PTAC man nederēs, jo pircējs ir juridiska persona. rīt aizlaidīšu pie vēl viena čoma uz servisu- papētīsim sīkāk. tad plānoju pieteikt vizīti pie pārdevēja, laikam jau ne jau ar menedžeri, bet nedaudz augstāk- veikala vadītāju vai tamlīdzīgi. tad skatīšos iznākumu.
vienīgi neesmu izdomājis prasības. kā minimums defektu novēršana un situācijas rakstiska nofiksēšana, lai arī pēc garantijas beigām tas mezgls paliek ar garantiju.
tā īsti nebūs. auto tika speciāli komplektēts un pasūtīts- gaidīju 1/2 gadu. drīzāk piegādājot sanācis to sabojāt. bija jau tur aizdomīgi- auto ienāca Rīgā, pēc tam mistiskā kārtā to nekādi nevarēja atvest līdz salonam un sagatavot atdošanai- gandrīz 2 nedēļas, pārdevējs neko nevarēja paskaidrot
Uggga rakstīja: Laikam gari teksti visiem piegriezušies Šodien saņēmu tikai īsu vēstulīti:
Contact Mr. Pinkett for the claim of £1,000,000 pounds which youhave won in UK NATIONAL LOTTERY. Provide your Names, Address,Age,Occupation,Tel,Country Send: claimsoffice@btinternet.com
: Es šodien divās tādas saņēmu. A tā regulāri 2 vēstules trīs nedēļās... Bet kaut kā neesmu kļuvis bagāts
Es saņēmu un aizsūtītju datus- pasta adresi gan norādīju kaut kura Rīga policijas iecirkņa.
tiem, kas aizstāv jostu nelietošanas teoriju- ir gadījumi, kad cilvēks nokrīt no 9 stāva un paliek dzīvs, un ir gadījumi, kad liftam krītot iet bijā visi tajā esošie cilvēki.
ja saliek šo pasākumu kopā- varbūt nelietot liftu, bet katru reizi lekt lejā? ātrāk, jo nav lifts jāgaida.
1. Iegūt lietošanā par maksu; lietot par maksu. N. vasarnīcu. N. slidotavā slidas.
______________________________________________
noīrēt -ēju, -ē, -ē, pag. -ēju, pārej.
1. Ar līgumu iegūt lietošanai par atlīdzību. N. dzīvokli. N. vasarnīcu jūrmalā. N. laivu braucienam pa upi. Zēni noīrēja slidas. Atdot noīrētos traukus
es jau vienu šopavasar paspēju gandrīz nošķilt, tieši gatavojos pārkāroties sastrēgumā- vienreiz paskatījos varbūt ne uzreiz sāku braukt, bet pēc dažām sekundēm- un starp rindām patesās garām mocis, centimetri tu bija.
bet vispār piem. somijā džeki ar močiem krustojuma rindā pirms luksofora stāv kopā ar visiem auto- aiz/pirms auto pat kaut kādos pāķos, nerunājot par pilsētu.
ne jau zelta izstrādājumos bet zeltā ir jēga ieguldīt. izstrādājumam ja nav mākslinieciskās vai vēsturiskās vērtības, tad sanāk lieki samaksāt par juveliera darbu
runājot par FIT LINE- pēdējā laikā vairs uz ielām neredz ar reklāmām aplīmētos auto. pagājušajā gadā, vasarā bija pa pilnam. laikam visi līzinga bē mū vē ir atņemti
tas tak normaali, ka montaazhniekus atdala no razhotaajiem ar citu SIA- riski ir jaadiferencee. ja montaazhnieki kaut ko sastraadaas, tad vismaz razhotne neaizies pa pieskari.
sanaaca tiko man ar ieprieksheejaa izlaiduma xc70 2,5T 2000km par Zviedriju norulleet- auto labs, audi skanja super.
vieniigais kas nepatika ir shauriiba kokpitaa- ja stuuri maksimaali dzilji iekshaa, tad taa dikti zemu un pareizi seezhot, nevis guljot kreeslaa taa traucee kaajaam (189cm), savukaart izvelkot stuuri aaraa un paceljot max uz augshu sanaak atbiidiit seedekli taa ka aizmuguree vietas paliek paari tikpat cik mazajos auto.
salons- skrapst kaut kas bagazhnieka telpaa un grab hlamu kratuve uz panelja.
hlamu kraatuve uz panelja grab laikam deelj taa ka ziemaa aukstumaa saraujas plastmasa.
kaut kad braukshu uz servisu- lai paskataas.
motoru protams var dzirdeet- nav jau nekaads luksus auto, bet man netraucee.
pirku Siguldas VW- pagaidaam par servisa kvalitaati nevienu labu vaardu nevaru pateikt. Riigas VW atkal paardeveeji bija garaam- nemaz netiku liidz sarunaam par cenaam utml.
visaadi citaadi normaals auto- ceeliens mani apmierina un aizvien liekas, ka visi paareejie velkas un bremzee
uz shosejas 120km/h iet normaali, iet arii aatraak bet reti kad aatraak braucu.
patiikamaakais ir protams pateerinsh- no Riigas var izbraukaat Vilnu (140-150 km/h pa plato shoseju) un Trakai un atbraucot atpakalj 40l bakaa veel vismaz 100km ir degviela.
taa kaa auto 60% paarvietojos viens un 30% divataa, tad vajadziibu peec lielaaka pagaidaam nejuutu.
PTAC man nederēs, jo pircējs ir juridiska persona. rīt aizlaidīšu pie vēl viena čoma uz servisu- papētīsim sīkāk. tad plānoju pieteikt vizīti pie pārdevēja, laikam jau ne jau ar menedžeri, bet nedaudz augstāk- veikala vadītāju vai tamlīdzīgi. tad skatīšos iznākumu.
vienīgi neesmu izdomājis prasības. kā minimums defektu novēršana un situācijas rakstiska nofiksēšana, lai arī pēc garantijas beigām tas mezgls paliek ar garantiju.
ko vēl- nezinu...