RAW ir absolūtā nepieciešamība ja veic pēcpstrādi.
Visos pārējos gadījumos pietiek ar jpg.
Bet runājot par trubām, 400mm 2.8 maksā 6500 USD, ja pērk iekš to NYC. Pats tādu atvilku. Bez statīva/monopoda tādu ilgāk par 1-2 minūtēm būs grūti noturēt pusizstieptā rokā.
Jārēķinās, ka tā ir ne tikai kaut kāda hanteles turēšana, bet arī fokusēšana, t.i. precīzas rokas kustības, kas muskuļus nokausē konkrēti.
Bet Raimis te uzdod pilnīgi sviestainus jautājumus. Tas it tas pats kas pajautāt -izstāstiet man fiksi ceļu satiksmes noteikumus !
viens svarīgs sīkums. arī vainīgajai pusei ir jāinformē par CSN savs OCTA apdrošinātājs 3 dienu laikā !!! neskatoties uz to, ka vainīgajam it kā neko no sava OCTA apdrošinātāja nevajag.
un tādi baltikumi arī izmanto šo sīko aizmāršību no vainīgā autovadītāja.
oibi rakstīja: Ko cilvēki saka par luksoforiem, kuri tuvākajā laikā tiks uzstādīti Viestura un Meža prospektu krustojumā.
Manuprāt no satiksmes viedokļa debīls pasākums, jo:
1) kad degs sarkanais tad sarkandaugavā virzienā no centra būs vēl lielāki sastrēgumi;
2) ja iedegsies sarkanais tad pastāv iespēja, ka sastrēgumu laikā kāds paliks uz dzelzceļa pārbrauktuves, vai arī lai nepaliktu atkal tiks bremzēta satiksme.
Protma sir arī plusi - tie, kas brauc pa meža prospektu no rītiem un vakarā varēs vieglāk tikt uz centru vai nogriezties uz viestura prospektu.
Manuprāt vislabālkais variants tur būtu izveidot apļveida kustību, vievīgi tas nedarbotos, ja būtu ciet Dz.pārbrauktuve, tādējādi vadītāji pilnībā nobloķētu šo krustu.
Jūsu domas
man arī ir nelāga nojausma, ka tas sarkanais virzienā kur tagad ir galvenais ceļš tiks ieregulēts tik pat ilgs, ka tiem nelaimīgajiem( pagaidām), kuri brauc no Meža pr. uz Sarkandaugavu.
Savukārt, ja ieregulē tā kā tas ir uz Krastenes apgriežoties uz Lido, t.i. ar gaidīšanu kādas 2 min. (tiem kas no Meža prosp. taisni grib), un tike uzstādīta pa labi būltiņa no Meža pr. pa labi bribētājiem, tad viss tiešām būs labāk.
psc, kad reiz cilvēki sāks saprast cēloņu-seku sakarības? Ne velti lielākajā daļā krašu pie iemesliem ir minēts - ātruma pārsniegšana vai nepareiza ātruma izvēle. Var jau žagoties no šīm frāzēm, bet mana necilā pieredze liecina, ka lielai daļai cilvēciņu liekas, ka līdz ar stūri viņi ir ieguvuši nemirstību. Vismaz tā viņi pārvietojas pa koplietošanas ceļiem - kā mazi dieviņi.
cik var kultivēt to padomju laikos izzīsto ideoloģiju ???
ar ātrumu tam nav nekāds sakars, bļe !
kādēļ piem. Skandināvijā liela daļa brauc ātri, bet avārijas tur nenotiek , ko, a ?????
varu paskaidrot "dļa osobo tupih":
tur apdzīšana tiek veikta tikai ar 100% pārliecību par manevra drošību. pēc mūsu "standartiem" pat pārspīlēti piesardzīgi !
otra lieta - neviens nelīdīs tik nekaunīgi priekšā veicot joslu maiņu.
tie arī ir divi galvenie CĒĻOŅI.
pārējais- nenovaldīja stūri , ātri brauca ( kā tad vispār lai veic apdzīšanu ?) utt. ir tikai SEKAS iepriekš minētajiem cēloņiem.
tādi kas paši nositas dēļ ūberkūlā ātruma ir daudz mazāk.
āttiecībā uz tām pateicībām naudas iztteiksmē neredzu nekādu problēmu. ja jau pati VALSTS nespēj tikt skaidrībā par to kas apliekās ar nodokli un kas nē, tad komentāri ir vispār lieki.
vēl viens piemērs ir ASV. tur pateicības (oriģināli -tips) ir masveida parādība. pamēģini restorānā vai taksī neiedot vismaz 10 %, uzreiz būs tāda attieksme...
tepat Eiropā jau arī ir ierasta lieta tipot.
vienīgais uztraukums var būt par to, ka viņu izvirzīja taukmūļi.
Betsy rakstīja: Man ir A ierobežotā kategorija. Bet visiem močiem tā jauda nenormāli liela vairāk kā 34 Zs, nekas man neder. Arī īsti nesaprotu - vai uz kubiem skatīties?
Vai vispār kāds tā darījis, ka pārliek no A ierobežotā un īsto A kategoriju tiesības? Zinu, ka pēc 1,5 gada būs tāpat, bet gribās ātrāk braukt ar normālu agregātu.
Ja tev ir A2, tad aizej uz CSDD izņem jauno vad. apliecību (ar ES simboliku) un jaunajā automātiski (!!!) tiks ierakstīta A kategorija, jo tāda A 2 vairs neeksistē.
visdrošākais būtu nogriezties uz Balterzeru un tad uzgriežoties uz Tallinas štrāses patiesībā veikt neatļauto kreiso un veiksmīgi notīties Salaspils virzienā. Ja menti no lejas nepamanīti šo viltus manevru, visi gali būtu ūdenī
ja man vajag uz 5-15 min NORMĀLI apstāties lai iekrautu/izkrautu kravu vai ieietu veikalā, es to nevaru izdarīt, jo pilns centrs ar lohiem, kuri pie tam vēl nejēdz braukt un taisa sastrēgumus.
tāda sajūta, ka tagad katrs kam nav slinkums pārvietojas ar auto.
jebkurā pilsētā civilizētā pasaulē centrs nav paredzēts jebkuram lohotronam lai pievizinātu savu pakaļu pie rakstāmgalda.
modena rakstīja: ja tu pats sev smadzenes nep*****u - tad zinātu ka zapaskai jābūt pēc loģikas M+S.... protams ja tu regulāri nepērc 5 ziemas riepas... 5 vasaras riepas....
un ja finansiālais jautājums pofig- tad parasti riepu atdod par simbolisko samaksu - nevis pielidzinot veco galošu ar jauno riepu ceņņiku....
kas tev sūda mušai neliek mieru ?
man abiem salonā pirktiem auto bija zapaskā tādas pašas vasaras riepas, tā kā ej "pakonsultē" ražotāju.
tam kuram vajag VIENU riepu būs interese izteikt piedāvājumu par savu cenu, nevis skriet uz riepu veikalu.
Mashiic rakstīja: Pārdod 1 gab. svaigu, nelietotu ar visu uzlīmi
Stāvējusi piepumpēta uz diska 2 gadus auto bagāžniekā kā rezerves riepa.
Ir man viena cita ar nedaudz uzsistu kordu, kura arī tiks izmantota šīs vietā par rezerves riepu.......
gribētos zināt ar kādu auto pārvietojas santīmp****s.... kurš visai oriģinālā veida grib nopardot "svaigu" riepu, kura visticamāk bija nopirkta ar visu auto.....
Es vel varētu saprast VWfani.... kurš varbūt pēc kāda laiciņa mēģinātu lāpīt ģimenes budžeta caurumu, kuru iemesls varētu būt neparedzamie remonti......
bet likt ka zapasku sap***u riteni.... tas ir vienkarši psc.....
atslābsti smadzeņu p***j !
nākošsezon likšu visas piecas cita modeļa riepas (šī ir pēdējā sezona šīm riepām), tādēļ šo lieko man 100 gadus nevajadzēs.
varbūt tu būtu p***s santīmu un vazājis šo riepu līdz bezgalībai, bet man nav tik kritiski finansiālie apstākļi. tak što stāvi mierā !
par veho "servisu". C5 regulāri bija garantijas problēmas ar visādiem sīkumiem. Pārsvarā 4-5 problēmas vienā apmeklējuma reizē. Pēc zvana ar tekstu "Jūsu auto ir kārtība" tika VIENMĒR konstatēts tas, ka ir 2-3 problēma vispār nav pat risinātas. Un tā 2 gadus, kamēr veiksmīgi beidzās garantijas laiks.
Bija tādi šedevri kā izmētātas skrūves uz pakaļejā gumijas paklājiņa un no priekšējā krēsla plastmasas sānu detaļa uz tā paša paklājiņa. Un tas viss saucās - Jūsu auto ir kārtībā !
Vienīgi jāsaka, ka pats C5 nav radījis nevienu nopietnu problēmu 3 gadu laikā. Tikai ar elektroniku saistīti sīkumi, kurus ikdienā pat neizmantoju, bet kamēr ir garantija problēma bija jārisina.
Atšķiribā no xsara, paneļa apdare ir ar gumijotu plastmasu, kas mazina grabēšanu būtiski.
uz to neirovīziju ir jāsūta Ufo lai uzlec repera tērpā savu ziemeļbrieža deju ar nomīztu bikšu priekšu. domāju, ka atraugas arī viņam varētu sanāk efektīvas.
bet vispār es brīnos par tiem mūsējiem "muzikantiem", kuri visā nopietnībā uztver šo ņergu pasākumu. tādiem tādi rezultāti.
somi kā reiz uzlika kulaku uz acs neirovīzijai ar savu p/o/h/u/j roku.
citiem vārdiem sakot, dārgāku auto gribētāji maksās lielāku nodokli. sen tā vajadzēja. un arī minimālo nodokli getciem vajag pacelt, savādāk pilna Rīga ar brauktgribētājiem.
Sandis_UR rakstīja: Iesakiet luudzu kaadu vietu, kur var nopirkt normaalus sleeposanas zaabaksu par cilveeciigam cenaam? Jo cik saprotu, tad laikam lietotus zaabakus nav iisti jeegas pirkt.
sezonas beigās arī ir viszemākās cenas jebkurā točkā.
ja par garumu, tb slēpju garumu , tad nebūs tā, ka jo garāks, jo labāks
tieši otrādi - 155 cm sievišķiem un 165 vīrišķajiem būs optimāls garums.
Ja augums nonīcis, tad vajag īsākas
Ja 2-metrīgs, tad mazliet garākas.
Atšķirība starp iesācēju un profu slēpēm būs slēpes cietībā nevis garumā.
Ar gariem kātiem var pilnvērtīgi slēpot (nevis šļūkāt) tikai slēgtās trasēs, nevis tūristu pārņemtās publiskajās nošļūktuvēs.
Iesācējs ar garām slēpēm vispār var nosisties, ja laikus nenoliek uz mutes
Vienkārši mārketings spiež cilvēkiem uz smadzenēm un liek izvēlēties tādas un šitādas krutās slēpes, kuras nemaz nav piemērotas, bet ir no sērijas "gribu tā kā Bode Millers maukt".
Katru gadu tiek nokrāsots tas pats modelis citā krāsā un visi var mesties grābt jaunās tehnoloģijas
hmnc rakstīja: cik zinu tad nav zīmes, kas aizliegtu braukt pa sliedēm. arī pāri gaisiniekam var laist pa sliedēm, galvenais nepabraukt zem ķieģeļa, jo otrā pusē stāv mūsu draugi un ķer nost tādus
vienreiz gadījās neatļautā laikā vilkt zem ķieģeļa uz centru (pirms tilta), bet pašā tilta galā CP, bija robs pirmajā joslā un tieši pirms ķieģeļa, kas tur tilta galā karājās biju pirmajā kā normāli cilvēki. CP uzreiz tur nost ar tekstu - 'a pa sliedēm braukt nedrīkst'. es saku, ka drīkst, vienīgi zem ķieģeļiem braukt nedrīkst. šis tā paskatījās uz mani, saprata, ka mēs abi zinam to likumu, vairākas reizes atkārtoja 'man gan liekas, ka jūs zem ķieģeļa braucāt' uz ko es savukārt atbildēju ar dziļdomīgu 'nez nez' vai 'iespējams'. atdeva dokumentus un laimīgu ceļu
tad iedomājos par pavisam citu scenāriju - velk pa sliedēm kāds indivīds, kurš CSN pārzin ne visai, notur viņu CP, tā un tā, un nejauši starp tiesībām un tehnisko autovadītājs naudiņu glabā
biznesa plāns, tā teikt
vajadzēja tev to atklāt, ko, a ?
tagad kāds no tiem 99% lohu izdomās arī braukt pa sliedēm un traucēs man pārvietoties, bļe.
vēl viens potenciālais "krustojums" ir Viestura gatvē pie Ostas ielas ( tā kas aiziet uz Mežaparka estrādi).
Agrāk tur bija krustojums tiešā nozīmē, tagad brauktuvēm pa visu ir sadalošā josla un ir faktiski palicis vienas puses brauktuves krustojums ar Ostas ielu.
Formāli tas vēl aizvien paliek ceļa krustojums, BET praktiski braucot virzienā uz centru, ne sūda nevar zināt, ka blakus esošajā brauktuvē aiz sadalošās joslas ir krustojums.
Protams, zinātāji jau zin, bet tam kas tur agrāk nav braucis ir jāgroza galva nejēgā, lai šitādas lamatas atšifrētu. Vo, bļe, satiksmes "drošība", maķ tvaju !!! Tā ir konkrēta LAMATA un nekas vairāk.
Un ja sadalošā josla būtu tāda kā uz Siguldas šosejas (tb mežs pa vidu), tad laikam ir jābūt gaišreģim, lai paredzētu kur ir krustojums.
Tur kur ir jādod ceļš, tur tas ir jādod JEBKURĀ gadījumā.
Arī ja pa galveno ceļu kāds lido.
Ja ir crash, tad to ir izraisījis no mazāk svarīga ceļa izlīdušais.
Bet tas kur lidoja, ir tikai netieši veicinājis, ja ātruma starpība ir ievērojama - vairākas reizes.
Ja nespēj novērtēt pa galveno ceļu braucošas mašīnas ātrumu, tad guli gultā un nelien uz ceļa !