Labprātāk uzpildos elektrorozetē(Elektromopēds,elektrovelosipēdi),bet dīzeli uzpildu ar Ecto degvielu Lukoil,jo labāk sadeg(mazāk izmešu,praktiski nedūmo),labāks uzrāviens un vairāk kilometrus izdodas nobraukt.
Bija pamaz naudiņas,taču negribēju riepas kas var pašas var nolobīties. Nopirku interneta veikalā" 707" jaunas Nordexx Nivus Snow(175/65R14 82T) par 29,64 euro gab.Berlingo uz slapja ceļa saķere laba,vienīgais varēja mazāk sēsties no svara(Kaut riepas svaram! )
Pirmās paaudzes Litija-jonu akumulatoriem bija tendence sprāgt.Tas izskaidrojams ar to,ka tajos tika izmantots anods no metāliskā Litija,uz kura daudzkārtēju uzlādes/izlādes ciklu procesos radās telpiski veidojumi - Dendrīti,kas izaugot izraisīja īssavienojumu starp elektrodiem,sakarā ar ko akumulatori aizdegās un sprāga.Šī problēma tika atrisināta nomainot anoda elektrodu uz Grafītu.Līdzīgi procesi notika notika arī ar Litija-jonu akumulatoriem ar Kobalta oksīdu saturošiem elektrodiem,pie pārlādēšanas.
Litija-dzelzs-fosfāta akumulatoriem pilnībā vairs nav šo trūkumu. Pie tam visas mūsdienīgās Litija-jonu uzlādes ierīces aizsargā akumulatorus no pārlādēšanas un pārkaršanas intensīvas lādēšanas laikā.
Jau vairāk kā četrus gadus ar sludinājumu palīdzību cenšos pārdot,kādu no saviem atremontētajiem lietotiem elektrovelosipēdiem,par krīzes cenām,apmēram 275 eiro robežā(Jauns,ap 750euro),taču ir bijis tikai viens zvans,ar pirmo jautājumu - Cik nometīsi? Man ir arī elektriskais motorollerveidīgais skūters,taču daudzi,kad uzzin viņa jauna cenu,atsaka,ka labāk par tādu naudu pirkt normālu mašīnu.
Blakus,Lietuvā tirgo no Amerikas ievestos Nissan Leaf par izdevīgām cenām 9-14 tūkst.euro.
Galvenā problēma šajā lietā, Latvijā ir atbalsta subsīdiju trūkums privātpersonām elektrotransporta iegādei.
Labprātāk uzpildos elektrorozetē(Elektromopēds,elektrovelosipēdi),bet dīzeli uzpildu ar Ecto degvielu Lukoil,jo labāk sadeg(mazāk izmešu,praktiski nedūmo),labāks uzrāviens un vairāk kilometrus izdodas nobraukt.