Ekspertu atzinumi par Gundara Mauševiča avāriju 33

 
30.jūnijs 2004 14:57

2004.gada 26.maijā Rīgas rajona policijas pārvaldē tika ierosināta krimināllieta pēc Krimināllikuma 260.panta 2 daļas, par ceļu satiksmes negadījuma faktu, kura rezultātā gāja bojā grupas "Prāta vētra" dalībnieks Gundars Mauševics.

Avārijas vietas fotogrāfijas
Tiesu medicīnas eksperta atzinumā norādīts, ka Gundara Mauševica nāve iestājusies smagas galvas traumas rezultātā. Nāve, visticamāk, iestājusies neilgi pēc tam, kad gūta šī trauma.

Alkoholisko vai narkotisko vielu klātbūtne G.Mauševica organismā netika konstatēta.

Tiesu autotehniskās ekspertīzes atzinumā redzams, ka G.Mauševica vadītās automašīnas aprēķinātais minimālais braukšanas ātrums, pirms ceļu satiksmes negadījuma, bija 126 km/h.

Tehniski pastāv iespēja, ka G.Mauševics varēja tikt izmests no transporta līdzekļa salona tam apgāžoties.

Ņemot vērā G.Mauševica gūtos miesas bojājumus, kā arī izdarot automašīnas apskati var secināt, ka G.Mauševics nav bijis piesprādzējies ar drošības jostu.

Automašīnai nekādi tehniski bojājumi, kas varēja ietekmēt ceļu satiksmes negadījuma rašanos nav konstatēti, kā arī līdz ceļu satiksmes negadījumam tā bija tehniskā kārtība.

Pirmstiesas izmeklēšana šajā lietā vēl turpinās.

 
Visi komentāri
 
131499. viesis 30.jūnijs 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis, ka viņam kāds ir ceļu piegriezis, pēc tam aizlaidies. Alkohols, narkotikas?? Idonno, bet ja to nebija, tad puisis ir bijis ļoti švaka stūres blīve. Tur bija dofiga, kur vākties.

131506. viesis 30.jūnijs 2004 15:19
0 0 Atbildēt

kaada starpiiba, bija kur vaakties vai nee, nebij piespraadzeejies un viss, ja kaada xrena peec iebrauc ar vienu pusi zaaliitee un auto pamatiigi sanes, tad neko daudz tu viss nesavaaksi auto PEEC pamatiigas saneshanas, kad auto zaudee vadaamiibu, taapataam, ja arii auto kuulenjo, diez ko eerti vis nebuus pieshtepseleeties pie benkja :( karoch, buutu piespraadzeejies, buutu izdziivojis ar dajebkaada shvakuma bliivi, vismaz izredzes buutu daudz lielaakas

131508. viesis 30.jūnijs 2004 15:22
0 0 Atbildēt

konkrēts piemērs, ka cilvēks būtu saņēmis daudz lielāku iespēju izdzīvot, ja būtu piesprādzējies. nu tādos ātrumos (>130) būtu tomēr jāsprādzējas.

131509. viesis 30.jūnijs 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Ar to savākšanos tā ir kā ir. Visi mēs baigi labi to protam kad blēņojamies. Bet kad reālā avārijas situācijā kautkas jāglābj, tad tikai retais spēj saglabāt vēsu prātu un pareizi rīkoties.

Bet piesprādzēties vajag gan!

131510. viesis 30.jūnijs 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Piesprādzēties IR obligāti. Tam es piekrītu par visiem 100.

131512. viesis 30.jūnijs 2004 15:27
0 0 Atbildēt

Pat es mēdzu sprādzēties izbraucot no Rīgas. Bet ko nu te vairs ******* pa tukšo . Viss jau diemžēl ir noticis .

131513. viesis 30.jūnijs 2004 15:27
0 0 Atbildēt

racer.4rati.lv/subaru.mpeg

ar cilveeki novaakoja auto, bet dziivi + aarsteejamas lietas, lab, tas bija sporta auto, bet lietas buutiibu tas nemaina, autosportaa ir lielaaki aatrumi, kaa arii lielaaki droshiibas pasaakumi nepiecieshami, lai izdziivotu

131514. viesis 30.jūnijs 2004 15:27
0 0 Atbildēt

Nu lūk, apstiprinājās aizdomas par siksnu.

131515. viesis 30.jūnijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

viesis 30.06.2004 15:22: pastāv otrs uzskats - pie ātrumiem >130 km/h vairs nav jēgas sprādzēties. Cilvēks pārvērtēja savas spējas.

Toties lasīta interesanta doma, ka "pie visa vainīgi ir dragreiseri" :):):):):):):):)

www.apollo.lv/portal/articles/22512/comm/11 - palasiet pirmspēdējo laikam fanes komentāru

131516. viesis 30.jūnijs 2004 15:30
0 0 Atbildēt

btw pameegjiniet pabraukt pa kaadu trasi (ar domu vareeja savaakties) vai liikumotu celju BEZ siksnas. Pat parastaa siksna ljoti speeciigi notur benkjii, attieciigi nezhvangaajies un daudz vieglaak vari stuuri notureet.

131517. viesis 30.jūnijs 2004 15:31
0 0 Atbildēt

mjaa... Braukt tas nav drātiņas raustīt...

131518. viesis 30.jūnijs 2004 15:33
0 0 Atbildēt

2Piepz: vajag havot normaalus benkjus,nevis to atejas podu,kas tavaa mashiinaa staav,un kuraa tu liikumos tik ar siksnu paliidziibu noturies neizveelies :))) recaro rulz!

131521. viesis 30.jūnijs 2004 15:35
3 0 Atbildēt

viesi, kas par tiem Recaro rulle: nu Tev nekadi recaro nepalidzes, ja masinu saks metat - saksi stulbi tureties pie stures un visam bus alles! bez drosibas jostam arpus pilsetas brauc tikai idioti!

131522. viesis 30.jūnijs 2004 15:40
0 0 Atbildēt

ari piekritu ka piespradzejoties vieglak savakties un ja vel adas benjki kas labi kopti.

spradzejieties!no pieredzes zinu mazak bus traumu un mazak sapes!

131523. viesis 30.jūnijs 2004 15:43
0 0 Atbildēt

domāju, ka Mumiņš pie stūres aizmiga vai iesnaudās, tā varētu izskaidrot faktu, ka uz ceļa nav mašīnas vākšanās pēdas, bet pa līganu trajektoriju pa taisno iet uz grāvi...

Ivciks

131525. viesis 30.jūnijs 2004 15:49
0 0 Atbildēt

a ka eksperti noteica ka mashiina pirms avariijas bija tehniskaa kartiibaa????

131526. viesis 30.jūnijs 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Alex-GT, eljementarno, var apskatiities, vai piekare ir bijusi kaartiibaa vai nee arii peec tam, kad auto ir novaakots, svaigos luuzumus/pliisumus var uzreiz pamaniit, protams, buus gruuti pateikt, vai pirms avaarijas shanceeja el. logi, vai aizmuguree dega numura apgaismojums un citi siikumi, bet kas attiecaas uz mehaanisko dalju, tad tur var tiiri vienkaarshi nodiagnozticeet svaigi radushos bojaajumus vs senaam tehniskajaam kjibeleem, kaa arii var noteikt, vai svaigi radushais bojaajums vareetu bijis par pamatu avaarijai vai nee

131527. viesis 30.jūnijs 2004 15:56
0 0 Atbildēt

thnx, nu tomer..

131529. viesis 30.jūnijs 2004 16:03
0 0 Atbildēt

Lai negāzelētos pa sēdekli iesaku tiek kas negrib sprādzēties, pielīmēt dib.enu pie sēdekļa!:-)

131530. viesis 30.jūnijs 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Ja buutu ta buutu... Peec kara visi gudri

Arsmens

131531. viesis 30.jūnijs 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Esmu jau vairākkārt izteicies komentos par šo notikumu, ceru, ka kādam tā būs mācība, bet zinot mūsu atsaldēto sabiedrības daļu, neko tas nedos, mēs jau kā īsteni latvieši mācāmies tikai no savām kļūdām. Šoreiz kļūda izrādījās skolniekam liktenīga un mācības apraujoša.

131533. viesis 30.jūnijs 2004 16:15
0 0 Atbildēt

Šito rakstu vajaga parādīt tam pirdakam "ministram", kas iepriekšējo rakstu uzcepis. Redz, kkas notiek, ja brauc uz 120. Domāju, ka nav jēgas apstrīdēt to, ka ātrums bijis pa lielu.

131536. viesis 30.jūnijs 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Īstenībā tādam ministram pēc tā raksta publicēšanas būtu jādemisionē. Mēslu bambals gatavais!

131538. viesis 30.jūnijs 2004 16:24
0 0 Atbildēt

viesis 30.06.2004 16:15

Šito rakstu vajaga parādīt tam pirdakam "ministram", kas iepriekšējo rakstu uzcepis. Redz, kkas notiek, ja brauc uz 120. Domāju, ka nav jēgas apstrīdēt to, ka ātrums bijis pa lielu.

=============

1) Ko noziimee pirdaks? Neesmu nekaads shii ministra fans, bet nedomaaju, ka Tu esi kaads dizhgarsm, kam buutu tuiesiibas palist muti...

2)Vai pie 90 km/h tragjeedija nenotiktu? Varbuut tomeer no saakuma vajag izguleeties, tad piespraadzeeties un tikai peec tam braukt ar taadu aatrumu, kas ir atbilstoshs braukshanas apstaakljiem...

131544. viesis 30.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

ja braucot uznaak nezjeeliigais miegs, tad labaak ir apstaaties malaa un paguleet hotj pusstundinju, zinu kaa tas ir, kad miegs nemeeraa naak, bet tu brauc pie stuures un liidz maajai palikushies tikai kaadi 5km ... kad cilveeks ir samiegojies, tad var sastraadaat daudz lielaakus suu, nekaa ja brauc shmigaa, tjip 0,5-1,5 promiliites ... jo tad kad naak miegs, tad par apkaarteejo iestaajaas pilniigs pofigs, celja ziimes, apkaart notiekoshais arii netiek njemts veeraa, reaali extreems pasaakums ir paargurusham un ciet miegosham

131546. viesis 30.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Pirdaks jau ir tāds mīļvārdiņš. Ne jau lamu vārds. Katrs jau saprot pēc savas saprašanas.

131560. viesis 30.jūnijs 2004 18:17
0 0 Atbildēt

2 FunFan: varbuut, ka bija vieta, kur vaakties.. Bet pa sadalosho zaalaaju vinja mashiina jau gaaja shkjeersaam...

viesis 30.06.2004 15:43: nedomaaju, ka tajaa vietaa var paspeet iemigt (tie, kas ikdienaa tur braukaa, sapratiis, kapeec nevar)

131561. viesis 30.jūnijs 2004 18:20
0 0 Atbildēt

ja luuziens naak, tad aizmigt vai izveikt kaadu nelogjisku darbiibu var visur, pat ja buutu jaabrauc shkeersaam paar kartupelju vagaam utt :) vai arii policis tupeetu ik peec 10 metriem ... aizmigtu, ka nemetaas, ja ir nogurums un naak miegs

131568. viesis 30.jūnijs 2004 19:04
0 0 Atbildēt

2 Kamikadze: arii taisniiba... Bet tajaa vietaa luuziens veel nekad nav naacis - kaut kaa jaaizbrauc uz vieniibenes, jaaizvelkaas liidz paarbrauktuvei (kur reizeem CP dezhuuree), jaaaizbrauc liidz ziimei RiigaEnd (pa apgaismotu brauktuvi) un tad veel jaapamirkshkjina acis iebraucot tumsaa...

131578. viesis 1.jūlijs 2004 0:06
0 0 Atbildēt

Ja vinjs nebija uz mirkli iesnaudies,td domaaju,ka vareeja uz celja paraadiities skeerslis.Piemeeram meza dziivnieks,kas gadaas sameeraa biezi.Pie saada aatruma pietiek tikai nedaudz strauji pagriezt stuuri...Saada versija nezkaapeec snobiskajos spriedumos un replikas neparaadaas.

131582. viesis 1.jūlijs 2004 0:33
0 0 Atbildēt

es vienreiz braucu no Liepaajas uz Talsiem un uz Aizputes bedrainaa un liikumainaa shosa sleedzos aaraa taa ka ap 100 km/h liikumaa nobraucu uz nomales. Knapi savaacos. Un galvenais, ka peec neilga laicinja tas viss atkaartojaas. Sliktaakais bija tas, ka bez manis un manas sievietes vaagjii bija ar meiteniite shtopeetaaja, kura aizmuguree seedeeja nepiespraadzeejusies :(

131583. viesis 1.jūlijs 2004 0:36
0 0 Atbildēt

pet par sho kaikadzi runaajot, teikshu, ka pa tumsu braukt vietaas kur var buut pat dziivnieki uz celja, ir nepraats. un par piespraadzeeshanos vispaar gruuti dot komentus. man tas ir automaatiski, pat paarbraucot paari ielai uz veikalu

131777. viesis 1.jūlijs 2004 18:50
0 0 Atbildēt

Pieļauju domu ka puisis vienkārši bija noguris un iesnaudies pie stūres. Tas varēja būt par cēloni tam ka auto nobrauca uz apmales. Šai brīdī pamostoties cilvēka momentāla reakcija būtu raut auto nost no apmales, bet pie šāda ātruma mazliet par strauju paraujot stūri ir lielas izredzes valša solī aizdoties pretējās puses grāvī. Iespējams ka rallisti būtu spējuši savākties, bet parastam ikdienas braucējam šaubos vai tas būtu bijis pa spēkam...

Nedomāju ka šajā ceļa posmā 126Km/h būtu kas ļoti bīstams, bet komplektā ar snaudienu jebkurš ātrums var kļūt bīstams uz jebkura ceļa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti