Auto nav ziemsvētku eglīte! 137

 
2.decembris 2002 11:42

Nav pagājis ilgs laiks, kopš iAuto publicēja lasītāja rakstu par zilajām lampiņām uz automašīnām. Tagad šo problēmu ir pamanījuši arī policijā - laikam arī "tur" lasa iAuto...

Un tātad: Lai nemulsinātu citus satiksmes dalībniekus, policija aicina autovadītājus neaprīkot savus braucamos ar papildu lukturiem un citām gaismas ierīcēm - zilām, sarkanām un citās krāsās. Zilo lampiņu "pionieris" - vēl senajos streetrace laikos. Pēdējā laikā ir parādījušās daudzas šādi "izgreznotas" automašīnas, kas ir pretrunā ar ceļu satiksmes noteikumiem. Sākotnēji gan šīs zilās lampiņas bija pamanāmas tieši uz streetrace dalībnieku mašīnām, bet tagad jau tā kļuvusi par "modes lietu". Policija uzsver, ka, konstatējot šādus pārkāpumus, vadītājus sodīs administratīvā kārtā. Sarunājoties ar CPP galveno inspektoru Mārtiņu Vabuli, noskaidrojām, ka gan CP negatavojas veikt speciālas akcijas pret šīm mašīnas dekorācijām, bet ja tādas mašīnas gadīsies, tad to vadītāji gan tikšot sodīti. Par šo pārkāpumu, sods "par lampiņām" būs no 3-5 Ls (LAPKK 125.p.2.daļa), pamatojoties uz CSN 175. un 176. pantiem. Īpaša vērība tiks piegriezta papildus krāsainām lampiņām pie numura, neona apgaismojumam ap numuru, kā arī citām krāsainām lampiņām, kas reāli var maldināt citus autovadītājus.
1. pielikums Satiksmes ministrijas 2002.gada 3.septembra noteikumiem Nr.23
Transportlīdzekļiem un to aprīkojumam izvirzītās prasības 213. Papildus gaismas ierīces 213.1. Tips un skaits 213.1.1. N2 un N3 kategoriju transportlīdzekļiem atļauts uzstādīt vienu vai divus baltu gaismu izstarojošus grozāmos lukturus (“darba lukturus”), kas izmantojami darba tehnoloģiskā procesa nodrošināšanai tumšajā diennakts laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos. 213.1.2. Operatīvajiem transportlīdzekļiem atļauts uzstādīt vienu prožektortipa lukturi. 213.1.3. N2 un N3 kategoriju kravas automobiļiem simetriski garenasij uz kabīnes jumta drīkst uzstādīt trīs blakus novietotus dzeltenu (oranžu) gaismu izstarojošus signāllukturus, attālums starp kuriem ir 150 līdz 300 mm, vai no iekšpuses apgaismot dzeltenu vienādmalu trijstūri ar malas garumu 250 mm. 213.1.4. Kravas automobiļa kabīni drīkst aprīkot ar izgaismotu paneli, kas novietots augstāk par vējstiklu. 213.1.5. Autobusus, kas veic pasažieru komercpārvadājumus, drīkst aprīkot ar izgaismotām maršruta zīmēm (zīmju vietām). 213.1.6. Transportlīdzekli aizliegts aprīkot ar lukturiem, signāllukturiem un citām gaismas ierīcēm (piem., zem transportlīdzekļa vai apkārt valsts reģistrācijas numura zīmei, utt.), kuru uzstādīšana nav paredzēta šajos noteikumos. 213.2. Papildus gaismas ierīcēm jābūt ieslēdzamām ar atsevišķu slēdzi vienīgi tad, kad ieslēgti gabarītlukturi un numura zīmes apgaismojums. 213.3. Papildus lukturiem jābūt atbilstoši nostiprinātiem. Lukturu optiskam elementam jābūt tīram, sausam, bezkrāsainam. Izkliedētājam jābūt bez plaisām, izlūzumiem un tml. bojājumiem. ... Avots: www.csdd.lv
Foto: no iAuto arhīviem. P.S. Aicinām arī nobalsot par šo jautājumu (blakus). Elmārs Biele, iAuto redaktors
 
Visi komentāri
 
52634. viesis 2.decembris 2002 11:45
0 0 Atbildēt

he he.. vot tā..!!!

52635. viesis 2.decembris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

sviesc

52638. viesis 2.decembris 2002 11:52
0 0 Atbildēt

beidzot saks sodit tos "dizainerus" ibio.

52639. viesis 2.decembris 2002 11:53
0 0 Atbildēt

bet nu ir jau ar fanāti.. piektdien redzēju Audi Coupe.. kādas (???) 8gb visos caurumos sabaazis.. taadaa daudzumaa jau saak reaali spiest aciis

52640. viesis 2.decembris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

atbalstu, bet kas ir taas citas kraasainaas lampinas , kas var maldinaat citus... ??? par ko maldinaat???? sviesc

52642. viesis 2.decembris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Pareizi vien ir. Drāzt šitos lohus, dizaineri ibio!

52643. viesis 2.decembris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

itkaa jau sviesc sodiit par divaam lampinjaam, bet ja atljaus, tad kur ir robezha? nu tak tok salikt 58 mirgojoshas lamopinjas apkaart...

a izdot papildlikumu - par divaam zilaam lampinjaam kuras nav paaraak zilas, un nekaadaa gadiijumaa nau sarkanas, una trodas tieshi tur un nevis bishku blakus... ar nau nopietni

52644. viesis 2.decembris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

ari nesaprotu..par ko maldina neaona apgaismojums ap numuru...ja vel butu neons bremzhu lukturu tuvumaa..bet taa:Pppp

52646. viesis 2.decembris 2002 11:58
0 0 Atbildēt

Da JEBKAS. kas njirb acupriekshaa noveers uzmaniibu....

52647. viesis 2.decembris 2002 12:00
0 0 Atbildēt

pareizi, jaasoda tie autopederasti :)

52649. viesis 2.decembris 2002 12:02
0 0 Atbildēt

to Hot_Girl:

Tie neona pribambasi tumšā laikā neļauj saskatīt pašu numuru.

Labais pasākums tiem, kas mīl braukt ar policijas ekskortu aizmugurē. :)

52650. viesis 2.decembris 2002 12:03
1 0 Atbildēt

pareizi ! un arii CP akcijas shitaadiem mudakiem vajag gan riikot, lai nebaazh zilas diodiites visur kur pagadaas... beernudaarz, ibio, goda vaards.

52651. viesis 2.decembris 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Paga paga, ja jau ap numur ir neons, tad kur ir probleema, numura pakaljaa tachu taapat jau ir apgaismojums, jeb tas ir domaats taac neons, kursh nevis apspiid tikai numura ziimi, bet ir redzams atklaataa veidaa, un liidz ar to spiezj aciis ???

Arii neatbalstu taas muljkjiibas, tachu nevareetu teikt ka man taas sevishkji trauceetu.

52652. viesis 2.decembris 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Pamodās. Sen jau vajag šitos gruzīnutjūningotājus slaukt. Zilās lampiņas sucks

52654. viesis 2.decembris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

poshlji *******. atkal saakas. kursh man var shos punktus likuma atmeilot. mani juristi paskaidroja ka ments var sevi izdraazt ja grib mani sodit par lampinjaam. taadam kas nemaak braukt lampinjas varbut traucee. a ko pie liksafora? saulenes uzliekat. ibio, kaa te jau izteicaas.

52655. viesis 2.decembris 2002 12:09
0 0 Atbildēt

Ap nummuru neons toch ir stulbi... aciis spiezh un jeega nekaada... :P

52656. viesis 2.decembris 2002 12:11
0 0 Atbildēt

Man gan tas nepatīk, es piekrītu, ka kretinē tie zili apgaismojumi, bet, ko tad darīt tiem auto braucējiem, kam ir auto ar papildus "opera lights" un apgaismotiem bumerangiem, piemēram miniveni, limuzīni, mans Chrysleris, jebkurš ments, kuram nebūs slinkums uzkasīsies un pieprasīs savu piečuku! Man tas nepatīk!

52657. viesis 2.decembris 2002 12:11
0 0 Atbildēt

kaa nav jeegas. kameras nespeej nr nofilmeet. benziina zagljiem taa ir sveeta lieta. vaacijas pieredze. :(

52658. viesis 2.decembris 2002 12:13
0 0 Atbildēt

ja kaadam nepatiik lai neliek. un lai nepiepisaas. atgaadina operativo transportu? un tad? bail visiem? aukstas kaajas kautko liidziigu cp ieraugot?

52659. viesis 2.decembris 2002 12:14
0 0 Atbildēt

Nujā, labi ka CP beidzot pamodās - pamanīja - kaut ko domā. Droši vien par problēmu izlasīja iauto. Dabā diez vai tās lampiņas viņi ir pamanījuši. Būtībā, pēc soda uzlikšanas, vajadzētu likt arī tās lampiņas nekavējoties nomontēt nost. /ikdienas viesis/

52660. viesis 2.decembris 2002 12:15
0 0 Atbildēt

bet iemesls? par ko sodiis? dzipiem naak miglenes augshaa pie stienja. tos tagad arii kjers vai?

52661. viesis 2.decembris 2002 12:17
0 0 Atbildēt

Kāpēc likt montēt nost? Kad katrs CP paprasīs 5-ti, tad gan jau noņems, vai arī tā varēsim atlasīt pašus krutākos :)

52662. viesis 2.decembris 2002 12:20
0 0 Atbildēt

Kaut kaads pizdec, Es brīvdienaas gar CP postenniem braukaaju vismaz 6 reizes neviens neaptureeja, tikai noskatiijas, laikam patika. Un paraadiet man likumu kas aizliedz zilaas lampinnas. Atradussies pareizie.

Redaktors 2.decembris 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Tagad rakstā pievienoti konkrēto noteikumu pielikums, uz kā pamata varēs sodīt.

52665. viesis 2.decembris 2002 12:28
0 0 Atbildēt

a ja es ielikshu kaut ko salonaa aiz stikla (piemeeram taxometrim ir zalja lampinja salonaa)

- tas arii buus paarkaapums ???

52668. viesis 2.decembris 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Iebāz viņas savā intīmajā caurumā , viesi 12:28 :D Tā vietā, lai saremontētu savusBMlūžņus tērē naudu par reāliem sū.. Pilnībā atbalstu autopederastijas likvidāciju!!! nost ar zilajiem !!!

52669. viesis 2.decembris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

viesis 12:28 - zaļā lampiņa ir citādāka, tās gaisma ir vājāka un tumsā tik ļoti nespiež acīs kā tā zilā.

Vispār komēdija, vakar vakarā brauca pretī ērglis ar audi, kam viena lampa priekšā nedega, bet zilās lampiņas vējstiklā spīdēja ka prieks.

52670. viesis 2.decembris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

Nu un ko tagad eerglji ziemassveetkos dariis? Nebuus sveetku sajuutas :-)

52671. viesis 2.decembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

baigie eerglju pazineeji saradushies. man liekas tizli egliites veida lampinjas stiklaa. bet kam patiik lai brauc

52672. viesis 2.decembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

Nu bliiiin, kas, vai ta es vairs nevarēšu smukās lampiņas savam ZaZulītim kabināt klā`, eu, blin, tā nav godīgi, tikkko nopirku neona strīpiņu, ko ap nummuru aplikt, Ls 0,28 samaksāju, a tās zilās lampiņas gabaritu vietā, bliin, cik kruta iSkatās, a strīpiņu "The rulz of rulz`s" un "Life is sucks without ZaZ" uz sāna, tās tagadiņās ar būs jārauj nost - i ?|

52673. viesis 2.decembris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

Atkal ar mulkjibam nonemas - sodis par zilaam lampinjaam !!! . Kam patiik lai liek - diez vai kadu ar apzilbinat.

Nopietni pie lietas kjerties par iisu -

tos (m)eergljus, kas salikuši 100 w spuldzes, kam divi papildlukturu paari ka tuksnesa rallistam, kam miglinieki maakonjus izgaismo, gan vienkaarshi nav nojeegas kaa lukturiem jaspiid -

neviens netaisaas patramdiit (kaut gan pavisam reaali apdraud satiksmi) - jo tur luuk laikam jaapiepuulaas.

A taa konkreeti - ir zila lampinja - 5 LVL.

52675. viesis 2.decembris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Nu bet a ko darisim ar furem kuram lampinas bez jegas sakarinatas. Tad neons zem auto ari traucee. Zel ka man tas zilas lampinas riebjas, uzkarinatu un ar mentiem pakarotu. Da vini nemaz neatskir prozektorus no migliniekiem. Un ja kadu var apzilbinat maza zila diode tad jau nakti laikam sezam majas, ja nu kads preti brauc.

52677. viesis 2.decembris 2002 13:21
0 0 Atbildēt

vot vot 80. pareizi vaardi

52678. viesis 2.decembris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

Pie taa pasha -

Dalja autobrauceeju laikam vai nu nezin vai nejeedz kam domaats lukturu augstuma reguleeshanas klokjis, vai arii paaraak slinki pirkstu pakustinaat un nogriezt pilseetaa taas gaismas zemaak.

Es savaa autinjaa seezu 15 cm augstaak kaa videejs brauceejs tomeer katru dienu kaads (m)eerglis mani konkreeti izbesii "ilumineejot" manu salonu staavot metru aiz pakaljas.

eFFing iluminatori

52680. viesis 2.decembris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

nu pienjemsim ka man stoikas piikstulji ir apgaismoti ar gaismas diodeem mani ari draazis araa?!?!?! un par to neonu gan sviests, tad jau zem auto mosh ari nedriikstes neona spilvenu likt?!?!?

52681. viesis 2.decembris 2002 13:24
0 0 Atbildēt

kaads ir reaalais iemesls par ko sodiis. tapeec ka traucee? kaaaaaa? vai tapeec ka nepatiik?

Redaktors 2.decembris 2002 13:28
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka pārkāpti noteikumi. Skatīt rakstā, es speciāli atradu csdd lapā. P.S. man arī ne īsti patīk tādi atribūti - vismaz uz ceļa nē.

52684. viesis 2.decembris 2002 13:31
0 0 Atbildēt

Bet, bet, ko man darīt, es tak viCpār . . . , man vēl tie 6-švoltīgie miglas lukturi priekšējā brillē iemontēti, ko ta tagad, caurumus atstāt lai rūsē vai ?

52685. viesis 2.decembris 2002 13:31
0 0 Atbildēt

a tu nevari nopubliceet to punktu?

52686. viesis 2.decembris 2002 13:32
0 0 Atbildēt

kaut man uz privaato atmet RED

Redaktors 2.decembris 2002 13:32
0 0 Atbildēt

Nu apskaties tak rakstu :)

www.iauto.lv/article.php?sid=4506

te ir skaidri norādīts :)

52690. viesis 2.decembris 2002 13:35
0 0 Atbildēt

(LAPKK 125.p.2.daļa), pamatojoties uz CSN 175. un 176. pantiem. kur ta man tos punktus atrast. noteikumu graamatinja man nafa maajaas.

Redaktors 2.decembris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Paskaties uz augšu: zem sarkanajiem burtiem Alkohola tests ir tādi teksti "LAP Kodekss" un nedaudz blakus "Satiksmes noteikumi" :)) tur taču viss ir atrodams!

52694. viesis 2.decembris 2002 13:41
0 0 Atbildēt

Pievienojos, nafig to zilos un taas lampinnas. Vieniigi piellaujams ir taas, kaa tjuning elements. Bet to taccu arii nevar nodefineet.

Te buutu vieta rulzeetaajam Perf..., izteikt savu domu par tjuningu un vinna tipa, baiso BMW.

52697. viesis 2.decembris 2002 13:43
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumu pārkāpumi, izņemot šajā kodeksā norādītos.

tas ir muljkjiigi.

52698. viesis 2.decembris 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Paldies Redaktora kunks, arī es atradu atrisinājumu, t.i. tā kā pēc Jusu norādītā likuma tr-ta l-klis sākas no 50ccm, visas lampiņas un novelkamās bildītes pārlikšu uz savu mini - moki, tikai žēl ka braukti varēs tikai vasarā . . .

A bet, cik tas neona ķisens maksā ? vai nav dikten dārgs ko ?

52699. viesis 2.decembris 2002 13:51
0 0 Atbildēt

uz minimoki neuzliksi kjisenu.

52700. viesis 2.decembris 2002 13:52
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu - uz nerviem kriit šitie izkrāšņotie šroti. Aparātc galīgs lūznis, bet nokarināts no galvas līdz kājām. Un no tāluma nevar saprast, vai tā ir trafarēta mašīna vai kāds citplanētietis nosēdies. Es tagad nerunāju par tām mašīnām kuras ir tiešām labi uztaisītas un kurām neoni ir īstajās vietās.

Piezīme Reduktoram:) : tā ir nevis modes lieta, bet lielākajai daļai totāla bezgaumība - tirgus tūnings.

52701. viesis 2.decembris 2002 13:55
0 0 Atbildēt

es uzliku kaa viens no pirmajiem. tad bija zb. a tagad kad visiem ir nav vairs tas, jaadomaa kautkas jauns.

52703. viesis 2.decembris 2002 13:56
0 0 Atbildēt

Labais - neona kjisens:):) :)

A ja par tiem gejisko zillampinju megadizainu. Dzheki ,tas tagad nav aktuaali, tagad ir egles jaaliek uz prieksheejaa panelja. Zilaas lampas naher jaavaac nost jo taa egle ar zilaam lampaam dziis virsuu p1darainu x-masu noskanju :)

52704. viesis 2.decembris 2002 13:57
0 0 Atbildēt

skat. iepriekš - bet ja uzliek, tad es sēdu, apt. 20.cm augstāk nekā pārējie . . .

52705. viesis 2.decembris 2002 13:59
0 0 Atbildēt

vot vot uupizz.

nahren braukt virsuu tautai. lai liek ko grib. tikpat bezgaumiigi ir leetie polju kalpaki. 1.5ls komplekts. un lec uz celja nost. pagaajshziem vienu gandriiz stiklaa dabuuju. padomaa vechi par to.

52707. viesis 2.decembris 2002 14:02
0 0 Atbildēt

Lai tauta liek ko grib, lai tauta izceļās ar tizlumu:) Lai Pēcīc nopērk savam plirkšķim gaismas padonu:)

52709. viesis 2.decembris 2002 14:05
0 0 Atbildēt

tā viš i jā :) Bet nu pa taam egleem, dzheki, padomaajat gan :)

52712. viesis 2.decembris 2002 14:16
0 0 Atbildēt

atradu risinājumu - paņem vecu WunderBaum, atrod pāris bulafkas, nokrāso galviņas (nepārprast) ar fosforizētu krāsu, un, ko ne ko - gotovs, bliež pie bābām, ka tik turās !

52713. viesis 2.decembris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

Eu a kas ir tas neona spilvens???

52714. viesis 2.decembris 2002 14:21
0 0 Atbildēt

Eu a ko man darriit, Jaamaina miglinieki?? Dzeltenie jau tomeer nav balti...

52726. viesis 2.decembris 2002 14:50
0 0 Atbildēt

A kur probleema kungi? OOO sorrrry arii daamas! Man patiik, lai arii pasham naf. Jo vairaak, jo labaak. Var tikai apbriinot to ljautinju stilu. Tas gan attiecas uz stilu, nevis stulbumu, kas shajaa gadiijumaa=paarmeeriiba+bezgaumiiba. Lampinjas reaali rullee, bet vienaadi zilie gan jau saak kretineet. Puikas un meitas, atrodiet tak citas kraasas.

52728. viesis 2.decembris 2002 14:56
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādam teftelim ir jābūt lai tās *******diodes sajauktu ar specsignāliem :D

CP, tad sodiet arī par RALLYE uzlīmēm uz auto un par amatnieku darinātiem dubļusargiem, mani tas maldina, uzreiz liekas ka tas ir sporta auto.

52730. viesis 2.decembris 2002 14:57
0 0 Atbildēt

tur augšā bija p1dard1iodes ;)

52731. viesis 2.decembris 2002 15:00
0 0 Atbildēt

Ar nepacietiibu gaidu, kad shoferiisha paskaidrojumaaa peec CSN buus rakstiic,- "man uzmaniibu noveersa zilaas lampinjas uz pretimbraucosjaa auto" vainu kaut kaa taa :)

Ja kaads no CP ir jau taadu paskaidrojumu sanjeemis, luudzu komenteejiet CSN, sen neesmu reaali uzjautrinaajies...:)

52733. viesis 2.decembris 2002 15:02
0 0 Atbildēt

Ko te var teikt, "cp" kautkaa naudinju ir jaapelna. Visi tie kas (iznjemot lo*us) braukaa ar neonu censhas braukaat pa ielaam normaali, jo iztrakoties jau var kaadaa nomaljaakaa vietaa, vai laukumaa kur tas netrauceetu miermiiliigos vadiitaajus un "cp":) , taadelj, ja tie brauceeji neuzkjeraas uz "cp" kaa atruma paarkapeeji, tos jau kautkaa vajag sodiit. Jo tas jau visiem zinaams, ka pie taada autinja stuures nesezh 70g veciitis, bet jauni, karstasiniigi vadiitaaji, kuriem patiik, gan atrums, gan arii tas ka vinja autinsh izskataas smuki. Protams piekriitu, ka kautkaadaam normaam ir jaabuut, bet nejau parspiileetaam. Piemeeram prieksheejaa stikla uudens apsmidzinaataaji, ja ir apriikoti ar neonu, tad neuzskatu, ka tas var maldinaat citu vadiitaaju, ka taa ir Ziemassveetku egle :)))) Man pasham auto aarpusee nav apriikots ar neonu, tachu ja pretii brauc kaads skaisti apriikots ar neoonu autinjsh, tad PILNIIGI PRIEKS UZ TO PALUUKOTIES.

P.S. Taatad sanaak, ja tev autinsh ir apriikots ar vienu neona lampu t.i. 3-5Ls sods, bet ja ar desmit lampaam tikuntaa 3-5Ls->PILNIIGS STUULBUMS (manupraat shis likums nav izvirziits pietiekoshi preciizi.) un

52735. viesis 2.decembris 2002 15:03
0 0 Atbildēt

Pofig taas lampeles, lai spiid. Un nav ko te visiem besiities un *******ies!

Reaali stulbi izskataas tas 100ais audis (sarkanais), kuram priekshaa miglenes nokraasotas sarkanas. Tizlums!

52738. viesis 2.decembris 2002 15:10
0 0 Atbildēt

Aizmirsu pajautaat.

Vai vieglaas automashiinas salons driikst buut apriikots ar neonu, ja tas kaadam nekozh aciis?

:) :) :)

52742. viesis 2.decembris 2002 15:17
0 0 Atbildēt

Interesanti kad CP domā ķerties klāt tiem idiotiem kuriem viens lukturis ir it kā tuvās gaismas, otrs stabilili tālās. Tāds uzstādījums ir gandrīz visiem pāķiem. Braukt pa tumsu provincē ir galīgs ārprāts.

52768. viesis 2.decembris 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Piekrītu Fanātam, diezgan bieži ārpus Rīgas gadās auto, kam vienā pusē spīd tāda kā kaķa actiņa, toties otra puse bliež par deviņām saulēm.

52769. viesis 2.decembris 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Zilās lampiņas - ģešovka, knaps mierinājums tiem, kuri savam auto nevar atļauties uzlikt lietos diskus zai kādu spoileri, lai vismaz kaut kā izceltu savu auto. Un uzmanību arī novērš.

52785. viesis 2.decembris 2002 17:25
0 0 Atbildēt

Manam modelim nekādas lampiņas nav un nebūs sakarinātas, taču cik s....am jābūt, lai tās varētu sajaukt ar CP vai blenzt uz tām tik nenormāli lai novērstu savu uzmanību uz ceļa.

Es nesaku, ka tas ir baigi kruta, bet traucēt jau nu točna man viņas netraucē.

52788. viesis 2.decembris 2002 17:33
0 0 Atbildēt

Uz viņām nav speciāli jāblenž, tās tāpat uzmanību novērš ar to, ka indīgi(pēc manām domām) izceļas.

52789. viesis 2.decembris 2002 17:38
0 0 Atbildēt

Kautakds sviesc kas tad NEONUS ari zem mashinas pleest nost : SAX!!!! Neatba;lstu shito - izstas itka kadam skauztu, jo tas nebuut nevienam iznjemot pensionariem uzmanibu nenoveersh... tikpat labi varu pateikt lai policija velk nost savas sakainaas vestes, jo vinjas man braucot noversh uzmaniibu !!!!!

52804. viesis 2.decembris 2002 18:32
0 0 Atbildēt

Da lai tie KRUKI iet deet es baucu ar neona maakoni un braukshu!!! Ok par tien brizgavikiem nu tie toc sako bet maakonis un citi stafi ir Cool :)

52806. viesis 2.decembris 2002 18:43
0 0 Atbildēt

Preizi Green. Visi kam nepastiik lai suukaa. Kaa gribu taa braucu.Mana mashiina.

52811. viesis 2.decembris 2002 19:21
0 0 Atbildēt

nau jau teftelim jābūt, var būt arī kas cēlāks nu gulašs piemēram !

52818. viesis 2.decembris 2002 19:40
0 0 Atbildēt

vislaabaak taas lampinjas izskataas bremzhu kluchos, ka tikai no saaniem var redzeet ! un nevienu nekas nezhilbina ... bet man ar nepatiik taas lampinjas ... katrs kam nau slinkums Rumbulaa nopeerk un tad nu steneedams un elsdams visu dienu kjimeree klaat, lai peec 2 dien apniktos un tagad veel uz mentiem uzrautos ...

52823. viesis 2.decembris 2002 19:48
0 0 Atbildēt

lai iet deet visi. kaa gribu taa braucu. un cp man veel buus jaapieraada ka taads likums ir, kas aizliedz neonu. tad jau salona apgaismojumu arii nevar iesleegt. bet taas egliites lai staav. kaads nezin kur nopirkt neona egliiti. ielikshu prieksheejaa stiklaa paaris un braukshu ka nenoskatiities.

52839. viesis 2.decembris 2002 20:07
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu Greenam. Ibio manam BMW arii ir maakonis, lukturos zili neona gredzeni un netaisos tos njemt nost ( pashi polichi ir teikushi ka esot kruta). Varbuut driiz saaks sodiit par to ka tavam auto buus par daudz spoileru vai paaraak kruti diski vai vispaaar ibio kaut kaads feraaris brauks pa ielu ( bljin taads auto vispaar taa noveersh uzmaniibu ) bljins un kaa ar sievieteem kuras vasaraa staigaa iisos brunchos, reklaamas uz sabiedriskaa transporta, pieturaas. Un vispaar tieshaam nu kaa var sajaukt neonu vai diodes ar baakuguniim tas tachu ir pilniigs piz..... Jopcik a kaa tad autinjos ar piipeeshanu un radio klausiishanos tas tachu arii noveersh uzmaniibu. Man jau liekaas, ka shai probleemai risinaajums ir taads paardodam visas muusu mashiinas un visi valsts iedziivotaaji peec kopeejas nobalsoshanas izveelaas kraasu un marku ( protams taadu kuru visi var atljauties ) novaacam visas reklaamas visu kas spiid ( piemeeram skaistaa Kjirsona kunga egliite uz Krastenes)nu vienkaarshi visu nafig un muusu miiljaa teevzeme paarveertiisies par visdruumaako valsti pasaulee. Vareetu buut diezgan kruta Kaa juus domaajat?

52847. viesis 2.decembris 2002 22:19
0 0 Atbildēt

Vo vo..Baumanis "naglai uz galvas" Gaumiigi notjuuneetc auto 5x vairaak noveersh uzmaniibu nekaa taas diodes. Kaada pofig kaadam starpiiba kaa cic veido savu auto. To dzipu ar "red bull" bundzhu arii vajag sodiit, kaa ieraugu taa iesmelt gribu.

Nu *******nja kaut kaada. Tas ka *******i ar iesleegtiem pakaljeejiem migliniekiem braukaa un nenoreguleetiem prieksheejiem likturiem, kas reaali apzhilbina, tur viss ir OK, bet neonus un zilos sodiis....nu sviests.

Un "Brabuss" un "AMG" vajag sodiit. Ja jau var zelta stienja veertiibaa uztjuuneet auto, lai maksaa sodu.... ???!!!

arvien perversaaka shii valsts paliek!!! Suudiigam dejotaajam nekas netraucee :((

52848. viesis 2.decembris 2002 22:34
0 0 Atbildēt

Labs kjirurgs paliidzees suudiigam dejotaajam...

52849. viesis 2.decembris 2002 23:03
0 0 Atbildēt

Hehe.... Kārtējo riezi pierādās ka mūsu "jaukā" valsts ir aprobežota. Nē nu malači - "policija aicina autovadītājus neaprīkot savus braucamos ar papildu lukturiem" Idiotisms IBIO!

*******! ja nepatīk lai neskatās! man trūkst vārdu,ko vēl izdomās?!! Sodīs arī tos kam ir pārāk jaudīgas audiosistēmas????? Es aicinu policiju lai viņi iet DIR$T!!!! :| :|

52850. viesis 2.decembris 2002 23:06
0 0 Atbildēt

Jā,un man vienalga ko tie menti tur smird,mana mašīna- kā gribu tā braucu! Viss! peace ******* *******,*******? ******* - *******!?

52851. viesis 2.decembris 2002 23:09
0 0 Atbildēt

Blje, peec shitaada maraazma par spiiti vareetu uzlikt... darba mashiinai, piem. :)

52858. viesis 3.decembris 2002 0:18
0 0 Atbildēt

baumani ,raisha un citi debīlie lauku pāķi ar saviem vecajiem sapņu bembīšiem, sabāžat tās lampiņas un neonus sev dir$ā, tā būs kruti kruti. savai audi quattrai es ieliku reālus ksenonus. jums vēl jāpaaugās līdz tādsam līmenim, un vispār bembisti sūkā, visi!

Coyyote

52868. viesis 3.decembris 2002 2:06
0 0 Atbildēt

To coyyote: Lielais ksenonu liceej interesanti kur tad tu liec taas lampas? Vai gadiijumaa tas nav pie Greena (A4)? Vinjam arii ir neona maakonis. Tad kad brauksi pie vinja likt sev biezos ksenonus tad pie reizes pameegjini vinjam arii pateikt lai vinsh savu neonu iebaazh peecpusee. Paskatiisimies vai pietiks drosmes. P.S. Veciit normaali dzheki ar savu naudas maku nelielaas.

52869. viesis 3.decembris 2002 4:49
0 0 Atbildēt

izpuuteeju skaljumu taisiijaas meeriit? kaads nevareeja guleet naktii centraa.

tagad apskatee pie reizes vareetu meeriit arii auto uzstaadiito gaismas kjermenju kopeejo izstaroto gaismas jaudu LUKSOS.

ja nepaarsneidz kaadu normu - var braukt.

mana doma - ja nakts laikaa neapzhilbina - normaalaa gaiszhumaa - tad karini cik gribi - tikai lai var salasiit numuru un noteikt kur autinjam prieksha kur pakalja.

52887. viesis 3.decembris 2002 9:16
0 0 Atbildēt

man pašam riebjas gan diodes gan neoni, bet tas NAV PAREIZI, ka CP mēģinās pievilkt kautkādu pantu un argumentēt sodīšanu ar kautkādu leimumu - sak, maldina. Ja maldina, tad jāiet kājām, un kā gan var tās stulbās diodes sajaukt ar op. transporta gaismām ??? Nu maybe kad pašam tā būs.... ;D bet viņas tak ir MAZAS !

Piekrītu, lai soda sexīga skata dāmas jo skatoties uz viņu daiļumiem, notiek tik daudz avāriju !

52888. viesis 3.decembris 2002 9:17
0 0 Atbildēt

Man personīgi besī ārā zilās lampiņas kas novietotas tieši vējstikla augšpusē pie jumta (abās pusēs) bet runājot par ūdens smidzinātājiem, vai kur citur novietotas ja ir saprātīgā daudzumā tad tas jau nav traucēklis - tieshi tumsā mashīnu vieglāk saskatīt no sāniem(ja ir kāda lampinja sānos).

Kamdēlj tad jaunajām mashīnām un arī policistiem ir sānos dzeltanas lampiņas, ar ko tās labākas par zilajām?

52932. viesis 3.decembris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

vopshem cp atkal iebraukushi auzaas.

52957. viesis 3.decembris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

menti gaida svētkus līdz ar to vajag piķi!?

Bet ja nopietni,viss tas ir sviests

52960. viesis 3.decembris 2002 12:12
0 0 Atbildēt

Psihiski neliidzsvarotais to all

Jaasoda tos meergljus, kuri nejeedz noreguleet tuvaas gaismas vienaadi, vai brauc pilseetaa ar taalajaam, nespeej laiciigi paarsleegties uz tuvajaam Uzliek prozektorus uz dzipiem lai speciali apzjilbinaatu.

Man piemeeram prieksh taadiem pljurdukiem autinjaa ir beisbola nuuja un jau vairaaki ir noraavushies. Bet ja kaadam kaut kaadas zilas gaisminjas speej trauceet, tad tam jaaiet aarsteet savu kjirbi. Iespeejams ka tie kuri visu to izdomaa ir badaa un piedevaam autinju tikai pa gabalu ir redzeejushi un skauzj ka pashi nespeej kaut ko taadu izdariit.

Man teiksim papildus apriikojumu nav un nevajag.

52965. viesis 3.decembris 2002 12:22
0 0 Atbildēt

Vot es jau teicu, zilās lampiņas - tas ir cool, blin!

Bet ja nopietni, vakar vakarā braucu, 2-vus auto ar tādām redzēju, nu nekādas vainas, nu lai brauc , ja patīk, un ja kādam liekas ka tās var sajaukt ar policijas bākugunīm, nu tad ar steigu ir jāaiziet uz konsultāciju pie dokterīša !

52966. viesis 3.decembris 2002 12:24
0 0 Atbildēt

gan jau autors ie kaads datorfreeks kas autinju tikai pa gabalu redzeejis un migalkas tikai datorspeelees.

52979. viesis 3.decembris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

52982. viesis 3.decembris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

Coyyote. Nodod savu miskasti šrotā,un vispār aizej attīstīties!

E30_F

52985. viesis 3.decembris 2002 13:09
0 0 Atbildēt

Coyote. man liekas ka ar šito tekstu - konkrētāk par BMW,un kur lai iebāž neonu... pats sapoti kas tagad var gadīties tev uz ielas... www.iauto.lv/article.php?sid=3991&id=512

Uzmanies...

53002. viesis 3.decembris 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Tie jau ir tie, kas klusībā cer (nepiepildīts sapnis) ka kādreiz paši būs policisti...

53072. viesis 3.decembris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

Nu sviests.

Var redzet ka akal dazi domine un draud, bet tas vinu stilina

53075. viesis 3.decembris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

tad ja kaadam nepatiik vinjsh reaali var uz ielas panaakt kaadu ar neonu apgaismotu mashiinu, nostopeet kautkaa un izteikt pretenzijas. tad jau redzees kaa bus.

53081. viesis 3.decembris 2002 15:54
0 0 Atbildēt

par ko maldina laminjas???? Es domaaju ka vieniigi vinjaam jaabuut taadaam lai nespiestu aciis ,bet jo vairaak tad vinju uz ielas var labaak pamaniit ,saziimeet auto formu!! Mans priekshlikums buutu reguleet stiprumu un neko vinjas nemaldina ja nu vieniigi tikai muusu daargo un tautaa miileeto policiju!!!:):)

53100. viesis 3.decembris 2002 16:29
0 0 Atbildēt

pustj menti un paareejie, kas vinjus nevar atshkjirt no zilaam diodeem iet na...! nee, protams, ja zaali paarpiipeejas tad zilas diodes liekas kaa migalkas. bet uz 30 braucot liekas ka savi 200 spidi buus tochno.

53103. viesis 3.decembris 2002 16:37
0 0 Atbildēt

man 100 koments. zilaas gaisminjas rulee!!!!!!!!!!

53111. viesis 3.decembris 2002 16:55
0 0 Atbildēt

Nu nezinu... Man, vismaz, auto ir vajadziig prieksh nokljuushanas no p-ta A uz p-tu B. Ja kaads veelas taisiit "maaxlu", tad lai taisa vien, bet lai stutee uz postamenta, nevis vazaajas pa celjiem...

I don't care.

53124. viesis 3.decembris 2002 17:36
0 0 Atbildēt

SteelRat & Baumani, ejat atsūkāt E_30 fanam. tie neoni nekam neder, ja nu vienīgi uz kaut kāda forda vai bembja tos var sakabināt, kopā ar reālajām diodēm. un ksenonus es liku pats. man pilnīgi pie pakaļas tas greens,pat nezinu kas tas tāds. droši vien kaut kāds debils opel meistars ar pilnu atvilkni ar diodēm. un uz ielas paši uzmanieties, nevajag mani mēģināt sastrjomīt, var sanākt ziepes. QUATTRO rullē, un nav citu variantu.

Coyotte

53128. viesis 3.decembris 2002 17:42
0 0 Atbildēt

Tas zilas lampinas tiesam maldina, pats sabijos, jo domaju ka policija aizmuguras un pa labo pusi dzen :). Bet nu neona gaismas zem auto tas gan aizliegt butu tizli...

53139. viesis 3.decembris 2002 18:04
0 0 Atbildēt

coyote.

Eu tu ******* *******! ko tu tur smirdi!?? Es tavai sapuvušajai miskastei logus izdauzīšu! saprati? domā es nezinu kur tu tusējies? quattro smird! saprati?! SMIRD!!!! Jā,un vēl- arī tavu smalko elektroantenu (kas vērtības ziņā 3x pārsniedz tava mopēda vērtību) es arī nolauzīšu!!!! Piemini manus vārdus vecīt.... ar tevi ir cauri....

53146. viesis 3.decembris 2002 18:48
0 0 Atbildēt

Jā, jā man jau bikses slapas, atradies te antēnu lauzējs. logus aizej padauzi savam opja zazam labāk. trāpies tik man pa rokai, kad man būs sūdīgāks garīgais, tad vēl redzēsim. sadomājies te baigais monstrs esam. atsūkā labāk manai kucei!

Coyotte

53165. viesis 3.decembris 2002 19:44
0 0 Atbildēt

Nu kas var notikt ja ir taas zilaas lampinjas. Man neliekas ka kaads apzhilbs. Mosh kaads idiots iedomaasies ka tas ir NLO. :)))

Fufelis tas noteikums.

53172. viesis 3.decembris 2002 21:00
0 0 Atbildēt

To COYOTTE ( vai Richinjsh kaa tev labaak patiik): Manis peec tu vari te di.... cik gribi kaut gan dziivee tu peec taada dir.... neizskatiijies, kad tikko savus jaunuzliktos ksenonus ( par kuriem tevi apskatee izjaaja) raadiiji man un E30-fanam Teikaa pie nakts kluba ARGO. Patiesiibaa tad jau tev tas ksenons nav tik kruts kaa tu staasti. Jaa un veel veciit neaizmirsti ka pasaule ir maza un ka sheit tu di.. paziistamiem cilveekiem

53205. viesis 4.decembris 2002 8:59
0 0 Atbildēt

Es domāju,ka ar zilajām lampiņām braukā tikai pediņi.

53237. viesis 4.decembris 2002 10:00
0 0 Atbildēt

To Hot_Girl: Negribu jau aizstaveet sho aizliegumu, bet tavu izteikumu par neonu ap numura zimi gan. Esmu patiesiba pret to. Pats esmu redzejis ka tumsha laika pabrauc garam tads auto, numura zimi vinjam saskatiit nevar. Taa kaa ta, secinajumus izdari pati. Velreiz saku ka esmu neitrals tels ar tadu pashu nostaju shajaa jautajuma. P.S> satrauc tikai jautajums ko darit ja neljaus neonu likt zem mashinas. Tas gan butu stulbi.

53242. viesis 4.decembris 2002 10:07
0 0 Atbildēt

SteelRat, Saatan --> piedo, bet juus toch debiili vai tikai izliekaties???? taa kaa stulbi ambaalji ntaas reizes prasa, vai ta var sodiit, paraadiet pantu utt. nu bleee, tach izlasiet to, kas raxta beigaas piekabinaats un jautaajumu nebuus, ja vien galva nav kakla pagarinaajums. taa kaa tankaa, ibio - vinjam var paardesmit reizes noraadiit, kas nav pareizi, kas trauceee, kursh pants to ierobezhu un nepieljauj, a vinjsh, paalis, tik un taa uzprasiis - kas i, man viss oki. ta tikai nebreec pa taalajiem gjiimii...

53266. viesis 4.decembris 2002 11:16
0 0 Atbildēt

Uhhh, kaa dzheki te iesmirdeejushi!!! :))))))))))))

Klauni taadi! Bet COYOTTE noceelies ne pa jokam!

Beernudaarzs bljin!

Pavisam bez cienjas,

ZAZiks

53291. viesis 4.decembris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

To kasp: likumaa nav teikts ka Cp inspektors var uzlikt sodu par lampinnam. Viniem nav tiesiibas to dariit, bet tehnisko gan Es nevareesu iziet.

53299. viesis 4.decembris 2002 13:21
0 0 Atbildēt

K.& D.

STEIDZU JUMS PAZINJOT KA SHIS SHEIT IR PIRMAIS & VIENIIGAIS MANS COMENT .

TU *******ING J>O>B>A>N>I>J>S pridurak !

Nafig zem saviem Wony komentaariem liec manu paraxtu ?

COYOTTE

53318. viesis 4.decembris 2002 14:04
0 0 Atbildēt

he he taa arii domaaju ka tas neesi tu Coyotte. Tu tak neesi atmarozs...

Pieregistreejies un nepaslinko ielogoties, lai visaadi P.i.m.p.j.i kas netikai zem sava vaarda nevar neko pateikt, bet veel arii citu nickus izmanto, nevar chakareet praatu...

PEACE NIGGAZ

53322. viesis 4.decembris 2002 14:18
0 0 Atbildēt

Labi, ka pa Rīgu nebrauc Coca-colas ziemassvētku furgons. Tur LV policija varētu reāli uzvārīties.

53393. viesis 4.decembris 2002 16:45
0 0 Atbildēt

JankaE, nu tas tiesham! :)

Jurik

53415. viesis 4.decembris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

Kas pa bullshitt? Es gan atbalstu lampinju lietotaajus un man vinji nekaadi netraucee... Nezin kam te probleemas izshkjirt vinjus no mentiem un citiem zveeriem...

53430. viesis 4.decembris 2002 19:22
0 0 Atbildēt

Coyotte sorry a mees jau domaajaam, ka starp saveejiem arii bezsmadzenju radiijumi ir

53470. viesis 4.decembris 2002 22:31
0 0 Atbildēt

Pareizi, tie visi ir zilie, kas saliek zilas lampas!!!!!!

53473. viesis 4.decembris 2002 22:45
0 0 Atbildēt

Tieshaam interesanti... ko koka kolja dariis?

Janka E kaa ta nebrauc... muuseejie ar bija smagos ar lamochkaam apkaarushi.... :)

53477. viesis 4.decembris 2002 23:02
0 0 Atbildēt

Jaa colieshi bija bija savus smagos nokaarushi un nepajokam

53553. viesis 5.decembris 2002 11:14
0 0 Atbildēt

a vot man patīk autiņi ar exstrām...

lai arī kādam tas liekas, ka kāds kruto, man po...

un latvieši mēs esam reāli skauģi,- pats nevari uzlikt reālu tunningu savam autiņam, tad nu jāsāk ap..citi par to, ka viņam ir ķēriens uz tām lietām un autiņš ir ar savu dizainu.

nejau tikai priekš citiem tās lietas tiek darītas, bet gan autiņa īpašnieks uzlabo savu skaistulīti, ar kuru dien dienā braukā no punkta A un punktu B

53603. viesis 5.decembris 2002 12:34
0 0 Atbildēt

Mudaki. Runa ir par lampiņām kuras ir izvietotas redzamās vietās(logu špricētāji; restes u.tm.l.), kur tās ir viegli saskatāmas un daudziem traucē. Neesmu nekur lasījis ka kāds sūdzētos par neonu zem autiņa, vai diodi pie bremžu klučiem. Filtrējiet ko iztirzājat.

53710. viesis 5.decembris 2002 18:21
0 0 Atbildēt

Lasot komentaarus,rodaas sajuuta,ka te vieni8 musari drukaa:(

Jo neredzu nekaadu vainu zilajaam guntinjaam,ko tad lai saka par musaru uzvediibu uz celja?

53712. viesis 5.decembris 2002 18:23
0 0 Atbildēt

Gniidas menti sapulceejushies:(

Grib apjaat tautu ar saviem komentaariem it kaa visiem taas uguntinjas trauceetu:)

53809. viesis 6.decembris 2002 9:14
0 0 Atbildēt

Es nezinu ko par to teiks Tukuma ceļu policija, kuriem pašiem mašīnasir piebāztas ar lampiņām. Es šaubos ka viņi paši tās lampiņas noņems.

53816. viesis 6.decembris 2002 9:30
0 0 Atbildēt

Man pāšam ir lamoiņa zem mašīnas, es uzskatu ka tā nevienam acis nežilbina, bet tās lampiņas kuras citi uzliek uz kapota man pašam žilbina acis.

54038. viesis 6.decembris 2002 14:49
0 0 Atbildēt

Kautkāds murgs!!! Kā gribu, tā arī aprīkoju! Man paziņa golfu nokrāmēja ar z-svētku lampiņām. Skats pa rubli... Otra tāda nebija visā Latvijā. Un kas ir ja"Hellās" ielieku krāsainas (sarkanas) gabarītgaismas?

54175. viesis 7.decembris 2002 1:08
0 0 Atbildēt

tas ar to escortu pats ir bijushais ments un vinja sieva ir CPN Kliaanu 4 kancelejas vadiitaaja Ilze Smiltinja un escorts pieder Edgaram Ciparsonam. taa kaa varbuut lai menti pshi savu darbinieku viduu ieviesh kaartiibu un tikai tad aiztiek paareejos satiksmes daliibniekus.

54220. viesis 7.decembris 2002 20:33
0 0 Atbildēt

zils no lampiņām.

Manis pēc apkrāmējiet visu ar lampiņām. Arī savas vecmuterītes, lai stiepj, ja nepatīk- pa bieti. Galvenais, ka man patīk!

54298. viesis 8.decembris 2002 22:49
0 0 Atbildēt

Pareizi vien ir ! savaadaak skatos pus Riigas jauno zallo gurkku salikussi neona lampinnas pie numuriem uz paarsega uc vietaas...sieraam eskortiem uc. ssrota autinniem! Izskataas nevis forssi bet gan kretiiniski! Taapat kaa pirms laika biju pamaniijis, ka modes lieta bija baltaas striipas paar autinnu. Veel tagad pa Riigu braukaa volga ar zilaam sviitraam ....taads sviests!!! Ja nav naudas labam un gaumiigam tuningam....tad nav ko vispaar baazties..puskokaa leeceeji!

54339. viesis 9.decembris 2002 3:32
0 0 Atbildēt

Sviesc! Tad jau centraa u.c. vietaas vajadzeetu arii visas veikalu reklaamas novaakt, jo piemeeram uz chakenes pa naktiim braucot briizjam ir gruuti saprast kur luksofors, kur reklaama. :) Bet galu galaa - nevari atshkjirt, seedi maajaas.

Kas attiecas uz "kretiiniski izskataas" - nu bet kaada kaadam dalja kaa izskataas manc auto?? Tas tachu ir manc auto un tev uz vinju nau jaaskataas. Gaumes ir dazjaadas. Lai katrs taisa kaa grib. Un taas diodes uz kapota un rezjgjii pavisam noteikti netraucee. "baakugunis" :)))) - brilles laiks saakt lietot!!!

aG

54425. viesis 9.decembris 2002 13:48
0 0 Atbildēt

Mani loti interesee,kaa siis mazas zilaas lampinas var maldinaat autobrauceejus?Man liekas, ka ir jauki,ka cilveki mil mashinas,un velas izgreznot.Kapeec ne?

54429. viesis 9.decembris 2002 13:53
0 0 Atbildēt

es domaju 2 mazas zilas lampinas.nejau visu mashinu un visos caurumos.Taa tikai zagatas dara!

56407. viesis 20.decembris 2002 10:58
0 0 Atbildēt

Visiem kam nepatiik FOTO

56500. viesis 22.decembris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

tikko izšāvu Vāciju un redzēju daudz zilu lampiņu, vietā un nevietā. Bet vienu lietu arī es redzēju uz visām šīm lampiņu kastītēm ir rakstīts " Innenbeleuchtung" Was soll das?

Tas skaidri norāda- bāz kur tev patīk, bet tā lai man netraucē!

Love neon 25.oktobris 2014 23:09
0 0 Atbildēt

Man un daudziem citiem patīk neons kas padara mašinu skaistāku un tie nevunam netracē lai tie menti ķer dzerajus nevis piepisās par pāris lampiņām lai labāk soda tos kas braukā ar saviem krutajiem džipiem un ieslēgtiem prožektoriem kas tiešām padara aklus So fuck the haters

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 5

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti