tad tas, kuram tie baltie pagriezieni, no motora netek eļļa un visādi citi uzlabojumi, sastopams no 1994. gada?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tad tas, kuram tie baltie pagriezieni, no motora netek eļļa un visādi citi uzlabojumi, sastopams no 1994. gada?
Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?
Piemēram mans Audi Coupe Typ89 1989.g 2.3 10V 3 gadu laikā ir izmaksājis:
* visa veida bukses un stūres pirksti = ~130Ls
* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = ~50Ls
* bendzīna sūkņa restaurācija = ~45Ls
* Kondicioniera radiators = 185Ls
* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = 110Ls
* salona siltuma regulatora motoriņš = 45Ls
* nozagtie miglinieki, pagriezieni = 55Ls
* bremžu kluči = ~45Ls
* supports = ~15Ls
* rokas bremze = ~10Ls
* eļļa, riepas, logu tīrītāji = ~180Ls
* bendzīns = ~50Ls/mēn. (gadā nobraucu ~15'000km)
Bet Saab tieshām tā ir, ka visu laiku kaut kas plīst un detaļas nenormāli dārgas? Vai tas tikai mīts un šobrīd tirgūs pilns ar detaļām par līdzīgām cenām?
Piemēram mans Audi Coupe Typ89 1989.g 2.3 10V 3 gadu laikā ir izmaksājis:
* visa veida bukses un stūres pirksti = ~130Ls
* sveces, svečvadi, ģeneratora oglītes, gaisa un bendzīna filtri = ~50Ls
* bendzīna sūkņa restaurācija = ~45Ls
* Kondicioniera radiators = 185Ls
* Jaunā k.radiatora remonts, trubas, dačiki, freons = 110Ls
* salona siltuma regulatora motoriņš = 45Ls
* nozagtie miglinieki, pagriezieni = 55Ls
* bremžu kluči = ~45Ls
* supports = ~15Ls
* rokas bremze = ~10Ls
* eļļa, riepas, logu tīrītāji = ~180Ls
* bendzīns = ~50Ls/mēn. (gadā nobraucu ~15'000km)
ups, divu tukšu rindu vietā 2reiz postējās...
Tātad.... ja neskaita dārgo kondicionieri, audi eksplotācijā ir ļoti lēts
vai 1999. g. modelis atskjiras no ieprieksheejaa tikai ar prieksheejo spoileri un redeli? un salona viduskonsoli?
veelos Peugeot 406 3.0 V6 sedanu mehaaniku ar kozhu-rozhu un klimatu
mana problēma: nevaru iedarbināt - kā griežu atslēgu, tā klikšķis un viss apdziest. pilnīgi viss - salons, pulkstens, ...
Tad attaisu durvis un taisot ciet parādās elektrība...
Nav tā, ka aķis būtu pusdzīvs un ar mokām grieztu starteri. Kad iepriekš varēju piešķilt, tad tas notika uzreiz un bez problēmām. Pēdējo reizi kad viss gāja, motora apgriezieni brīžiem peldēja.
Kur vaina - akumulators, klemmes, ģenerators, oglītes, cits variants... ?
Ar gaazes pedaali man ir taa bijis - baigi prikoliigi
- Bet kaadam nav bijis taa, ka ieruusee aizmugureejo durvju engjes?
- Un veel, ko man dariit, ja uz bedreem ručņiks palec pa vienu robu uz augšu un iedegās tā viņa lampinja?
- Un kaadai jaabuut beigta aizmugureejaa ritenja gultnja skaņai?
- Un kā vispār ir iespējams nomainīt priekšējo gabarītu spuldzīti? Jo caur vāciņu var tikt tikai pie tuvās un tālās gaismas spuldzītes.
- Un ja kādam ir elektriskie kreesli - kas jaaspiež, lai ieprogrammētu pozīciju?
heh, man ar' vakar kino apmeklējums sanāca par 20Ls dārgāks
Kapēc man, kuram nekad nav bijis SAAB, izlasot "lasītāju pieredzi", daļu foruma un apskatot iekšpuses un ārpuses bildes, man viņš patīk tā, ka jau 3 dienas mierīgi nosēdēt nevaru...? gribas ātrāk tikt vaļā no sava AudiCoupe un iepirkt Saab 9000 (to kuru ražo no 1995.g.)