Paskaties arī uz 2,0 20v motoriem. Nav nekāda raķete, bet pilnīgi pietiekoši ar 143 Zs. Jāņem vērā, ka braukšana sanāk ļoti ekonomiska šoseja-pilsēta 8,5-9l.
To Ivarss: Vakar biju uz to servisu. Džeki galīgi aptrakuši par komplektu prasa 60Ls. Sezonas laikā jau it kā normāli, bet ja jaunus var dabūt par ~15Ls gabalā, tad nav galīgi jēga.
Par tiem ādas beņķiem. Pārvilkt var Skanstes ielā 13. Ja kādam vajag koordinātes dodat ziņu.
Volviks rakstīja: Vai kādam nav nepieciešami 9-5 lietoti amortizatori? Pēc servisa testa ja nemaldos bija 87%.
Ja nesabriedīšu uz koni, tad man kautkad vajadzēs vienu (divus?) aero aizmugurējos amīšus, jo viens jau sulojot, bet pagaidām strādā. Kā tur ir aero no neaero āmīši atšķiras, vai tikai atsperes?
Par oriģinālajiem nezinu, bet Koni katalogā nav atšķirība vai aero vai 2,0t.
Pakaļējos tirgošu, bet par priekšējiem vēl nezinu, jo sākumā noņems un pārbaudīs. Sliktus nevienam netaisos smērēt.
Yukki rakstīja: Volvik, kādu Tu savam taisi upgraide, ka taisies pārdot amīšus?
BlackDoggy - kad es interesējos, tad šķiet, izdevīgāk bija pirkt kautkādu rezerves daļu vecu sborā, jo to dačiku dzīvu ir mazcerīgi izķeksēt no tās ārā. Beidzās viss laimīgi - AlfaMotors atklāja kautkādu citu šaizi kautkur citur, ne pašā ABS devējā, salaboja un kopš tā laika viss strādāja!
Beidzot nobriedu uzlikt Koni. Pagaidām vēl neesmu uzlicis, bet gaidu ar nepacietību.
Yukki rakstīja: Kādas riepas der grantij un arī braukšanai pilsētā? Man vajag tā lai es nepalieku galīgi kaunā iAuto rallijos, bet arī lai spētu ar tādām pa Rīgu kustēt. Tas ir iespējams, vai nekā universāla šai pasaulē vairs nava?
Nu, esmu gatavs izskatīt arī lētus otro disku komplekta piedāvājumus uz veco 9000. Nu jau pēc 3 iAuto rallija posma vajadzīga arī jauna "zapaska"
Par kādām cenām domā pirkt riepas? Varbūt varu mēģināt izlīdzēt par labām cenām labas riepas.
snipke rakstīja: nesen nopirku saab95 - sis ir jau mans 3.saab. kadas vasaras riepas ieteiktu? ir kadas atsauksmes par Pirelli P6?
Pašam bija Pirelli P6000. Riepas tiešām labas (klusas un labi turās uz ceļa). Ar continental vispār salīdzināt nevar.
Riepu eksperts atradies.
TAd vismaz pasaki ar kuru Continental nevar salīdzināt.
Braucu ar Conti, gan ziemā gan vasarā un nekāds pretenzijas nekad nav bijušas, īpaši par skaļumu klusums. Laikam daudzi vadošie vācu ražotāji savām LUx klasēm izvēlas Contii speciāli, lai skaļāk.
Vados pēc savas pieredzes. Pirelli man viennozīmīgi liekas labāki.
Bet ja raksta , ka Pirelli P6000 labāks par Conti, tad vismaz korekti būtu pierakstīt kādu.
REalitātē varbūt bija - jauns P600 labāks par vecu pliku Conti, kas jau 10 gadus nav ražošanā.
Coninental man bija uz pagājušā gada izlaiduma Peugeot (jauna). Riepas protams bija jaunas. Par riepām tas ir mans subjektīvs viedoklis. Iespējams Continental bija sliktāks modelis, jo Pirelli P6000 savā laikā bija vienas no labākajām Pirelli vasarenēm.
Coninental man bija uz pagājušā gada izlaiduma Peugeot (jauna). Riepas protams bija jaunas. Par riepām tas ir mans subjektīvs viedoklis. Iespējams Continental bija sliktāks modelis, jo Pirelli P6000 savā laikā bija vienas no labākajām Pirelli vasarenēm.
P6000 ir viens no labākajiem modeļu rindā... šaubos vai pegiju ražotājs mauca virsū labākās no Conti paletes...
Riepas varbūt bija labākais kas tai mašīnai vispār bija
mixeris2 rakstīja: Jaaa jaa P6000 vislabaakaas. Aha. Pirms cik gadiem tad tas bija??
