Divu automašīnu sadursme uz Tallinas šosejas (+ foto) 33

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieka foto

iAuto | 9.augusts 2017 20:50

Aculiecinieks iesūtījis foto iAuto.lv no negadījuma vietas, kur šodien notika divu automobiļu sadursme.

Avārija notikusi uz Tallinas šosejas, netālu no Tūjas. Iespējams, viens no spēkratiem veicis kreiso pagriezienu uz Limbažiem un nav palaidis garām mašīnas, kas brauc Salacgrīvas virzienā. 

Foto: iAuto.lv aculiecinieka foto

Foto: iAuto.lv aculiecinieka foto

 
Visi komentāri
 
Vernons 9.augusts 2017 23:34
0 12 Atbildēt

"Iespējams, viens no spēkratiem veicis kreiso pagriezienu uz Limbažiem...".

Kad jāieslēdz virzienrādītājs?

Kam domāts spogulis?

Kad jāieslēdzas Stop signālam?

Kāds stāvoklis jāieņem uz ceļa braukšanas virzienā?

Vai signālu esamība atbrīvo no atbildības?

Nu lūk virzienrādītājam nav brīdinājuma zīmes statuss, Priekšā esošam nav uzlikts par pienākumu ar savu rīcību garantēt drošību! Kopš kura laika priekšā esošam nav jāpilda CSN prasības?

CSL 19. panta 1., 3. un 4. punkti noteic kārtību un secību, kā darbosies CSN. "Likums par policiju" 4. pants uzliek par pienākumu ievērot likumus!

Mnde 10.augusts 2017 8:46
15 1 Atbildēt

Un citi pieraduši uz priekšu neskatīties, ātrumu neievērot, satiksmes izmaiņas neievērot, neredzēt ne stopsignālus un izlikties nesaprotam to nozīmi, pagreziena rādītājus desmit sekunžu garumā nevēlēties ieraudzīt, bremzes modificēt, nodarboties ar blakuslietām un paģērēt no visiem citiem nezkādas garantijas...

Nortel 10.augusts 2017 8:09
6 0 Atbildēt

Reti kurš braucējs ievēro to, ka tur ir ātruma ierobežojums 80 km/h. Pieraduši, ka līdz tam krustam ir 1,5 joslas un CP nav, tā arī lido tālāk.

Vernons 10.augusts 2017 8:59
0 1 Atbildēt

CSN 57. punkts uz kura pamata notiek avārijas un izdziest cilvēku dzīvības!

"57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml. – transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par ceļu satiksmes drošību un par to, vai netiks traucēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, un laikus jādod brīdinājuma signāls ar gaismas virzienrādītājiem. Ja gaismas virzienrādītāju nav vai tie nedarbojas, brīdinājuma signāls jādod ar roku atbilstoši manevram."

Un "zārka nagla" Noteikumiem ka tādiem CSL 19. panta 3. punkts: "Katram ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu pat bīstamu situāciju"!

Mnde 10.augusts 2017 9:05
8 0 Atbildēt

Tas par pārliecināšanos par drošību attiecas arī uz vēlmi manevrēt tiaisnvirzienā uz priekšu (kādi signali tad jārāda?), ievērot ātrumu, pamanīt šķēršļus un netriekties tiem virsū...

Par rīkošanos "tā" tik pat labi der par netriekšanos virsū sķēršļiem un "priekšā esošajiem" satiksmes dalībniekiem.

Vernons 10.augusts 2017 9:22
2 7 Atbildēt

Izskatās, ka Tu zini kādi ir mani pienākumi, bet Tev nav ne mazākā saprašana, kas jādara pašam.

Radi apstākļus sevi atpazīt kā potenciālo šķērsli, CSN 100. punkta izpratnē, ka Tu nākamā krustojumā veiksi manevru un tad visi būs sveiki veseli.

Par ceļu un tā apzīmējumiem. Sen neesmu braucis tajā virzienā un nezinu, kā tur šodien reāli izskatās. Vai ceļa projektētāji ir bijusi savu uzdevuma augstumos?

Mnde 10.augusts 2017 9:33
11 3 Atbildēt

Ja tu ignorē bremzugunis, kurām nav piešķirts kāds tur ordeņkavaliera statuss, desmitiem sekunžu neredzi pagrieziena rādītajus, pārkāp ātrumu, neievēro ceļa zīmes par papildus ātruma samazinājumu, neievēro distanci un arī tāpēc īsti neredzi un nespēj saprast kas notiek tavā kustības virzienā - tad laikam tādiem palīdz tikai raķešgranātmetējs...

Speciāli priekš profesionāliem zīmju un citu šķēršļu nemanītājiem (kurus tu pilnīgi nesaprotamu iemeslu dēļ ar putām uz lūpām aizstāvi) visur fiziski nevar pielietot šādus risinājumus youtu.be/NoTMC-uxJoo tāpēc būtu vienkārši jāliedz stūrēt transportlīdzekli.

iAuto 11.augusts 2017 9:00
0 0 Atbildēt

Kopē video linkus, lai tas uzreiz ir redzams

Apakšā ar pogu "Pievienot video"

dsa 10.augusts 2017 10:28
8 0 Atbildēt

Bet uz Irizar tas, protams, neattiecas???

Vernons 10.augusts 2017 10:33
0 9 Atbildēt

Par Irizar. Vieglā auto vadītājs neskatījās braukšanas virzienā un nevadīja savu auto pēc iespējas tuvāk labai malai! Redzēju video.

dsa 10.augusts 2017 10:39
3 0 Atbildēt

Tā kā tas ir 1,5 joslas ceļš, tad braucot pa otro (pilnizmēra) joslu, labās malas princips nav spēkā. Tas darbojas tikai 0,5 joslā. Lasi CSN!

Vernons 10.augusts 2017 10:55
0 6 Atbildēt

Lasu! Man "patīk" CSDD un ceļu projektētāju domu gājiens. CSDD netiek līdzi ceļu būvei, vai ceļu būvētāji nelasa Noteikumus. Ceļam ir E67 statuss!

Vernons 10.augusts 2017 9:51
0 1 Atbildēt

likumi.lv/doc.php?id=89648

149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

- uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit (70 - 280) euro.

Un kā "balva" tiek piešķirti 4 soda punkti!

Mnde 10.augusts 2017 9:59
14 1 Atbildēt

Pirms nosodi pa priekšu braucošo, izraksti soda kvīti par paša pārkāpumu virknes rezultātu agresīvo braukšanu.

Kad esi ticis galā ar to, saņemis soda punktus, samaksājis sodu, tikai tad drīksti turpināt braucienu un padomāt vai ar savu klātbūtni uz ceļa savu steigu un nesaturēšanu tomēr nevajadzētu apdraudēt citus satiksmes dalībniekus.

Iemācoties braukt šādi - ģeometriskā progresijā samazināsies "dzīvot traucētāju" apjoms.

Vernons 10.augusts 2017 10:30
0 8 Atbildēt

Tavu prāt, kurš vainīgs šajā situācijā.

Palaidniex 10.augusts 2017 11:11
9 0 Atbildēt

Viena pagale nedeg!

Lai notiktu CSNg vajag DIVUS pārkāpējus!

Vernons 10.augusts 2017 10:36
1 0 Atbildēt
650 10.augusts 2017 11:37
0 2 Atbildēt

Tak jau ZABEJAĻI jūs ar to savu irizar. Katram pe-doītam būtu jābūt skaidrs, ka "nevajag" griezties (tāpat kā izbraukt), ja neesi pārliecināts ka paspēsi.Ja nemāki sajūgu atlaist vai ja nav acumērs vai ja pirksti no d-sas aug, nu tad stāvi kaut pusstundu un gaidi, kamēr vispār neviens nebrauks pretim.

Tur taču neviens nevar nomērīt, ar kādu ātrumu brauca pretimbraucējs un/vai viņš ievēroja krustojumu.Toties tas gan ir "nepastrīdams" fakts, ka viens tur mēģināja taisīt kreiso pagriezienu- nafigam viņš to darīja, nebūdams pārliecināts par drošību ? Pareizi- tapc ka kārtējais p/idars, kurš vispār nejēdz par ko un kāpēc un kādā veidā tur būtu kko jāpārliecinās.

Vernons 10.augusts 2017 11:54
2 9 Atbildēt

Vispār nepārtrauktās līnijas, 920. apzīmējums, uzliek par pienākumu visiem braukt vienam aiz otra. Nekāda apdzīšana nav iespējama. Vai eksistē tiesiskā paļāvība? Izskatās ka nē!

Vai kāds drīkst atkāpties no Noteikumiem tik cik melns aiz naga? Arī nē! Ja kolektīvi visi kaut ko vēlamies pārkāpt, tad tas jau ir kolektīvs noziegums. Nu un kuru vainosim? Izskatās ka abi vienlīdz vainīgi.

khm 10.augusts 2017 13:08
9 0 Atbildēt

un?

kādā sakarā raksti kaut ko par nepārtraukto līniju?

Te ir tīri gadījums, kad nepalaiž pretim braucošo. viens no Igaunijas puses braucošs taisīja kreiso un nepalaida to, kas brauca no Rīgas puses. Viss.

Kārtējā avārija melnajā punktā, kur vispār vajadzētu aizliegt šitos pagriezienus (noskaties raidījumu Zebra), lai nobrauc 100m vairāk.

iAuto 11.augusts 2017 0:52
0 1 Atbildēt

Ta jau ir vārdiņš dēļ kura var izdzest visu komentāru, esam uzmanīgi

ee 10.augusts 2017 13:10
5 0 Atbildēt

Jūs tekstu izlasījāt? viens brauc taisni, bet tam priekšā pretimbraucējs uztaisa kreiso. Tur nav nekāds viens aiz otra brauca, apdzina, kad jau taisīja kreiso vai tamlīdzīgi.

dsa 10.augusts 2017 13:21
12 2 Atbildēt

Stāsts ir par to, ka, ja kreiso būtu veicis Irizar, tad vainīgs būtu taisni braucošais.

Vernons 10.augusts 2017 15:06
0 23 Atbildēt

Katram, priekšā esošam, ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, bija, ir un būs jāgarantē drošība!!!

Kamēr ar vāli pa pieri neesi trāpījis Tev nepielec.

Mnde 10.augusts 2017 17:26
19 0 Atbildēt

Tieši tas pats jādara pakaļā esošajam!

Kaut riekstus spied skrūvspīlēs, kamēr pielec.

Ja kaut vI viens no abiem ievēro CSN no CSNg var izvairīties. Ja visu paģēri no tavā kustības vektorā esošā, tad CSNg ir tikai laika jauntājums.

Gribi izmainīt pasauli - sāc ar sevi!

650 10.augusts 2017 15:03
2 0 Atbildēt

Stāstam būtu jābūt par to, "ko darīt", lai "nākamreiz" nebūtu kā šoreiz.Tā lai cilvēki izlasa "pamācību" un nākamreiz pacenšas.Nafig te kkādi irizāri tiek pieminēti?

Kur ir "nepareizība" tajā apstāklī, kad te katrreiz tiek pieminēts un uzsvērts, ka katram būtu kaut kas "jāgarantē" kādam citam? Ok, vari neko nevienam negarantēt, vari "neraustīties", jo tev taču ir taisnība un ir "tiesības".

Tur jebkurš normāls braucējs ja mēģinātu iedziļināties psiholoģijā- simts reiz ir pieminēts, ka lielākā daļa "redz" tikai to, kas viņiem degungalā notiek.Braucējs no Rīgas puses redz, ka viens viņam deguna galā taisās nogriezties uz Limbažiem.Viņš satraukti skatās tam dibenā un gaida, "kad tas āksts" to manevru vienureiz pabeigs.Otrs grib izmisīgi taisīt kreiso un visas savas acis un smadzenes ir pievērsis tam, ka viens tur kko nogriežas (tātad "var" griezties..)- bet "neredz", ka uzreiz aiz tā dibenā ielīdis ir vēl otrs, kurš brauc taisni. Reāls skaidrojums- nedari neko, kamēr neesi sapratis, ka tas citiem ir skaidri tavi nodomi un ka tevi redz.

Vernons 10.augusts 2017 15:11
1 19 Atbildēt

Un visiem tie, kam grūtības ar uztveri, parasti tāds tādu arī atrod!

Pēteris 11.augusts 2017 8:26
3 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi

"neredz", ka uzreiz aiz tā dibenā ielīdis ir vēl otrs, kurš brauc taisni.

650 11.augusts 2017 12:17
1 0 Atbildēt

Kad tev viens priekšā bremzē, tev disrance parasti palielinās? Ja tas bremzētājs turklāt atklātā textā knapi kustās un lieki čakarējās? Kad tev degungalā iedegas stopņiki, esi spējīgs ar "stereo" skatienu saskatīt vēl piecas citas apkārtējās lietas un tieši tobrīd izanalizēt viņu rīcības variantus un iespējamās trajektorijas? Vari ko ierekomendēt citiem kko tipa kur pareizi tādā momentā jāskatās? Cilvēki taču to nezin, tapc klājam vaļā savas zināšanas !

Mnde 11.augusts 2017 13:31
11 0 Atbildēt

Kā var pēkšņi nonākt tik tuvu ļoti lēnu pa priekšu braucējam, lai viņa vienubrīd nospiestās bremzes būtu neizbēgams problēmsituācijas radītājs...

650 11.augusts 2017 14:07
1 5 Atbildēt

Eji tak tu Drist vienreiz ;D

Pēteris 11.augusts 2017 15:38
0 0 Atbildēt

Te atslēgas vārds "stereo skatiens". Pats nelienu citam pie "pakaļas", nepatīk man tās ostīt un ir vēlme saglabāt pēc iespējas lielāku redzes lauku, lai redzētu, kas notiek "pakaļai" priekšā. Vel jo vairāk, ja esmu pa tuvu, atskan brīdinājuma signāls un instrumentu panelis paliek dzeltens. Iedegas stopņiki, nu un kas, pietiekami tālu priekšā lai spētu reaģēt, samazināt ātrumu, apbraukt, apstāties pietam, bieži to ļauju darīt pašam auto, drošības pēc gan kāju turu virs bremžu pedāļa.

Ja kas, tad šim negadījuma, nekāda sakara ar Vernona izvirzīto teoriju, atkal garām, diemžēl. Pie vainas no Limbažu puses izbraukusī kundze, nedeva ceļu puisim, kurš devās Salacgrīvas virzienā.

650 12.augusts 2017 2:41
1 0 Atbildēt

Ir tikai 1 Galvenā nianse- tas, kurš lien tajā pakaļā ne vienmēr to dara aiz ļaunprāta. Tā vnk gadās. Un pavisam noteikti tā pasuga , kurai itinviskautkas vienmēr gadās nedz lasa iauto un nedz arī kādreiz ir vispār dzirdējusi par to ,kas var gadīties uz līdzenas vietas un no zila gaisa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti