vietā, jebkurā situācijā, pie jebkura ātruma. Pareizi tām pieskaitīji drošību - tā, kā jau teicu, ir pati svarīgākā!

Kāpēc ātrums kā norma ir zemāka kategorija prioritāšu sarakstā? Jo tas ir vidējais pieņemtais lielums, kas tik būtiski nenosaka vispārējo kārtību. Brauc man pa priekšu, pa šoseju kundzīte ar apmēram 75 km/h. Jau pēc stila redzu, ka ir slikti! Apdzenu, kad varu - paskatos, kā sēž un izturas pie stūres un ir skaidrs, ka viņai jau šie 75 ir krietni virs "drošā ātruma"! Ko darīt? Sūtīt atkārtoti uz autoskolu, vai atņemt vispār autovadītāja apliecību uz mūžu, jo viņai nav dots...? Blakus braucu, piemēram, es, kam šajā situācijā drošais ātrums vēl arvien nav mazāks par 160. Un ko? Tāpēc esmu noziedznieks? Es ar saviem 160 tajā konkrētajā vietā būtu drošāks un mazāk bīstams apkārtējiem, kā kundzīte, nedod Dievs, ja ieskrietos līdz 80. Lūk arī pamatvērtības un reālā drošība...

DidzisKalnietis 19.10.2016 10:02

Palaidniek! Nevaru Tev nepiekrist - drošība, droši vien, ir galvenā pamatvērtība manis piedāvātajā gradācijas skalā! Ne pārāk intensīvas kustības gadījumā manis aprakstītās pamatvērtības būtu jāievēro - visiem labāk un drošāk, mazāk stresa!

Intensīvas kustības gadījumā lidot ar + 30/40 km/h ir gan nevajadzīgi, gan bezjēdzīgi, gan bīstami! Šādos apstākļos var runāt par pamatprincipu "plūsma", kurā jāiekļaujas.Ja šādā situācijā kāds sevi sāk uzskatīt par svarīgāku un "trenkāt" pārējos braucējus, būtu jāiedod bietē!

Esmu kaut kad intensīvā satiksmē pārvietojies ātrāk par pārējām plūsmām. Tas prasa nepārtrauktu ieskriešanos un bremzēšanu, gaidīt, meklēt mirkli, kad apsteigt lēnāk braucošo un atkal ieskrieties. Tā jau ir tikai mana atbildība un māka šādi pārvietoties - nevienam nemirkšķinu, netaurēju, lietojot pagrieziena rādītājus, brīdinu apkārtējos par savu nākamo manevru, bet no ceļa nevienu nost nestumju. Tādējādi manu "lidošanu" Tu varbūt pat nepamanītu, jebkurā gadījumā - ar savu vēlmi steigties nevienam citam netraucēju! Cits jautājums, vai tālu aizsteidzos un kāds ir ieguvums. Biežāk pāris desmit sekundes un daži simti metri, citkārt paspēts uz koncertu Tallinā, vai nenokavēta lidmašīna pēc aizgulēšanās...

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti