Sporta kompleksa «333» komentārs 30

6.oktobris 2003 9:20

Ņemot vērā, ka kartinga trasi ar asfalta segumu izbūvējām 39 dienu laikā, paralēlās braukšanas trases izbūvei mums bija paredzēts izmantot 12 darba dienas, kurās ietilpa vēl 2.oktobris, lai 3.oktobra rītā varētu trasi pierakstīt.

Tiekoties četras dienas pirms sacensībām ar to organizatoriem un LAF vadību, vienojāmies, ka mēs turpinam pabeigt trasi un to pieņem piektdienas rītā pl. 8:00.

Liels bija mūsu pārsteigums, ka internetā pēc nostrādātām virsstundām un nakts stundām izlasījām, ka paredzētais posms mūsu kompleksā, pamatojoties uz šaubām un neticību, tiek atcelts. Jāizsaka nožēla, ka tas izrādījās organizatoriem vienīgais logiskais risinājums, pie kam pat nepacenšoties mums darīt to zināmu, jo bijām turpinājuši mērķtiecīgi strādāt divās maiņās ar papildus tehnikas piesaistīšanu, lai kliedētu šaubu ēnu, kas organizatorus bija apsēdusi.

Ja trasi būvētu kāds diletants šajā jomā, piekrītam, ka varētu būt šaubas. Bet tā tiek būvēta V. Šlēgelmilha vadībā, kurš pats ir redzējis un braucis vai visās eiropas rallijkrosa trasēs, autosportā ir pavadīji 27 gadus. Tad vismaz izlemt par trases segumu būtu jāļauj sportistiem, kas piedalās sacensībās un ir to galvenā sastāvdaļa (kas mūsdienās nepelnīti ir aizmirsies), nevis šaubu māktiem organizatoriem.

Ļoti ceram , ka turpmāk autosportā mainīsies attieksme gan pret sportistiem, gan trases īpašniekiem, jo savādāk nonāksim pie situācijas, ka nebūs kam un kur kaut ko organizēt.

Ņemot vērā radušos situāciju, nākamās sacensības mūsu trasē notiks 19.oktobrī. Jaunizbūvēto paralēlo trasi par simbolisku samaksu var izmēģināt gan sportisti, gan amatieri iepriekš piesakoties. Interesentiem zvanīt pa tel.7113330, vai sūtīt e-mail uz adresi [email protected]

SK 333 kolektīvs

 
Visi komentāri
 
99752. viesis 6.oktobris 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Ja tas taa rii bija, kaa raxtiits, tad tas ir kretiinisms!

99755. viesis 6.oktobris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

organizatoriem izdevaas veiksmiigi perebzdjetj...

99756. viesis 6.oktobris 2003 9:30
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti.vakardinu

99757. viesis 6.oktobris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Cūcība! Visi vienmēr pukst, ka Latvijā nekas netiek darīts, lai uzlabotu sporta stāvokli valstī. Te viens uzņēmīgs cilvēks par saviem līdzekļiem uzbūvē trasi, bet atkal nav labi. Pat atvainoties neviens nespēj. Fui!

Turu īkšķus par tālākajām 333 gaitām:)

bertone

99758. viesis 6.oktobris 2003 9:33
0 0 Atbildēt

varbuut iauto var uztaisiit kaadu tusinju 33 paraleelajaa trasee? :)

99764. viesis 6.oktobris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Jā, sūda šaubu māktie organizatori, kas atbildīgi par cilvēku dzīvībām....

Mums jau te, Latvijā pamaz gadījumu sacensībās ar letālām sekām. Varēja jau nepārbaudītu trasi uzreiz ierullēt. Šlega tak = dievs un kļūdities nevar.

99765. viesis 6.oktobris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Reala mauciba

99771. viesis 6.oktobris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Audifan, nepljurksti par lietaam, par kuraam nav nekaadas saprashanas, kaads sakars te ar cilveeku dziiviibaam un letaalaam sekaam, muljkji?

Organizatori droshiibas peec atteicaas no 333, jo, ja trase nebuutu pietiekami cieta, var sanaakt, ka jau 20ie starta numuri "liidiis uz veedera" - vai to vareetu saukt par godiigu ciinju? Labaak novest visu liidz kondiicijai un braukt tad. Un Shlega sho to no traseem saprot gan, buutu tu kaut 10% no trseem redzeejis, ko vinjsh. Vienkaarshi bik par veelu viss tas pasaakums ierieteeja ...

Kolenvals

99777. viesis 6.oktobris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Var jau mazliet saprast rallija organizotorus, leģendiņa ta jāsaraksta un jāizdrukā laicīgi!

99778. viesis 6.oktobris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

pasakiet luudzu redaktora iiiimailu!!!

butters

99779. viesis 6.oktobris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

Kādēļ organizātoriem būtu jāriskē un iespējams jāpārspēlē rallija grafiks pēdējā dienā ja nav trase tad nav.

Visu cieņu Šlegelmilha kungam un ceru ka turpmāk viss tiks sagatavots savlaicīgi un skatītāji varēs vērot interesantas sacensības aurotrasē 333.

99781. viesis 6.oktobris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

A kas traucēja nedēļu ātrāk sākt gatavot? Paši vainīgi, ka nepagūst, nav ko sūdzēties.

99788. viesis 6.oktobris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

to viesis 06.10.2003 11:25

Bet varbūt tomēr ir tiesības sūdzēties, ja reiz ir bijusi noruna starp pusēm, ka trase būs gatava konkrētā datumā, ar ko arī 333 rēķinājās. BET LAF iepriekš nebrīdinot vienkārši ar masu mēdiju starpniecību paziņo, ka konkrētais "dops" atlikts. Ņehorošo

bertone

99790. viesis 6.oktobris 2003 12:53
0 0 Atbildēt

principā normāli vajadzēja noslēgt līgumu ar soda sankcijām un viss....

99792. viesis 6.oktobris 2003 13:07
0 0 Atbildēt

To viesis 06.10.2003 12:43

1. LAFam ar atteikumu nav nekāda sakara, lēmumu pieņem konkrētā posma rīkotājs.

2. Cik zinu, tad ieprikš norunas par to, kas un kad būs gatavs tika pārkāptas jau iepriekš, tāpēc arī ir loģiski ka rīkotāji šoreiz tomēr neriskēja.

99793. viesis 6.oktobris 2003 13:12
0 0 Atbildēt

to viesis 06.10.2003 13:07

Un Tu uzskati, ka organizētāji rīkojušies pilnīgi pareizi, pārdomājot un iepriekš nepaziņojot savu lēmumu 333?

bertone

99796. viesis 6.oktobris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

Piedodiet, ka arī es dzīvoju...

Šlega=dievs un kolenvals = viņa pravietis

99797. viesis 6.oktobris 2003 13:58
0 0 Atbildēt

2 Kolenvals

Gribēju teikt to, ka man nav jāredz 10 % noVladislava Šlegelmilha redzētajām (būvētajām) trasēm, lai apjaustu, ka tikko klāta, nezināma, nepierakstīta un netestēta trase VAR būt bīstama sportistiem un skatītājiem. Bet ja jau jūs tik droši varat paredzēt nākotni, tad skat iepriekšējo komentu.

99799. viesis 6.oktobris 2003 14:16
0 0 Atbildēt

kautkas jau bija jāpasaka :) tad nu lūk šitas raksts :)

99800. viesis 6.oktobris 2003 14:41
0 0 Atbildēt

TO viesis 06.10.2003 13:12

Es tikai gribēju tevi palabot, ka LAF tur nepričom un organizatoru lēmums pamatots. Bet tas ka nepaziņoja to tieši 333 gan nav pareizi.

viesis 06.10.2003 13:07

99801. viesis 6.oktobris 2003 14:42
0 0 Atbildēt

Audifan, da liecies mieraa, pateici muljkjiibas, tad vismaz neturpini. Nu ko lai dara, ja Shlegam taa pieredze ir milziiga? Nu ir vinja projekts Eiropas liimenja kartinga un rallijkrosa trase, nu ir izmaksas miljonos meeraamas, buuveet var tikai tik aatri, cik aatri nauda ienaak, nestaav aizvinja "ronji" ar Shleseriem priekshgalaa :-)

Starp citu, paraleelaas sacensiibas, taapat , kaa (arii Eiropas liimenja rallijkrosi) nekaadus iipashos treninjus nepiekopj. Triis apljus apbrauci - briivs, gatavojies kvalifikaacijai, resp saciikstei. Turklaat tas par to biistamiibu ir bik paarspiileets - taadaas trasees nav iespeeju iebraukt kokaa vai sazin kur, arii skatiitaaji ir speeciigi nodaliiti no pashas trases, taa nu tas ir. Taa ka pamata iemesls bija tieshi neskaidriiba par iespeejamo seguma gataviibu (grunts) "izlaist cauri ~60 mashiinas bez paarveershanaas kartupeljlaukaa. Es pats arii kaut kad agraa rudenii Shlegu satiku, mana poziicija jau tad bija taada, ka nav ko sasteigt - vislabaak vajag izveidot trasi, peec tam ljaut tai paarlaist ziemu (caursalt) un tikai tad veikt peedeejo planeeshanu, bliiveeshanu, varbuut pretputeklju apstraadi utt. Jo rallijkrosa trasee bedres nedriikst buut kaa shkjira - autinjiem ta pamataa ir vairaak "shosejas' tipa piekares, bedres vinjaam buus naave ...

99802. viesis 6.oktobris 2003 14:51
0 0 Atbildēt

to Kolenvals:

ok, nedomā, ka esmu audifana pusē, bet tā tav frāze:". Nu ko lai dara, ja Shlegam taa pieredze ir milziiga? Nu ir vinja projekts Eiropas liimenja kartinga un rallijkrosa trase"

kāda atšķirība kurš būvē, kā būvē utt..... šis gan nav tas gadījusm taču vispārināti skatoties tāda attieksme toč nedrīkst būt... it sevišķi drošības jautājumos...

(kaut vai, piemēram, tiltu izturību pārbauda??? kapēc nepaļaujas uz kādu pasaulē slavenu tiltu projektētāju, kurš uzbūvējis 500 tiltu???)

tā, ka...

99806. viesis 6.oktobris 2003 15:26
0 0 Atbildēt

Nu ka. Es jau arī neesmu nekāds experc trases būvēt, bet uz fikso visu sadarīt un palaist nevar tikai tāpēc, ka ir pieredze.

Tai komisijā kas lohi visi vai?

Cita lieta, ka prestižs vai varka kādam noraujas - skumji. Gribētos jau daudziem ātrāk to trasi iemēģināt. Bet, ja, nedod Dievs, kaut kas tomēr notiktu - kas būtu īstais atbildīgais un steigtos uz tiesu tikpat, cik trasi pabeigt?

Peace, kids!

Man vienkārši ir savs viedoklis.

99808. viesis 6.oktobris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

to viesis 06.10.2003 14:41

ir jau OK! :)

bertone

99823. viesis 6.oktobris 2003 21:02
0 0 Atbildēt

Audifan, Tu varētu Dienā par korespondentu piestrādāt. Viss nepieciešamais Tev jau ir- nekompetence, pašpārliecinātība un "lielā rūpe" par drošību! :)

99827. viesis 6.oktobris 2003 23:19
0 0 Atbildēt

Domāju, ka ne jau trases segums bija patiesais iemesls - vienkārši bija acīmredzams, ka trases izveide netiks pabeigta laikā! Uzskatu,ka taisnība ir rallija rīkotāju pusē. Un šis paziņojums ir jāuztver kā reklāmas triks, lai celtu kompleksa publicāti!

Bet viss ir OK - novēlu,lai Šlegam patiešām izdodas īstenot visas savas ieceres!

99831. viesis 7.oktobris 2003 8:25
0 0 Atbildēt

Tas bija dops uz kuru es visvairaak gribeju noklut .

Jasaka ka Igaunos rallijs ir interesantaaks nekaa Latvijaa. Ceru ka nakamgad nepmekleesu nevienu rallija pasakumu ko organizee LAF. LAF izsaku vislielako FU...k. un ceru ka taa valde tiks atlaista no savaam nepamatotie iennemtajaam darba vietaam.

Velreiz Liels F...CK LAF.

99832. viesis 7.oktobris 2003 8:38
0 0 Atbildēt

===> viesis 07.10.2003 08:25

Glups un neaudzināts radījums, pie tam vēl vēl izrādās. Atslābsti, aj nerubī

99962. viesis 7.oktobris 2003 12:57
0 0 Atbildēt

Viesim 08:25 : vai tu luudzu nepaskaidrotu, kaadaa sakaraa tu lamaa LAFu un taa "valdi"? :-) Vari droshi apmekleet jebkuru rallija pasaakumu, LAF vispaar ar organizaaciju tieshaa veidaa nenodarbojas, prieksh taa, deelinj, ir ORGANIZATORI! Turklaat njem veeraa, kataa saucamaa "valde', kaa izsakies, ir veeleeta, nevis īenjeemusi "darba vietas, kopskaitaa taa ne visai daudz, kaadas 5 :-)

99979. viesis 7.oktobris 2003 13:44
0 0 Atbildēt

To viesis 06.10.2003 21:02

Bet es tak jau esmu "Dienas" korespondents!!!

>;o))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējo "McLaren Senna" pārdod par trīsreiz lielāku cenu nekā pārējos (+ foto)

Britu kompānija "McLaren" pārdevusi pēdējo varenauto "Senna" eksemplāru par 3 miljoniem mārciņu (3,3 miljoni eiro), kas ir gandrīz trīs reizes vairāk nekā prasīja par citiem šīs sērijas automobiļiem. Lasīt vairāk

 

3,5 miljoni eiro - pirmais klients no Krievijas tiek pie sava "Bugatti Chiron" 4

Pirmais klients no Krievijas saņēmis savu 1500 Zs jaudīgo varenauto "Bugatti Chiron", kas ieskaitot visus nodokļus tam izmaksājis 240 miljonus rubļu (3,5 miljoni eiro). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Kur var ātri un kvalitatīvi nomazgāt savu auto? 7

INDAFA – kompānija, kura specializējas automazgāšanas pakalpojumu sniegšanā profesionālā līmenī. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti