Motociklu un ... problēmu kļūs vairāk... 76

5.aprīlis 2004 0:03

Tuvojas vasara un drīz visi motociklu īpašnieki sarosīsies un stums ārā savus mīluļus, slaucīs putekļus un pēc ziemas pauzes iemēģinās savus braucamos... Par to liecina statistika - tas ir sācies.

Pavasarī Latvijas iedzīvotāji aktīvāk sāk iegādāties motociklus
12:36, 3 aprīlis 2004
RĪGA, APR 03, BNS - Sākoties pavasarim, Latvijas iedzīvotāji daudz aktīvāk ir iegādājušies motociklus - kopumā šogad trīs mēnešos Ceļu satiksmes drošības direkcijā reģistrēti 33 jauni motocikli, no kuriem 21 iegādāts tieši martā, liecina Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas dati.

Iepriekš janvārī bija reģistrēti četri jauni motocikli un februārī - astoņi.

No šogad reģistrētajiem jaunajiem motocikliem 16 bija "Yamaha", deviņi "Kawasaki" un trīs KTM un "Honda" braucamie. Vēl iegādāti divi "Suzuki" motocikli.

Kopumā pērn Latvijā reģistrēts 241 jauns motocikls, kas ir par 11,5% jeb 25 motocikliem vairāk nekā 2002.gadā. Populārākais motocikls Latvijā pērn bija "Yamaha" - reģistrēti 58 motocikli.

Cēsu rajonā pusaudzis ar motociklu notriec piecus gadus vecu puisēnu
12:31, 4 aprīlis 2004
RĪGA, APR 04, BNS - Cēsu rajona Vaivē sestdien kāds pusaudzis ar motociklu notriecis piecus gadus vecu velosipēdistu, aģentūra BNS uzzināja Valsts policijā.

Cietušais puisēns ievietots slimnīcas reanimācijas nodaļā.

Motocikla "Jawa" vadītājs dzimis 1987.gadā, viņa braucamajam nebija valsts numura zīmju.

Juglā piecu automašīnu un motocikla sadursmē viens bojāgājušais
14:10, 3 aprīlis 2004
RĪGA, APR 03, BNS - Rīgā pie Juglas tilta sestdien pēcpusdienā piecu automašīnu un motocikla sadursmē gājis bojā motociklists, aģentūra BNS uzzināja Valsts policijā.

Negadījums noticis ap plkst.13.20, bet sīkāki avārijas apstākļi pagaidām nav zināmi, notikuma vietā strādā ceļu policija.

Sadursmes vietā Brīvības gatvē vienā joslā ierobežota satiksme.

 
Visi komentāri
 
121915. viesis 5.aprīlis 2004 0:23
0 0 Atbildēt

Tas gadiijums pie Juglas tilta izskatiijies shausmiigi... Asinju pelkje milziiga... Mana mutere tur braukusi garaam visai driiz peec notikushaa, aatrie veel nebija ieradushies... Kas iisti tur notika?

121917. viesis 5.aprīlis 2004 7:09
0 0 Atbildēt

Orgaanu donori saakushi uzdarboties?

121918. viesis 5.aprīlis 2004 7:42
0 0 Atbildēt

Jā, kas tur notika? Es tur braucu garām, kad menti jau strādāja, viss ceļš ar stikliem, nejādzīgs korķis no pašas Alfas. Puisis ir atzīmējies.

121926. viesis 5.aprīlis 2004 9:07
0 0 Atbildēt

LIKUMI ir JAIEVERO visiem, ne tikai braucejiem...

121927. viesis 5.aprīlis 2004 9:08
0 0 Atbildēt

es gribeju teikt, ka motociklistiem ari atrums jaievero...

121943. viesis 5.aprīlis 2004 10:02
0 0 Atbildēt

man liekas ka kāds no Hermeja, es redzēju tikai kā ieliek maisā.

121953. viesis 5.aprīlis 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Pēdējā laikā ar motocikletiem, diemžēl, sākuši braukt ļoti nenopietni braucēji - lūk arī rezultāti. Manuprāt, ne pārāk labi ir izstrādāta ir motocikla vadītāja tiesību iegūšanas kārtība. Cik esmu dzirdējis, ES valstīs tā ir diferencētāka, un tur kurš katrs zaļknābis-švabraks uz 2-litrīga kawasaki sēdēt nedrīkst. Vispār, motocikletistiem, kā īpašai riskam zonai, obligāti vajadzētu prasīt CASKO polises un OCTA par milzu tarifiem. Manos skolas gados ,70-tajos gados, cik atceros, ar javiņām apsitās faktiski visi man pazīstamie javiņu īpašnieki. Izskatās, ka šodienas moto-vadītāji arī neizceļas ar labām braukšanas prasmēm un kultūru.

121955. viesis 5.aprīlis 2004 10:23
0 0 Atbildēt

jaa, diemzheel ir naacies braukt garaam tai nelamiigai vietai Juglaa dazhus mirkljus peec negadiijuma iestaashanas... veel pat nebija paspeejis izveidoties korkjis abos virzienos... skats briesmiigs... ljoooti dramatiski... gan jau CP tiks skaidriibaa kas un kaa noticis, nav jeegas te iedziljinaaties konkreetikaa... njemot veeraa ka ir gaajis bojaa cilveeks... BET !!!

bet, daargie motociklisti, es saprotu, ka daudziem juusu "pleesjonaam" jaudas pietiek lai 4 sek. uzrautu liidz sotokam un jums gruuti ieklajuties kopeejaa auto pluusmaa, bet jums dereetu redzeet tos skatus klaatienee, kas bij veerojami sestdien Juglas tilta rajonaa... varbuut tie juus drusku atveesinaatu... kopeejaa tendence, ko noveeroju sestdien, nobraucot pa Riigas rajonu aptuveni 200 km, un veel pusi dienas "pavizinoties" pa Riigu, bija vienkaarshi "shausmoniiga", ja neteiktu dramatiska... piedodiet, bet kaadi 70% sestdien sastapto motobrauceju uzvedaas uz celja vienkaarshi kretiiniski... nezinu ar ko tas saistiits, vai ar to ka shii vareeja buut peec ziemas viena no pirmaam dienaam, kad lielaakaa dalja izstuuma laukaa savus ruumakus un veel nepaspeeja pienaaciigi atcereeties braukshanas noteikumus un atsvaidzinaat iemanjas, vai nu arii pa ziemu pie motocikliem tika milziigs daudzums infantiilu mudaku un tagad demonstreeja savas ne-speejas uz ielaam, nezinu, bet skati tieshaam bija dramatiski, liidz liidziigaam trageedijaam vairaakkaart truuka nieka centimetru vai sekundes desmitdalju, un tas nebuut nav braukshanas meistariibas demonstreejums, drizaak vienkaarshi nepaardomaata, paargalviiga, kretiiniska vizinaashanas, neapzinoties iespeejamaas sekas... nu vai tad tieshaam jaanotiek kaadaam 20 taadaam nelaimeem kaa Juglaa, lai juus saprastu, ka vietaas kur ir divas joslas un ir intensiiva auto satiksme (sestdien taa bija tiehsaam ljooooti intensiiva - visi gaazaas aaraa no Riigas un ielas daudzviet bija ne mazaak piebliiveetas kaa piektdienas darba dienas beigaas) nevajag atklaat "tresho" joslu un viileet visiem garaam pa sadalosho joslu, laviereejot starp blakus un pretiimbraucoshiem auto vai pat shkjeersojot nepaartrauktaas baltaas liinijas (Briiviibas iela, Valdemaara iela u.c. vietas), iebraukt preteejaa joslaa un censties apdziit, apdraudot sevi un citus satiskmes daliibniekus (tas neattiecaas uz notikusho negadiijumu Juglaa, jo lietas apstaaklji no, malas skatoties, nebija iisti skaidri un visas trageedjas detalajs lai paliek CP zinjaa, bet taada tendence bija veerojama sestdien uz ielaam kopumaa)... veel jo vairaak, ja tajaas vietaas max. atljautais aatrums ir 50-70km/h un taa veel ir pilseetas teritorija... nu sagaidiet tak piemeerotaaku briidi (lasi - nepadziivotu vietu, tukshaaku shoseju utt utjp.) kur paarbaudiit sava braucamriika un savas speejas... katraa zinjaa sestdien likaas, ka 2/3 motocilkistu vienkaarshi nedraudzeejas ar galvu un sapraatu... taadiem friikiem, kaameer veel nav par veelu, silti iesaku pamaaciities braukt kaut vai tajaa pashaa Bikjernieku trasee nopietno moto-vechu uzraudziibaa, kur regulaari noteik nodarbiibas un arii "skrieshanaas", un tikai peec tam lieniet aaraa uz ielaam...

121956. viesis 5.aprīlis 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Šis komentārs ir domāts tiem, šo stāstu lasošajiem autovadītājiem, kuru IQ ir ar mīnusa zīmi un kuri uzskata ka ir lielceļu karaļi kuriem satiksmes noteikumi nav rakstīti, kā arī tiem kas uzskata ka motocikls jau nav automašīna un tādēļ tas nav jāņem galvā.

Šī traģiskā avārija Juglā notika tieši autovadītāju dēļ. Motociklists brauca ievērojot ceļu satiksmes noteikumus - viņš NEPĀRSNIEDZA atļauto ātrumu un NETAISĪJA SLALOMU starp automašīnām, vienkārši brauca. Avārijas iemesli tiek noskaidroti, bet pagaidām ir trīs versijas - 1. Kādam bija apnicis sastrēgums un tas nolēma apbraukt to pa pretējo braukšanas joslu, neņemot vērā ka pretī brauc motocikls. Motocikls bija spiests strauji bremzēt, kā rezultātā sekoja kritiens. 2. Kāds bija nodomājis "pastilot", strauji ierāva joslā pa kuru brauca motocikls un nobremzēja pirms tā - motocikls strauji bremzēja un krita. 3. Kāds no blakus joslas mainot joslas aizķēra motociklu. Kura no versijām apstiprināsies nav zināms, bet ir informācija, ka avārijas vaininieks ir bijis kāds melns BMW.

Lai nu vai kā, bet kritiens nav bijis nāves iemesls. Nāve ir iestājusies no tā ka nokritušam motociklistam pārbrauca pāri ar automašīnām.

Un visārprātīgākais ir tas, ka automašīnu vadītāji redzot ka motokls krīt izvēlējās nevis strauji bremzēt (lai kāds neietriektos aizmugurē), nevis raut pa labi (tā taču var sadurties ar blakus braucošajām automašīnām), bet pārbraukt pāri cilvēkam....

121963. viesis 5.aprīlis 2004 10:39
0 0 Atbildēt

viesis 10:28 - nekā personīga, kāds būtu iemesls tev ticēt? Tu esi no CP vai varbūt biji tur iesaistīts?

121970. viesis 5.aprīlis 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Man cits jautājums: Šā raksta mērķis un galvenā doma? ka Visi ar močiem ir stulbi vai kā?

Mocis pats par sevi nav problēma, bet tas cilvēks, kas viņu bezatbildīgi vada, salasījies šo to, lai zinātu CP pienākumus, nevis savas tiesības.

121971. viesis 5.aprīlis 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pareiza situācija - tiem kas nemāk, bet brauc, ir jānositas. Šrotos būs vairāk detaļu, un citi varēs uzturēt savus braucamos.

Tiesību iegūšanas procedūrai jākļūst daudzreiz sarežģītākai un dārgākai. Īpašs idiotu pieplūdums būs maijā, kad visi A2 kategorijas īpašnieki kļūs par A kategorijas braucējiem, bez jebkādām mācībām vai eksāmeniem. Tas ir absurds. Pirms 10-15 gadiem iegūta A2 kategorija nedod ne mazāko prasmi savaldit A kategorijas moci. Visiem vajadzētu iziet kursus un eksāmenus.

Tehniskajai apskatei jābūt nopietnai, nevis tā kā pašlaik. Pēc atkārtotas pieķeršanas, mocis jākonfiscē. Atbirtu kādi 70% "braucēju."

OCTA tarifi tuvākajā laikā izaugs paši, jo tos noteiks apdrošinātāji. nebrīnīšos par latiem 700 gadā (t.i. sezonā), tas būtu normāli, pasaulē daudz kur tā ir.

Kāds te pieminēja casco - ar to vispār šeit nav nekāda sakara...

121973. viesis 5.aprīlis 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Bet cita problēma ir tāda, ka mocis Rīgā strauji kļūst par vienīgo transporta veidu ar kuru iespējams pārvietoties. Iespēja maksimumstundā izkļūt cauri centram pusstundā atsver to risku, kāds rodas braucot ar moci.

tā kā nebrīnīsimies ka moču kļūst vairāk.

121975. viesis 5.aprīlis 2004 10:56
0 0 Atbildēt

viesis 10:50 - tā nemaz nav problēma. Dikti jau labi būtu, ja vairāk cilvēku brauktu uz darbu ar moci vai rolleri, citādi šobrīd satrēgumos vairumā auto sēž pa viena keksam. Tomēr nepiekrītu, ka uz ielām ar moci cilvēki pārvietojas uz darbu, vismaz šobrīd tā diez vai ir tendence.

Bet problēma ir tur, ka moči un rolleri ir nežēlīgi dārgi - pārāk dārgi, lai būtu jēga tos iegādāties mūsu īsajai sezonai.

121977. viesis 5.aprīlis 2004 10:58
0 0 Atbildēt

viesis 10:28, Bojāgājušais bija mana drauga sens paziņa un šī informācija nav "bleķis". Godīgi sakot, man nav ne mazākā žēluma par tiem motobraucējiem kas iet bojā sava stulbuma dēļ. Tā teikt dabīgais atbirums. Taču tad kad bojā iet motobraucējs autovadītāju stulbuma dēļ, tad gan pārņem niknums, it sevišķi tad kad redzi kā autovadītāji attiecas pret motociklistiem - nav jau mašīna, pavāksies malā :(

121979. viesis 5.aprīlis 2004 11:06
0 0 Atbildēt

Qued, moči nav dārgi, bet ....... Tu jau zini. :)

Ar moci braukt nemaz tik liels prieks nav, jo mūs ceļi ir nežēlīgi bedraini, smilšaini utt. Kas ikdienā brauc ar moci, to saprot. Citu satiksmes dalībnieku rekacija uz motociklistiem ar ir dažāda, kas nevairo satiksmes drošibu.

Bet........ dinamika, vējš un brīvības sajūta to atsver.

121982. viesis 5.aprīlis 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Atsaldēts čuvaks uz moča vienalga ir mazāk bīstams apkārtējiem nekā atsaldēts čuvaks mašīnā - mazāk iespēju aizķert un traumēt citus. Tā ir sen pārbaudīta patiesība. Ja godīgi - man nešķiet, ka A2, kas dabūs tagad A (pats pie tiem piederu) būs tie, kas darīs lielākās raizes - tie, kam bija nauda nopirkt A moci, to jau ir izdarījuši un braukā bez tiesībām.

Manuprāt, LABĀKAIS, ko jaunie noteikumi dod - mazāk sitīsies jaunie skūteristi. Bieži viņiem nav ne 18, ne 16, bet braukā....

Pagājušo vasaru pa Brīvības ielu brauca blonda dāmīte ar skūteri, es blakus ar moci. Ātrāk par 70 nebraucu nekur tajā posmā, bet viņa ar savu skūteri bija visu laiku gandrīz man blakus, lai arī tas aparāts 70 negāja - 60 bija pilnīgi VISUR, neatkarīgi no tā, vai tādēļ jālien zem ratiem smagajam vai kam. Sorry, bet tik atsaldēti manuprāt ir tikai ļoti maza daļa mocistu.

121984. viesis 5.aprīlis 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Pilsēta skūtera priekšrocība - nemainīgs (gandrīz) kustības ātrums. Pārbaudīts. Un nemaz nav bīstami, ne sev, ne apkārtējiem. :)

121985. viesis 5.aprīlis 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Jā , man jau ar tie mocisti besī ! Ja būtu man teikšana , tad es vispār aizliegtu ar močiem braukt ! :)

121986. viesis 5.aprīlis 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Bļāviens. Mans paziņa sestdien ar moci iebrauca akmens mūrī. Itkā ātrums bijis 150 km.Brīnums ka dzīvs

121988. viesis 5.aprīlis 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Ievele ! Tavs paziņa nav Betmens ??? :)

121990. viesis 5.aprīlis 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Varbūt, ka ir, bet tad viņš visu laiku bija maskējies.

121997. viesis 5.aprīlis 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Aarpus pilseetas li vini dragaa cik grib bet pilseetaa tas nav normaali kaa moci neesaajas,uz Briiviibenes no krusta nav obligaati jaarauj rataa un jasasniedz 100km/h maks.aatri.Kut kaa neesmu redzeejis ka mocis staav korkii ok ja vari izspraukties starp aoto mani peec bet nesties pa preteejo joslu un visaadi citaadi ignoreet CSN tad neblauj virsuu am.vadiitaajam kad tas negaidot nobremzeeja.

Pasi brauciet uzmaniigaak un uz ielasvis buus ok

122013. viesis 5.aprīlis 2004 12:23
0 0 Atbildēt

JPSL, vari nemācīt - tie kas saprātīgi, tie paši zin. Bet tie kas nav - tie nesapratīs.

Diemžēl lielākā daļa močus pērk tikai lai zīmētos, un krietni jaudīgākus nekā spēj novaldīt. Un viņi boja un vienmēr bojās vispārējo iespaidu par motociklistiem.

Pārējie var braukt cik vien kārtīgi var, bet viņus joprojām dēvēs par atsaldeņiem.

Tieši tāpat kā ar 3xx bmw braucējiem...

122015. viesis 5.aprīlis 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka šeit ir savācies apsaldētu āmuru bars. CILVĒKS ir gājis bojā. Aiz viņa palikušas sāpes - ģimene, darbs! Cilvēks ir gājis citu idiotisma dēļ!

Nē, atrodas gudrinieki, kas filosofē par to, kā motociklistiem vajadzētu braukt, kaut arī paši uz moča nekad nav sēdējuši.

Miera stājā Tev būs moci palaist garām! Salutēt! Palaist, ja viņš tā vēlas! Jo galu galā mocis nerada sastrēgumus un patērē ap 5 l uz 100 km. Tā vēl ir kaut neliela iespēja neiztērēt visu naftu tuvākajos gados un elpot daudzmaz svaigu gaisu.

122016. viesis 5.aprīlis 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Pielauju, ka 20% motobrauceeju ir sapraatiigi, bet paareejaa dalja...neizteikshos. Man ofisa logs ir tieshi uz Briiviibas ielu, briizhiem spreizhu, zheel, ka nav radara, vareetu registreet savdabiigus aatruma rekordus pilseetaa, domaaju, ka pie 200km/h vareetu buut dazhaam labam eksemplaaram.

Ja nositas "praatiigs" vadiitaajs, tad izsaku liidzjuutiibu tuviniekiem.

Gribu piebilst, ka motobrauceeji pashi ir radiijushi negatiivas emocijas pret sevi no auto vadiitaaju puses, arii pasham ir gadiijies uz Salu tilta, kad braucu ar 90km/h un grasos paarkaartoties 3.joslaa, paskatos spogulii, neviena nav, bet burtiski peec mirklja, kad jau pa pusei esmu paarkaartojies man panesas garaam kaa staavosham. Protams man kaajas aukstas, kas buutu noticis, ja Es vinju buutu aizkjeeris...suuds par vinja dziiviibu, ja debils... Bet man buus visu dziivi jaadzivo ar domu, ka esmu nositis cilveeku...

122018. viesis 5.aprīlis 2004 12:32
0 0 Atbildēt

viesis 05.04.2004 12:24

shie tavi vaardi izsaka par tevi un tev liidziigiem visu:

"Miera stājā Tev būs moci palaist garām! Salutēt! Palaist, ja viņš tā vēlas!"

"argumenti" "na ljico", kaa saka...

122020. viesis 5.aprīlis 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Nevar jau gluži tā visus dalīt - auto un moto braucēji, jo visticamāk tiem, kas laiž ar moci vasarā ir arī auto ar kuru pārvietoties ziemā, rudenī vai citā sūdīgā laikā.

122026. viesis 5.aprīlis 2004 13:10
0 0 Atbildēt

viesim 10:28

Juglā gan nekas neliecināja, ka mocis būtu braucis virzienā UZ centru. Piecu autiņu rindā viņš bija iemīcīts starp 3. un 4. (ja nemaldos).

122033. viesis 5.aprīlis 2004 13:33
0 0 Atbildēt

juglaa bija 4 autinji un vinsh bija starp 3 un 4 uz vietas redzot biju neponjaa kaat tas vispaar notika pirmais iespaids kjipa audi buutu taa sirsniigi ievilcis vinjam stāvošam bet nu 1 priekšaa pirmaa bija siev ar bmw mozh apstaaklu spiesta meta pa toshiem un sanaaca garmoshka

lai menti štuko

zheel dzheka lai vieglas smiltis

p.s. bet nu audi shofiits bija diktyi mieriigs kaut zem vinja ratiem guleeja liikjis

122044. viesis 5.aprīlis 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Jebkuram moto braucējam jāapzinās, ka mašīnas vadītājam viņu pamanīt grūtāk, īpaši ja motocikla vadītājs pārkāpj kopējo plūsmas ātrumu. īpaši jāuzmanās tagad, kamēr vairākums vadītāju pēc ziemas sezonas nav raduši ka trakie ar močiem nēsājas, vasarā būs vieglāk. Pie tam ir virkne svēdienas braucēju kas izlīda no ziemas migas.

Kāpēc padomju laikos nebija tik asa problēma ar močiem?

Ir divi būtiski iemesli - motociklu jauda nosacīti bija daudz mazāka un labu moci atļauties varēja neliels cilvēku skaits.

Parasti tie bija civēki kas nevarēja atļauties auto un vadīja motociklu faktiski visu gadu līdz ar to vadīja to daudz labāk.

Paskatīsimies kas ir tagad motocikli dārgi un jaudīgi pārsvarā tos var atļauties biezīši kuriem pirmkārt pie kājas ceļu satiksmes noteikumi jo viņi pricipā uzsata ka nopirkt var visu otrkārt viņi nemāk vadīt tik jaudīgu spēkratu.

Es predzu sekojošu scenāriju tā kā jaunizceptajiem jaunajiem kreviem un latviešiem dzimst aizvien vairāk bērnu, kuri protams prasīs saviem papucīšiem dārgas rotaļlietas lai pazīmētos meiteņu priekša negadījumu skaits ar cietušajiem un bojā gājušajiem motociklistiem nemitīgi pieaugs.

Šet es nerunāju par profesionāliem un apzinīgiem motobraucējiem, kuri uz ceļiem ir redzēti.

p.s. Kādreiz pavērojiet, kā brauc motociklisti ar ārzemu numuriem Vācu Zviedru u.c. prieks skatīties.

122045. viesis 5.aprīlis 2004 14:55
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 05.04.2004 14:51

"p.s. Kādreiz pavērojiet, kā brauc motociklisti ar ārzemu numuriem Vācu Zviedru u.c. prieks skatīties."

diemzheel muusu "jaunizceptiem sprukstiem" to nesaprast (lielaakai daljai)... sho pozitiivo moto-kultuuru nevar mantot vai nokopeet no aarzemeem, to var tikai izkopt, kaadu 20 gadu gaitaa... liidz tam briidim mirs arvien vairaak un vairaak motobrauceeju...

122048. viesis 5.aprīlis 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Nu runaajot par attieksmi. Dazhreiz liekas ka autovadiitaajiem asiniis ir izdariit kautko sliktu motociklistam (pasham ir bijushi daudz gadiijumu kad vieniigais variants ir vai nu krist zemee vai ar kaaju kaartiigi gaazt pa durviim lai atjeedzas) pats braucu jau daudz gadus un uzskatu ka nav kur skriet (kaa saciit jaasak "aatraak skriesi - leenaak nesiis). Pilniigi neatbalstu trakos skreejeejus kuri nu ir tikushi pie shvunciiga aparaata un tad velk cik iet. Bet tik un taa, ir jaaciena gan autovadiitaaji, gan motobrauceeji.

122050. viesis 5.aprīlis 2004 15:29
0 0 Atbildēt

viesis 05.04.2004 15:23

pilniigi pareizi !!! arii mochi ir transportliidzekli un nav ko te d**st, ka visi ir taadi un shitaadi. arii autobrauceejiem patiik padizhoties utt. taa kaa vajag spoguljos skatiities daudz uzmaniigaak !!!! pasham ir gadiijies gandriiz taraneet moci...

122055. viesis 5.aprīlis 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Diemžēl Latvijā nedarbojas viens svarīgs CSN pukts "katram vadītājam ir tiesības paļautie un uzkatīt, ka citi vadītāji arī ievēros CSN prasības". Teorētiski ja es braucu ar atrumu 90 km/h man ir tiesības uzskatīt ka pārējie arī brauc ar tādu ātrumu vietās kur tas atļauts. Līdz ar to man ir tiesības veikt manevrus nebaidoties, ka kāds idiots paskries man garām ar 180 km/h.

To var attiecīnāt arī uz citām situācijām.

122059. viesis 5.aprīlis 2004 16:19
0 0 Atbildēt

reaals piemeers no vakardienas.

Bikjernieku iela, virziens no Mezhciema un "centru", braucu gar mezhu (jau aiz Eizenshteina ielas). Priekshaa "velkas" trolljuks (savu iespeeju robezhaas, ieskrienas no krustojuma liidz kaadiem 65 km/h pie atljautiem 70)... celjsh, kaa zinaat, tur ir nepietiekami plats, lai izvedotu pilnveertiigas 4 joslas (2 katraa virzienaa), liidz ar to, apdzenot kaadu, biezhi vien sanaak aatri izmainiities ar pretiim braucoshiem, kas arii veic apdziishanas manevru. Nu tad ko ? Eju garaam trolljukam, man uz spidometra kaadi 75-80 km/h, esmu aiznjeemis itkaa otro joslu, itkaa dalju no "otras" joslas tiem, kas brauc pretii... mieriigi eju garaam trollim, kad peekshnji pamanu spogulii - strauji tuvojas mocis, uz kaadiem 120-130 km/h "nesaas", meegjinaadams mani apdziit nu jau pa "tresho joslu"... dabiski, ka pretiim arii naak auto, veel jo vairaak, tas auto saak apdziit citu auto... taa kaa vietas tik pat kaa nav lai mees samainiitos, kur nu veel lai spraugaa ieliistu mocis... labi, ka shamo fruktu pamaniiju laikus un labu gribedams duushiigi sabremzeejos un palaidu sho priekshaa - lai jau paspeej pabeigt savu kretiinisko manevru un lai teshaas taalaak, idinjsh... shoreiz tam kretiinam paveicaas, bet naakamreiz var nepaveikties... un par kaadu savstarpeejo cienu te var buut runa, ja daudzi moto-vadiitaaji aizmirst elemntaaros CSN un nez kaapeec domaa, ka ja vinji (nabadzinji) brauc uz diviem ritenjiem un tik ljooooti riskee ar savaam dziiviibaam, ir pakaapi augstaaki par paareejiem satiksmes daliibniekiem, kas paarvietojas uz 4 ritenjiem ???... man gan liekas ka tas, ka tu paarvietojies uz 2-x mazaaka ritenju skaita ar X reizes lielaaku dinamiku un aatrumu, uzliekt tev vismaz 10-x lielaaku atbildiibas un pienaakuma sajuutu... diemzheel daudzi motobrauceeji par to aizmirst vai nedomaa vispaar...

122065. viesis 5.aprīlis 2004 16:47
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ 05.04.2004 16:19

Pilnīgi piekrītu.

122067. viesis 5.aprīlis 2004 16:57
0 0 Atbildēt

izlasiju raxtu & komentus, pilnigi pargribejas braukt ar moci... pagajushaja gada noliku tiesibas, tagad nopirku moci un macishos ar to braukt. protams ka nepirku nedz 600 nedz kur nu vel jaudigaku, nopirku mazu kubaturu.

rekinos ar to ka braucot ar moci jaapzinas ka autovaditaji pie kuriem es ari ikdiena piederu var nepamanit moci, neredzet to un neprast prognozet motociklista ricibu. tapec mocha vaditajam jabut arkartigi atrai reakcijai - atbilstosi aparata spejam, loti labam spejam modelet situaciju un prognozet tas attistibu.

tapec moci nopirku tikai tagad, kaut gan doma bija jau sen. tikai tagad pec pie stures pavaditiem pilnvertigiem 5 gadiem jutos ka varetu vadit motociklu. lai gan visu sho sezonu noteikti vel tikai macishos.

nu ko - tiekamies ielas un - peace & understanding ;)

122069. viesis 5.aprīlis 2004 17:15
0 0 Atbildēt

Atcereejos anekdoti ar baardu !

Autoskolaa instruktors saka; "krustojumaa ir tramvajs , trolejbussun kravas automashina! kursh krustojumu izbrauks pirmais?"

kursants: atbild "MOCITIS"

instruktors atkarto; "krustojumaa ir tramvajs , trolejbussun kravas automashina! kursh krustojumu izbrauks pirmais?"

kursants: atbild "MOCITIS"

instruktors atkarto; "krustojumaa ir tramvajs , trolejbussun kravas ... Da blin kur tu te to mociti raavi!

kursants: A kas to var zinaat no kurienies vinji peekshnji paraadaas!

122070. viesis 5.aprīlis 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Mapo negvelz muļķības!

lai ar moci mācētu kaucik sakarīgi gāst vajag sākt ar ko mazinju!Piemeram pats 3 gadus nodragāju ar jauno minsku cauru gadu un esu apguvis diezgan daudz ko!Bet protams tas nav super jaudīgs aparāts bet lai sāktu ideāls!tagad problēmas nesagādā pārvietoties ar īpaši labāku aparātu!

Arī cilvēka attieksmei ir liela nozīme!

Vo taks!

122075. viesis 5.aprīlis 2004 17:42
0 0 Atbildēt

Mja. Palasu un secinu-autovadiitaaju viduu kretiinu ir ne mazak kaa motobrauceju viduu... Un tikai neblaujiet ka taa nav. Varbut kad seedat savaas skaarda bundzaas, Jums ir mazaak svariigi, kas notiekas apkaart, bet motocikla sedlos dziivi naakas uztvert daudz saasinaataak- lai dziivs paliktu. Pat veel vakar vakaraa braucu un besiijos- kaa tadi idinji tiesiibas dabon?!

Protams, motociklisti arii ir "labie"... To nakas secinat no taa, ka daudzreiz braucot ar moci peec CSN, redzu neviltotu izbriinu autobrauceju sejaas... Ko taadu vini parasti nav gaidiijushi.

Iisak sakot- pilnigs vienjas truukums vienam pret otru uz celja.

Tiem, kas te muld par mochu aizliegshanu, atgaadinaashu, ka daudzas eiropas pilseetaas centralajaas daljaas vispar aizliedz iebraukt ar autinjiem, tikai ar mochiem. Un tam ir pamats- ar moto probkas uztaisiit praktiski nevar. Vasaraas ari mums ko tadu vajadzeetu...

m.

ps. pats pa sezonu nobraucu ar moci tikpat cik videeji autobrauceeji pa gadu.

122084. viesis 5.aprīlis 2004 18:43
0 0 Atbildēt

viesis 05.04.2004 17:42

Pilnigi piekritu. Un ta ka es ari pats braucu ar masinu tikai vasara parsezos uz moca tad drosi vau teikt - ka vajadzetu ari no autovaditaju puses mazliet vairak izpratnes - tacu neko tas mocis neizdaris sliktu ja izbrauks cauri stavosam masinam joslas korki - nafiga vinu piegriezt?

Bet jebkura vieta bus savas melnas avis -tapat ari mocistiem ir tadi kuri rekinas tikai ar gazes ruckas aizgriezsanu lidz galam...

Un ja gribat statistikas - palasiet par masinu tusoniem cik biezi daudz un kada veida tiek saliktas - tomer dala no motobraucejiem apzinas ka vinu dzivibas ir vairak apdraudetas tapec brauc pratigak.

122092. viesis 5.aprīlis 2004 20:27
0 0 Atbildēt

neitralais 05.04.2004 18:43

Autobraucēji ir mudaki varumā piekrītu. Motociklistu normālu gadījās sastapt pāris reizes.

122095. viesis 5.aprīlis 2004 21:39
0 0 Atbildēt

Mjaa diemzheel shis cilveex bija ljooooti tuvs cilveex. Vinjsh bija ar neapskauzhamu humora izjuutu. Vienmeer zinaaja iisto briidi, kad pajokot un kad pakluseet. TIESHAAM zheel.

Veel es veeleetos gristies pie celju policijas ar luugumu aizliegt (nu tjipa tas jau ir ailiegts), bet nu kaut kaa kontroleet to vietu, kur notika nelaime, jo tur ir krievu pirtis ar lielo K un neviens necenshas aizbraukt 100m taalaak uz apgrieshanaas vietu, bet gan griezh turpat.

Taa kaa pie BMW stuures bija dailjaa dzimuma paarstaaves(fak vinjaam vispaar tiesiibas nepieshkjirt, sauciet mani par menistu oder kaa, bet nu soorreee visi starpgadiijumi (bezjeedziigie), kas gaīijushies vadot auto ir gadiijushies tieshi juusu deelj) nav briinums ka taa notika. Sievieteem skjiet ir aatraaka domaashana realajaa dziivee, bet kad jaasezhas virtuaalaa (auto) tad nez kaapeec bremziites gadaas.

Mjaa nju ljoti ljoti zheel ka tik labi cilveeki aiziet, bet ........

Ehssss=((((((((

122100. viesis 6.aprīlis 2004 0:55
0 0 Atbildēt

Par Juglas negadījumu droši var pievērties visi tie, kas te kādu saiti ar motociklista nemākulību saskatījuši. Olafs šo lietu ļoti labi pieprata. Un nekādā [email protected]#$ā speciāli pats nekad nav līdis, galva vienmēr darbojusies. Šis ir neeeenormāls negadījums, pārpratums...

Labāk mazliet paskumstiet ar mums, jo patiesi kapitāls džeks ir aizgājis...

122106. viesis 6.aprīlis 2004 8:41
0 0 Atbildēt

Vai kāds var pastāstīt, kas ĪSTI tur notika?

122120. viesis 6.aprīlis 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Ir nenormāli pretīgi šito visu lasīt.

122121. viesis 6.aprīlis 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Luudzu noskaidrosim riktiigi kas tur notika un kaa katrs brauca, svadak te ir uzbraukts augumaa visiem avarijas dalibniekiem un ir traapijies arii garaam brauceejiem!

TAD VIENREIZ SKALI, SKAIDRI UN VISIEM SAPROTAMI PASKAIDROJIET!

p.s. kas tas par Olafu - no kurienes ar kaadu moci brauca U.t.t....

122125. viesis 6.aprīlis 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Lasu visu šo murgojumu un secinu daudzi nemaz nezin CSN Auto un motocikls var braukt pa vienu joslu, t.i. Sastrēgumos braukt blakus u.c nekaadas 3,4 joslas nav vajadziigas. Autovadītāji diemzzeel to lloti maz zin un domaa ka vinniem tikai pieder ceļš. Šeit vajadzētu saprast arī motociklu vadītājus. Tikai savstarpēja sapratne var ko līdzēt.

122126. viesis 6.aprīlis 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Cik saprotu, tad bojaa gaajushais ir Olafs no kluba "Hermejs". Sheit visi brauc augumaa par to, kaa motociklisti nesaas u.t.t. - moticikls, ar ko vinsj brauca, ir lielais Choperis, ar ko parasti brauc visai praatiigi un ar cienju. Liidz ar to, nezinot negadiijuma detaljas, stipri sliecies domaat par to, ka autovadiitaaju neuzmaniibas deelj gaaja bojaa labs cilveeks...

122130. viesis 6.aprīlis 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Nu redz! Beidzot skaidrs!

Tas bija choperis ar kuru taa pa joslaam nemaz nevar paleekaat! Laikam pie vainas buus musu iemiljotaa DISTANCE! - baac vai tieshaam fizikas stundas bija tik garlaiciigas ? lai neizdupseetu ieprieksheejo mashiinu jau pie 50km/h ir nepiecieshama vismaz pusotra korpusa liela atstarpe! Bet ja kaads velk aiz manis tik tuvu ka pat Nr nevar redzeet? un ja man priekshaa CHOPERIS un mees metam pa meemajiem? tad ir pankuuka :(

zheel ka taa .................................................

122139. viesis 6.aprīlis 2004 11:31
0 0 Atbildēt

Olafs nebija ne Hermejā, ne arī kādā citā moču klubā. Liekat mierā šo lietu. Lūdzu. Tuviniekiem nav patīkami, ka tik ļoti publiski šo lietu ķidā, piedevām brīžiem ar visai greiziem apsvērumiem...

Ja ir tiešām zināmas kādas būtiskas papildus lietas par šo gadījumu, ja ir kāds reāls liecinieks šim gadījumam, ja ir vēlme palīdzēt novērst vēl joprojām esošo tuvinieku neziņu par to, kas īsti notika, atsūti man ziņu uz [email protected] Paldies.

122189. viesis 6.aprīlis 2004 13:42
0 0 Atbildēt

Lasu visu šo murgojumu un secinu daudzi nemaz nezin CSN Auto un motocikls var braukt pa vienu joslu, t.i. Sastrēgumos braukt blakus u.c nekaadas 3,4 joslas nav vajadziigas.

--------

Kur Tu shito raavi? paraadi CSN punktu, kur tas ir rakstiits!

Uz teemu attiecas sekojoshie punkti:

60. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes; ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

67. Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, vadītājam jābrauc tikai pa joslām. Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.

Vieniigais iipashais punkts, kas dod kaadu priekshrociibu motocikliem ir shis:

85. Transportlīdzekļus atļauts apstādināt un novietot stāvēšanai vienā rindā paralēli brauktuves malai.

Motociklus bez blakusvāģa, mopēdus un velosipēdus atļauts novietot stāvēšanai divās rindās.

IMHO agraak veel bija punkts, kas ljaava 2 motocikliem paraleeli paarvietoties pa vienu braukshanas joslu. Tagad taadu neatradu...

122191. viesis 6.aprīlis 2004 13:51
0 0 Atbildēt

viesis 05.04.2004 20:27

Ir tiesam gan sadigan tadi - bet tomer daudzmaz domajosam mocistam ir jarekinas kas notiks ja vins tiks notriekts vai aizies pa pieskari - un dala daudzmaz sapratigo ari rekinas! Nja prtams jacer ari ka paries pavasara vejs galva.

Bet kapec tas bojagajusais puisis vispar neko nebija uzlicis galva - kaut stiligu podu????!!!!

122199. viesis 6.aprīlis 2004 14:20
0 0 Atbildēt

raimondo

Iesaku nolikt A kategorijas tiesiibas.... nav vērts strīdēties.

122200. viesis 6.aprīlis 2004 14:26
0 0 Atbildēt

raimondo

Apskaties CSN sadaļu transporta līdzekļu izkārtojums uz ceļa. Jūtu ka esi kārtējais a/m vadītājs kas nerespektē un nezin CSN. Esmu gan autovadītājs gan motociklists

122203. viesis 6.aprīlis 2004 14:46
0 0 Atbildēt

Viss tak ir elementāri . I auto i moto vadītājiem vasaras laikā ir jāskatās biežāk spoguļos un vairāk jārespektē vienam otru.

Cik man nav bijis ,kad braucu ar moci pa šoseju un atpūšos uz 90 km/h un mani par katru cenu grib apdzīt kāds trakais . Nu un lai apdzen .Un lai viņam ,tas būtu vieglāk izdarāms es pabīdos pa labi . Nu i viss . Tāpat ,kad es braucu sajūta ir fantastiska, kad tu brauc un tev priekšā braucošais auto tevi palaiž un vēl parāda pagriezienu lai es būtu pilnīgi pārliecināts par to ,kad varu viņu apdzīt. Neskatīšanās spoguļos ir 70 % autovadītāju kļūda kā rezultātā cieš mocisti . Pārējie mocisti ir bezpriģels.

122209. viesis 6.aprīlis 2004 15:24
0 0 Atbildēt

viesis 06.04.2004 14:26

raimondo

Apskaties CSN sadaļu transporta līdzekļu izkārtojums uz ceļa. Jūtu ka esi kārtējais a/m vadītājs kas nerespektē un nezin CSN. Esmu gan autovadītājs gan motociklists

--------------------------

Es ieskatiijos, ieskaties arii Tu un, pirms kaadu apvainot, nocitee konkreetu punktu... Es taadu neatradu... Attieciigos punktus, kas nosaka transporta liidzeklju izvietojumu uz brauktuves es jau nociteeju ieprieksh...

122211. viesis 6.aprīlis 2004 15:25
0 0 Atbildēt

Godīgi sakot meklēju ilgi argumentu, lai aizstāvētu motociklistus, taču neatradu nevienu. Man arī tikai dažas reizes gadījies sastapt pieklājīgu motobraucēju vai motorolera braucēju. Viens pat manai mašinai spoguli nolauza lienot starp mašīnām un aizmuka, saprotiet paši panākt viņu man neizdevās. Pēc tā gadījuma motobraucēji manās acīs zaudēja jelkādu cieņu.

Par tādiem gadījumiem obligāti jārunā, jo latvijā cilvēki savādāk nesaprot. Ja pa televīziju regulāri rādītu avāriju skatus es domāju kāda vadītāju daļa nāktu pie prāta.

Mēs esam tik tālu pieraduši pie nāves ka uzskatam to par ikdienu un normu, ka nemitīgi kāds nositās vai kļust par invalīdu.

122258. viesis 6.aprīlis 2004 20:57
0 0 Atbildēt

cieniijamais RHINO tu pa daudz gribi zinaat

122310. viesis 7.aprīlis 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Raimondo!

Pats minēji 60.punktu. Domājot loģiski, ja josla ir pietiekami plata un transporta līdzekļu gabarīti to atļauj, tad motocikls var braukt blakus automašīnai. Ja nesaprati tad palasi CSN definīcijas, kur rakstīts :"Braukšanas josla - jebkura brauktuves garenvirziena josala, kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt AUTOMOBĪĻI". Tātad motocikls neaizņem vienu joslu un ar likumu nav aizliegts braukt blakus a/m.

Reins

Gan auto, gan moto

122312. viesis 7.aprīlis 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Nez ko lai saka par tiem autovadiitaajiem kuri peekshi apstaajas kreisaa joslaa un rauj paari nepaartrauktaam liinijaam, jeb arii par tiem, kas tajaa pashaa Juglaa peekshi izdomaa panjemt kaadu stopeetaaju...jeb arii par tiem kas aarpus pilseetas mieriigi velkas pa kreiso joslu kaut arii labaa briiva un kad Tu vinjam pamet ar ugunjiem lai pavaacas malaa vinjs izdomaa strauji piebremzeet un pabaidiit...te jau pat moci nevajag lai ar aukstaam kajaam pie taa pasha auto stuures paliktu...

Pats braukaaju regulaari Riiga sigulda riiga un ne reizi neesmu redzeejis ka kaads ar moci brauktu preteejaa virzienaa, bet redz ik pa laikam gadaas kaads praatiigais ar auto, kas pamanaas to izdariit. Secinaajumus izdariet pashi...nevainiigie autovadiitaaji...

122344. viesis 7.aprīlis 2004 11:45
0 0 Atbildēt

viesis 07.04.2004 10:13

Domājot loģiski, ja josla ir pietiekami plata un transporta līdzekļu gabarīti to atļauj, tad motocikls var braukt blakus automašīnai.

=================

Ja celja apziimeejuma nav, tad brauceeji pashi nosaka, vai tur pietiek vietas vai nee. Ja ir joslu apziimeejums, tad sorry- jaabrauc pa joslaam.

Saproti pareizi, man nav probleemu palaist motociklu un es to parasti arii daru, bet tas nenoziimee, ka man ir pienaakums to dariit. Un nevajag CSN tulkot logjiski, bet gan lasiit, kas tur rakstiits... CSN nekur nav rakstiits, ka pa vienu braukshanas joslu var braukt vairaaki transpota liidzeklji, ja vien tie ir pietiekoshi shauri - taatad josla domaata vienam transporta liidzeklim, vienalga vai tas ir KAMAZ, SMART vai motocikls...

122376. viesis 7.aprīlis 2004 14:13
0 0 Atbildēt

raimondo piedod tu esi loxs un negribeetu tevi redzeet uz cella, jo tu vareetu buut tas, kas mani notrieks :(

122378. viesis 7.aprīlis 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Motocikls neaizņem vienu joslu un ar likumu nav aizliegts braukt blakus a/m. Divi motocikli 1 otram blakus var braukt un ja ir vieta tad massinai blakus arii. Uzzvani instruktoram, paarliecinies...

122386. viesis 7.aprīlis 2004 14:30
0 0 Atbildēt

viesis 07.04.2004 14:13

raimondo piedod tu esi loxs un negribeetu tevi redzeet uz cella, jo tu vareetu buut tas, kas mani notrieks : (

================

Vai Tu atbildi par saviem vaardiem?

Noriebushies idinji, kas izaugushi, ka liidz stuurei sniedzas, bet smadzenju tik daudz cik mugurkaulaa.

Ja Tev staasta kaa ir likumiigi, bet Tu savaas smadzeniitees esi ieboreejis, ka taisniiba ir tikai Tev, tad uzpriekshu ar URRAA! Izveelies divus KAMAZ un mauc starpaa ar kliedzienu BANZAI!

Vinjiem tachu jaapavaacas malaa - MOCIS brauc...

122387. viesis 7.aprīlis 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Kamēr autovadītājiem nepieleks, ka automašīna nedod viņiem priekšrocības uz ceļa, salīdzinot ar citiem satiksmes dalībniekiem - motociklistiem, rolleristiem un riteņbraucējiem, un, kamēr motociklisti, rolleristi un riteņbraucēji uzskatīs, ka viņiem ir priekšroka salīdzinot ar automašīnu nekas nemainīsies, būs neglābjami karojošas divas nometnes...

Skumji, protams...

122391. viesis 7.aprīlis 2004 14:50
0 0 Atbildēt

hack 07.04.2004 14:40

Kamēr autovadītājiem nepieleks, ka automašīna nedod viņiem priekšrocības uz ceļa, salīdzinot ar citiem satiksmes dalībniekiem - motociklistiem, rolleristiem un riteņbraucējiem, un, kamēr motociklisti, rolleristi un riteņbraucēji uzskatīs, ka viņiem ir priekšroka salīdzinot ar automašīnu nekas nemainīsies, būs neglābjami karojošas divas nometnes...

=============

Automashiina nedod priekshrociibas, bet neliek arii pienaakumu VISUR UN VIENMEER tos laist, ja neskaitaam tautas gudriibu - "Ustupi dorogu duraku". Ja motocikls vai rolleris ripo pa savu joslu, tad vinjsh ir taads pats satiksmes daliibnieks kaa citi un uz vinju attiecas tie pashi CSN. Neviens likums nenosaka, ka autovadiitaajam savaa braukshanas joslaa jaatstaaj pietiekoshi daudz vietas, lai tur vareetu palidot garaam motocikls. Taapat neesmu paarliecinaats, ka anoniimais viesis, kursh man te brauc augumaa, buutu iepriecinaats preteejaa situaacijaa - Brauc vinjsh ar savu moci pa joslu, te peekshnji kaada mashiina iebrauc vinjam blakus un saak stumt malaa - "Es te i-auto izlasiiju, ka mashiina un mocis driikst braukt vienaa joslaa paraleeli"... ;)

122402. viesis 7.aprīlis 2004 15:24
0 0 Atbildēt

raimondo

atsaldeets tu esi. Neiet runa par diviem kamaziem, tur vieta nepietiek bet vieglo. Varbuut saaksim ar ritenniem braukt pa joslaam???? ritenim sava josla un viss? Mudak iemaacies noteikumus un neesu tikko nolicis tiesiibas. Varbuut tu riteni apdzenot paarkaartojies pa joslaam?

122404. viesis 7.aprīlis 2004 15:26
0 0 Atbildēt

viesis 07.04.2004 15:24

raimondo

atsaldeets tu esi.....Mudak.......

============

Paldies!

Tu par sevi jau visu pateici....

;)

Ja nav argumentu, tad saac meetaaties ar rupjiibaam....

122405. viesis 7.aprīlis 2004 15:27
0 0 Atbildēt

Raimondo:

Zinu ļoti labi abas nometnes, jo piederu gan pie autobraucēju, gan motociklistu/riteņbraucēju saimes atkarībā no sezonas un laika apstākļiem. Un kā autovadītājam arī ir bijusi "salekšanās" ar motociklistu, kurš uzskatīja, ka var braukt pa pretējo joslu pie krusta garām. Gribēju tikai pateikt to, ka tolerances pietrūkst no abām pusēm - gan autovadītājiem, gan motociklistiem.

122433. viesis 7.aprīlis 2004 19:26
0 0 Atbildēt

Jā veči es skatos ka vienam otram CSN vēl jāpamācās. Pšlaik CSN nav neviena pukta kas atļautu vienā virziena pa vienu joslu pārvietoties paralēli diviem transporta līdzekļiem. Kas ir transportlīdzeklis definīciju varat izlasīt paši.

122705. viesis 11.aprīlis 2004 10:02
0 0 Atbildēt

LABDIEN!!!

vajag iemaaciities brauksanas kultuuru un tad liist uz cela, bet ja juus uzskataat ka masiinaas seedosie esat loti kulturaali un visu varoshi nevajag atlauties taadus gaajienus kaa strauju bremzeesanu , nogriessanos pa kreisi bez pagrieziena raadiisanas! un motociklists lai vins skrien(ganjau atdursies kaadaa briidii pret miilo zalo cilveecinu CP), juus esat vairaak pasargaati no visa savaa buucenii seedot!

teiksim auto brauceeji arii dazi ir nenormaali, taakaa nevajag gvelst taadas mulkiibas ka motobrauceejs ir vainiigs ja brauc aatri es uzskatu ka to jaalemj CP darbinikiem vai vinsh paarkaapj vai nee!

laukos jau siikie mauc ar (dneprinu) no 4 klasiites bet vai juus esat dzirdeejusi kad laukos kaads ieskreejis kaadam kaimina (zilinam) saanosar mociiti?? domaaju ka nee! tas liecina par to ka muus to cela daliibnieku ir loti daudz(pardaudz!) prieks muusu kvalitatiivajiem IELAAM!

un peedeejais ko es visiem loogtu kad seeziet savos autinos vai uz saviem ( mustangiem) padomaajiet par to kas tev notiek blakaam, cieniet viens otru un tad vis buus kaartiibaa!

STEIDZATIES LEENAAM!!! LAI JUMS VISIEM LAIMIIGS UN DROSH CELSH!!!! :)))

123030. viesis 14.aprīlis 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Par negadiijumu Juglaa ieguutaa informaacija > Pirmais no 4 auto strauji bremzeejis, jo, laikam, gribeejis mainiit joslas vai ko liidziigu, naakoshie 2 ietriekushies aizmuguree viens otram. Pirms peedeejaa bija mocis, un peedeejaa AUTOVADIITAAJA nepaspeeja nobremzeet, kaa rezultaataa cieta motociklists. Beediigi, bet fakts.

123757. viesis 19.aprīlis 2004 19:49
0 0 Atbildēt

Svariigaakais ir tas ka radari var nokjert aatrumu liidz 250 km/h -taatad jaabrauc aatraak

123760. viesis 19.aprīlis 2004 20:08
0 0 Atbildēt

Mociits jaapaardod un jaapeerk tanks, tad varees veesi rulleet

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti