Kā man patīk šis cenas tikai nerezu nekādu kustību no DUS tirgotāju puses parasti cena ir vairumtirdzniecības + 6 - 7s tagad lielāka daļa vāras diezgan nopietni.
==================
naivais, vairumcenas ir krietni augshaa, taa pati delta vien ir palikusi.
Mani pilnīgi neinteresē ciik maksā degviela, no rīta braucot uz darbu paskatos cik karājas Statoilā un pērrēķinu, cik maksā mana darba minūte, bet mana darba minūte ir 2 litri 95 degvielas
Iesaku visiem tā un lai tie degvielas tirgotāji sūkā ledu.
Naftas cenas var iesālīties. Lielie naftas magnāti jau sākuši saost sviluma smaku - arvien populārāka kļūst degvielas ekonomija un alternatīvu izmantošana. Tāda Eiropa godīgi sakot ir tikai kaķa pirdiens, bet ASV naftas patēriņš ir sācis sarukt. Arī Eiropas naftas patēriņš neceļas vairs tik strauji kā gribētos. Rezultātā naftas magnāti sāk satraukties ka ja šitā turpināsies tad drīzumā viņi varēs to savu naftu sev matos smērēt - piedāvājums būs lielāks par noietu. Tādēļ naftas cenas sāka samazināties lai apstādinātu naftas patēriņa kritumu.
Crankshaft rakstīja: Neredzu nekādas problēmas - biodīzelis un spirts ir labu labie motoriem, tikai arābu lobiji nepieļauj tādus tagad ražot.'
==============
Raikins tevii iet bojaa, humorist Ko vinji var pieljaut vai nepieljaut, razhos (un jau razho) to ko vajag un ko peerk
Domāju, ka visa pasaules autobūve pieder arābiem, kā citādi izskaidrot,
-ka degvielas cenas kāpj, bet visi tik ražo ar vien lielākus auto ar lielākām jaudām (lielākiem degvielas patēriņiem)
----------------------------
Aha, araabiem ))))))) Jaaareec!!! Vispaar vieniigais iisti zinaamais lielais autobuuves akcionaars ir Kuveitas Banka - firmai Mercedes, kuras auto tie kuveitieshi un citas sheihu valstis tik labpraat peerk ...
----------------------------
Kungi, neaizmirsīsim ka vieni no lielākajiem naftas ieguvējiem ir arī ASV un Krievija. Un jautrākais visā šinī jezgā ir tas ka daļa no "arābu" naftas iegulām arī pieder ASV pilsoņiem. Un vēl lielākai jautrībai - ASV ir lielākais naftas patērētājs.
Storms rakstīja: Kungi, neaizmirsīsim ka vieni no lielākajiem naftas ieguvējiem ir arī ASV un Krievija. Un jautrākais visā šinī jezgā ir tas ka daļa no "arābu" naftas iegulām arī pieder ASV pilsoņiem. Un vēl lielākai jautrībai - ASV ir lielākais naftas patērētājs.
Naftas cenas pagājušajā nedēļā kritušās par 5%
Ņujorka, 13.aug., LETA--BLOOMBERG. Pastāvot bažām, ka pasaules ekonomiskās attīstības palēnināšanās un krīze ASV hipotekāro kredītu tirgū var samazināt degvielas pieprasījumu, ASV vieglās jēlnaftas cena pagājušajā nedēļā kritās par 5,3% - līdz 71,47 dolāriem (36,74 latiem) par barelu, kas ir zemākais līmenis pēdējo piecu nedēļu laikā.
Starptautiskā Enerģētikas aģentūra (IEA) sakarā ar bažām par kredītu krīzes negatīvo ietekmi uz ASV ekonomikas izaugsmi samazinājusi ASV naftas patēriņa prognozi šā gada ceturtajam ceturksnim par 100 000 barelu - līdz 25,88 miljoniem barelu dienā. Benzīna patēriņš ASV, kas vasarā parasti pieaug, trīs pēdējās nedēļās ir samazinājies.
Kā ziņots, ASV, Eiropas, Japānas, Austrālijas un Kanādas centrālās bankas ir laidušas tirgū aptuveni 135,7 miljardus dolāru, lai novērstu uzticības krīzi pasaules kredītu tirgū. ASV augstā riska krīze arī izraisījusi ASV, Eiropas un Āzijas fondu biržu indeksu kritumu.
"PNC Wealth Management" analītiķi prognozē, ka naftas cenas arī šajā nedēļā varētu turpināt samazināties un nafta varētu kļūt aptuveni par desmit dolāriem (5,14 latiem) lētāka, nekā tā ir pašlaik. Arī lielākā daļa "Bloomberg" aptaujāto analītiķu prognozēja naftas cenu pazemināšanos šajā nedēļā.
Londonas "Brent" jēlnaftas cena pagājušajā nedēļā samazinājās par 5,8% - līdz 70,39 dolāriem (36,18 latiem) par barelu. Pašlaik "Brent" jēlnaftas cena ir par 6,5% zemāka nekā pirms gada, bet ASV vieglās jēlnaftas cena pēdējā gada laikā samazinājusies par 6,5%.
Naftas kompānija "Royal Dutch Shell" ziņo, ka "Brent" jēlnaftas piegādes nākamajā mēnesī palielināsies par 14% - līdz 240 000 bareliem dienā, pēc tam kad tās izmantotajās atradnēs būs pabeigti sezonālie uzturēšanas darbi.
par gāzi tak jau sen ir skaidrs - LPG cenai ir baisa inerce. Kad benzīns maksāja 66-67 sant., tad gāze bija "pa lēto" ap 31 sant. Parasti paiet apmēram mēnesis, pusotrs, kamēr gāzes cenas uzkāpj. benzīns pa to laiku var būt nokritis
ASV vieglās jēlnaftas cena oktobra piegādēm otrdien kārtējo reizi sasniedza rekordaugstu līmeni - 81,24 dolārus (41,12 latus) par barelu, kas galvenokārt skaidrojams ar ziemas apkures sezonas tuvošanos un bažām par naftas piegāžu nepietiekamību.
Kā jau ziņots, ASV vieglās jēlnaftas cena otrdien pirmo reizi pārsniedza 81 dolāra par barelu līmeni, pieaugot līdz 81,18 dolāriem (41,08 latiem).
Turpinoties tirdzniecības sesijai, ASV jēlnaftas cena samazinājās līdz 80,82 dolāriem (40,90 latiem) par barelu.
Savukārt Londonas biržā "Brent" jēlnaftas cena pirmdien palielinājās līdz 77,10 dolāriem (39,01 latam) par barelu.
Kā zināms, pagājušajā nedēļā ASV vieglās jēlnaftas cena pirmo reizi pārsniedza 80 dolāru (40,48 latu) par barelu līmeni, kas skaidrojams ar pieaugošajām bažām par viesuļvētru negatīvo ietekmi uz naftas ieguvi Meksikas līcī.
Pagājušajā nedēļā ASV tika slēgtas vairākas ASV naftas pārstrādes rūpnīcas, kas atradās viesuļvētras "Humberto" ceļā.
Naftas cenu pieaugumu veicināja arī ASV jēlnaftas krājumu samazināšanās, kas sekoja ziņām par naftas eksportētājvalstu organizācijas OPEC plānoto naftas ieguves apjoma palielinājumu, kas izrādījies mazāks par iepriekš prognozēto.
Lai gan kopš 2002.gada naftas cenas ir četrkāršojušās, ja ņem vērā inflāciju, cenu līmenis par barelu joprojām nav sasniedzis 90 dolāru (45,54 latu) atzīmi, kāds, lēšot šodienas cenās, bija vērojams 1979.gada Irānas revolūcijas laikā.
Savukārt ASV investīciju bankas "Goldman Sachs" eksperti pirmdien prognozēja, ka ASV vieglās jēlnaftas cena līdz šā gada beigām varētu palielināties līdz 85 dolāriem (43,01 latam) par barelu, bet, pastiprinoties bažām par nepietiekamajām naftas piegādēm pasaules tirgū, naftas cenas nākotnē varētu pieaugt pat līdz 90 dolāriem (45,54 latiem) par barelu.
Naftas cenas Āzijas tirgū ceturtdien sasniedza jaunus rekordus pēc ASV Centrālās bankas bāzes procentlikmju samazināšanas.
Kaut arī Federālo rezervju sistēmas (FRS) bāzes procentu likmes pazemināšana par 0,25 procentpunktiem - līdz 4,5% jau bija gaidīta, tā izraisīja satraukumu biržās.
Procentu likmju samazināšanas mērķis ir palielināt vietējo patēriņu pasaules lielākajā ekonomikā un mazināt nekustamo īpašumu krīzes sekas, taču veselīga ASV ekonomika nozīmē lielāku pieprasījumu pēc naftas.
ASV vieglās jēlnaftas cena decembra piegādēm ceturtdien Āzijas tirgū sasniedza visu laiku augstāko līmeni - 96,02 dolārus (46,76 latus) par barelu, pārspējot trešdienas rekordu - 94,74 ASV dolārus (46,14 latus).
Kopš šā gada sākuma ASV vieglās jēlnaftas cena ir palielinājusies par apmēram 50%.
Tomēr ASV vieglās jēlnaftas cena joprojām atpaliek no inflācijas izlīdzinātā 1980.gada aprīlī sasniegtā visu laiku augstākā līmeņa - 101,7 dolāriem (50,14 latiem) par barelu.
Arī Londonas biržas galvenā tirgotās naftas - "Brent" jēlnaftas cena Āzijas tirgū ceturtdien sasniedza jaunu rekordu - 91,62 dolārus (44,62 latus) par barelu, pārspējot iepriekšējās dienas rekordu - 90,94 ASV dolārus (44,29 latus).
bet shums taadeelj, ka aizvien retaak paraadaas zinjas par bojaagaajushajiem.... tjipa kas, reklaamas apmaksas terminjsh beidzies, jebshu tomeer visi pasaakumi nav nesushi cereetos augljus??
Naftas cenas prognoze