VWfans rakstīja: Citroen-C3 ar 1,6 litru 109 zirgspēku benzīna motoru ir pietiekami izturīgs auto. Man viens kaimiņš katru dienu brauc uz darbu Rīgā ar šādu auto, kuru viņš pirka jaunu 2004.gada martā. Spriežot pēc CSDD datiem, auto nobraukums jau pārsniedzis 350 tūkst.km, un tas turpina ripot un tehniskās apskates parasti iziet ar pirmo reizi.
Kolēģis pirka C3 6vai 7 gadā un bija pastāvīgas mokas ar elektroniku. Kamēr bija garantija, salons veda remontēt ar evakuatoru. Beidzās- čakarējies kā gribi.
Tas sestais ātrums ir domāts, lai mauktu pa bānu, nevis uz 90 ripotu. Paziņas A4 pat manuālā ātrumkārba nobruka uz sestā braukājot. Remontnieki paskaidrojuši, ka mazo apgriezienu dēļ bijusi nepietiekama eļļošana. Cits piemērs. Darba stāvvietā čomiņš ar S60 palūdza ieraut. Starteris griežot, bet nelecot. Tā jau esot bijis, bet ieraušana palīdzot. Kad šo ierāva, no izpūtēja izspl''ava kādu kilogramu kvēpu. Viss asfalts metra diametrā bija melns. Saku- tu laikam pa pilsētu vien dīdies, tāpēc kvēpu filtrs piesērē. Nē, šis saks, braucu lielus gabalus, bet sestajā robā.
Viņam droši vien SSā citrons uzkāries, tāpēc slavina. Kolēģis ar C4 mocījās jau garantijas jaikā, bet tagad vispār vāks. Jāmaina elektronikas bloks un cena pāri tūkstotim. Vispār viņiem ļoti švaks viss elektriskais.
Speciāli Latvijai ražot brāķi izmaksātu pārāk dārgi. Tu laikam iedomājies, ka tur pārsimts mašīnu ražošanai atvēlēti īpaši cehi, kuros strādā nēģeri bez izglītības un ņem no kastēm nekvalitatīvas detaļas?
imzz rakstīja: Interesanti, ja nestrādā aizdedze vienam cilindram, vai ir iespējams arī atslēgt dīzi tam pašam cilindram ? Tādā gadījumā nekam sliktam nevajadzētu notikt, iznāks "ekomotors" ar vienu atslēgtu cilindru.
VWfans rakstīja: Rudens Mediju testa braucienā bija iespēja izbraukt ar augstāk bildē redzamo Hyundai-i30, kam ir 1,4 litru benzīna turbomotors ar 140 zirgspēkiem un automātiskā ātrumkārba. Auto pašmasa 1315 kg, pilna masa 1850 kg. Braukšanas sajūtas stipri līdzīgas citam testā baudītajam auto - atjauninātajam Golfam ar 1,4 litru 150 zirgspēku turbomotoru un automātu. Nevaru teikt, ka kāds no šiem diviem auto būtu pārāks par otru vai atpaliktu no otra: viss bija labā kompaktklases līmenī. Šie divi auto (Hyundai-i30 un Golfs) man šķita līdzvērtīgi un patika labāk par trešo kompaktklases pārstāvi testā - Honda-Civic.
Tātad, izvēloties starp Hyundai-i30 un Golfu, manuprāt, visu nosaka vizuālās simpātijas: uz kāda izskata auto pircējam patiktu skatīties no ārpuses un kāda izskata auto atrasties iekšā.
Hyundai-i30 ir pieejami trīs benzīna motori: 1,4 litru bez turbīnas ar 100 zirgspēkiem, 1,0 litra ar turbīnu un 120 zirgspēkiem, kā arī testā piedāvātais 140 zirgspēku variants. Dīzeļmotori divi, abi ar 1,6 litru darba tilpumu: ar 95 vai 136 zirgspēkiem. Hyundai-i30 sākumcena 14990 eiro, un sākuma komplektācijā gaisa kondicionieris jau ir iekļauts. Universālam sākumcena 15990 eiro. Testā baudītajam i-30 hečbekam ar jaudīgāko benzīnmotoru bagātīgā komplektācijā cena ir 24590 eiro.
Nebūs galīgi tā. Jāskatās ražotāja pielaides. Aiz ražotāja abreviatūras ir skaitļu virkne, pēc kā arī nosaka ražotāja pielaidi. Man piemēram pielaide ir GM-LL-A-025, ar ACEA-A3/B3 kvalitāti un SAE 10W-30 viskozitāti. Tas ir jaunam motoram. Vadoties pēc loģikas, pēc 100 štukām sāku liet 5W-40.
Kaut kas tajā ir. Reiz bija laba eļļa, bet pirms pāris gadiem nopirku kannu un pat kanna likās dīvaina, ar nevērīgi uzlīmētu aizmugures etiķeti. Arī motora skaņa likās netīrāka kā pēc Mobil uzpildes.
Var vēl pameklēt veici, kur tirgo Taivānā ražotās detaļas. Sievastēvam PKP par mazdas bamperi paprasīja, šķiet, kautkādus 2,5- 3 simtus, bet pasūtot taivaniešus, bamperis izmaksāja ap 50 un lukturis, šķiet, kādus 35. Ar to plastmasu krāsošanu... Vajag speciālo krāsu plastmasām un nebūs problēmu.
Nefleitē. Tas ir iespējams tikai tad, ja kaimiņš to degvielu kaut kur zog. Arī tad viņš nav diez cik gudrs, jo nav dzirdēts, ka dīzeli točkās tirgotu lētāk par 90 centiem.
Nez kāpēc visi elektro auto apoloģēti ,,aizmirst" pašu būtiskāko- cenu. Lai nopirktu elektroauto, no dabas jāpaņem daudz vairāk. Ko tieši latvijā var paņemt no dabas? Nu piemēram izzāģēt atlikušos mežus, lai nebūtu kas absorbē co2. Var vēl nodedzināt pa kādai nelegālajai izgāztuvei. Ekologi hujeva!
Laikam gan cita veida nebūs. Tā ir tik agresīva, ka noteikti ieēdās līdz dzelzim. Ja nu vien vāģis tikko bija pulēts ar vasku vai teflonu, bet tad jau varētu ar nagu nokasīt.
Tagad iedomājamies situāciju, kad uz satiksmes noslogota ceļa kāds bremze velkas uz 80- 85 un neviens netiek tam garām, jo visu laiku nāk pretī, bet iebērt nevari, jo pie 90 tevi apcērt, kā tas notiek skūteriem pie 45. Cik būs stresa, lamāšanās un pat avāriju! Būs darbs čipotājiem? Nedomāju, ka ko tādu ieviešot, tas netiks pārbaudīts teh. apskatē, tā ka čipotājiem darbs būs divreiz gadā. Tā gan būtu ellīgi idiotiska sistēma. Kaut arī ES spicē savākušies lielākie Eiropas mudaki, gan jau ka viņu padomnieki līdz tam aizdomāsies.
Bail pat padomāt, kas Tev ir zāles pļāvēja vietā.