Kopeejaa riepu attiistiibaa P6000 ir smagi krities saavaas iipashiibas pret citaam riepaam. Un vieniiga vieta kur taa riepa veel joprojaam ir OK ir lietains laiks ar lielaam peljkjeem
Jo nu sorry taa riepa neiztur nekaadsu klusuma standartus.
Bridgestone blizzak ws50+ ir samgi klusaaks par p6000. Taapat arii Kleber ar radzeem kapnor ir klusaaks par 6000. Taa vareetu skaitiit arvien taalaak.
Tas ka katrs izsaka savu viedokli nav nekas slikts. P6000 priek'[s manis bija ļoti labas, jo pārsvarā braucu tikai pa asfaltu. Ja trāpīja uz granti, tad protma var atrast labākas. Par skaļumu runājot. Varbūt tu biji braucis ar P6000, kurām ārā spīdēja kordas? Starpcitu P6000 skaitijās vienas no labākajām Pirelli riepām savā laikā. Cik tas bija sen? To tev kā riepu expertam vajadzētu zināt.
Tā nu ir sanācis, ka pēc ilgas laušanās esmu tomēr nolēmis pārdot savu Saab 9-5. Mašīna ir ļoti, ļoti labā stāvoklī. Tas ir arī par iemeslu kāpēc tik grūti bija pieņemt šādu lēmumu.
Saab 9-5 Arc 2,0t 2002.g.
117000km (reālais nobraukums. Var pārbaudīt pēc E&S servisu vēstures)
kruīzs, klimats, ``16 lietie diski, gaišs ādas salons, Bluetooth handsfree, jauni KONI amortizatori (uzlikti maijā), TA līdz 2007.05, ...
Volviks rakstīja: Tā nu ir sanācis, ka pēc ilgas laušanās esmu tomēr nolēmis pārdot savu Saab 9-5. Mašīna ir ļoti, ļoti labā stāvoklī. Tas ir arī par iemeslu kāpēc tik grūti bija pieņemt šādu lēmumu.
Saab 9-5 Arc 2,0t 2002.g.
117000km (reālais nobraukums. Var pārbaudīt pēc E&S servisu vēstures)
kruīzs, klimats, ``16 lietie diski, gaišs ādas salons, Bluetooth handsfree, jauni KONI amortizatori (uzlikti maijā), TA līdz 2007.05, ...
SaaBeR rakstīja: Kaads ir pircis auto no mobile.de? Varbuut padalieties, kaa tas process notiek un kam japieversh uzmaniba, kaa notiek maksaashana utt. Tipa incee, kaa tikt pie auto, kas noskatiic Vacijaa?
Ja interesē varu apstāstīt procedūru kāda ir Beļģijā pērkot auto, kā arī iedot kontaktus, kas var atvest auto uz Latviju. Ir zināms viens placis Beļģijā no kura ir atvestas trīs mašīnas. Nekādas problēmas nav bijušas, kā arī pārdevējs bija riktīgi sakarīgs (nebija turks-odometru speciālists).
Diemžēl ir radusies situācija, ka ir jāšķiras no sava auto. Auto ir patiešām labs.
Tātad:
Saab 9-3 TiD 2002.12.
el. logi, spoguļi, klimats, parking sensori, miglinieki, pašaptumšojošais spogulis, lietie diski, jaunas Pirelli ziemas riepas, vasaras riepas. Tumši zilā krāsā.
Patēriņš: pilsēta 8l, šoseja: 5,5l, vidējais=(p+š)/2
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
1. Tas ka kādam liekas, ka dragreiss ir vieta, kurā var pateikt kura mašīna labāka un kura ir sliktāka, tad tā ir jūsu problēma. 2. Tas, ka kāds nav vinnējis mazdu ar Škodu RS, tad jāatceras tāda lieta, ka ļoti liela nozīme ir blīvei starp stūri un sēdekli. 3. Nelegālie dragreisi ir "pagarināšanas" pasākums puišeļiem. 4. Apskatiet vēlreiz tēmu un spamot varat citur!
edza1970 rakstīja: Ir nenomaksāts sods par ātruma pārsniegšanu Igaunijā. Pirms 5-6 gadiem. Kurš zina kāda kārtība ir Igaunijā par nenomasātiem sodiem? Tiesībām liegums? Vai kā savādāk?
Aptuveni pēc pāris mēnešiem atnāks "mīļa" vēstule no "Creditreform". Būs vēl jāapmaksā arī viņu pakalpojumi, tā kā labāk iesaku samaksāt, ja negribi sačakarēt savu kredītvēsturi.
Kā ar ritošo daļu un motorīti? Ir kaut kādas raksturīgas slimības?