Turbīnu domāju to pašu, bet SAABu variantiem ir savādākas trubas. Baidos, ka man rokas būs par 'līkām' lai normāli pievadītu nepieciešamās vielas Bet SAABiskās TD04 lietotas grozās ap 250Ls.. Nupat interesējāmies par 9000 turbīnas piegādi no USA - piedāvāja sūtīt par 140$
Principā būtu interesanti beidzot pavisam skaidri izprast, kādas ir atšķirības starp B205L un R.. Vieni saka to, otri šito. Pēc EPC tā kā vārsti vai virzuļi atšķiras, pēc vietējo jaucēju vārdiem - nē. Nupat forumā ir pieejams lielisks softs B205R, pēc idejas manam 2002 gada SE varētu būt viss vajadzīgais izņemot turbīnu, bet par šo jautājumu TIK daudz viedokļu ka :/
Tātad B235R? Patlaban, šķiet, pats jaukākais pieejamais variants projektā ir Mackana 270z.s. fails. Nesen testa režīmā uzlikām to vienam 9-5 AERO 2001 vagonam. Asfaltu skrūvē uz riepām virsū Labi ka TCS, citādi būtu liela uz vietas stāvēšana.. Kā gudri ļaudis runā - ja T7Suite softā atslēdz katalizatora diagnostiku (LambdaCAl.ST_AdapEnable un O2HeatPostCal.I_LowLim vērtības uz '0') tad var bez bailēm lādēt tik iekšā Vigenam un liiiidoooot
Motorolas programmēšanas softu - jā. Tikai jāpielodē ECU daži (10) mazi kontaktiņi. Var arī par pārsimts eiro, tad nekas nav jālādē, bet ja kas neizdodas, tad ir auto bez smadzenēm Nopietni - piebiedrojies ECUProject.com, ir tā vērts.. Ek, ja man būtu Viggens vai vismaz TD04
Ek, nu nav ko sveci zem pūra turēt, saabam grūti laiki.. Šeit ir visi jaukumi Un saites uz citiem jaukumiem. Bet 3\" downpipe priekš stage 2 un 3 gan jau arī pašmāju očumelās ručkas spēs uzmetināt!
Paldies, bet viss jau ir uzrakstīts Ja nu es teiktu, ka gan T5 gan T7 ir pieejama programmatūra un arī dzelzīši par pārdesmit eiro, ar kuriem stipri vienkārši iespējams gan rediģēt, gan lejup/augšup ielādēt savus failus?
Protams, sākt labāk ar leģitīmākiem INeta variantiem, bet arī tie nav slikti, pēc personiskas pieredzes. Šobrīd, piemēram, savā SID jauki skatos uz dzinēja temperatūru, lambdas rādījumiem un knock datiem (kuri pagaidām ir (gandrīz) pa nullēm
ZoZ: Vai Viggens tiešām pārdošanā?! Vai iespējams uzzināt kaut ko sīkāk? Mans 2.0t ar visiem apgreidiem jau kļūst par 'šauru'
Par topiku principā - viss atkarīgs no vēlamajiem zirdziņiem, protams, bet ir vērts mazliet papētīt iespējas 500 lašu vietā ieguldīt 50 un pārprogrammēt pašam - INetā ir labi resursiņi Trionic 7 redaktorēšanai.
To: phenom Nu ar manu ir drusku savaadaak-shis motors ar identiskam iekshaam un turbiinu 9-3 modeljos dod laukaa arii 185 zs uz fuel map un turbinas spiediena reekjina.Ar hirsch softu no 150zs celj uz 205, bez chipiem.Majas lapaa vismaz taa lielaas..
Vai kāds nevar atgādināt, kā Ulbrokā varēja dabūt rokā puisi ar SAAB optiku u.c. labumiem? Bija tāds angārs tur reiz.. Bandītisks akmens priekšējo lukturi 9-3 izsitis
Visas probleemas vareetu buut arii elektriibaa.. Manam NG900 bija liidziigs slaapiens shad un tad, vienkaarshi un klusi bez jebkaada skandaala motors vienkaarshi jauki izsleedzaas. Bet pirms tam bija taads joks, ka autinju ar pulti vienkaarshi nevareeja aizsleegt un atsleegt. Tas bija uz 10min klaja lauka viduu, taa ka nekaadi skeneristi un/vai veiklie jaunie elektronikji pie vainas nevareeja buut. Bet peec 10min atkal pults straadaaja. Man ir aizdomas, ka imobilaizers vai signalizaacija vareetu buut pie vainas - korodee kaads vads?
Aizvakar tizli atsitos ar sava SAABa spoguli pret kaut ko cietu, baltu un netiiru. Vareetu buut naktspods, bet iespeejams arii ka autinjsh kaads.. Izskatiijaas peec taada liela nakstpoda gan.. Bet staasts ir par to, ka spogulja stikls pamatiigi saplaisaaja un tagad mekleeju jaunu.
PARTSFORSAABS.COM atradu kaut kaadu mistisku uz spogulja virsuu liimeejamu spoguli - vai kaads ar kaut ko taadu nav saskaaries? Izklausaas peec "shkjuuninga". Bet origjinaals maneejam 46LS maksaa, liekas par saaliitu.
Tas nozīmē, ka ar TD04 un atbilstošu softu mans B205E (viņš arī L) veiksmīgi tos vārstus arī nokurinās? Nu tad jāiepērk sters ar vārstiem.