Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
JJJ 09.03.2008 12:19

kad drošinājos, lētākais bija Baltikums +vēl paši uz māju pieveda klāt pēc dažām stundām (pasūtīju internetā).

Un tas, ka daži te baida par regresu, nav jāņem vērā . Sen jau beigušies laiki, kad dažas kompānijas izdomāja visādus kreisos ieganstus, lai neatmaksātu vai samazinātu atlīdzību, piemēram, pat gadījumā, ja brauc pa galveno, bet viens muļķis iebrauc sānos, tad kādreiz negribēja maksāt, jo redz, arī pa galveno braucos ir jāskatās apkārt. Tagad neesmu dzirdējis, ka ar šādiem izdomājumiem "atšūtu" cietušo. Taču, vienlaicīgi arī sakārtotība šajā jomā ceļ cenas (; + paliek taču arī LTAB, kur žēloties.

JJJ 10.03.2008 20:51

superb rakstīja: - cieta piekare

- vāja skaņas izolācija (uz grantenes kā konservu bundža)

- uz stūres nonāk ceļa vibrācijas

- motors jāgriež citādi neskrien

- pārskatāmība uz aizmuguri nekāda

- zema (priekšējo daļu traumēsi uz pirmā pampaka vai apmales)

- paneļa un cita apdare no prastas plastmasas kas agri sāk izpagrabēt

- pilsētā zem 10 l/100 km nepalīdīsi

- sēdekļi un ergonomika nepatiks garajiem >190 cm

- dažas tehniski elementāras detaļu nomaiņas nav ērtas (piem.lampiņas lukturos)

rezumājums - nav nekāds cukurs un izskata dēļ uz to tik daudzi uzrāvušies

no kurienes šāds info? pats lieto vai kolēģi pīpētavā runāja par kaimiņienes auto?

JJJ 10.03.2008 21:23

labi, manas domas. Šajā cenu diapazonā bez liekas sakarīgākais piedāvājums. patestēju new lancer, skoda octavia un šo civic 5d. civic 5D - jā, diezgan pacieta - nav opel omega vai 7 bembis vai kas tamlīdzīgs. stūre jūtīga - man patka. pārskatāmība - jā, ar salona spoguli daudz neko nesaskatīsi pa aizmuguri, bet sānu spoguļi ļoti normāli (nez kā gan fūres un kablaki pa ielām pārvietojas, nemaz nerunājot par mikriņiem). zema? jā, džips nav, bet pie pampakiem par to nedomāju un neko nenoskrāpēju (varbūt tāpēc, ka pilsētā cenšos ievērot ātrumu). paneļa apdare - salīdzinoši ar citiem līdzīgiem pat ļoti ok, salīdzinot ar, manuprāt, lielākajiem konkurentiem new lancer vai skoda octavia (drausmīgi vīlos izpētot lanceru). patēriņš - man pa pilsētu kompis rādīja 8,2. ergonomika - škodai un lanceram, lai arī it kā vizuāli plašāka, tomēr civic bija krietni ergnonomiskāks (man 110kg uz 190 cm). Jā, patestēju arī ar FRV - it kā izskatijās ok, bet iesēsties normāli nevarēju - pleci daļā bija diezgan neērti, jo traucēja stoikas.

JJJ 10.03.2008 23:01

Baisulis rakstīja: Nu un cik tad testējot nobrauci?

un ko gribēji ar to pateikt??? ko pats vari pateikt vairāk kā "viens čoms stāstīja" ? es izteicu savu viedokli par konkrēto auto attiecīgi konkrētajā cenu kategorijā un arī gribu dzirdēt citu personīgās domas, jo varbūt arī to nopirksu, lai gan līdzīgi kā Yorg arī vairāk skatos uz accordu vai avensi. taču pēdējie ir citi auto gan klases, gan cenu kategorijā. piedod, no pusaudža vecuma esmu jau izaudzis un mani neinteresē izgāzt ar vecu behu, bet jaunai vēl naudas nepietiek, jo ir gana kur citur investēt. tā kā savas gudrības Baisuli vari citur mētāt. bet par civicu turpinot, tiešām pat neskatījos uz to kā potenciāli apskatāmo autiņu un bensonā iebraucu apskatīties uz frv un accordu, no kuriem frv uzreiz atmetu dēļ ergonomikas. Savukārt, civic tiešām uz mani atstāja forša autiņa iespaidu un, ja nevajadzētu izvēlēties autiņu kā vienīgo ģimenes auto, tad šis noteikti būtu tas, kuru izvēlētos kā autiņu sievai vai pa pilsētu vīlējamo.

JJJ 10.03.2008 23:44

Baisulis rakstīja: Tā arī neko nepateici. Tu pa Bensona pagalmu pavizinājies? Vai līdz Babītei un atpakaļ? Vai ikai salonā pasēdēji pie stūres un parūci un tagad baisais viedoklis tev ir?

Baisulim gan ir viedoklis !!!! vairāk neko par vienu teikumu izdomāt nevar! Bēdīgi (: ja jau Baisulis tik advancēts auto lietās, iesaki kaut ko civica cenu kategorijā (jaunu, kuram darbojas garantija), konkurētspējīgā apdarē, dizainā (tas gan visstrīdīgākais jautājums), tehniskajos rādītājos!!! Velkomēts, tiešām būšu priecīgs uzklausīt argumentētu viedokli nevis ūdeni. 5 gadīgus gredzenu pavēlniekus nepiedāvāt.

JJJ 12.03.2008 18:55

Petka rakstīja: Baisulis normālu jautājumu JJJ uzdeva...

Pārējos arī interesētu.

??? jautājumu, kurš no viņa žults bija jautājums???? Baisula tipa cilvēku domas vispār mani neinteresē, tā kā varbūt kaut ko palaidu garām, the end.

JJJ 25.03.2008 22:09

Reals rakstīja: <

Problēma tikai ir tur, ka dzīvojamās zonas sākumu un beigas norāda ar attiecīgo ceļa zīmi. Ja zīmes nav, nav arī dzīvojamās zonas..

vot šis gan nav taisnība, diemžēl. ja nemaldos, tiesa kaut kādā spriedumā bija uzrakstījusi, ka zīmes par dzīv.zonu neesamība nenozīmē, ka dotajā vietā nav dzīvojamā zona. runa gāja tieši par iekšpagalmu.

bet autoram - iesaku patiesāties. nekas jau daudz nav jāraksta. dari, kā to Nomiks norāda un tad jau sliktākajā gadījumā tiesa pati tiks galā, jo tā teikt, administatīvajai tiesai pašai jāveic izmeklēšana. Ja pavisam nepaveiksies, uz apelācijas instanci vari juristu paaicināt. Man domāt, ka iekšpagalmā tiešām lieku mašīnu uz ietves, ja netraucēju tikt gājējiem garām, bet tas jau ir ļoti subjektīvs jautājums, kas jāpierāda policijai. Ja jau mašīna ir iekšpagalmā uz privātās zemes, tad pēc pašvaldības policijas pieejas, visu Mārupi varētu apbraukāt un privātmāju pagalmos sodīt auto īpašniekus, ka tie autiņu uz ietves tur pie garāžas . Pastrīdies un pastāsti par rezultātiem.

JJJ 30.03.2008 16:04

anonimikis rakstīja:

nomiks rakstīja: Es arī vairākkārt esmu konstatējis, ka Vācijā/Austrijā iepildītā degviela (benzīns) patērējas mazāk kā Latvijā, Lietuvā vai Polijā iepildītā.

vispār jau salīdzinājums ir nekorekts. šādā braucienā auto tiek ekspluatēts pavisam citādi kā ikdienā uz vietas Latvijā.

JJJ 30.03.2008 16:19

Seene rakstīja:

Raacens rakstīja:

Seene rakstīja:

nuhajs rakstīja:

Seene rakstīja: Ar savu auto arī esmu manījis starpību, bet tik dramatiska vēl nekad nav bijusi - lielākā piefiksētā Rīga-Berlīne ar 6,5 l/100km un Berline-Rīga ar 5,5 l/100km.

Kad sapņo,piever acis. Atradis baigi precīzo mērījumu.....

Un kas tajā visā būtu neprecīzs? DUS sūkņa saskaitītie litri vai maršruta kilometri pēc michelin?

michelin maršruta km, kas vai ta odometrs nestrādāja.

Odometrs sakrita ar michelin. Bet te jau biedrs apsaubija masinas merijumu precizitati. Un vispar - uz odometru parak neieteiktu palauties - ir sanacis braukt ar nomas busu, kam bija +10% no reala del nepareizam riepam. [

Aber, kur Seene nepareizi ko sarakstīja??? Man arī līdzīgi novērojumi. Mašīna ceļojumā viena, riepas vienas, odometrs tas pats, bet patēriņš gan mainās par gandrīz pa 10%. Pietam, gan LR, LT max ātrums ap 105, atšķirībā no Vācijas ne zemāk pa 130/140. POL ceļus nenosauksim par labiem, motoriņš jāgriež, lai fūrām tiktu garām, arī reljefs nav LR vai LT.

JJJ 26.04.2008 21:50

Nu, ja par KEMI sākās, tad lai iet tālāk. KEMI pie Salu tilta. Laikam piesala aizmugurējās bremzes, jo pēc mazgāšanas biju atstājis roceni agrā pavasarī. Nu nezinu, kas tur bija, kas nē, kaut kas sāka grabēt un klabēt izbraucot no stāvvietas un tā nu devos uz KEMI, jo serviss, kur parasti laboju, otrā Rīgas galā, bet bez bremzēm kaut kā negribējās un lai mazāk ko sacakarētu, ja kas norauts. Ok, puiši paskatās, pēc brītiņa noskaita vainas, cenu un pēc dienas tiekamies. Sazvanamies, nekā, vajag vēl dienu. Labi, kam negadās. Pēc dienas esmu klāt, samaksāju, mainīts vēl kaut kas, saku, ka slikti, ka nepabrīdinājāt, bet nu ja vajadzēja, tad ok. Samaksāju un braucu pa taisno uz tehnisko skati, jo skatei pēdējā diena. Ups - bremzes nestrādā aizmugurē vienā pusē vispār!!! Es puišiem saku, redz tikko no Kemi , rādu lapu, šie tik rausta plecus un vēl vairākas reizes pamoka uz bremžu stenda un saka, ka nekas nemainās. Ja nebūtu kaut kas notīrīts līdz galam vai pieregulējies, tad jau mokot uz aparāta kaut kam vajadzētu mainīties, šie saka. Nu neko, nākošajā rītā esmu KEMI, bet šie tik rausta plecus, ka viss bija OK. Es savaukārt, kā pa 300 metriem var pazust tikko sataisītas bremzes? Jūs tak pārbaudījāt uz stenda, pirms atdevām man autiņu? Un, ja nebūtu jābrauc uz TA, bet izdomātu aizlaist uz Alpiem? Nu neko, pabārāmies, atdodu autiņu, lai taisa. Protams, izdomāja, ka tur vēl tas un tas jāsamaina + vēl par atkārtoto darbu rēķinu uzrakstīja. TIkai pēc manas bļaušanas, ka iesniegšu rēķnu par atkārtoto TA, kaut ko samazināja jaunajā rēķinā tā nu tur vairs neiegriežos ļoti nepatika attieksme un galvenais di sana , ka viss ok. patiešām, ja būtu uz kalniem aizbraucis un še nav bremžu?

JJJ 28.04.2008 23:10

Yetti rakstīja: uzliec uz auto un apskaties, kas vairāk tīk...

šaurajai blakus var pielikt pārīti veloturētāju...

par veljukiem labs arguments, paldies

JJJ 28.04.2008 23:33

Slinkais rakstīja: arii skatos uz kasteem. vai man vieniigajam liekas, ka 300ls ir akuuni liela summa par plastmasas gabalu?

aha, vēl tāpēc arī jautājums - kāda atsķirība starp vizuāli pēc litrāžas diezgan līdzīgu hapro un mb, ja neskaita cenu starpību 150ls

JJJ 29.04.2008 22:16

Arnis76 rakstīja: Nu ir, ir uz garāžas tīrīšanas pusi... Stāv man garāžā Thule Ocean 500, tāda tieva un gara, kāreizi pirkta ar funktieri nolikt tai blakus 2 veļļukus. Nu vairs nav aktuāla. Cena veikalā jaunai Ls 199, savējo par Ls 120 atdošu.

Pirms piesakies, paskaties kādi ir tās izmēri un vai ar kasti dabūsi vaļā bagažnieku. savādāk, lietojams aparāts, gana ietilpīgs

jā, padomāšu. jāizbrauc būs uz kādu veici paskatīties dabā

JJJ 13.05.2008 22:12

Dzonijs_007 rakstīja:

lamerok rakstīja: Jā, tad jau laikam sanāks lētāk nopirkt OCTU uz 3 mēnešiem

iespeeja ka CP apturees ir aarkaartiigi nieciiga peedeejo 3 gadu laikaa CP bez iemesla (respektiivi bez noteikumu paarkaapuma) aptureja tik vienu reizi un arii tad octu neprasiija.

Vislielaakaas nepatiksanas ir nevis sods bet iespeeja ka izniicinaasi vai sabojaasi kadu bentliju vai citu daargu masiinu un tad pasam zaudeejumi buus jaasedz.

taa ir kaa Dzonijs raksta, nesen darbaa viens soferis (cilveeks, kuram darbs ir auto vadiishana!!! , pietam ne dzeeris ne kaa citdaadi apreibinaajies un pats nesaprot kas notika - tipa riepa spraaga, vai kas cits piekaree notika un iebrauca preteejaa joslaa kaut kur paardaugavaa) ar privaato auto izniicinaaja pirms paaris dienaam no salona izbrauktu kaut kaadu VW (; pats raudaaja, ka kaapeec jauns autinjs pretim gadiijaas, bet no otras puses labi ka kaads bentlija tipa auto negadiijas. tas taa no dziives

JJJ 14.05.2008 21:30

daudzi te runā par zaļo zonu, bet kas tā tāda ir? CSN tāda termina nav, varbūt kaut kādos RD normatīvos, bet slinkums meklēt, turklāt, ja arī RD normatīvos kaut kas tāds ir, tad paliek vēl jautājums par šī normatīva tā teikt pārrākumu pāri Ceļu satiksmes likumam un Ceļu satikmes noteikumiem (MK noteikumiem). Neatbalstu sastrēgumu apbraukšanu pa Biķernieku mežu, pa citiem mežiem, kur patiešām meža stigas, takas, ceļi nav domāti šāda veida braukšanai, un galu galā cienīsim sevi un citus, jo paši tak braucam ar autiņu un vēlamies, lai arī no citiem saņemtu cieņu pretī. taču, ja pēc būtības, ar ko Biķernieku mežs atšķiras no kaut kādas, piemēram, Rēzeknes pilsētas teritorijā esoša meža vai jebkura cita meža, kur braucam sēņot, ogot? Ja zīmes nav, tad tak var braukt un sēņot, piemēram, Garkalnes mežā? Ar ko tad šis mežs atšķiras no Biķernieku meža, ja no Biķernieku ielas tajā ieiet normāls celiņš (nerunāju par tādām vietām, kur ietvei pāri iebrauktas sliedes un viennozīmīgi redzams, ka tajā vietā nav ceļš CSN ipratnē! Jā, un par orientēšanās sportu vispār aizmirsīsim - šitā tautas grupa vispār ir dabas necienītāji izbraukā visus mežus un saliek mašīnas 'zaļajā zonā", domādami, ka tie ceļi. Nezinu, bet man liekas, ka pašvaldības policija bieži ķer uz savas un citu nezināšanas rēķina.

JJJ 15.05.2008 21:01

preluditta rakstīja:

JJJ rakstīja: daudzi te runā par zaļo zonu, bet kas tā tāda ir? CSN tāda termina nav, varbūt kaut kādos RD normatīvos, (...) Nezinu, bet man liekas, ka pašvaldības policija bieži ķer uz savas un citu nezināšanas rēķina.

labs jautājums... reku reāla situācija --> Aizkraukles pilsētas kultūras namam no sētas puses ir kafene, pie kuras piebraucot nometam mašīnu nenosakāmas izcelsmes smilšu laukumiņā. Vēl nav atnesta karbonāde, kā vietējie menti jau klāt un nu tik līmēs plāksteri - tipo stāvam "zaļajā zonā". Uz jautājumu, kurā vietā tās smiltis būtu zaļas, viņi atbild, ka pilsētas ģenerālplānojumā (vai kur tur) šitā teritorija skaitās apzaļumota. Visu cieņu... Aizkraukle ir mana dzimtā pilsēta un zinu, ka sen atpakaļ, manos bērnudārza gados atceros, ka tur tik tiešām bija zāle. Un menti tiek pie kārotā čirika. Bet ko šādā situācijā darīt iebraucējam? Vai vajag nosapņot, ka kaut kādā tur Aizkrauklē kaut kāds smilšu pleķis mārrutks-zin kādā tur plānojumā ir paredzēts kā zāliens (kuru turklāt nekorekti saukā par "zaļo zonu").

OK, nav jau strīds, ka kaut kādā plānā ir norādīts, ka te plānots sēt zāli un stādīt kokus. Viss jau pareizi, tikai kā es cilvēks to varu zināt??? Pie vienas kafejnīcas miestā X var stāvēt, bet citā nevar! OK, var jau ielikt kaut kādos saistošajos noteikumos, kuru nezināšana neatbrīvo no atbildības, un mēģināt sodīt, taču tad arī pašvaldībai kaut ko vajag darīt, lai tā vieta neizskatītos pēc stāvlaukuma vai, ja par topika tēmu, par grantētu ceļu. Lielisks piemērs Rīgā ir Uzvaras parkā izbrauktās dangas paralēli 2.tramvaja sliedēm (starp Uzvaras bulvāri un Slokas ielu laikam). Kaut kādā kartē tur ir iela, citās nav. Nu pa ceļu to točna nenosauksi, ja nu vienīgi 4*4 sacīkšu trasi, bet redz CP regulāri PĀRI GĀJĒJU IETVEI tur iebrauc (jo savādāk tur nevar iebraukt) un ķersta uz ātrumu, tos, kuri pa Uzvaras bulvāri ieskrienas. Un tad jautājums - kas tajā vietā ir - iela, zaļā zona vai grantēts ceļs, uz kura tā īsti nemaz uzbraukt nevar un kuru pašvaldība NEKAD nav labojusi, tīrījusi ziemā!!!

JJJ 15.05.2008 22:33

vzinis rakstīja: mazmotors 1.4 vai pat 1.6 benzinu un dizeljzupu ed daudz maz lidzvertigi, tapec maksat 1.5tk .... ja nu vienigi ljoti daudz braucam ....

Benzins

nu nesaki gan, uz štrāses varbūt, bet, ja pa pilsētu jāmīcās, tad dīzelis viennozīmīgi tērēs mazāk, un pie tam jūtami. bieži jau ir dzirdami stāsti, ka piem., 1,6 benzīns tērēs aptuveni tik pat cik dīzelis, bet no personīgās pieredzes, ar dīzeli (kādreiz bija šāds nemotora dīzelis) brauc kā gribi, bet vairāk par 6 l/100 km nevarēja pat pilsētā dabūt, normāli bija ap 5 l/100km. Pēc tam gadījās pamocīt tādu paš bezīnieku - jā , pa štrāsi atšķirība liela nebija- 6-7 l/100km, kuru var arī pieciest, jo nebaraukāju tūkstošus mēnesī, bet pilsētā visi 10 un ziemā pat vairāk sanāca. katrā ziņā, arī pie pašreizējām cenām, ja jāmīcās pa pilsētas korķiem, tad arī pie salīdzinoši nelielām distancēm vai gada nobraukumam dīzelim jābūt ekonomiskākam. ok, šī mana personīgā pieredze bija ar 10 gadīgiem autiņiem tajos senajos laikos, bet nedomāju, ka princips mainījies.

JJJ 18.05.2008 22:25

shearer rakstīja: neesi domaajis par psihiatra apmekleejumu?

varbuut pats shiiri aizej paārestējies?? cilveēkam sāpe, tak lai raksta un mudina pārējos ar braukt prātīgi. ir tāds teiciens, ka stulbie no savām kļūdām mācās, gudrie no citu. tad nu šīrim novēlu būt tam otrajam

un ja jau par sprādzēšanos - pazīstami cilvēki - brauca mazpilsētā, minimāls ātrums, vīrs pie stūres, kundzīte aizmugurē (jo tur drošāk) , kamēr pie krustojuma viens ielika pakaļā . rezultātā kundzītei n-tie lūzumi un traumas pēc pilnas programmas no ielidošanas priekšējā sēdeklī. tā lūk.

JJJ 29.05.2008 21:50

kur tauta nonākusi (; aķīti pat vairs nemāk uzlādēt (; aizbrauc ar tramvaju uz veikalu, nopērc lādētāju, izlasi instrukciju un uz priekšu.

JJJ 01.06.2008 0:57

Gregers rakstīja:

Velomens rakstīja: Vajadzēja, pirms auto nolikšanas uz tik ilgu laiku, atvienot aķim vienu klemmi un ja āķis kaut cik normāls,tad nebūtu izlādējies.

Jā, jā...un ja kaut pāris kļūdas ir bijušas kompja atmiņā tad pievienojot atpakaļ gudri uzlādēto aķi tu varētu autosu likt uz evakuātora un braukt dzēst un labot...

Domeniks vai Veho būtu ļoti priecīgi apgraizīt tev garantiju par nesankcionētu elektro ierīču izmantošanu, jo mērfija likums darbojās parasti un pēc uzlādēšanas, kļūdu noņemšanas noteikti sagadītos, ka kāds elektro bojājums izlīstu kuru servis varētu norakstīt uz tavu iesipienu.

par kādu nesankcionētu iejaukšanos var būt runa??? ja aķis noņemts, uzlādēts un pievienots atpakaļ??? ok, vēl var iet runa par gadījumu, ja lādē, neatvienojot mašīnas elektrības vadus no AKU, pašam gadījās, ka siģene 'sajuka prātā" pie šāda lādēšanas stila. taču, kā gan veho vai domeniks šo procedūru savādāk varētu veikt? tipa lādēšana atļauta tikai ar MB vai 'speciālp ' citrona lādētāju, jo citi savādāku elektrību taisa???? man liekas, ka, ja tā ir, tad tikai ķeršana uz muļķa, jo tad sanāk, ka, lai neizčākstētu MB garantija, tad super mersis no, piemēram, no Zilupes jāvelk uz treilera pie Domeniksa un tur jālādē aķis??? sviests pilnīgs, ko pasaule tik neizdomā.

JJJ 02.06.2008 19:12

zhuks rakstīja: Sveiki. Paredzēts tālāks ceļojums bez viesnīcām, tāpēc doma iegādāties kaut ko līdzīgu šim

www.xnet.lv/...

Vai kādam ir pieredze to lietošanā- plusi, mīnusi, lietošanas īpatnības u.c.

padomā vai ir vērts, un, lai arī pats šādus brīnumus nelietoju, jo ir dzirdēti sātstiņi no paziņām par jautro AKU nosēšanos vai ģenģera likstām un auto stumšanu pāri poļu/vācu robežai tikai tādēļ, ka aizmirsa izslēgt sasodīto ledusskapi. ok, cilvēki visādi, tehnika arī iet uz priekšu, varbūt konkrētajiem paziņām nepaveicās. es personīgi izmantoju visparastākās aukstumsomas ar aukstuma elementiem vai ledu, ja elementi beigušies, kuru samet somā. + vēl somu ietin slapjā dvielī, tā kā uz dienām divām va pat trijām pilnīgi bez problēmām. vienlaicīgi gan jāsaka, ka ceļa malā neguļu un vismaz kempingā iebraucu, bet tur jau parasti ir ledusskapis, kur aukstumelementus var uzsaldēt no jauna un tad atkal maizītēm uz pāris dienām pietiek.

JJJ 02.06.2008 21:29

elf rakstīja: Kautkā neiet kopā.....kvalitatīvi un lēti???????? Neviens normāls meistars nestrādās servisā kurā ir zema alga !!!!

zema alga mazpilsētā un Rīgā ir divas atsķirīgas lietas. tāpēc es savu autiņu cenšos remonetēt kādā mazpilsētas servisā (lai neapvainotu par reklāmu, neteikšu kur) pa ceļam uz laukiem - 'aizsitu" piektienas pēcpusdienu un sestdien autiņu savācu. cenas - KRIETNI zemākas un kvalitāte hvz jeb tā pat kā citur.

JJJ 17.06.2008 23:05

lamerok rakstīja: Šodien 17.06.2008 pl. ~12.10 notika avārija uz Tallinas un Tīnūžu ceļa krustojuma. Avārījas izraisītāja, sieviete ar tumši zilu BMW 5 sērijas, atstāja notikumu vietu. Lūdzu atsaukties cilvēku kas redzēja šo avāriju.

Varat zvanīt man vai vienkārši ierakstat šeit savas koordinātes un es ar Jums sazināšos. Mans mob.nr 28638077.

Pateicos jau iepriekš.

P.S. Ja nu tomēr vainīgā, vai viņas paziņa izlasa šo, ieteiktu pašiem sazināties ar man, tas atrisinās daudz Jūsu problēmu.

bmw numurs ir? policiju sauci? kāds avārijas raksturs? atbildi uz jautājumiem, tad nokomentēšu potenciālo lietas atrisinājumu (darbā diezgan bieži sanāk krāmēties ar visādām šādām situācijām).

JJJ 18.06.2008 23:53

ja precīzu bmw numuru nezini, tad CP Meklēšanas birojs pateiks, ka vainīgo nevar konstatēt un viss, lietu beigs. Un, šādā konkrētajā situācijā, pat ja atrastu, tad pašam vajag saprast, ka BMWvadītājs/īpašnieks visu noliegs, atradīs par liecinieku onkuli Juri, savukārt, CP administratīvo lietu, atsaucoties uz vispārīgajiem principiem, pretrunīgajām liecībām izbeigs un viens no trīs punktiem lemjošajā daļā skanēs - BMW ar valsts reģ.nr. dalība csng nav pierādīta. nav jēgas turpināt, bet, ja gribi atskaitīt juristam $$$, droši to vari darīt..(arī man vari noskaitīt $$$)

JJJ 19.06.2008 22:11

bija jau te daži minējuši, ka laptopam var piejūgt navigāciju, taču. izskaidrojiet vienkāršam cilvēkam, kas, kur kā jādara, lai savam laptopam piejūgtu navigāciju. negribas pirkt tom tom tipa ierīci, tāpēc domāju, ka braucot atvaļinājumā, varētu paķert līdzi laptopu, lai sarežgītākās vietās varētu izmantot navigācijas ++, tāpēc palīdziet lūdzu saprast kas vajadzīgs - saprotu, ka vajag gps uztvērēju, taču kur tādu var nopirkt? kādu vajag? otrais, acīmredzot vajag kartes? kur, kādas var novilkt? vai vajag vēl kādu programmu? sorry, esmu duduu šajos jautājumos!

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti