Eiropā drīz aizliegs «ķenguru sitamos» 62

 
26.septembris 2003 9:42

Eiropas komisija pieņēmusi lēmumu ar 2005. gadu aizliegt tirgot automašīnas, kas aprīkotas ar auto aizsargrežģiem, kurus tautā sauc arī par "ķenguru sitamajiem". Lēmumā norādīts, ka automašīnas, kas aprīkotas ar šo aksesuāru rada paugstinātu bīstamību gājējiem.

Sevišķi smagas traumas no "ķenguru sitamajiem" iegūst bērni, jo viņu galvas bieži vien atrodas šo režģu augstumā un sadursmes gadījumā metāla caurule trāpa tieši pa galvu.

Avots: www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
98518. viesis 26.septembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

kura tad naak standartapriikojumaa ar dugaam?????????

98523. viesis 26.septembris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

idiotisms

98524. viesis 26.septembris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

ha ha ha, nu re, es jau teicu, ka tā ir zemē nomesta nauda! davai visi skrūvējiet nost jau tagad! bērnu dzīvība un veselība ir svarīgāka! un ko tad, ja Tavu bērnu cits ar caurulēm paņems?

98528. viesis 26.septembris 2003 9:59
1 0 Atbildēt

Sen jau bija laiks. Es labāk metināšu savam vecajam vāģim sliedi priekšā un viss. Pa galvu nebūs, ja nu vienīgi pa kājām...

P.S. VAZ 2101..;-)

98535. viesis 26.septembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Tas noziimee, ka to buus jaapeerk atseviskji un viss...

Nav jau teikts ka nedriikstees lietot...

98536. viesis 26.septembris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Gan jau lietot arī nedrīkstēs...

98539. viesis 26.septembris 2003 10:51
0 0 Atbildēt

Būtu labāk par iemeslu minējuši to, ka vienkārši Eiropā nav ķenguru. Un visiem skaidrs. A te kaut kādi bērni utt.:D

98540. viesis 26.septembris 2003 10:51
0 0 Atbildēt

Eiropa smird ...

98548. viesis 26.septembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Drīkstēs plastmasas sitamos likt.

SinIII

98551. viesis 26.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Pareizi ir, baigie "pa mežu braucēji" atradušies ar saviem ML džipiem.

Labi, ka X5 neaprīko ar tām draņķa trubām. Tolks no viņām nekāds, tikai lieks svars.

98552. viesis 26.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Un kompozītmateriālu nažus :-)

98553. viesis 26.septembris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Nezinu, kaa tur ar tiem gējējiem, bet pret citām mašīnām tas nav īpaši godīgi. Blondīnīte "parketniekā" bišķi aizguļas, nenobremzē, pie krustojuma "būc" pakaļā, ja arī cp un apdrošinātāji visu nokārto pareizi - vienalga škrobe - tādi ķenguru sitamie būs labi ja apskrambāti...

98554. viesis 26.septembris 2003 11:27
0 0 Atbildēt

lai gan man nav ķenguru sitamā jeb tantiņsitamā, tomēr domāju, ka tā ir laba lieta. Ja tev kāds ieskrien mašīnai tieši purnā, tad ir ļoti lielas izredzes palikt neskartam, protams, ja tas tantiņsitamais ir normāli piestiprināts, nevis tikai skatam pielikts. Varbūt tad ir laiks padomāt par tādām dugām, kādas liek fūru vilcējos un autobusos - moldingam apakšā ir riktīgas dugas, kuras dod ļoti lielu ieguldījumu dzīvības glābšanā smagas avārijas gadījumā.

98557. viesis 26.septembris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

To nomiks: nenovēlu Tev lai kāds pret tavu auto glābj savu dzīvību ar dugām, vai ķengursitamo !

Nezkāpēc visi te bļaustās, ka baigi labi ja ir tās dugas, var kruta bliezt nost cilvēkus un dauzīt mašīnas, bet pats paliec neskarts, tad padomājiet no otras puses arī Jūs dažreiz ejat kājām, kaut vai no mašīnas līdz veikalam, draugam utt., un ko tad?

98559. viesis 26.septembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Maybe kļūdos, bet manuprāt jau kaut kur lasīju, ka ar kuru tur gadu vispār aizliegs lietos šādi aprīkotas automašīnas, tātat tostarp arī iekš LV

98560. viesis 26.septembris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

Imho ljoti apsveicams ES leemums. Imho tieshaam nevajadziiga lieta tie kengur sitamie, ja ir taada situaacija kaa pie mums kur 95% dzjipu iipashnieki lielaakais kur ir bijushi ne uz asfalta ir varbuut pa pludmaleem cilveekus baidiijushi ar savaam dzhipmashiinaam.

98563. viesis 26.septembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc Austrālijā tos ķengursitamos neaizliedz?Domājat tur cilvēka dzīvība lētāka kā Eiropā?

98564. viesis 26.septembris 2003 12:13
0 0 Atbildēt

Austrālijā, cik zināms, ķenguri pa ceļiem bieži pārvietojas, tāpēc arī auto sāka aprīkot ar drošības režģiem...

98567. viesis 26.septembris 2003 12:19
0 0 Atbildēt

wwwgrietalv- skolaa vajadzeeja vairaak iet, tad zinaatu, ka Austraalijaa dziivo kenguri atskiriibaa no mums Eiropas. Un zinaatu ka tie kenguri tur taa diezgan briivi tusee aarpus pilseetaam. Runa ir par to, ka tur tos kengursitamos izmanto peec to noziimes nevis kaa pie mums, tikai lai ziimeetos "cik man kruts un spiidiigs cilveeksitamais mashiinas priekshaa".

98568. viesis 26.septembris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

Ejat dillēs! Kur ir Latvijas statistika par ar ķengursitamajiem nosistajiem vai cietušajiem.Neesmu dzirdējis kādu konkrētu gadījumu. Man ir šie stieņi un nav tas nekāds liekais svars ka dažs te muld un arī pašam nekādu īpasu drošību tie nerada, jo tas ir visparastākais tunings. Dārgs, kvalitatīvs un glīts. No visas šīs jezgas skaudīgiem utubungām tikai prieks. Tad jau bīstamāka ir ārprātīga mūzika tīņa lētauto, ne ko dzird ne jūt.

98569. viesis 26.septembris 2003 12:25
0 0 Atbildēt

nubet vareetu padomaat, ka Austraalijaa cilveekus ar kengursitamajiem nesit nost. amosha vinus tur jau pie dzimshanas sapotee un viniem pret kengursitamajiem izveidojaas imunitaate?

98571. viesis 26.septembris 2003 12:40
0 0 Atbildēt

To nomiks:

Ja tu uzskati, ka khengursitamie un dzhipi ir baigi droshie, tad tu diezgan maldies, jo droshiibas pamataa ir auto kuzova un taa sastaavdalhu deformaacija, kura apsorbee sadursmes triecienu. Savukaart dzhipa raamis/khengursitamais trieciena rezultaataa praktiski nedeformeejaas un visu triecienu uznhem iekshaa seedoshie. Okey, piekriitu, ka uz nelieliem triecieniem shii teorija neattiecaas. Pie tam dzhipi/khengursitamie vairaak apdraud apkaarteejos. Taapat dzhipi ir diezgan nestabili auto, kuri meedz mest kuulenhus (ASV statistika). Nesenais dzhipu riepu skandaals... Dzhipu nedroshie kuzovi, kuri deformeejaas liekoties uz jumta, galvu atbalsti, kuri noluuzt, utt - nu nez vai peec visa taa dzhips ir tas droshaakais auto ...

98573. viesis 26.septembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Aizliegt, aizliegt... man poh. dzhipi man nav vajadziigi, man poh... Bet man taads jautaajums - KO DARA BEERNI UZ CELJIEM??? Un ja jau beerns ir uz celja priekshaa autinjam, buus maza atskjiriiba, vai beerns traumeesies pret kjengurdauzaamo, vai pret kapota malu (bamperi, radiatora rezgji)....

98575. viesis 26.septembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

To Latvaans:

gaajeejs pret khengursitamo ir praktiski 100% letaals iznaakums vai lhoti smagas traumas saliidzinot ar auto bez khengurdauzaamaa . Tas sen jau ir pieraadiits...

98577. viesis 26.septembris 2003 12:59
0 0 Atbildēt

Labi, nestriideeshos, var jau buut, ka taa ir.... Tikai es uzskatu, ka gaajeejam nav jaaatrodas uz brauktuves, it seviskji taadaa briidii, kad to var sabraukt, respektiivi PRETEEJI NOTEIKUMIEM. Ar kjenguru dauzaamo vai bez - nav svariigi.... Starp citu, mums skolaa notika tusinji ar GAI, kur mums maziem beerniem raadiija smukas bildiites, kas notiek, ja neieveero CSN. Mani paarliecinaaja tiktaal, ka es kaa gaajeejs CSN praktiski nepaarkaapju... A tagad CP uzskata par ienesiigaaku kaseet 5ciishus. Un pareizi jau ir... Ja es vareetu nestraadaat un kaseet 5ciishus, es arii taapat dariitu...

98578. viesis 26.septembris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

Fiziku neesat mācījušies??? Abos gadījumos sitiena spēks ir vienāds. Toties kāda ir sitienu laukuma atšķirības??? Vienīgais labums Latvijā dugām arī ir ja ieskrien zvērā. Tomēr cik bieži tas notiek??? Toties uzbraukt cilvēkam (vienalga kurš vainīgs) iespēja ir stipri stipri lielāka, bet sekas gājējam...??? Pietam ja letāls gadījums pašam džipa vadītājam būs jāatbild. Nu bet lielo džipu saimnieki bieži nesaņem ko vajadzētu saņemt... bet tas jau cits sarunas temats.

98579. viesis 26.septembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Vispar kartejais absurds. Saubos vai kads speciali liek kenguriinu prieks bernu zuumesanas... tada gadijuma visi smagie autobusi u.t.t ir jaapriko ar spilveniem prieksa, potencialie bernu slepkavas...

98580. viesis 26.septembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Runa nav ka ar dugotiem auto slepkavas brauc, tomēr dugas varētu teikt ir nevajadzīgs aksesuārs, kas stipri samazina drošību!!! Zinājāt ka EiroNCAP tagad savos kraštestos (kas tās zvaigznītes skaita) tagad vēl arī auto uzbraukšanu gājējam imitē un pārbauda cik šai ziņā ir droši auto. Tas viss ir domāts drošībai un Eiropā pret to izturas ļoti skurpulozi.

98581. viesis 26.septembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Vaajpraats. Un ko dariis tie, kuriem ir reaali bezceljnieki (nevis parodijas a-la "Kukuruuzers"), un kuriem biezhi jaapaarvietojas, piemeeram, mezhos? Cik reizes pashu nav glaabis tas pats niistais "kjengurnieks"...

Par vadiitaaju traumaam bezcelja apstaakljos taatad nevienam galva nesaap?

P.S. Oponentiem - impulsa nezuudamiibas likumu varat sheit nepiesaukt, laboratorijas fizika te, sorry, nedarbojas.

98583. viesis 26.septembris 2003 13:25
0 0 Atbildēt

piekrītu,ka Austrālijā ir ķenguri,bet tas jau neizsaka,ka notriecot cilvēku Austrālijā sekas ir citas kā Eiropā.Tas tikai norāda dažādu motivāciju ķengursitamā uzstādīšanai.Pie mums arī ir meža dzīvnieki pagaidām,tā,ka var uskatīt arī,ka pie mums lieti noder ja auto priekšu sargā šie ķengursitamie.

98585. viesis 26.septembris 2003 13:30
0 0 Atbildēt

Visiem kuri ir par ķengursitamo izmantosanu:

1. Neredzu lielu jegu no sii aprikojuma kaa tikai zimesanos un vizualu autina skata uzlabojumu.

2. Sodien projektejot auto visi razotaji pievers lielu uzmanibu gan brauceju, gan gajeju drosibai sadursmes gadijumaa. Bamperi, motora parsegi un citas detalas tiek izgatavotas no elastigakiem materialiem kuri nodara mazaku kaitejumu cietusajiem. Siem pasakumiem tiek teretas milzigas summas. Un tad naak musu gudrie un saliek stienus. Viss konstruktoru darbs un ruupes par Jusu un citu drosibu ir pie kajas.

3. Tiem kas blauj, ka stieni pasargaa jus iespejamaas sadursmes briidii, padomajiet vai jus lietojas drosibas jostas, kas dod lielaaku efektu. Un ja jus taa rupejaties par savu drosibu, tad papildus veel varu ieteikt uzlikt sporta drosibas jostas.

98587. viesis 26.septembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

tu esi redzējis kāds izskatās auto pēc sadursmes ar alni?

98592. viesis 26.septembris 2003 13:47
0 0 Atbildēt

he, he - tiešām visi dirsēji par sitamajiem, kā tad ir ar drošības jostu lietošanu?

Redaktors 26.septembris 2003 13:48
0 0 Atbildēt

Valkas rajonā automašīna saduras ar alni

13:01, 26 septembris 2003

RĪGA, SEP 26, BNS - Valkas rajonā automašīna notrieca tās priekšā uz ceļa negaidīti izskrējušu alni.

Meža dzīvnieks sadursmē notriekts, bet automašīnas "Volkswagen Caddy" pasažiere guvusi nopietnas traumas, BNS informēja Valsts policijā.

Cietusī guvusi mugurkaula traumu, galvas smadzeņu satricinājumu un deguna kaula lūzumu. Bojāta arī automašīna.

98595. viesis 26.septembris 2003 13:51
0 0 Atbildēt

viesis 26.09.2003 13:30

ja salonaa nav dugas, tad sporta jostas + jumts == kill.

98597. viesis 26.septembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

Manupraat, G meseris bez kjenguru sitamaa nerulz. Man nav un iespeejams nebuus dzhips, bet kaa cilveekam no laukiem ir aktuaali alnji, stirnas, zakji, lapsas un citi mezha zveeri kam tumsaa patiik izskriet priekshaa autinjiem. Kjenguru sitamaa uzstaadiishanu jaatstaaj iipashnieka zinjaa. P.S. Kjeguru sitamos vareetu paardot ar lielu uzraxtu "Labklaajiibas ministrija briidina: Kaitiigs gaajeeju veseliibai!" :)

98598. viesis 26.septembris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

Starpcitu Latvijaa nav noveerota taada paraadiiba kaa celja norobezhoshana no mezha dziivniekiem, atskjiriibaa no civilizeetajaam valstiim.

98601. viesis 26.septembris 2003 14:27
0 0 Atbildēt

principā aļņu, stirnu un mežacūku (jeb bērnu, tantiņu utt. kā vienam otram labāk patīk) sitamo (atvairīšanas?) cauruļu uzstādīšana liecina par cilvēka domāšanas veidu - nevis saudzēt, bet sist...

98602. viesis 26.septembris 2003 14:31
0 0 Atbildēt

Taa jau ir. Arii pim... starp kaajaam ir domaats nevis tikt pi.stam, bet pi.st. Ar dazhiem iznjeemumiem...

98606. viesis 26.septembris 2003 15:16
0 0 Atbildēt

nu ja bet ar ko kjengurs atshkjiras no aljnja vai stirnas ?

98607. viesis 26.septembris 2003 15:19
0 0 Atbildēt

mums tacu viss cherez zhopu - vispirms ierobezo, aizliedz, peec tam varbuut domaas, ko dariit lai nebuutu noticis taa un sitaa

esmu par kengursitamiem

pabraukaajiet naktiis pa latvijas meziem vai vienkaarsi pa sosejaam..

98611. viesis 26.septembris 2003 15:25
0 0 Atbildēt

ja, te ir pilns ar idiotiem. Ja nabags nav speejiigs savam auto kautko iegaadaties tad tas nav arii vajadziigs un driizaak ir biistams, nepraktisks un utt. Idiotu bars.

98624. viesis 26.septembris 2003 15:53
0 0 Atbildēt

2 subaru

kenguram ir soma :)

98627. viesis 26.septembris 2003 15:56
0 0 Atbildēt

te nu mes esam kengurkeramos aizliegs , tonetos stiklus, utt laipni ludzami ES :(

98633. viesis 26.septembris 2003 16:10
0 0 Atbildēt

bljin... buutu labaak meegjinaajushi realizeet gaajeejus izgliitojoshus (obligaatus) projektus nevis domaajushi kaa pasargaat debiilu gaajeeju no aarkaartiigi kaitiigajiem rezjgjiem...

ja peshehods nebuus tur kur tam nav jaabuut tad nevienam tar kjengur-tantinjdauzaamais netraucees... ir protams arii auni kas carmagedonu miil uzspeeleet bet tas jau ir cits staasts...:)

98634. viesis 26.septembris 2003 16:12
0 0 Atbildēt

26.09.2003 16:10

tipa es...

