Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Fii 24.04.2003 23:59

Keanu, bet kaa gan savaadaak? Otru taadu ar uguni neatradiisi [addsig]

Fii 25.04.2003 0:20

Keanu, ne jau mashiinas izveelas iipashniekus, bet gan otraadi [addsig]

Fii 25.04.2003 0:40

Keanu, tas atkariigs no cilveeka. Es arii uzreiz nenopirku Supru, tachu es jau labu laicinju ieprieksh zinaaju, ka pienaaks taada diena, kad es to nopirkshu. Un es arii zinu, ka pienaaks taada diena, kad es nopirkshu mk4 Supru [addsig]

Fii 29.04.2003 9:23

Mosh jaaieliek kaadaa aviizee sludinaajums? [addsig]

Fii 03.05.2003 10:41

Taas turbiinas beidzaas nost, ne jau no taa, ka izsleedz dzineeju, kameer veel turbiina griezhas. Bet gan no taa, ka izsleedz dzineeju, kameer turbiina veel karsta. Taa rezultaataa ellja kas pluust caur turbiinu paarstaaj cirkuleet un vienkaarshi piecepas pie turbiinas sieninjaam, veidojot nogulsnes, kuras peec tam naakosho reizi saakot turbiinu atkal griezt to chakaree.

Taa ka ar parkoshanos vien nepietiks, lai normaali atdzeseetu turbiinu, ja pirms tam ir kaartiigi nostiepts.[addsig]

Fii 04.05.2003 13:35

Kameer ellja pluust tikmeer taa nepiecepaas, un arii taa ellja, kas tiek laista apritee parasti ir mazliet atdzeseeta.

Starp citu liidziigs efekts veidosies arii motoraa, ja peec pamatiigas vilkshanas patieshaam karstu Tu vinju izsleegsi. Tachu buutiskaa atshkjiriiba ir rotaacijas aatrumos. Motors griezhas 6000rpm, bet turbiina ap 150,000rpm.

Ne velti krosisti savas mashiinas dzesee 1/2h stundu peec 10minuushu atvilciena.[addsig]

Fii 04.05.2003 13:41

Labi noreguleetai mashiinai izpluudes gaazu temperatuura, kas iet caur turbiinu buus apmeeram 800-850C, ja ne pat vairaak iistaam sporta mashiinaam. Un gan jau, ka turbiina no taa arii mazliet uzsilst...[addsig]

Fii 05.05.2003 15:01

Izvaariisies aaraa arii parastam benziinniekam, ka nebuus ko redzeet, tachu tam nav nekaada sakara ar turbiinas dzeseeshanu.

Pameegjini taa kaartiigi atvilkt un tad uzreiz noslaapeet. Vieniigi, ka tas "kaartiigi" buus atshkjiriigs dazhaadiem auto. Kaa labi vareeja redzeet Bikjerniekos, piemeeram, BMW pietiek ar 3 sauliishu uzziimeeshanu, lai tosols gaaztos aaraa .[addsig]

Fii 05.05.2003 15:07

RX-7, par to stikla izsishanu arii nebuus tik vienkaarshi.

1) Signalizaacija nostraadaas peec durvju atveershanas vai stikla izsishanas un nogrieziis degvielu.

2) Turbo timeris izsleegsies tikliidz kaa tiks atlaista rokasbremze

3) Turbo timeris izsleegsies tikliidz kaa auto saaks kusteeties.

4) Stuure buus sasleegusies tik un taa.

Taa ka principaa aizdziit auto ar turbo timeri ir tik pat gruuti(viegli) kaa bez taa.[addsig]

Fii 05.05.2003 15:34

Jaa tas arii ir risinaajums [addsig]

Fii 14.04.2004 13:42

RX-7, tas biji Tu shodien ap 11:10 uz G.Astras ielas, kas meegjinaaja mana sajuuga peedeejaas dienas padariit veel iisaakas? [addsig]

Fii 14.04.2004 14:21

RX-7, taapati vien jau bija. Pabojaaji nevis nervus, bet gan sajuugu. Tiiri labi Tev taa Mazda griezhas [addsig]

Fii 14.04.2004 14:30

Avataraa ir Supra Un taa, kas ir avataaraa man vizuaali patiik labaak.[addsig]

Fii 14.04.2004 14:56

Pagaidaam veel abas [addsig]

Fii 15.04.2004 18:10

No vadiitaaja staazha [addsig]

Fii 16.04.2004 14:58

Vetal 3000rpm jau nav nekas briesmiigs. Buutu pamats suudzeeties, ja puustu pie 6000rpm

Bet tas, ka maksimaalaas jaudas pieaugumu nejuut gan vairs nav tik pozitiivi. Cik liels spiediens tiek tureets?[addsig]

Fii 16.04.2004 15:17

Pamaniiju gan - 100% taadi pashi simptomi. No pieredzes varu teikt - meklee praavus caurumus kaut kur iepluudee - visticamaak interkuulera trubu savienojumu vietaas. Kaa mans autinjsh lidoja peec viena taada cauruma aizlaapiishanas! [addsig]

Fii 16.04.2004 15:49

Vecajam auto iipashi taadas tendences netiku noveerojis. Katraa zinjaa atshkjiriiba noteikti nebija tik dramatiska. Ar labu boost kontrolieri atshkjiriibai nevajadzeetu buut. Kaa ir ar mehaanisko es nezinu.

Par MKIV pagaidaam nevaru pateikt, jo standartaa tam boost gauge nav. Bet nu gan jau driizumaa noveersiishu sho truukumu. [addsig]

Fii 16.04.2004 16:09

Pagaidaam veel nav nonjemts. Bet ja Tev ir veeleeshanaas ar to chakareeties (jaauzliek solenoiids, spiediena sensors, vakum-trubinjas un jaasavelk vadi uz kontrolieri un ECU), varu aizdot uz kaadu nedeelju.[addsig]

Fii 16.04.2004 16:24

GND, +12V (Tos var dabuut citur)

RPM (RPM based boost control)

Speed (Gear based boost control)

Throttle (Vairs neatceros prieksh kam)

Neesmu meegjinaajis to darbinaat bez tiem paareejiem signaaliem - varbuut, ka straadaa.[addsig]

Fii 16.04.2004 23:14

Vetal, Tev vajag 550cc, low-impedance, top feed? Ja taa, tad varu piedaavaat 6 gab. Buus Tev 2 rezervee

Veel varu piedaavaat vienu pilniigi jaunu Walbro 255lph suukni, kaa arii degvielas spiediena regulatoru.

RX-7, nee netirgoju Apexi - tas paarceljos uz jauno auto peec kaada meenesha. Buus man reaals monstrs

[addsig]

Fii 16.04.2004 23:37

3 meeneshus lietoti, RC Engineering, 250Ls ar visiem konektoriem (220 bez).

Ja pareizi atceros tad standaartaa taadi naaca Gen II RX-7 Turbo. Lieliski nodereeja kaa upgrade prieksh 7M-GTE Supras motora.[addsig]

Fii 17.04.2004 0:32

RX-7, vai Tu esi paarliecinaats, ka taa kljuuda attiecas uz degvielas spiediena regulatoru? Nav driizaak uz turbo spiediena reguleeshanas solenoiidu, it sevishkji, ja Tu saki ka bija probleemas ar turbo spiedienu?[addsig]

Fii 21.04.2004 14:40

RX-7, nosauc man luudzu vienu mashiinu, kurai seerijveidaa nak divas dazhaada izmeera turbiinas.

Arii tas, ka 2 mazaakas paraleelas turbiinas ir labaakas par vienu lielu, nekur nav pieraadiits. Tie visi ir tikai teoreetiski spriedeleejumi, jo to pa iistam var paarbaudiit tikai uz viena un taa pasha auto.

Pilniigi skaidrs ir vieniigi tas, ka ieguutie hp uz vienu LVL ir vairaak vienai lielai turbiinai.

1.8 un 2.0 atshkjiriibai starp 200sx un EVO motoriem it kaa nevajadzeetu buut tik ljoti juutamai. Vetalam tur sleepjas kaada cita probleema.[addsig]

Fii 21.04.2004 15:54

Vetal, Tu tachu droshi vien neesi pirmais izmeegjinaajuma trusiitis? Kaada ir pieredze ar liidziigu upgreidu citur pasaulee?[addsig]

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti