Ir gadījies, ka zūdot dzesēšanas šķidrumam radiatorā sāk pūst aukstu gaisu, tad arī dzinēja temperatūra strauji pieaug, bet gan jau to būsi pārbaudījis tik daudz jaucoties.
Šitā reiz vienam nogriezu priekšā negribot. Ātri vien nopirku plato spoguli. Tas ir nedaudz izliekts un redzu tajā gan sānus (drusku arī kreisos), gan aizmuguri, nav nemaz jāgriež galva, lai skatītos uz labo sānu spoguli. 6Ls Rumbulā, kabināms uz oriģinālā spoguļa. Nekas izcils kvalitātes ziņā (stūros mazas deformācijas), bet esmu apmierināts, redzu visu, ko vajag.
Šitā tēma man ar ļoti interesē, jo arī jau kādu laiku plānoju pie pirmās finansiālās izdevības mainīt Galantu uz divas paaudzes jaunāku.. Nu patīk man tas izskats un ekstras, pie tam cenas pēdējā laikā kļuvušas tīri simpātiskas.
Palasījos augstāk minēto saiti catalog.auto.ru/... un secināju, ka varētu pasapņot par VR4 Protams, tas nebūtu ne lēti, ne ļoti praktiski, pie tam diez vai Latvijā iespējami. Tur šāda veida dzinējs norādīts tikai pie sedaniem. Lai arī no vienas puses vizuāli smukāks liekas sedans, vairāk tēmēju tomēr uz universālu, jo praktiskums ar nav mazsvarīgs. Un tad nejauši uzdūros Mitsubishi Legnum, kas ar VR4 mēdz būt tieši universāli. Vai kādam ir pieredze ar šādiem retumiem?
Visticamāk jau, ka es arī palikšu pie 2.4 GDI vai 2.5 dzinēja, tomēr, ja rastos iespēja, labprāt tuvāk papētītu to VR4. Uz papīra jau tie zirgi dikti daudz izskatās .
Ai, kā es Tevi saprotu.. Identiska problēma, oglītes nomainīja, nepalīdzēja, tagad meklē restaurētu ģeneratoru. Manā gadījumā gan nedega akumulatora indikators, tikai ABS, kad aķis jau gāja uz beigām. Šovakar redzēs, kā būs gājis meistariem, ja būs sekmīgi, tad došu zināt.
Bet varbut var pa taisno uz izejas pastiprinataju slegt.. bet tad kautkadu vel papildus slaedzi vajag, kas atsledz radio audio signaalu un vietaa pados aareeja skanas avota signaalu...
Personīgi esmu piekombinējis Line-In vienam Clarion Auto Radio/CD pielodējot vadus pirms gala pastiprinātāja, vajadzīgās vietas atrodot ar ausīm un kondensatoru virknē saslēgtiem. Ideāli būtu bijis, ja atrastu vietu pirms skaļuma regulēšanas, bet man tas nebija aktuāli, jo pielietojums bija portatīvā datora ausu izeja. Iespējams, ka tā vieta nemaz nav atklāti pieejama, ja radio ar priekšpastiprinātāju ir vienā mikrenē un vadās digitāli. Tā kā audio izejai ir pietiekami zema pretestība, tad radio signāls tika vienklārši noslāpēts, kolīdz vads tika pievienots, ideāls klusums, nekādu radio trokšņu, tikai vajadzīgais skaņas signāls 100% skaļumā, regulējams no datora. Izraujot vadu, atkal skan radio. Manuprāt, tās strāvas ir pārāk mazas, lai tur kaut ko nosvilinātu sēdinot signālu pirms gala pastiprinātāja (varbūt, aparātam pa 300Ls neriskētu), vienīgi spraužot vadu jāuzmanās, lai neizsit skaļruņus vai pastiprinātāju. Drīz laikam nāksies to atkārtot vēl vienam Clarion aparātam, ja vien nenopirkšu jaunu ar visām vajadzīgajām ligzdām..
Brīvdienās pārliecininājos, ka ABS tomēr ir dzīvībai svarīga lieta, viens priekšā nogrieza ceļu un nācās strauji bremzēt vienlaicīgi griežoties sānceļā, lai neieliktos taisni šim sānā, kas bez ABS noteikti būtu noticis.
Tirgojas 2 riteņu komplekti no Nissan (4 diski ar riepām R13, 4 skrūves) viens ar vasaras riepām 175/65, otrs ar radžotām mazlietotām ziemenēm. Pirmais tirgojas lētāk un steidzami, jo nav kur likt, otrs vēlāk, jo pagaidām atrodas laukos. T.9382072 Cena varētu būt ap 30 un 40 par komplektu attiecīgi, bet iespējams lētāk, ka tik dabū prom.
Ir gadījies, ka zūdot dzesēšanas šķidrumam radiatorā sāk pūst aukstu gaisu, tad arī dzinēja temperatūra strauji pieaug, bet gan jau to būsi pārbaudījis tik daudz jaucoties.