No jaunajiem Patrol vēl vienīgais vairāk vai mazāk ir palicis kā kārtīgs apvidus auto (protams izņemot NIVA, UAZ u.tml.). No automāta nevajag baidīties - tieši vieglāk pa bezceļu braukt - šad tad tieši uz manuālo pārslēgšanos zaudē un iesēžas.
Ja vajag, varu arī nummuru iedot. Nav problēmu. Par vēsturi varu pateikt uzreiz. Pirmā reģistrācija 28.11.1995, ievesta no vācijas 1.5g. atpakaļ, nākošā TA 06.11.2007, nobraukums uz iepriekšējo TA 213866, novērtējums 1 - viena stabilizatora atsaite, kas pirms mēneša apkopes laikā nomainīta + iepriekš rakstītais, pa 1/2 gadu nobraukti 6tk km, jo izmanto tikai sieva, lai var sīkos aizvest uz bērnudārzu. Latvijā 2 īpašnieki - autoplacis un es. Kad nopirku, tika nomainīti arī visi 4 amortiņi.
Oriģinālā lūka turas ideāli, nekādi mitrumi nav manīti. Cik ielej tos šķidrumus, tik ir. Vienīgās izmaiņas šķidrumu līmenī ir logu mazgātājam. Grabēšanas nekādas - jau pirmajā tekstā rakstīju, ka ir izieta apkope un samainītas bojātās daļas ritošajā. Kopš nopirkšanas pa 1.5g sieva ir nobraukusi tikai ~ 15 tk km.
No sākta gala abi bērni sēdēja aizmugurē - sīkākais aiz manis, lai sievai vieglāk pa diagonāli redzēt un piekļūt klāt, lielākais aiz blakussēdētāja. Bet ja ir baigais ļembasts, tad sieva var iesēsties arī aizmugurē abiem beņķiem pa vidu, vietas pietiek. Pasātā (Variantā) sīkie ar kājām pie priekšējiem beņķiem netiek klāt.
Tirgo nost to glauno auto un nopērc kaut vai vecāku, bet ērtāku un lielāku.
Es ar vienreiz no viņiem saņēmu tādu ziņu, ka viņi grib pirkt manu autiņu. Sazvanījos un šie teica, ka tiešām grib ņemt, bet kad aizbraucu pie šiem, tad sākās - ņems tikai par pus cenu, bet ja grib, var atstāt tirgošanā un pusi naudas šie jau atdos uzreiz, bet pārējo pēc tam. Kad paprasīju par nosacījumiem, tad uzreiz apgriezos un braucu prom, jo tā bij krietna apkāšana.
Varbūt no pieredzes var ko pastāstīt. Patlaban nevar izšķirties starp Dunlop GRDS-2; Hankook Icebear W440; Hankook W409 Winter I*Pike un Barum Norpolaris. Kādas ir atsauksmes. Paredzēts ir braukt diezgan arī ārpus Rīgas.
Antifrīza tecēšanas vietai gan vizuāli būtu jābūt redzamai, it sevišķi ja tādos kvantumos tek ārā.
Man bij līdzīga problēma un tecēšanas vieta bij dzesēšanas sistēmas dalītājā, kas iet blokā - tāds plastmasas štrunts, kuram blīves izbeidzas. Nomainīju un viss kārtībā.
Kā ģimenes auto ieteiktu paskatīties arī Mondeo pikabu 2.0 benzīnu vai dīzeli pēc 2002.g. Liels bagāžnieks, plašs salons, izturīgs. Par labu ciparu var smeklēt ar ļoti labu aprīkojumu.
Ja nav vainīgais ar savu octa (lai nerēķinātu pašrisku), tad normāli būtu no summas 2% nost par diviem mēnešiem (parasti ir ~1% mēnesī) un mīnus vēl bojāejas pašrisks. Ja tas ir 10%, tad vēl normālu summu izmaksāja
Vai kāds ir lietojis GT Radial Champiro WT un Kleber Krisalp HP? Domāju kādas no šām iepirk, tikai kuras varētu būt labākas.