PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.
Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.
Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.
Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.
Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.
Jautājums arī par to, cik daudz konkrēts auto ir nobraucis...3 gados pie mums servisā DPF vēl nav mainīti.
Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.
Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.
Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.
Lielais bānis pabeigts droši vien vēl nav. Vel aprīlī redzēts, ka zāģē mēžu. Tā kā pēdējais posms pirms robežas ar vāczemi ir jābrauc par šauriem ceļiem caur ciematiem
Ar dzelteneno Getz esmu veiksmīgi nobraucis nepilnus 80 000km 2.5 gados un par rezultātiem nekad nesūdzešos.
Būtībā šis auto mainija manu priekšstatu par korejas autobūves iespējām. Mainija uz labo pusi.
Protams, ka auto ir savi mīnusi (virsbūvē dzelžu vietā skārdene, cietā plastmasa), bet, atkārtošu tagad un vienmēr atkārtošu, par 11 000 EUR neko labāku 2004.gada beigās jaunu, nelietotu dabūt nevarēja!
Tagad nu jau 2 gadus ar Getz brauc sievastēvs - ikdienā 12km un ne vairāk. Par 2 gadiem bija tika viena problēma - ieķīlējusi droseļvārpsata - un VISS
Un vēl - pateicoties viena Subaru īpašniekam Getz ticis pie jauniem spārniem, priekšējā luktura, bufera un svaiga krāsojuma.
Pirms nedeļas atgriezos no atvaļinājuma pa Eiropu.
Varšavā dīzeļa litrs Statoilā maksā ap 4.85 Zl par litru. British Petrolium līdz 5.0 Zl par litru (ar piedevām). T.i. pie 1Ls litrā.
Austrijā Shell V-Power dizelis. Tuvu pie 1.5 EUR litrā.
Itāļos, AGIP ar piedevām: 1.54 EUR litrā.
Ir pieejamā parastā dīzeļdegviela - ap 1.4 EUR litrā
Protams, šermuļi skrien, kad pilna bāka ap 70 Litriem izmaksā pie 110 EUR... A ko darīt? Viens prieks - ar Eiropas dīzeli degvielas patēriņš 1.5-2 litri zemāks nekā ar LV Statoilā pirkto SAĻARKU!
PTCruiser rakstīja: Touran tehniski identisks CV, starpība ir ārienē un mazliet savādākā priekšējā paneļa izpildījumā
Tikai teorētiski tehniski identisks ("idejiski") vai arī identisks izpildījumā ? tobiš absolūti vienādas šasijas, dzinēji, visi mezgli ar identiski ? atšķiras tikai bundža un interjers ? Tad nesaprotu kur te ir VW "fiška"... izskatās, ka paņemta vairāk kā 10 gadus veca dodge grand carvan bāze un motors un tas viss iebāzts VW dizainā ar usa piesitienu... vizuāli Ok, bet jēgu neredzu lai amīši mestos tagad pirkt šamo...
Tehniski a/m pilnībā identiska. Atšķirība ir tikai noformējumā un salonā. Rūpnīca ir tā pati un konvejiers ir tas pats. Ja labi ieskatās - tad stūre ir tā pati, kas ir jaunajā CV (tobiš ka 300C)
Nu jau 1.5 gadu ar manis 2004.gadā pirkto jauno Getz 1.5CRD brauc sievastēvs. Nobraukums mēnesī: 800-900 m (salīdzinot ar 4000 mēnesī ko maršrutā Jelgava-Rīga-Jelgava nobraucu es).
Joprojām - tikai to labāko par auto. 1.5 gada laikā neviena defekta. Joprojām nekas tai auto, par cenu 10700 EUR, negrab, nečīkst! Nobraukums - tuvu pie 90 000 km un rudenī būs patiešām lielā apkope.
Un vēl - piebiedrojoties Vigantam, ar kā jau janunu auto tirgotājam ar daudz lielāku pieredzi izmēģinot citas markas un automašinas, varu pateikt, ka Hyundai sākot ar Getzmobīli spērusi platu soli un iesoļojusi labu, kvalitatīvu auto saimē.
Ja nebūs kādam grūti - atceraties 3-4 mēnešus atpakaļ AutoBild veica salīdzinošpo testu.
Atlaide ir 4000 EUR un garantija - 2 gadi bez nobraukuma ierobežojuma. Privelege Service arī nāk - 2 gadi ar bezmaksas teh.palīdzību un aizvietojošo auto Eiropā.
Viss ir atkarīgs no tā, ko gaidi no mašinas... 5.7 noteikti ir labāks par 3.5. Degvielas patērīņš normāli braucot būs par nepilnu litru lielāks nekā 3.5, jo nav tik sparīgi jāspiež uz gāzes pedāļa.
Ja gribās braukt ātri un daudz - tad iesaku 3.0 CRD. Šosejas režimā - 6.5l. Pilsētā ap 10.
Tā ir. Chrysler PT Cruiser ir būvēts uz Neon platformas un ritošā daļa tam ir vienkārša kā 3pirkstu kombinācija.
Priekšā viss ir remontējams jebkurā servisā. Aizmugurē ir garensija ar vienu vertikālo atsaiti un viss..
Tehniski mašīna patiešām ir ļoti viennkārša.
Attiecība uz to, kas notiek pēc 60-70 000 km... dzīvē neesmu redzējis nevienu auto, kuram uz mūsu ceļiem pie 100.000 km kaut kas nečīkstētu salonā (es te nedomāju auto ar cenu virs 150.000 EUR).
Vienu negatīvo īpašību piemirsu gan - pagrieziena radiusu.. Tas šis klases auto neprātīgi liels un parkošanas pirmajā laikā var sagādāt problēmas. Bet autiņa dizains to visu atsver.
Ieteicams nenemt 2001-2003 gada izlaiduma 2.0 benzinnieku. Varēsi baudīt tikai mašinas dizainu. Baudas no braukšanas dēļ kārbas būs minimāli. Jāuzmanās ar automašīnām no Lietuvas un ASV. Ir redzēti nobrauktie eksemplāri jau pie 80-100 000 km, jo autiņu normāli nekopa!
2002-2005g. 2.2 CRD dīzeļiem ir 121zs un pietiekoši laba dinamika pie mērena patēriņa. Ap 7 l pie autiņa pašmasas ap 1600kg.
No 2005.gada 2.2 CRD jau ir 150 zs un daudz patīkamāks salons, mūzika un dinamika!
2.2 CRD ir MB ražojums ar saviem plusiem un mīnusiem (apkopju izmaksas un sarežģītība) - bet teicam dzinējs! Pietrūkst tikai 6-ais robs kārbā.
Ar pirmo esmu nobraucis 22000km un tad pārdevu to tālāk. 2.īpašnieks 4 gados nobraucis 160 000km un pie ritošās remonta ķēries tikai pie 100 000 km nobraukuma.
Ar tagadējo 10 mēnešos nobraucu 33 000km un esmu mainijis bukses, jo mašina dabuja paciest uz Jelgavas ceļiem.
Starpcitu - tā iemesla dēļ, ka bundžā ir daudz bleķu - virsbūve ir ļoti cieta un salons nečīkst arī pie 60-70 000km nobraukuma.
Braucot mājās, ik reiz sākot ar Nesti stāvu uz sarkanās gaisams visos luksoforos līdz pat Statikam...Pāris reiz izmēģināju - ja no luksofora aizeju pirmais un braucu 70-80 km/h robežās - varu paspēt un zaļo gaismu.
Pilnīgs sūds ir 2 maģistrālās ielas - Zemgales prospekts no bibliotekas lidz pareizticīgo bazīcas...
Un tad Dobeles šoseja no pilsētas robežas līdz Lielās ielas sākumam...
Un tad vēl Satiksmes iela. Ne pa velti, Jelgava dažiem rez.daļu vairmutirgotājiem ir 3 lielākais tirgus aiz Rigas un Rēzeknes...
niekalbis rakstīja: jautājums ne gluži par tēmu- Chrysler Voyager 2.4 benzīnniex- ir ok? ir doma iepirkt jaunu; analogas komplektācijas dīzelis par 5kE dārgāx saprotu, ka jautājums drīzāk voyagerclub.lv būtu postējams, bet ja nu tomēr..
2.4 benzinnikam nav ne vainas. Bet ja ir doma brautk daudz, tad iesaku pametm 2.5 dīzeli. Būs gan degvielas ekonomija, gan lielāka bauda braukt.
2.4 benzīns ir rets putns mūsu valstī. 5 gados pārdoti vien kādi 7-9 gabali. Bet nu cilvēki brauc un nesūdzās.
feciic rakstīja:
PTCruiser rakstīja: Nafig ņemt, griezt un tā tālāk.
Būtība visiem DPF ir tā saucamais reģenerācijas režīms.
Daļai no autiņiem tie aktivizējas paši brauciena laikā, kad mazliet pieaug apgriezieni un palielinās degvielas patēriņš. Par to, kas tas tika aktivizēts liecinās izteikta pārkarsuša katalizātora smaka, kad izkāpsi no auto. Tā piemērām ir 3.0 MB dīzeļiem. Viņiem to var aktivizēt arī stāvošam auto.
Savukārt manā lietošanā esošajam Caliber ar 2.0 VW dīzeli, reģenerācija notiek tikai braucot, pirms tam caur diagnostikas datoru aktivizējot attiecīgo funkciju. 20 minūtes pa šoseju un ir gatavs.
Es jau rakstīju ka kvēpu filtrs savāc cietās daļiņas(kvēpus), un pēc tam tos sadedzina, bet pelni no kvēpiem tad tik un tā paliek filtrā. Ar laiku tāpat viņš būs ciet. tas būtu tāpat kā miskastē mest tikai papīrus kad pilns tad piemest špicku lai sadeg, pelni tad miskastē tāpat paliek.
Jautājums arī par to, cik daudz konkrēts auto ir nobraucis...3 gados pie mums servisā DPF vēl nav mainīti.