Uzlabotā «Mazda6» - pirmklasīgu īpašību attīstība turpinās 2

10.maijs 2010 12:08

Vispusīgi veiksmīgā modeļa priekšrocības pārmantotas uzlabotajā Mazda6 un papildinātas ar vēl pievilcīgāku aprīkojumu.

Automašīnai izveidots jaunais Mazda priekšpuses dizains, kas ir kopīgs visām trim modeļa virsbūvēm. Hroma imitācija un klavierlakas krāsas apdare salonā pastiprina kvalitātes sajūtu.

Jaunais MZR 2 litru DISI tiešās iesmidzināšanas dzinējs nodrošina augstus jaudas un griezes momenta rādītājus savienojumā ar samazinātu degvielas patēriņu un atbilstību Euro V izmešu normām.

<250>Būtiski uzlabojumi šasijā paaugstina vadāmības, stabilitātes un gaitas komforta rādītājus. Mazda6 pieejamas vairākas jaunas drošības un komforta ierīces, piemēram, Hill Launch Assist (atbalsta sistēma startēšanai slīpumā), AFS  adaptīvā priekšējo lukturu sistēma un ārkārtas avārijas bremzēšanas gaismas signālu funkcija.

Ar 268 000 pārdotiem automobiļiem Mazda6 kopš izlaišanas dienas ir ārkārtīgi populārs modelis visā pasaulē. Aptuveni 135 000 no tiem pārdoti tieši Eiropā, un pirmo divu gadu laikā Mazda6 saņēma 32 dažādas godalgas – 13 „Gada auto” titulus, „Zaļākā benzīna auto” titulu un citus.

Svarīgākās izmaiņas un uzlabojumi īsumā:

Ārpusē:

  • jauns priekšpuses dizains;
  • jauns priekšējo un aizmugurējo lukturu dizains;
  • dinamiskākas formas miglas lukturu korpusi;
  • jauni vieglmetāla 17” un 18” disku zīmējumi;
  • četras jaunas Mazda6 virsbūves krāsas, 2 no tām pilnīgi jaunas Mazda automašīnu klāstā;


Interjerā:

  • premium klasei atbilstošas kvalitātes apdare priekšējam vadības panelim;


Motortelpā:

  • pilnīgi jauns MZR 2 litru DISI benzīna dzinējs ar 155 ZS jaudu; 193 Nm griezes momentu un vidējo degvielas patēriņu 6,9 l/100 km;
  • piecpakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas paredzēta 2 l DISI dzinējam;
  • uzlabota 2,2 litru MZR-CD dīzeļdzinēju sērija ar 3 dažādām jaudām – 129, 163 un 180 ZS (340/360/400 Nm attiecīgi) un vidējo degvielas patēriņu no 5,2 līdz 5,4 l uz 100 km;
  • no iepriekšējā modeļa pārņemti 1,8 (120 ZS) un 2,5 (170 ZS) litru benzīna dzinēji;


Šasijā un aprīkojumā:

  • stabilāka vadāmība un paaugstināts gaitas komforts;
  • izmainītas stūres iekārtas daļas precīzākai darbībai un vibrācijas izolēšanai;
  • uzlabota AFS (adaptīvo priekšējo lukturu sistēma) biksenona lukturos pilnīgākai līkumu izgaismošanai;
  • Emergency Stop Signal (ESS) jeb ārkārtas avārijas bremzēšanas signālu sistēma brīdina aizmugurē braucošos ar automātisku mirkšķināšanu ekstremālas bremzēšanas gadījumā;
  • Hill Launch Assist (HLA) modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu atvieglo kustības uzsākšanu pret kalnu;


Jau šobrīd jaunā Mazda6 ir pieejama testa braucieniem Mazda autosalonā (Rīgā, Skanstes ielā 4a).

 
Visi komentāri
 
276714. viesis 10.maijs 2010 20:53
0 0 Atbildēt

Jap, esmu lasījis ka tikai panelis ir mīksts, bet pāreijais ciets. Par uzlaboto modeli nezinu, bet dizains jaunajām Mazdām tik tiešām ir pievilcīgs un sportisks.

276715. viesis 10.maijs 2010 22:43
0 0 Atbildēt

Jaunais MZR 2 litru DISI tiešās iesmidzināšanas dzinējs nodrošina augstus jaudas un griezes momenta rādītājus savienojumā ar samazinātu degvielas patēriņu un atbilstību Euro V izmešu normām.- KAS TAS IR DĪZELS VAI BENZĪNS?

FANTASTISKI JAUNUMI

Mazda6 pieejamas vairākas jaunas drošības un komforta ierīces, piemēram, Hill Launch Assist (atbalsta sistēma startēšanai slīpumā)- KLASI ZEMĀKAM CITROEN C4 TĀDS JAU IR KOPŠ 2005.GAD

AFS adaptīvā priekšējo lukturu sistēma- OPELIM JAU ARĪ IR KĀDUS GADUS PIECUS

un ārkārtas avārijas bremzēšanas gaismas signālu funkcija- JA AR ŠO IR DOMĀTAS BREMŽU GAISMAS SAVĀDĀKĀ IZPAUSMĒ =, TAD TĀDAS LABU LAIKU IR IEPRIEKŠĒJAI ASTRA H MODELIM, SAVUKĀRT JA'TIEK DOMĀTAS AVĀRIJAS GAISMAS, TAD KOPŠ VISMAZ 2003 GADA STANDARTĀ IR PEUGEOT PARTNER.

BET AUTO SMUKS, DIEMŽĒL KĀ JAU VISI JAPĀŅI, SKAŅA AIZMUGURĒ TĀPAT IR IEVĒROJAMI SLIKTĀKA KĀ EIROPAS IZSTRĀDĀJUMIEM.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 2

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti