Nu nevis HC, bet CH. Lai gan mūsdienu izglītotajai jaunatnei vienalga Benzīndzinējiem mēra divus kaitīgos izmešus - CO (tā pati tvana gāze) un CH (ogļūdeņražu atliekas). Tad lūk, "karburācijas" (tas pats iesmidzināšanas) regulācijas procesā nogriežot nost maximāli CO (kaut vai cenšoties izspiest ekonomiskumu), CH aiziet "debesīs". Šo kaiti novērš regulējot dzinēja barošanas sistēmu. Laikam mūsdienu autiņiem bez kompa tas nav izdarāms.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Focus HC virs normas
Sveiki,
šeku reku 2001 gada 1.6zetec`s visu tehnisko izgāja pa 0, bet vienīgi kaut kāds HC (neesmu spēcīgs ķīmijā) virs normas. norma - 100, faktiskais - 254. diezgan krietni virs normas. uz vietas neko nepaskaidroja, teica lai dzenot uz servi. turpat aizdzina uz servisu, arī neko nepateica, sak, dzen slēgt pie datora.
īsāk jautājumi divi - ar ko varētu būt saistīts HC palielinājums. moš tā vaina ir pašrocīgi novēršama - filtri/sensori/etc.
ja tomēr nav pašrocīgi novēršama (vai konstatējama) tad uz kuru servisu vislabāk dzīties pie datora? zinu, ka Rolis veic šādu diagnostiku, bet ir dzirdēts pietiekami daudz sliktu atsauksmju, lai meklētu kaut ko sakarīgāku varbūt BalticMotors ir uzlabojis savu darba kvalitāti? vismaz pirms pāris gadiem remontēt tur auto bija bezjēdzīgi - cenas palielas pret to kas tika un netika izdarīts
paldies