Salu tilta 1.josla - bezkaunība vai nepieciešamība? 56

26.janvāris 2004 10:16

Katru rītu, braucot nost no Salu tilta centra virzienā, varam novērot interesantu situāciju - vienmēr atrodas kāds "gudrinieks", kurš ļaunprātīgi izmanto Lāčplēša ielas pirmo joslu...

Lai saprastu, par ko ir stāsts, apskatīsim zīmējumu:

salutilts.gif

Kaut arī skaidri redzams, ka šī pirmā josla drīz beigsies, daudzi autovadītāji, domājot, ka ir gudrāki par citiem, speciāli ieņem šo joslu, lai apbrauktu pārējos, kas stāv rindā otrajā un trešajā joslā - pārkāpjot ceļa apzīmējumus.

Pirmās joslas galā ir uzzīmēta saliņa, uz kuras uzbraukt nedrīkst, bet vadītāji to neņem vērā un mierīgi turpina ceļu pa to. Rezultāts - lieks sastrēgums otrajā joslā, jo "ielīdušie" noteikti mēģinās iespraukties tālākbraukšanai pa otro joslu...

Kāpēc vispār ir šī josla, kas drīz vien izzūd? Loģisks izskaidrojums tam ir - ja braucat pa Salu tilta pirmo joslu, nezinot joslu tālāko sadalījumu, tad var gadīties tā, ka tiešām nonāksiet uz šīs izzūdošās joslas. Bet vadītāji to izmanto pilnīgi citiem mērķiem - lai apčakarētu pārējos... Blakus josla būtu jāieņem ātrāk - pirms apzīmētās saliņas.

Varbūt arī šeit varētu palūgt Ceļu policijas palīdzību, lai pakontrolētu braukšanu pa joslām. Tikai uzreiz jāpiebilst - CP ekipāžai nāksies savu auto novietot kaut kur citur, jo uz tilta - NEDRĪKST! Arī pārkāpējus būs grūti "novietot", lai neradītu papildus sastrēgumu - tomēr, tāpēc jau "mums ir  galvas", vai ne?

iAuto

 
Visi komentāri
 
112466. viesis 26.janvāris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Tie steidziigie, kas visur brauc ar auto un neveelas iet kaajaam vai braukt ar sabiedrisko transportu, smagi suukaa. Pashi peec tam seezh sastreegumos, luuzeri ibio!

112468. viesis 26.janvāris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Man nebūtu iebildumu, ja sastrēguma (ne citā) laikā policija pati stāvētu uz šīs saliņas...

112469. viesis 26.janvāris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Pārkāpējus var "novietot" sētā aiz pirmās mājas. Tas gadījumam, ja kāds no CP tiešām sadomā noveikt šo Hērakla cienīgo darbu.

112470. viesis 26.janvāris 2004 10:34
0 0 Atbildēt

nu, par shito teemu jau ljoooooti gari tika diskuteets saistiibaa ar 13. janvaara ielu. un vairums debiljku uzskatiija, ka ja jau josla ir, tad jaabrauc un ka nepieklaajiigi ir tie kas veel tos meergljus nelaizh.... taa kaa nezinu kaa shitaa diskusija izveertiisies.

112471. viesis 26.janvāris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

Gudri cilveeki sastreegumu laikaa censhas iet kaajaam. Dienaa noiet 10-15 km - tas nav gruuti un uzlabo veseliibu.

112474. viesis 26.janvāris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

minētajā vietā varētu novietot plastmasas mucas (crashu slāpēšanai), kā tas tiek darīts pie buržujiem ...

112477. viesis 26.janvāris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Nu izbraukšana no Ķīpsalas uz Vanšu tiltu (centra virzienā) ir līdzīga cūcība, bet tur uz tilta otrā rindā lienošo skaits ir tik liels un plūsma tik intensīva, ka uzkrāsotā saliņa vienkārši ir nodeldēta no ceļa virsmas ...

112478. viesis 26.janvāris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Blin - tieshi taa pati probleema ir uz krastenes virzienaa uz slaavu tilta pusi, uz akmens tilta uzbrauktuves no muukusalas ielas, uz 13. janv ielas virzienaa uz daugavu ...

Mentiem vienkaashi vajadzeetu korkja laikaa staaveet uz taas salinjas (jo tur taapat nedriikst braukt neviens transp liidzeklis!), un tad arii nebuutu tie liideeji ...

Ja nu vieniigi to slinju vajadzeetu izmantot aatrajai apliidziibai, ugunsdzeeseejiem utml, tad gan mentu vaagjis trauceetu ...

112479. viesis 26.janvāris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

tobish aatrajai paliidziibai :)

112480. viesis 26.janvāris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

izskatās,ka šajā situācijā visneapskaužamāk jūtas tie, kas brauc no Krasta ielas puses. nepietiek ar to ka tur jau tāpat uzbraukšanas leņķis nav tas labākais, lai novērtētu uz tilta notiekošo, vēl kāds nogriež to vienīgo vietu, kur vari atskatīties atpakaļ....

varbūt uz saliņas i iespējams novietot tās smukās plāksnes uz betona pamatnes ko remontnieki izmanto apbrauktuvju organizēšanai.

112484. viesis 26.janvāris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

plastmasas mucas gan tur nevajag - labāk dzelzsbetona blokus

112486. viesis 26.janvāris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

kaa jau teicu - to salinju tomeet VAR izmantot Ātrās palīdzības mashīnas un Ugunsdzēsēji. Tāpēc betonu vai mucas likt nevar ...

112488. viesis 26.janvāris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Kaadi tur veel paarkaapeeji ziemas laikaa? ja taa vieta ir apsnigusi un nav redzami horizontaalie celja apziimeejumi, tad varam turpinaat braukt pa labo maleejo joslu un kad taa tieshaam beidzaas fiziski, tad paarkaartojamies :)

112490. viesis 26.janvāris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Man sorit ta bija nepieciesamiba , parasti ta nerikojos , bet ir taadi sukas kas taa dara katru ritu , piem. viens mega tunets kadets E , dzeltena krasa , Latvijas gaazes RAF utt , tos *******s nekad nelaizju , vini pat paldies neprot pateikt .

112491. viesis 26.janvāris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

subaru:)

ātrai palīdzībai noteikti vieglāk un drošāk būs apbraukt sastrēgumu pa pretējo braukšanas joslu nevis spiesties no pirmās otrajā un tad vēl trešajā, no kuras trolejbusi mēģina pagriesties pa kreisi.

bet šitām ugunsdzēsēju mahinām betona paaugstinājums toč nav šķērslis ;))

112492. viesis 26.janvāris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Lidziga problema ir uz Krasta ielas virziena uz Maskavas ielu. Nu ja reiz tada josla ir tad braukt pa to drigst un ziema salinas redzet nevar. Ko lai dara, ka daudzi musu lidzpilsoni ir nekaunigi. Diezgan jau nepatikami, bet ja negribi palikt lohos, pasam jadara lidzigi:((. Gan jau kada bridi tad arii sii viltus josla nostopejas.

112495. viesis 26.janvāris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

tas probļems jau ir visur kur kaut kas ir uzzīmēts godīgiem braucejiem priekš citādi domājošiem der tikai augstas betona malas.

Tā jau nav vienīgā vieta. Uz Krastenes pie apļa kad stāv vīriņi korķis nav, bet kad ne - tad bardaks.

112497. viesis 26.janvāris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Citaadi domaajoshie - BMW-X5 vadiitaaji. Es vinjus necieshu. :(

112498. viesis 26.janvāris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Ceļu policisti šeit nepalīdzēs. Viņiem viss ļoti ātri apnīk. Ja runā par ceļu policistu mīļāko nodarbošanos - tad tas ir darbs ar radaru no krūma. To man ir apliecinājuši mani studenti, kuri strādā CP dienestos. Bet, dežūras uz krustojumiem, tas nav pārāk interesanti. Bez tam, šobrīd , ja lieta nonāk līdz tiesai (no autovadītāja puses), tiesneši prasot pārkāpuma videoierakstu.

Pretējā gadījumā - "zāģis", un rājiens no priekšniecības.

Bet, manuprāt, rakstā minētaja'vietā vajag uzbūvēt riktīgu 45 cm augstu betona valni, Tādu pašu "valni" vajadzētu uz Vanšu tilta uzbrauktuves, no Preses nama puses. Tur, tas bezkauņu bars, kuri lien pa "neesošo otro" krustām pāri uz Vanšu tilta trešo joslu - ikdienas paliek arvien lielāks. CP tur apgrozās itin bieži, bet izliekas neko neredzam. Betona valnis tur būtu īstajā vietā.

112499. viesis 26.janvāris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

un salinja lieti noder, ja kaads ir nocrashojis uz joslas - tad paareejie var apbraukt pa salinju ...

Uz krastenes taa salinja (virzienaa uz maskavas ielu) toch vareeja nebuut, jo pa to apgriezhanas celju (tas kas tai salinjai galaa) nav tik liela pluusma.

112503. viesis 26.janvāris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

vajag tajaa vietaa uztaisiit riktiigu trepi, nu tjip lai buutu zjeel auto lauzt braucot aatraak par kaadiem 3km/h :)

112510. viesis 26.janvāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

veel labaak buutu nolikt seetnieku, kurshs katru riitu notiira sniegu no liinijaam tikai tajaa vietaa un video kameru, kura piefiksee visus paarkaapeju numurus, uztaisa smuku foto par pieminju un peec tam nosuuta kviitinju uz paarkaapeeja adresiiti.

tas buutu ljooooti efektiivi un pamaacoshi !!!!!!

112511. viesis 26.janvāris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

nehyja nebuutu efektiivi

taads BMW X5eris tik pateiks sekretaarei lai aizpilda maksaajuma uzdevumu un aiznes uz banku ... un viss!

112512. viesis 26.janvāris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Mērfija likums joslām - pareizā josla virzās vislēnāk.

112513. viesis 26.janvāris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

To Subaru:

Ja tur skrietu tikai tie, kas grib/var samaksāt par katru gājienu kādu 5-cīti, tad nebūtu nekādu problēmu un arī naudas valstij būtu vairāk. Ja visus šādus krustus kontrolētu ar video un neizbēgamu sodu nomaksu, tad pārkāpēju skaits minimalizētos ne pa jokam. 70% no pārkāpējiem ir par sevi augstās domās sadomājušies "reiseri", kas 5-cīša "saldo" nastu par katru pārkāpēju nevarētu nest.

112515. viesis 26.janvāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

FunFan, piekriitu.

112528. viesis 26.janvāris 2004 14:33
0 0 Atbildēt

Vai saliņu nav jāuzskata par šķērsli? Ja ir, tad pie tās jābrauc pēc rāvējslēdža principa.

112530. viesis 26.janvāris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

2 cartman_626

tas raaveejsleedzeeja princips ir atkariigs no shoferu savstarpeejaas cienjas n sapratnes, jo tas nav deklareets ieksh CSN

:)

112532. viesis 26.janvāris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Es gan neatbalstu sat. not. paarkaapeejus,bet lai vinnus rupji lamaatu vajaj buut pamatam.Tajaa vietaa ssobriid pie nosnigussaam brauktuveem tam nav nekaada pamata!Un veel ,ja esi tik aatrs ka iipassi citiem netrauceejot izpildi taadu manevru,kaiteejums ir 10 kaart mazaaks nekaa no kaada kurss neko nepaarkaapjot nespeej laiciigi sannemties un nogriezties pa kreisi paliek krustaa utt.,ar visaam no taa izrietossajaam sekaam(neiet runa par "korkki" kur ssada darbiiba visu sarezzggii vairaak).

112535. viesis 26.janvāris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Nav mazāk vai lielāks kaitējums, bet ir vai nav satiksmes noteikumu ievērošana !

112536. viesis 26.janvāris 2004 15:09
0 0 Atbildēt

subaru

Ja saliņa ir šķērslis, tad tas ir definēts CSN. Ja brauktuves josla beidzas, bet saliņa nav šķērslis, tad nav nekas definēts.

112537. viesis 26.janvāris 2004 15:14
0 0 Atbildēt

2viesis Tev nav taisniiba par sat not .Tur ssobriid markkeejumu neredz ,taa kaa sorry...Taa gan ir Cellu Paarvaldes neizdarriiba ka markkeejumus kraaso rudenii un slapjaa laikaa utt,bet nekas netiek paarkaapts!

112539. viesis 26.janvāris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Tb tie markkeejumi aatri beidzaas un ja veel sausaa laikaa tos kautkaa redz tad lietuu un ziemaa nee,un tai joslai nekaadu citu skkeerssllu nav .

112544. viesis 26.janvāris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Ātrā palīdzība neizmantos šo joslu.Pa iekšmalu rindas nekad neapbrauc, jo tad tālāk nav kur tikt.Apbrauc tikai pa ārmalu.(ārējo joslu.)Tā kā vainu tur liek mucas vai betona blikus visviens...

ātrās palīdzības ārsts.

112546. viesis 26.janvāris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Driizaak jau vienkaarshi novaakt to salinju un lai viss nokaartojas dabiskaa celjaa.

Vai veel labaak, buutu novaakt to salinju un uzlikt tai joslai dodiet celju trijstuuri. Pret tiem tomeer cilveekiem ir lielaaks respekts nekaa celja apziimeejumiem.

112550. viesis 26.janvāris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

Un kāpēc lai tā nedarītu tā josla ir tak paredzēta braukšanai vai ne tikai citi pa tālu aizbrauc jo tie kompleksainie cilvēki nelaiž iekšā tur visam ir jānotiek pēc rāvējslēdzēja principa tā josla ir paredzēta lai nebūtu korķis tiem kas brauc lejā uz krasta ielu!

112553. viesis 26.janvāris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

a kaa var 1 joslai uzlikt trijstuuri ??? :D

112554. viesis 26.janvāris 2004 16:13
0 0 Atbildēt

Taapat kaa kjiegjeli virs tramvaja sliedeem.

Redaktors 26.janvāris 2004 16:16
0 0 Atbildēt

Ķieģeli var, bet "Dodiet ceļu" nevar...

112558. viesis 26.janvāris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Taatad mazliet jaapalabo noteikumi ;)

Noteikumus sen esmu mazliet piemirsis :(, bet pastaastiet man vai taa uzbrauktuve tiek uzskatiita par krustojumu? Manupraat jaa, un taadaa gadiijumaa, ja novaaktu to ziimi dodiet celju no uzbrauktuves tas izveidotos par vienaadas noziimes krustojumu (nav jaabrauc peec raaveejsleedzeeja principa). Un attieciigi darbotos labaas rokas likums un uzbrauceejiem no Krasta ielas buutu priekshroka pat bez visa trijstuura (vismaz salu tilta gadiijumaa, kur taa josla pienaak no labaas puses). Vieniigi shis radiitu apjukumu taisni braucoshajos, jo tie nebuutu pieradushi dot celju tiem, kas uzbrauc Laachpleesha ielas. Trijstuuris vienkaarshi pieveerstu vairaak uzmaniibas.

112562. viesis 26.janvāris 2004 17:35
0 0 Atbildēt

nu, karoche, jaauzliek kjiegjelis virs joslas. var arii celtnieciibas kjiegjelus, kursi kriit peec neregulaara algoritma....buutu jautraak...

112579. viesis 26.janvāris 2004 23:19
0 0 Atbildēt

Ta tresha josla lai paliek, operativajam transportam jaatstaj kur izbraukt sastreguma laika...

112580. viesis 27.janvāris 2004 0:37
0 0 Atbildēt

oi. man tieshi gadijaas tur paaris dienas atpakalj izbraukt taa shkjiibi. goda vaards nepamaniju ka vinjas tur taa maaniigi saiet kopaa. nu man piedodami - pirmo reizi braucu tur taa... :)

112600. viesis 27.janvāris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

SLAVĒJAMI !!! SĀKOTNĒJI TO IEKŠĀLĪDĒJU BIJA VISAI NEDAUDZ-MIKRIŅI UN DAŽI IESKRĒJUŠIES VIEGLIE. TADAG !!-PAT TROLEJBUSI. UN NEVAJAG ŠOS TEKSTUS PAR: NEKO NEZINU NEKO NEREDZU-BRAUCU TIKAI. DAUDZI UZ CENTRU BRAUCOŠIE SPOGUĻOS NEPAMANA,KĀ ŠIE "VEIKLIE" PABRAUC RINDĀ STĀVOŠIEM GARĀM UN IELIEN LĀČPLĒŠA IELAS UZBRAUKTUVĒ.IT KĀ NEKAS NEBŪTU BIJIS...

ŠEIT TIK TIEŠĀM VEIDOJAS NEVAJADZĪGS SASTRĒGUMS.

112602. viesis 27.janvāris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Vajag uz tām saliņām uztaisīt metāla barjeras, un viss būs kārtībā...

112608. viesis 27.janvāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

diivainaakais visaa sajaa ir tas, ka staavot sastreegumos visbiezaak prieksaa lien BMW iipasnieki-personiigaa statistika, nekas vairaak.

112616. viesis 27.janvāris 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Veči, ko Jūs ņematies? Mans viedoklis ir tāds, ka galvenais ir braukt tā, lai citiem NETRAUCĒTU!!! Ar to, ka kāds mani, vai es kādu apčakarēju steigas pēc, drusku ne pēc noteikumiem, nenozīmē, ka ir radies traucēklis, vai kavēklis. Miegalāči tāpat uz katra soļa guļ un neļauj citiem ātrāk šķērsot krustojumu, vai izpildīt pagriezienu utt. Es varu patraucēt tikai skaudībai un ne vairāk, ja nevienam nepatraucējot šī vārda fiziskajā nozīmē norauju fiksi pa kreisi no Satekles uz Lāčplēša no 1. joslas. Cita lieta, ja ietrāpa pakaļā auto, vai pretī kāds fiksāks startētājs, tad nav problēmu laist taisni līdz Dzirnavenei. Kamēr nebūs kameru-fiksētāju vietās, kur CP ir problēmas ar apturēšanu un sodīšanu, situācija nemainīsies. Un tad kad būs, tāpat, ja ļoti jāsteidzas, es zināšu, cik tas man maksā un vai ir vērts to darīt savu sakrāto soda punktu robežās. Vēl piebildīšu, ka ja aktuālajās kreiso pagriezienu vietās(Muitas-Eksporta;Gaujas-Vairoga utt.) tiktu sakārtota kustības organizācija, korķu nebūtu. Eksporta ielas braucēji nu nekādi nevar zināt, kad no pretējās puses braucošiem ieslēdzas aizliedzošais signāls, līdz ar to 3 a/m paliek "aiz borta". Gaujas ielā zaļie varētu pieciest koku rindas pazušanu, lai no tilta var griezties pa kreisi 2 joslās, jo uz darbu braukt gribošie ir pārāk daudz vienlaicīgi. Un no Čierīša izbraukumu tajā vietā jau nu gan nevajadzētu virsū korķim,sviests kautkāds. Zinu, ka daudziem mans viedoklis nepatiks,sorry-demokrātija, es vismaz nevienu neapd---u.

112619. viesis 27.janvāris 2004 11:56
0 0 Atbildēt

To: viesis 27.01.2004 11:43

Piekriitu, Es tak nebreecu uz tiem laukiem un baabaam kas man neljauj paarvietoties pa 3 joslu atraak neekaa 1 un 2! Kaut arii 1 & 2 ir briiva, nee redziet vinjam labpatiikaas palikt 3....!

Taapeec arii izmantoju pirmo joslu!

Rodas priekstats ka joslas samainiijushas savu noziimi 3 - leena, 2 - normaalaa visiem, 1 - Fixa....

Grrrrr esmu nikns uz tiem muulaaapiem laukiem un baabaam, kad redzu taadu taa vien gribas pastumt vinju.....

PS

Nekad neesmu paarkaapis rakstaa mineeto situaaciju, vienmeer iekaartojos 2 (3) joslaa, bet ja vajadzeetu tad paarkaaptu, tikai viena iemesla deelj, par ko es jau esmu izteicis

Peace ladies and gentelments....

112740. viesis 28.janvāris 2004 8:29
0 0 Atbildēt

Te nu gan salasījies autobraucēju-profiņu-klaigaataaju koris! Un šie visi 'pa ceļa vidu braucēji' gandrīz vai vienā balsī apgalvo, ka braukšana pa pirmo joslu ir amorāla un pat nosodāma... Interesants viedoklis :)

112741. viesis 28.janvāris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Turklāt trakākais ir tas, ka šādi citādi domājošie, kas joprojām spītīgi cenšas braukt pa pirmo joslu, jo bieži 'mums-normālajiem' traucē no Salu tilta trešās joslas 'ielidot' nobrauktuvē uz Krasta ielu :)

112743. viesis 28.janvāris 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Kadu CP, uzlieciet VIDEO noverosanas sistemu par Ls 10'000, jo tapat letak neatradisies :), un visus parkapejus nofilmet un pec tam piestadit reķinus. Un ka jums šī doma?

112990. viesis 29.janvāris 2004 17:35
0 0 Atbildēt

Uzskatu ka salu tilta nobrauktuvee pirmo joslu atstaat, uz tilta jau, tikai lai nobrauktu pa labi uz krasta ielu, un uz Lāčplēša ielu tikai otro tresho. Vispaar nesaprotu priekshkam tur tas pirmaas joslas gabalinjsh no nobrauktuves liidz salinjai. Vieniigais risinaajums likvideet vispaar.

113242. viesis 2.februāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Uzkrāsotās saliņas vietā vajag izrakt bedri...

114925. viesis 14.februāris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

a jums tas baigi ******* pleesh kad kaads auto tur aizbrauc, tikuntaa korkjii jaastaav ir un deguns jaabaksta, pietam ja ir celjsh apsnidzis tad to salinju redzeet nevar un noraadiijumu ziimes ariik nau...

115623. viesis 18.februāris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

Mans priekshlikums ir iebetoneet tur kaartiigu dzelzs mietu, kaa paarsteiguma momentu

116669. viesis 28.februāris 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Teikšu ta! Kad braucu ar savu vieglo mašinu to saliņu es neizmantoju, bet kad ar maršrutku tad gadas tur braukt jo daudzi cilveki prasa apstaties pie maskavas ielas, un ja es braukšu ieverojot noteikumus pa otro joslu un pectam parkartošos pirmaja tad sastregums tikaj palielinas! Tapec es braucu taisni pa to pirmo joslu garam tam saliņam nekam netraucejot izlaidu cilvekus pie maskavas ielas un mierigi parkartojos sava otraja josla lai izdarit kreiso pagriezieni uz gogoļa ielu.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto)

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 

No 76 137 eiro - Porsche 718 Boxster GTS jau var pasūtīt (+ foto) 8

Vācijas sportisko automobiļu ražotājs Porsche atklājis pieteikšanos jaunā modeļa 718 Boxster iegādei. Tagad Boxster/Cayman saimes flagmanis sasniedzis 365 Zs jaudu un maksās vismaz 76 137 un 78 160 eiro attiecīgi rodstera un kupejas versijās. Lasīt vairāk

 

Informē par izmaiņām ceļu nozarē (+ video) 4

Ceļu kvalitātes uzraugi reģionālajās vizītēs šoruden bijuši Valmierā un Bauskā, bet šodien par gaidāmo ziemu, ceļu remontam un uzturēšanai piešķirto finansējumu, kā arī pārmaiņām normatīvajos aktos Rēzeknē informēti Latgales iedzīvotāji. Lasīt vairāk

 

Kā pareizi piesprādzēties un, kādēļ tas tik svarīgi (+ video) 2

CSDD rīkotajā pasākumā iAuto.lv pārliecinās, kādēļ vajadzīga drošības josta un, kādēļ tā jānoregulē tieši tā, kā stāsta speciālists. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti