tā arī ir - iebāz usb flašku ar avi failu un viņš rāda filmu. Vai disku ar avi failu, vienalga.
P.S. Ja meklē aparātu, ņem manu - gadu vecs, strādā kā nākas, touchscrrens, made in china, protams Ar ekrānu, kas uzbrauc augšā. Pa savi 150 lati varu atdot. Ja interesē - PM
Bet nu wesa demo mašīnai jau nu varēja noprogrammēt nost tos paziņojumus. Es jau nu nepirktu auto, kuram ekrānā visu laiku stāv tāds paziņojums.
savam jaunajam dodžam atkodu kā noņemt pretīgo pīkstēšanu par drošības jostas nelietošanu. Ir opcija to atslēgt, un kā to izdarīt, bija skaidri un gaiši ierakstīts grāmatiņā. Amīši rullē, domā par lietotāju Eiropas kāriem līdz tādam līmenim augt un augt
Da eiropietim vienkārši norauj štekeri zem sēdekļa un nekas nepīkst.
kādu štekeri zem sēdekļa, ko tu pīpē. Viņš ir jutīgs uz to, vai statnī josta ir izvilkta vai ievilkta. Ja gribētu tikt līz datčikam, imho būtu jāplēš vaļā viss sānu apšuvums
Piemeeram,Mazdai 6 ir shtekeris zem benjkja, izravee un nekas nepiikst. Cik zinu, taa ir vairumam autosu, ne tikai eiropieshiem. Mosh, pirms citiem brauc virsuu par piipeeshanu, padomaa , ka tavs shrots nau etalons autobuuvee, un citiem nav obligaati jaabuut taadai pashai konstrukcijai.
Ir, ir etalons. Vismaz priekš manis, savādāk to nepirktu. Nomierinies.
Bet nu wesa demo mašīnai jau nu varēja noprogrammēt nost tos paziņojumus. Es jau nu nepirktu auto, kuram ekrānā visu laiku stāv tāds paziņojums.
savam jaunajam dodžam atkodu kā noņemt pretīgo pīkstēšanu par drošības jostas nelietošanu. Ir opcija to atslēgt, un kā to izdarīt, bija skaidri un gaiši ierakstīts grāmatiņā. Amīši rullē, domā par lietotāju Eiropas kāriem līdz tādam līmenim augt un augt
Jā, un kāpēc atkodi? Lai vieglāk sakontaktēt galvu ar priekšējo stiklu? Amūrikānisko pīkstēšanu uz atvērtām durvīm ar aizdedzē atstātu atslēgu arī atkodi? Mošk pīkstēšanu uz atstātiem ieslēgtiem lukturiem arī atkodi?
Kādu atbildi tu vēlies dzirdēt? Pēdējās minētājs pīkstēšanas man netraucē, bet drošības jostas atgādinājums gan ir mēsls. Lūk arīatbilde, ja pats līdz tai nedadomājies
Bet nu wesa demo mašīnai jau nu varēja noprogrammēt nost tos paziņojumus. Es jau nu nepirktu auto, kuram ekrānā visu laiku stāv tāds paziņojums.
savam jaunajam dodžam atkodu kā noņemt pretīgo pīkstēšanu par drošības jostas nelietošanu. Ir opcija to atslēgt, un kā to izdarīt, bija skaidri un gaiši ierakstīts grāmatiņā. Amīši rullē, domā par lietotāju Eiropas kāriem līdz tādam līmenim augt un augt
Da eiropietim vienkārši norauj štekeri zem sēdekļa un nekas nepīkst.
kādu štekeri zem sēdekļa, ko tu pīpē. Viņš ir jutīgs uz to, vai statnī josta ir izvilkta vai ievilkta. Ja gribētu tikt līz datčikam, imho būtu jāplēš vaļā viss sānu apšuvums
Bet nu wesa demo mašīnai jau nu varēja noprogrammēt nost tos paziņojumus. Es jau nu nepirktu auto, kuram ekrānā visu laiku stāv tāds paziņojums.
savam jaunajam dodžam atkodu kā noņemt pretīgo pīkstēšanu par drošības jostas nelietošanu. Ir opcija to atslēgt, un kā to izdarīt, bija skaidri un gaiši ierakstīts grāmatiņā. Amīši rullē, domā par lietotāju Eiropas kāriem līdz tādam līmenim augt un augt
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Augšlīgatnē un Ieriķos tikai mīkstie samazina ātrumu Es nesamazinu un turpinu braukt ekonomiski - 80 km/h
ir jau arī jēpi ar kuriem pa šoseju nav domāts braukt ar visiem 4, mans, piemēram. 4x4 pieslēdzu tikai offroudā - vakat ļoooti atzīstami pabraukājos pa vidzemes mežiem tur, kur pat vasarā neviens nebrauc Uzbraucot uz šosejas gan vēlējos lai man būtu vienkāršs priekšpiedziņas golfs - to ātrumā savākt ir daudz vieglāk kā pakaļpiedziņas jeepu. Tādēļ arī dudināju uz minētajiem 60-65.
nu veciit tu dod. Motors vinjam ir tas pats kas cirikaa, ja runa iet par diizeli. Tad jau buutu labaak neemis ciriku, tas vismaz peec kautkaa izskataas
hmm, nekas slikts jau tur nebija rakstīts - vienīgais par salona plastmasām, bet man tas neliekas īpaši nozīmīgi. Nu un tad, ka viņas ir cietas, es ap paneli negrābstos. Galvenais, ka negrab.
Kā reiz beigās bija secinājums, ka lietots šis auto būs ļoti labs, un ja jau būs labs lietots, tad gan jau būs labs arī jauns
Pirmais rakstīja: drošvien vēl uz krīta bez pirmās iemaksas un pēc kāda laika būs sludeklis "pārņemiet manu līzingu šitai miskastei" nu gandrīz kā te vienam ir izgadījies ar škodu blakus topikā
nu tur kur vins tagad strada, tur vinam atshkjiriba no tevis bomzi gan tadas problemas nebuus.
pievienojos šīrim Tikai pie jums tur krīzes skartajā LV lohi grābsta jaunus auto pa pēdējo naudiņu Normāli cilvēki pērk kešā vai izmaksā pilnu summu 1-2 gadu laikā
Galvenais rakstīja: ai lab, nopirku Kā būs tā būs. Tur iekšā passsāta dīzelis, tas nozīmē ka motors drusku ies, piekare viņiem nav nekāda pārgudrā alumīnija, tad jau arī drusku paies, vobšem normāls nesamudrīts vāģis. Der.
butu labak jaunu moci nopircis, tev jau tur taja ziliishu paradiizes zemee ziemas nav, nafig tev jauns vaagjis.
da normāls mocis man ir, 100 kmh sasniedz ar 1. ātrumu Drusku ielauzts rāmis bet tas po
ai lab, nopirku Kā būs tā būs. Tur iekšā passsāta dīzelis, tas nozīmē ka motors drusku ies, piekare viņiem nav nekāda pārgudrā alumīnija, tad jau arī drusku paies, vobšem normāls nesamudrīts vāģis. Der.
kliks rakstīja: Pagarinās pagarinās. Tikai nelaid salonā. Vienu reizi sēdēju iekš Caliber un likās, ka visa apdare taisīta no tā materiāla ar ko bija pārklāti dzelteno ikarusu rokturi virs sēdekļiem. Tie vienmēr bija nolupināti. Karoč Dodge inženieri vāca savu autiņu interjēram.
img220.imageshack.us/...
po, kārtīgam dranduļetam ir jābūt tādam, lai nebūtu žēl skrāpēt, dauzīt un piedirst salonu ;P
cap rakstīja: Takšu elementāri. Ja tādā pārsēdīsies no jaunākā S-merša, tad sarausies, ja no Golfa - pastiepsies. Pie tam, vai šīs pepelac nebūs pirmais mūsu ciemā? Ielās kaut kā nav manīti.
o jē, tad laikam jāņem Bet whatcar.lv pie šitās mašīnas jau 2 bija izteikušies, tā ka vismaz 2 jau braukā.
Galvenais rakstīja: paklau, tagad kad ņem jaunu auto līzē, joprojām obligāti jānem kasko? Man viņu nefig nevajag. Moš kāds kantoris neprasa?
un ja nofizģīs to tačku kaa vinji piedabuus Tevi maksaat veel 4 gadus par to kaa nav
tad ir visur vajadzīgs kasko vai naff??
Es nedzīvoju saulainajā LV zemē, - pie mums tačkas neviens nepizģī. Un pat ja man būs LV kaska un auto novākošu, čakars kautko dabūt būs pārāk liels, jo krešs būs noticis ne-LV
RHINO rakstīja: Pilnībā piekrītu - pārlasi to krievu saitu! daudz ko uzzināsi, Par Čiriku varu pateikt, laba izvēle! tikai tas D tā kautkā nav laba doma Ja fāterim galvenais ir D tad labāk uz čiri lai neskatās, ja tieši čiri grib tad lai ņem 4litrīgo un pietaisa gāzi! Kā jau te iepriekšējie teica Čiris ir prasts kā cirvis, un galvenais ka var remontēt NA KOLENKE! turklāt izturība ir tiešām pārsteidzoša!
P.S. Pašam Čiris jau otro gadu!
Nav tik sūdīgi ar tiem VM dīzeļiem. Man iet un jau otro gadu, mierīgi braucot rij 8 l. Problēma var būt ar galvu dzesēšanu - tās turpina karst, kad motors ir izslēgts. Tādēļ pēc braukšanas 2-3 min. motors jāpadarbina tukšgaitā, lai atdziest, un viss būs čiki Savādāk tas ir ļoti izturīgs motors, galu galā to izgudroja, lai lietotu kuģubūvē un pielāgoja auto. Jā un Talsos ir cilvēki, kas uz tiem motoriem specializējas - tā ka nav tik slikti
Galvenais rakstīja: pārdodu pulētos keskin KT-5 18 collu (www.keskin-tuning.de/... , ar gandrīz jaunām riepām (achilles) 215/35/18 (reinforced un ar maliņu diska aizsardzībai). Diska platums 8,5 (disks platāks par riepu, - tā kā īstiem čaļiem jābūt ) Uz 5 skrūvēm - 8 caurumi - der gan 5x110 gan 5x112. Pašlaik stāv uz opel astras, ieprieks bija uz pasāta. Nobalansēti un nesisti, 2 diskiem drusku apskrāpētas maliņas un kārtīgi jānomazgā. Gribu 400 ls par visiem.
Ja kāds ņems, ņemšu nost un vairs nebraukšu, varu aizvest uz LV uz ziemassvētkiem (dzīvoju beļģijā).
Nu tad uz Zsvētkiem arī piekāp....
skuju, ja káds pirks, ņemšu nost un vairs nebraukšu, ja nepirks, rullēšu uz viņiem līdz ziemassvētkiem, tad varēsiet pirkt par to pašu cenu ar nobrauktām riepām Krīzes apstākļos pirkumi jāplāno laicīgi
pārdodu pulētos keskin KT-5 18 collu (www.keskin-tuning.de/... , ar gandrīz jaunām riepām (achilles) 215/35/18 (reinforced un ar maliņu diska aizsardzībai). Diska platums 8,5 (disks platāks par riepu, - tā kā īstiem čaļiem jābūt ) Uz 5 skrūvēm - 8 caurumi - der gan 5x110 gan 5x112. Pašlaik stāv uz opel astras, ieprieks bija uz pasāta. Nobalansēti un nesisti, 2 diskiem drusku apskrāpētas maliņas un kārtīgi jānomazgā. Gribu 400 ls par visiem.
Ja kāds ņems, ņemšu nost un vairs nebraukšu, varu aizvest uz LV uz ziemassvētkiem (dzīvoju beļģijā).
jugasvilli rakstīja: Manai Vectrai 2.2 DTI 125 ZS ap 160 tk. aiz muguras. Paldies Visaugstākajam, bet ar dzinēju nekādu problēmu. Vairāk satrauc ritošā, kas pa mūsu ceļiem ir diezgan pašvaka. Un remonti arī nav nekādi lētie. Kaut gan, nav arī pārāk dārgi.
2.2 dīzelim līdz 2003.gadam bija kautkādas problēmas ar ķēdi - rūpnīca atsauca un pa velti mainīja.
Par ritošo - tāpēc jāņem astra Tai ritošā ir nenokaujama, tā nerūsē. Un pat NCAP drošības testos astrai ir 4 zvaigznes, vektrai 2,5... Tāpēc G astriņām cenas turās
ā, tev laikam interesēja mājas vajadzībām, manējais ir priekš auto