TomsTimosko rakstīja: "Opel" vēris jaunu lappusi zīmola evolūcijas nodaļā, ne tikai laižot klajā sestās paaudzes "Astra" modeli, bet arī pievienojoties "Stellantis" grupai.
Priekšējais tēls līdzīgs "Mokka" krosoveram, kas pērn tika kronēts par "Latvijas Gada auto", savukārt no aizmugures "Astra" hečbeku teju vairs vispār nevar atpazīt – tagad tas izskatās pievilcīgi un moderni.
Interjera niansēs netrūkst līdzību ar "Peugeot". Savā ziņā "Opel" šeit varbūt ir nedaudz pazaudējis savu identitāti, taču atšķirībā no sava radinieka "Peugeot 308", "Opel Astra" stūres rats ir ierastajā izmērā. Tas daudziem varētu patikt.
"Astra" ir viens no pierādījumiem, ka krosoveri nav vienīgā saprātīgā izvēle. Vizuāli tas kļuvis ievērojami pievilcīgāks par savu priekšteci un “ievelk ķeksi” teju katrā vēlmju kastītē, pircējiem meklējot auto ne tikai ikdienai.
Sakiet lūdzu ar ko 6 paaudzes Astra ir labāka vai pārāka par 5 paaudzi?
Manuprāt nearko....
Apdare lētāka, salonā vietas mazāk, dizains tā nevisai.
Pieļauju, ka sestās paaudzes Astra tiks pārdota mazākos apjomos nekā piektās paaudzes Astra K.
* Led matricu gaismas ir fantastiskas diennakts tumšajā laikā.
*Elektriskā vējstikla apsilde (ziemā labi noder)
*Stūres apsilde.
*Motora/pārnesumkārbas sadarbība.
Patīkams uzrāviens, pārnesumi pārslēdzas nemanot, kā arī samazinot ātrumu, transmisija pati bremzē ar pārslēgšanos uz zemākiem pārnesumiem.
*Salona ietilpība.
*Komforts.
NEGATĪVI:
*Diennakts tumšajā laikā, ieslēdzot atpakaļgaitu, centrālajā ekrānā iedegas spilgta gaisma, jo tiek ieslēgta atpakaļgaitas kamera.
Nav patīkami, var apžilbt.
*Start/stop sistēma un joslu asistents jāatslēdz katru reizi ar pogām pēc iedarbināšanas. Atslēdzu, jo nepatīk šīs sistēmas un es viņas neizmantoju.
*Mazgājot automašīnu ar augstspiediena sūkni, divreiz ir atvēries elektriskais bagāžas vāks pats no sevis.
*Uzsākot braukšanu mazliet izteiktāk var dzirdēt motora darbību, līdz mirklim, kad tiek ieslēgts otrais un augstāki pārnesumi.
Bija viens garantijas gadījums:
Tika nomainīts NOx devējs izpūtējā.
Nācās gaidīt detaļu ap divi mēneši, nebiju sajūsmā, par gaidīšanas laiku.
Apkopes veicu pie dīlera.
Pie ~4000km pirmā eļļas maiņa.
14000km otra apkope.
Mēnesi pēc iegādes, veicu pilnu antikorozijas apstrādi auto apakšai.
Izmaksas 400eur, uzņēmums "Mercasol".
(iesaku jaunu auto īpašniekiem, ja plānojat braukt ar auto ilgāk par 5 gadi)
Nenoliedzami ar auto var ērti pārvietoties gan pilsētā gan ārpus tās, taču iekšēji kautkā jūtu, ka mašīnas īstā stihija ir lielceļš. Īsto gandarījumu no braukšanas gūstu tieši uz lielceļiem braucot garākas distances.
Pērkot jaunu automašīnu, tiku pie atlaides
5000 eiro. Pirkumu nenožēloju, esmu apmierināts, sievai arī patīk.
TomsTimosko rakstīja: "Opel" vēris jaunu lappusi zīmola evolūcijas nodaļā, ne tikai laižot klajā sestās paaudzes "Astra" modeli, bet arī pievienojoties "Stellantis" grupai.
Priekšējais tēls līdzīgs "Mokka" krosoveram, kas pērn tika kronēts par "Latvijas Gada auto", savukārt no aizmugures "Astra" hečbeku teju vairs vispār nevar atpazīt – tagad tas izskatās pievilcīgi un moderni.
Interjera niansēs netrūkst līdzību ar "Peugeot". Savā ziņā "Opel" šeit varbūt ir nedaudz pazaudējis savu identitāti, taču atšķirībā no sava radinieka "Peugeot 308", "Opel Astra" stūres rats ir ierastajā izmērā. Tas daudziem varētu patikt.
"Astra" ir viens no pierādījumiem, ka krosoveri nav vienīgā saprātīgā izvēle. Vizuāli tas kļuvis ievērojami pievilcīgāks par savu priekšteci un “ievelk ķeksi” teju katrā vēlmju kastītē, pircējiem meklējot auto ne tikai ikdienai.
Sakiet lūdzu ar ko 6 paaudzes Astra ir labāka vai pārāka par 5 paaudzi?
Manuprāt nearko....
Apdare lētāka, salonā vietas mazāk, dizains tā nevisai.
Pieļauju, ka sestās paaudzes Astra tiks pārdota mazākos apjomos nekā piektās paaudzes Astra K.