Ihi .... redz kur tas suns varētu būt aprakts ja atgriežas pie sākumproblēmas .... aplis kā tāds ir vienots krustojums .... un piebraucamie ceļi ir īpatnēji krustojumi kur kautkādā vēl šiten neatklātā veidā reglamentēts ka braucot vienlaicīgi katrs brauc savā joslā ...
Ja no divām vienvirziena joslām var griezties pa labi divās ... tad visa loģika saka ka tur jābūt iedomātām līnijām ... nodiluma, slinkuna, nolaidības un līdzekļu trūkuma un galu galā sniega pārklājuma dēļ tur to nav ..... taga pavasalī kādu laiku tās līnijas visur būs padilušas un pazudušas ..
Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas ībļiem. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.
Nemaz neapstrīdu .... merši un bembji ir perfektas mašīnas. Bet nu i napic to aizmugures piedziņu ... tā nav ziemai kad bagātīgi snieg. Man stāvvietā apkārt pilns bembjiem .... nu nezinu pēc katras uzsnigšanas ir kautkas vidējs starp parodiju un komēdiju ... 10 cm sniega barjeru pārvarēšana šamajiem ir varoņdarbs ... skraida tur pēc katra metra ar lāpstām un laužņiem ... a ja kas tāds pagadās kautkur tālāk no Rīgas. Kautkā man ne saabs un ir īpaši santafejs to pat nejūt .... vienmēr esmu pārliecināt ka jebkuros apstākļos nokļūšu kur vajag ...
Hi .... jocīgs topiks. Kā jau te viens minēja ir rūpnīcas normas nevis reālais ilgums. Nu ja nosēdētu ilgāk gaidot vai tad lielāks kaifs tiktu noķerts ...
Man domāt notiek nesalīdzināmu lietu salīdzināšana. Ir gan saab gan SantaFe jauns. Neteiktu ka ar saabu var iebraukt visur kur vēlos. Ar parketnieku nav problēmu. Tālāk .... ceļot viennozīmīgi labāk ar parketnieku (pat latvijas robežās)... tur jau mašīnā var 3 cilvēki sagulēt un nekas nav saspiests un ģimenei patīk tā nesaspiestības atmosfēra. Kaut arī trešajā rindā ir neērtāk sēdēt parasti tas kam jāsēž pa vidu grib sēdēt pie loga. Var nepieciešamības gadījumā pārvadāt kautku lielāku .... man tas ir diezgan bieži. Un izskatās ka degvielas izmaksas arī ir aptuveni vienādas. Tā ka tie ir divi dažādi auto .... nav jāsalīdzina tikai divu cilvēku pārvietošana pa tuvējo apkārtni ...
snow rakstīja: manuprat SAAB zaude SUV vai krosoveru segmenta nepiedavajot gandriz vai pilnigi neko konkuretspejigu. Tadejadi nav jabrinas ja cilvekam lielaka gimene vish SAAB neizvelas jo nav tada modela kuram vairak par 7sedvietam. Tadel jau a savu SAAB pardevu...
Pilnīgi piekrītu tāpēc atstājot saabu kā jauno mašīnu nācās izvēlēties santafeju. Ja būtu 9-4 pieejams tad vēl būtu padomājis
Marx ir absolūta taisnība .... labāk tu ņemt pa vienam maisiņam ... visu laiku tajā maskavas placī tirgo .... hi hi hi .... štruns jau ir tie pārdesmit lati bet ja visi sapūst tak vēl arī tā putra no pagraba ārā jāmet ...
Nu 2000 eur tur jau tirgus likumi īsti tā nestrādā .... stiprs ir nenojaatiibas un gadījuma faktors un tas ka šķirai ir ārkārtīga pārprodukcija .... stiprāk galvas tiek sasprindzinātas pie desmit reiz lielākām cenām un arī likumsakarības šeit ir izteiktākas
Hi hi hi .... nu jā ..... īstie dzēki brauc neko nelabojot un tad pačotna to lūzni iesmērēt kādam losim .... nu jā bremžu klučus tiešām nav jāmaina kamēr nav sabeigti diski .... tas točno
Arī pētīju tos SUVUs jo vajadzēja .... noteikums bija 7 vietas un dīzeļtomāts .... tam atbilda tik Captiva un Santa Fe .... izvēlējos maksimālās komplektācijas Santa Fe un esmu apmierināts ... nevienam ko pazīstu ar nav bijušas ar santikiem problēmas ...
Apkopes un garantijas žurnālu izsniedz pie pirkšanas bet līdz gadam tur neko nevajadzēja darīt. Un ja tā mašīna nākusi no skandi tak ir vēl arī garantija un vēsture .... un tādas mašīnas paredzētas trim četriem gadiem un izbrīna te diskusijas par vērtību .... bakstīties pa pilsētu ar tādu nav ne vainas un tad ņem jaunu ...
Tur jau tā lieta ka nav īsti skaidrs kas pa lietu. Un 20 lašu dēļ veselu dienu ņemties un būt bez mašīnas ... nerentējas. Ģenerators ir apakšā .... nu vienvārdsakot var izrādīties izdevīgāk ka salabo servisā un pašam pa to laiku nopelnīt piecreiz vairāk ..
Nu ta kašars to ursi nomedīja vai nolidoja pats ...