98637. viesis 26.septembris 2003 16:19
0 0 Atbildēt

Redaktors 26.09.2003 13:48: ar to Tu gribēji teikt, ka ja Caddy būtu aprīkots ar dugām, sieviete neciestu?????:)

98641. viesis 26.septembris 2003 16:32
0 0 Atbildēt

bija labais stāsts par to, kā džeks ar businū notrieca alni tā ka šis aiz inerces uzh.ujārīja busiņam uz jumta (to pamatīgi salokot) un vēl miršanas brīdī apdir.sās :) un visi aļņa sūdi pa busiņa priekšējo stiklu, kas , protams, bija izbiris, sakrita šoferim klēpī :)

98646. viesis 26.septembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

:)

98648. viesis 26.septembris 2003 17:20
0 0 Atbildēt

Nu ko, izbļaustījāties ? Un kas no tā mainīsies? Tāpat aizliegs, man piemēram po, esmu pilsētnieks, mašīnu pērku skatoties no praktiskā viedokļa, nevis lai zīmētos, tā kā domāju ka īpašas vajadzības pēc džipa nav.

98651. viesis 26.septembris 2003 17:46
0 0 Atbildēt

carmagedons ir laps :)

98652. viesis 26.septembris 2003 18:22
0 0 Atbildēt

grieta: ir ir laps... tikai parasti vajadziigie meerkji pa priekshu netraapaas...:) :) a par esoshajiem dod maz punktus un ilgus gadus :D :D

98658. viesis 26.septembris 2003 19:23
0 0 Atbildēt

naxrem meršiem ķemgursitamie? - meršiem vajadzētu vienreiz riteņus pieskrūvēt lai nekrīt nost :)

runājot par aļņiem (zirgiem un citiem lieliem zvēriem) šitajā sakarā ķengurnieks ir galīgi garām - aļņa smaguma centrs ir augstāk par tantiņsitamo un uzbraucot alnim tam aplauž kājas un rumpītis uzkrīt uz kapota un tad ripo pāri jumtam. pats esmu savām acīm redzējis žiguli, kas uz sotaka braucot ir uzminis alnim - žigulim bija vesals tiks stikliņš - viens aizmugures durvju mazais 3stūris.

tāpat esmu redzējis zirgu, kuram ar ātrumu 40 km/h miglā uzbrauca autiņš. zirgus ar lauztām kājām vienkārši nodod desās - tas ir šausmīgs skats - kā tas zirdziņš mēģina piecelties un skatās uz cilvēkiem tādām uzticīgām acīm :(

98669. viesis 27.septembris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Man PO, nopirku autiņu ar spīdošām trubām un man patīk. Mānoša ir doma par šķietamo drošību, taču apvidnieka izskats un imidžs ir akcentēts.

Visa tā spriedelēšana par trubām ir viena sūda polēmika . Ja māki braukt, to dari apdomīgi, spēj prognozēt situāciju un reaģēt - spraud kaut sūdu dakšas priekšā.

98671. viesis 27.septembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Jo draudīgāks autiņš, jo mīkstāks tas, kas iekšā sēž, sen pierādīta sakarība.

98675. viesis 27.septembris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Protams cilvēkiem tas "ķengursitamais" varbūt arī ir bīstams, bet ja CP sāktu kontrolēt un sodīt gājējus, kas šķērso ātrgaitas šosejas neatļautā vietā, ielas pie sarkanā un lien caur barjērām u.t.t., tad jau ar "ķengurķērājiem" nebūtu visādi tantuki un bērni "jāķer''. Betvispār es esmu par šīm uzpariktēm, jo:

1. šogad, ar ģimenīti braucu atpūtas tūrē (kā katru gadu), un Vācijā pie Štutgartes man viena vācu dāmīte ar savu A8 ielika pa dupsi. Lieki gan laikam teikt, ka mani sīkie sēdēja pakaļas sēdekļos pareizi aprīkotos ar bērnu sēdeklīšiem un drošības jostām, bet tomēr pakaļā, un ja nebūtu arī pakaļā trubu, tad A8 atrastos uz sīko sēdekļiem. Rezultāts - A8 deguntiņš "trubā" ar visām izrietušajām sekām, bet manam auto mazliet ieliekta truba, un ieplēsts zapaskas dekorotīvais plastiks. Protams bija KASKO, bet praktiski turpināju turneju bez raizēm.

2. mani vecīši dzīvo padziļos laukos, un braucot reiz pie tiem pavēlu vakarā, kad saulīte jau norietējusi, aiz līkuma uz ceļa tik vien bija, kā paspēju pamanīt ēnu. Pēc tam - bunkšķis, tad mazliet panēsājos šķērsām, un tad apstājos. izrādījās, ka biju "noķēris" divgadīgu buku. Vienīgā problēma autiņam - nolauzts miglenieks. Nebūtu "ķengurķērāja", būtu tālāk "braukuši" ar buķi kopā. Ja vēl dzīvs būtu palicis.

TĀ KĀ - NOST AR EIROPAS STULBAJĀM IDEJĀM, ES PAR "ĶENGURĶĒRĀJIEM"

98676. viesis 27.septembris 2003 15:00
0 0 Atbildēt

vispār aizliegt jau ir pats vienkāršākais. sevišķi tādām lietām, kas ir reģistrētas un kurām ir paredzēta regulāra apskate.

arī gājējiem ir nosacīti aizliegts tusēt pari ceļam starp tirgu un staciju tieši virs (vai nedaudz blakus) gājēju pārejai. tā ir vieta kur točno nožēloju to, ka priekšā nav kādas resnākas trubas :)

un vai tad kāds zaļjakotais logs (policija) pievērš uzmanību tiem pašnāvniekiem, kas tusē pa ceļa virsu - nekā nebija, policijai ir citi svarīgi darbi turpat ministrijas priekšā aplīmēt mašīnas ar čiriku plāksteriem (pašvaldības plāksternieki) vai uz krastenes stāvēt ar radariem tādā vietā, kur avārijas es neesmu redzējis vispār - pie salu tilta uz krastenes (ceļinieki).

98679. viesis 27.septembris 2003 16:55
0 0 Atbildēt

a) auto ar ķenguru sitamajiem nodara smagākas traumas gājējiem un tas ir pierādīts

b) ķneguru ķērājs nedod papildus drošību nopietnās avārijās, kuras ir kritiskas vadītāja un pasažieru dzīvībām

c) ķenguru sitamais samazina izmaksas nenopietnu avāriju gadījumos - frontāli viegli sitieni.

rezumē: ķenguru sitamais samazina nenopietnu avāriju izmaksas, kuras normālos gadījumos būtu jāsedz apdrošināšanas kompānijām, palielina traumatismu nopietnu avāriju gadījumos, kad cieš gājēji un nedod nekādu efektu nopietnu avāriju gadījumos, kad cieš vadītājs un pasažieris. tāpēc te ir jāizdara izvēle starp nelielu izmaksu samazināšanu apdrošināšanas kompānijām par bleķu remontu un gājēju veselību un bērnu gadījumos pat dzīvību!

secinājumus par vietējo "pārgudro" pāķu bļaušanu, lai izdara katrs pats, kuram vēl smadzeņu funkcijas nav atrofējušās līdz homosovjetikus līmenim...

98707. viesis 29.septembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

TO Markiz2003 27.09.2003 12:21

nevajag sacerēt - ja tam A8 būtu bijis tik liels ātrums, ka viņš varēja ielidot salonā, tad nekāds ķengursitamais vai plastmasas vāks neglābtu.

BTW avārijās, kad no aizmugures kādam uzsit - sitamais cieš minimāli, bet sitējam purns lupatās. Tā ka arī bez stieņiem tas A8 tev palīstu apakšā , salauztu bamperi, noskrāpētu krāsu pret lonžeroniem - bet nu nekādīgi salonā nenokļūtu.

98708. viesis 29.septembris 2003 9:51
0 0 Atbildēt

Šī diskusija parāda cilvju vērtību skalu - kuram vērtīgāki liekas bleķi, bet kuram - cilvēku dzīvība.

98716. viesis 29.septembris 2003 10:32
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu, it sevishkji zinot, ka puse, kas paarvietojas ar dzhipiem ir pilniigi dnd (vismaz .lv)

98730. viesis 29.septembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

kā tad-un visi kas brauc mazās miskastēs ir baigie ērgļi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti