Vienīgā problēma ar tiem siltuma regulētājiem. Vajadzētu dabūt kādu normālu eļektroņiku, kas to šaizi varētu sataisīt, kaut kā negribās ticēt, ka jāmaina kompis pa 1000Ls.
Pašam ar viņu nav bijis sakara, taču zinātāji saka ka vecis taisa tos ato kompjus kurs servisos uzskata par izmetamiem.
ir, nu jau pasen pirkts fuji. uzskatu, ka prēkš tā klases aparāta kvalitāte ir ok.
Bija "paveicies" 2x remontēt garantijas laikā. Pirmo reizi remontēja 2.5 mēnešus, otro 2 mēnešus. Iemesls - vienīgais Fuji Baltijas serviss atrodas Lietuvā (labi ka nedzīvoju igaunijā). Nez vai vēl kādreiz pirkšu Fuji tieši servisa problēmu dēļ.
Mēģināju tur iesist ABS, ABS bremzes, ABS vadības bloks, ABS sūknis, taču nekas nesanāk. Vai kāds nezinātu kā šo detaļu (abs vadības bloks, kurš nāk kopā ar sūkni) varētu apsaukt, lai varētu atrast katalogā?
Ozz rakstīja: Redzeeju vienu kraisļera busu ar ahuunu balonu uz jumta...laikam metaana kraatuve...
Tas tagad modē. Ir pārtaisīti divi Chevrolet Tahoe džipi kam uz jumta ir kādi 4 samērā tievi un gari baloni (večiem doma bija piemontēt priekšpusē niķelētus uzģaļus, bet aizmugurē spārnus, lai izskatās pēc raķetēm).
sveika tauta. Līdz martam ir jātop darbam kura nosaukums ir "Metāns kā alternatīvā degviela Latvijā". Šai sakarā: vai nav kādam zināmi informācijas avoti kur var smelties gudrības, www lapas, grāmatas, žurnāli, kursadarbi, .......
raimondsm rakstīja:tik čakars ar pildīšanos no mājas gāzes vada - lēnii pilda
vajag rūpniecisko, bet tad jābūt pāris kaimi;niem
Tā jauda ir atkarīga kompresora spēka, bet ja par baloniem tad dzirdēju ka Ekohanzas veči domā palaist projektu kur varētu izīrēt balonus. Tipa pārtaisi mašīnu uz metāna gāzi, bet baloni nav jāpērk - tu tos īrē.
Vakardien redzēju Audi 100 (motors laikam 2,5) ar šādu iekārtu. Principiāli sistēma nearko neatšķirās no propāna gāzes iekārtas. Ja tev virsū stāv propāna iekārta tad būs jāsamaina reduktors (85 Ls), kaut kāda augstspiediena caurule pa kuru degviela atnāk no tvertnes uz motoru (? Ls) un baloni. Tajā Audi stāvēja 3 dzelzs baloni, katrs 190 Ls.
Par lētumu cilvēks dikti priecājās.
Bagažniekā vietas tikai tik daudz, lai varētu izvilkt zapasku.
Ja pats 4 mēnešus atpakaļ nebūtu uzstādījis propānu, noteikti, ka izvēlētos šo sistēmu, jo ekonomija sanāk iespaidīga.
Man pie vainas bija bumbļi riepas iekšpusē (uz bedrēm pārsistas riepas).