Redzi,vieni nopērk labu auto un kādam "iesmērē" lai nav jātaisa,savukārt citi nopērk auto un saved to kārtībā,lai būtu ar ko braukt bez stresa un tad rodas vajadzība to pārdot un kā likums labi koptā auto,ieguldijumi ir lielāki nekā to nosacītā tirgus vērtība.
compact rakstīja:Manam 850jam līdz ziemassvētkiem gribētos veikt nelielu kosmētisko uzlabojumu: ir pāris nesmuki noskrāpējumi un buktītes. Vai kāds var ieteikt labu servi, kur to kvalitatīvi un ātri paveikt pārdaugavas pusē vai Jelgavā? Varbūt DAGS var iemest infu par savu Torņākalna servi? Thx
Cik man zināms,apdrošināšanas eksperts saņem kaut kādu % no summas,ja viņš ir izmaksājis mazāk nekā tas varētu vilkt pēc servisa tāmes un tātad secinājums-ekspertam ir interese izmaksāt pēc iespējas mazāk.
Skardnieks rakstīja:Varbūt kāds zin cik maksā bleķu taisnošana un krāsošana spārnam un pakaļējā riteņa arkai( salocīts ir viegli). Kā arī cik maksā lietots un arī jauns atpakaļskata mehāniskais spogulis? Volvo 740.
Zvani Sergejam par spoguli un man par krāsošanu,nezinu cik tālu ir ar to mūsu kluba un manas darbavietas sadarbību,varbūt varētu būt pirmais sadarbības klients.
Interesants jautājiens radās,dots Volvo 940 2.3T-,problēma(?)sekojoša,diezgan kautrīgi uzsāk kustību,riktīgi uzberot nospolēt var un tipa viss notiek,bet tad kaut kas"aiziet ciet" un rodas iespaids ka jauda aiziet trubā,nevis aiziet līdz riteņiem(ar sajūgu viss ir O.K.).Šodien dzirdēju,ka tādas problēmas cēlonis varētu būt ātrumkaste ar overdraivu t.i. 5 ātrums ar pogu.
Aicene rakstīja: Jautājiens par signalizācijām, pārāk bļaustīga kļuvusi. Negribas no kaimiņiem atrauties Kur kāds prātīgs meistars Rīgā pieejams , nu un protams par prātīgu cenu
Ja ar bļaustīgu tiek domāts jūtīga,tad vajag zonu pieregulēt,ja zini kur stāv sigai kustības sensors,tad pārējais ir izdarāms ar skrūvgriezīti,proti-pieregulēt jūtīgumu.
saulite165 rakstīja:Vēl joprojām cīnos ar sekām, kas radušās pēc Volvo pusotra gada atpūtas. Degvielas dačiks, neatkarīgi cik bākā degvielas, rāda cik grib. Visbiežāk "pulkstenītis" rāda, ka bāka tukša. Kā meistars lai notestē, kur vaina - bākā vai panelī? Varētu ķerties pie bākas, bet tad jābūt drošai, ka vaina nav pulkstenītī...
pamēģini atvilkt pa granteni,sauktu ari par veļasdēli kādus 10-20 km,50%iespējams,ka pēc šāda stresa dačiks rādīs pareizi,bet,ja ne,tad........?
Nu tā,šodien biju pie VolvoSašas,paceļam auto uz pacēlāja,piešķiļu atlaižu sajūgu un imitējot braukšanu sastrēgumstundā konstatēju,ka tādi paši gļuki ir novērojami autiņam ari uz pacēlāja esot.Izmeklēšanas gaitā tika noskaidrots,ka pie vainas visticamāk ir kaut kāds brīvgaitas vārsts,kuru savukārt izdevās apčakarēt ar kaut kādām manipulācijām,ap kaut ko,es pats tā īsti neko nesapratu,taču auto ir pārvērties reāli.Kā atver,tā bez maz vai aizlido un ari gļuku nekādu,met kaut vai pa mēmajiem no 100.Taču kāds labs paziņa ieteica tagad iečekot tekvielas patēriņu un es viņam ticu,jo tāds cēliens tomēr prasa savu,ja tas būs nereāli augsts,tad laikam būs jāmaina tas vārsts un miers mājās.
DAGS rakstījaaldies par padomiem,taču gļuka cēloni vēl neatradām-,"...kā pa miglu...."
Suuknja stiprinaajums baakaa????
Pat sūknis jau nomainīts,jo bija aizdomas,ka vecais "slinkoja".Radās man tikko doma iečekot šo visu pasākumu,auto uz pacēlāja esot,tas manuprāt varētu ieviest lielāku skaidrību,kur tas suns norakts.
Varbūt atkārtošos,taču HELP!!!Volvo 940 2.3 turbo,strauji bremzējot slāpst nost,izsakiet savas versijas,kas varētu būt par vainu un vai kādam nav bijis kas līdzīgs.Biju pie Mārupes Sašas,izčekojām caur kompjiem,neuzrādija nekādas novirzes,it kā ideāls auto būtu,ja ne vien šī problēma.
Vai kādam nav idejas ko varētu darīt ja auto mani vairs neielaiž cimdu kastē (tauktā sauktā par BARDAČOKU).
Atslēga it kā kaut ko bīda;
Rokturītis it kā kaut ko stumda;
Bet vaļā nav dabūjams ne no speka pozīcijām ne kā savādāk.
Vai ir kāda tautas metode, vai ir kāds servis???
Manā bijušajā darba vietā bija atbraucis džeks ar tādu pašu problēmu,"bardačoku"atvēra,taču pirms tam tika nojaukts pus panelis,tā ir viena no iespējām.
Ozz rakstīja:Nav labs raadiitaajs,piekriiti.
Redzi,vieni nopērk labu auto un kādam "iesmērē" lai nav jātaisa,savukārt citi nopērk auto un saved to kārtībā,lai būtu ar ko braukt bez stresa un tad rodas vajadzība to pārdot un kā likums labi koptā auto,ieguldijumi ir lielāki nekā to nosacītā tirgus vērtība.