Ministrs pieprasa uzlabot satiksmes drošības situāciju 43

23.jūlijs 2004 0:04

Iekšlietu ministrs Ēriks Jēkabsons uzdevis Valsts policijas Galvenās Kārtības policijas pārvaldes priekšniekam Aivaram Grigulim un VP GKPP Ceļu policijas pārvaldes priekšniekam Visvaldim Puķītim mēneša laikā veikt pasākumu kompleksu ceļu satiksmes drošības situācijas uzlabošanai.

VP GKPP CPP priekšniekam V. Puķītim uzdots mēneša laikā pārstrukturizēt Ceļu policijas darbu, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumu skaita un tajos cietušo un bojāgājušo skaita samazinājumu. Šim nolūkam CPP jānodrošina CP specrotas darbu ne vien Rīgā, bet arī ārpus Rīgas, jāveic pastiprināta alkohola un citu apreibinošo vielu iespaidā braucošo autovadītāju kontrole un jāpievērš īpaša uzmanība atļautā braukšanas ātruma pārkāpumiem.

Savukārt VP Iekšējās drošības birojam uzdots veikt pastiprinātu CP darbinieku kontroli, lai novērstu korupcijas iespēju un nodrošinātu kvalitatīvu CP darbu. IeDB uzdots kontrolēt ne vien CP darbinieku godprātību, bet arī īpašu uzmanību pievērst tām personām, kas piedāvā kukuļus.

VP GKPP priekšniekam Aivaram Grigulim uzdots mēneša laikā pārstrukturizēt Kārtības policijas darbu, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumu skaita un tajos cietušo un bojāgājušo skaita samazinājumu. Tāpat Kārtības policijai uzdots katra mēneša sākumā veikt informatīvās kampaņas par atsevišķiem Ceļu satiksmes noteikumu punktiem, bet attiecīgā mēneša laikā veikt pastiprinātu šī CSN punkta ievērošanas kontroli. Pirmās informatīvās kampaņas uzdots veikt par CSN pantiem, kas attiecas uz braukšanu reibumā, atļautā ātruma pārkāpumiem un agresīvu braukšanu.

Ja tas būs nepieciešams šo pasākumu īstenošanai, ministrs uzdos atsaukt no atvaļinājuma pašlaik atpūtā esošos Ceļu policijas darbiniekus. Šo lēmumu ministrs pieņems pēc pašreizējās situācijas analīzes.

Ja mēneša laikā ceļu satiksmes situācija Latvijā neuzlabosies, iekšlietu ministrs izvērtēs CPP priekšnieka V. Puķītes atbilstību ieņemamajam amatam. Atbildību par pasākumu veiksmīgu īstenošanu ministrs prasīs arī no VP GKPP priekšnieka A. Griguļa.

Ē. Jēkabsons uzsver, ka darbs ceļu satiksmes drošības situācijas uzlabošanā ir pielīdzināms „cīņai, karam, kurā galvenais ienaidnieks ir bezatbildība, vieglprātība, elementāra likumu neievērošana, necieņa pret līdzcilvēkiem”. Ministrs arī norāda, ka policijas spēkiem vien nebūs iespējams situāciju mainīt, jo tas ir visas sabiedrības attieksmes jautājums. „Ikvienam no mums jādara viss iespējamais, jārāda personīgais piemērs, ka likumi ir jāievēro,” sacīja ministrs.

VP GKPP priekšnieks A. Grigulis jau 21. jūlijā uzdevis teritoriālo policijas pārvalžu priekšniekiem organizēt slēptos satiksmes kontroles pasākumus. Par to īstenošanu personīgi atbildīgu būs teritoriālo pārvalžu priekšnieki un pirmās atskaites par slēptās kontroles rezultātiem tiks sniegtas pirmdien, 26.jūlijā. A. Grigulis uzsvēra, ka slēptā kontrole nenozīmē tikai policistu „slēpšanos krūmos”, bet plašu dažādu kontroles pasākumu kompleksu, kas paredzēti ne vien ātruma neievērošanas, bet arī citu CSN pārkāpumu fiksēšanai.

VP CPP priekšnieks V. Puķīte uzsvēra, ka CP ir darījusi un darīs arī turpmāk visu iespējamo, lai samazinātu satiksmes negadījumos cietušo un bojāgājušo skaitu, taču norādīja, ka stāvokli nebūs iespējams mainīt bez sabiedrības atbalsta. Viņš izteica pateicību tiem satiksmes dalībniekiem, kas līdz šim ir ievērojuši un arī turpmāk ievēros ceļu satiksmes noteikumus.

Jau vēstīts, ka pagājušo nedēļu var uzskatīt par vienu no vistraģiskākajām pēdējo gadu laikā, jo laika periodā no 12. jūlija līdz 19. jūlijam ceļu satiksmes negadījumos bojā gāja 16 cilvēki, no kuriem desmit - nedēļas nogales trijās dienās. Kopumā pirmajā pusgadā Latvijā reģistrēti 23 777 satiksmes negadījumi - par 3339 negadījumiem vairāk nekā pērn šādā laika periodā. 207 personas šā gada sešos mēnešos ir gājušas bojā.
 
Visi komentāri
 
133506. viesis 23.jūlijs 2004 0:29
0 0 Atbildēt

Varētu padomāt ka Jēkabsons ir lasījis iAuto komentārus. Kā no grāmatas visu noklārējis. Protams teksti ir burvīgi, bet vai Jēkabsonam pašam arī nevajadzētu iesaaistīties problēmas risināšanā? Sadot pa kaklu kurš katrs ir spējīgs, bet palīdzēt risināt problēmu? Nepietiekamais štata vienību skaits un nepietiekamā tehnika manuprāt ir tā joma kas būtu Jēkabsona kompetencē palīdzēt risināt. Es saprotu ka zem tā visa apakšā ir naudas problēmas, tad likvidējiet daļu ar priekšniekiem un uz to rēķina ieviesiet kārtībniekus. Tas ka dažās IeM apakšvienībās uz 4 darbiniekiem ir 2 priekšnieki nav normāli. GKPP un CP pārstrukturizēšana maz ko mainīs, šis process ir jāsāk no pašas augšas - sākot ar pašu IeM, IC, u.t.t. kamēr pienāks kārta VP, GKPP un CP. Pašā VP ir tik liels bardaks ka visa budžeta nauda aiziet kā bezdibenī un jēgas nekādas. Spilgts piemērs: Rīgas pilsētas policijas nodaļas priekšnieka vietnieks brauc uz mājām ar jauno policijas auto ko pavisam nesen ar lielu pompu iepirka "policijas darba uzlabošanai". Šo auto šis vietnieks protams noparko savā garažā lai no rīta atkal dotos uz darbu. Degvielu arī gan jau ka ne no savas kabatas lej. Lūdzu - atņemiet viņam šo auto un atdodiet CP. CP šis auto būs krietni noderīgāks, piekam šis auto strādās cauru diennakti.

133507. viesis 23.jūlijs 2004 7:05
0 0 Atbildēt

Pukite nesaprot ka ar teroru neko nepanaks vienigi autovaditaju pretreakciju visos iespejamos veidos.

CP vienreiz vajadzetu saprast ka vinai jarupejas par droshibu uz celiem jakontrole situacija nevis mes noslepsimies krumos un atruma parkapejus tad taa sodisim taa sodisim ! Nekas jau nemainas.Vajag lai tauta redz ka tada CP ir biezak pabraukat pa Latvijas celiem un nevajadzes pieteikt karu autovaditajiem ne jau visi ir tadi supermega satiksmes noteikumu parkapeji. Par specrotu reidiem gan piekritu vienigi tos vajag veikt ta lai vietejie policisti par to nezina jo vini pashi sho infu izpauzh sak bus specrota shodien vai cita rajona reids un ielas viss kluss un mierigs. Ja to nevar tad vadoshajiem CP naktos meklet kadu citu darbu.

133508. viesis 23.jūlijs 2004 7:29
0 0 Atbildēt

Visdroshaakais panjeemiens buutu - nepiedaliities satiksmee...Ministrs arii nezheeliigs-MEENESHA laikaa uzlabot satiksmes drošības situāciju!!!!??? Nedodot nekaadas idejas vai ievirzienus, kaa lai nabaga Aivars Grigulis to panaak... tikai ar forseetu patruleeshanu, alkohola paarbaudi??? fufelis, manupraat..

"VP GKPP priekšniekam Aivaram Grigulim uzdots mēneša laikā pārstrukturizēt Kārtības policijas darbu, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumu skaita un tajos cietušo un bojāgājušo skaita samazinājumu."....

Aivaram Grigulim vareeja pie reizes likt, lai samazina degvielas cenu sadaardzinaajumu:D

133509. viesis 23.jūlijs 2004 8:13
0 0 Atbildēt

saderam , ka būs vēl sliktāk - auto skaits palielinas, bedru skaits palielinas, auto teh stāvoklis pasliktinas, ceļa apzīmējumu joprojām nav, ceļi platāki nepaliks, koki gar ceļmalām būs u.t.t.

133510. viesis 23.jūlijs 2004 8:18
0 0 Atbildēt

Jēkabsonam nav skaidrs, kā viņa kolēģis (Izglītības monistrs) vakar ceļu satiksmē Rīga-Ventspils apstiprināja nihilistisku attieksmi pret likumu - savas valdības parakstītiem tiesību aktiem.

Jēkabson un Radzēvič, vai jums ir kāc priekšstats par to, kas notiek valstī uz autoceļiem?

Jēkabson, vai runājāt par to preses konferencē?

Vai kolēģis Radzēvičs arī tur piedalījās, lai pēc tam demonstrētu, ka esat tukša vieta un apstiprinātu to visas valsts priekšā nacionālo ziņu raidījumā?

133511. viesis 23.jūlijs 2004 8:23
0 0 Atbildēt

Kaada vella peec tik uzmaniigi tiek kontroleeta drosiias jostu lietosana. Vai tik taa nav mana dariisjana, gribu dziivot - piesienos pie taa sjnjora, negribu tad nee. Ka tik nesaak kontroleet to, ar kuru roku stuuri turu rokaa.

133512. viesis 23.jūlijs 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Pirms Korupcijas dzemdībām vecmāte palīdzēja laulāties valsts drošībai ar baznīcu...

www.diena.lv/latvijas_zina....php?id=223971

133513. viesis 23.jūlijs 2004 8:36
0 0 Atbildēt

tad jau ar to dieviņu, izglītības un iekšlietu ministri...

133514. viesis 23.jūlijs 2004 9:11
0 0 Atbildēt

nupat SWH ziņoja, ka laikam policijas šefs, kaut kur vilcis ar 140, bet attaisnojums bija šāds - "Es biju aizsnaudies un nepamanīju, ka tāds ātrums.."

Otrs pārkāpums - ārpus apdzīvotas vietas piestāja kreisajā pusē ar purnu uz nepareizo pusi..

133515. viesis 23.jūlijs 2004 9:13
0 0 Atbildēt

vai ta policijas šefs arī gatavojas "pelnītai atpūtai":-D

133516. viesis 23.jūlijs 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Mr_Rums

tevi ārstē par valsts naudu pēc tam

133517. viesis 23.jūlijs 2004 9:18
0 0 Atbildēt

To: F323F Nevis policijas shefs, bet izgliitiibas ministrs!

www.diena.lv/latvijas_zina....php?id=223971

133519. viesis 23.jūlijs 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Pa auss galam kaut ko padzirdēju, piedodiet, par aplamo informāciju..

Bet Puķīte vienalga dzer un brauc ar auto!!!

133524. viesis 23.jūlijs 2004 9:39
0 0 Atbildēt

To: 323F Vairs ne. Agraak gan bija vinjam taads greeks

133525. viesis 23.jūlijs 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Un atkal piesaka karu piekritu, ka vajag tacu kaut ko dariit lietas labaa, bet ne jau karot ar autobraucejiem, bet gan organizet vinus...

Atkal cinas ar sekam nevis ar celoniem...

133526. viesis 23.jūlijs 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Jau no rīta redzēju šīs cīņas sākumu, kad pie pārbrauktuves Sarkandaugavā blakus man (biju pirmais) apstājās policijas auto un kā pārbrauktuve bija vaļā tā ātri man nogrieza priekšā un aiztrauca tālēs zilajās.

133528. viesis 23.jūlijs 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Ātruma kontroles/apdzīšanas neatļautās vietās problēma risinās ļoti vienkārši.

a) jāpieņem likums par sodīšanu par CSN pārkāpumiem neklātienē - pēc video/foto materiāliem.

b) jāizveido 20 mobilās vienības - kamera, dators, radars, speciāls softs, kas atpazīst numura zīmes. Prātīgi veicot iepirkšanu tāds pasākums maksātu 100-200K. Protams valsts konkursā cena būt pavisam savādāka.

c) katru dienu ekipāžas izbrauc uz ceļiem - noliek kameru ceļa malā - pati lien krūmos gulēt.

d) kamera visu dienu filmē, mēra ātrumu, reģistrē pārkāpēju nr zīmes

d) vakarā aizbrauc uz bāzi - iekrauj pārkāpēju sarakstu datubāzē, izdrukā kadrus, izdrukā soda kvītis, saliek aploksnēs, izsūta pa pastu. VISS.

Lielajiem pārkāpējiem varētu automātiski uzskaitīt soda punktus.

Pilnīgi automātiski un nekādas piecīšu došanas uz rokas,

Augsts darba ražīgums - nav auto jātur uz ceļa,

Neapdraud satiksmi,

Soda visus,

Atrašanās vietas var mobili mainīt,

Nelielu kameru grūti pamanīt un brīdināt.

133531. viesis 23.jūlijs 2004 10:33
0 0 Atbildēt

ātruma kontrole ir jāveic aizejošiem auto!

Jāmēra nevis pret plūsmu, bet kad pabrauc garām.

Tad visi antiradari un radardetektori būs izmetami :)

133532. viesis 23.jūlijs 2004 10:35
0 0 Atbildēt

Ņemot vērā visu iepriekšējo gadu pieredzi, šīs akcijas ilgi nevilksies, tapē saspringt nav vērts, braukšu kā braucu!

Tas ka šai valstī CP un vispār policijai ir visatļautība ir fakts no kura ciešam mēs visi!

Vot čista riebjas policija!

133533. viesis 23.jūlijs 2004 10:36
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?]

Un veel papildus policis civilajaa un privaatajaa mashiinaa ripinaas ar 40 km/h - uzreiz savaaksies kaudze ar agresiivajiem apdzineejiem...

;)

Man patika pa radio apgalvojums, ka CP terors jau esot devis rezultaatu un vakar neesot bijis smagu avaariju....

;)))

Varbuut labaak buutu apskatiijushies pa logu. Lielie negadiijumi saakaas liidz ar labo laiku, kad tauta bariem metaas aarpus pilseetas atpuusties. Kaa beidzaas labais laiks, taa arii ielas un celji tukshaaki - neviens atpuusties nebrauc... Varbuut Pukjiitem tagad vajadzeetu noalgot shamani un saakt dejot lietus izsaukshanas dejas...

133534. viesis 23.jūlijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Mr_Rums [?] 23.07.2004 08:23

Kaada vella peec tik uzmaniigi tiek kontroleeta drosiias jostu lietosana. Vai tik taa nav mana dariisjana, gribu dziivot - piesienos pie taa sjnjora, negribu tad nee. Ka tik nesaak kontroleet to, ar kuru roku stuuri turu rokaa.

++++++++++++++++++++++++++++++++

Mja, veel viens mudaks atradies :-( Redzi, ja atceries katastrofu uz Bauskas shosejas, tad, ja vadiitaajam (piespraadzeetam) blakus seedoshaa sieva, mazulja maaminja , buutu piespraadzeejusies, tad visticamaak shodien buutu dziiva...vadiitaajs bija piespraadzeets un nomira jau aatrajaa paliidziibaa - taa gan dazhaadu gudrinieku deelj ieradaas tikai gandriiz peec stundas, muusu vadiitaaju prasme radiit kilometriem garus korkjus ir nepaarspeejama :-( Un arii Mumins buutu dziivs, ja buutu bijis jostaas :-(

133536. viesis 23.jūlijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

anonimikis [?] 23.07.2004 10:33

ātruma kontrole ir jāveic aizejošiem auto!

Jāmēra nevis pret plūsmu, bet kad pabrauc garām.

Tad visi antiradari un radardetektori būs izmetami

+++++++++++++++++++++

Vispaar jau modernaas radarkameras straadaa ar optiku, resp. laazera staru, kuram visi tie detektori un antiradari ir pie vienas vietas :-) Taa ka var meeriit arii no priekshas , vienlaikus iespeeju robezhaas fikseejot personu, kas seezh pie stuures. Vaacijaa un Austrijaa taadi tika redzeeti, tjip smuks trijkaajiitis uz kura ir agregaats, apmeeram , kaa VHS videokamera, un kaut kur netaalu eeninjaa noparkots auto, kuraa paaris viiri eed savas sviestmaiziites :-)

133538. viesis 23.jūlijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Kolenvals [?] 23.07.2004 10:41

Ir sistēmas, kas mēra ātrumu pēc objekta lenķiskā izmēra izmaiņām - un spēj to darīt uz ātrgaitas vairākjoslu šosejas.

Analoģiskas (pilnīgi automātiskas) sistēmas var izveidot krustojumu (sarkanās gaismas pārkāpumu kontrolei)

Šādu teroru es atbalstītu

133541. viesis 23.jūlijs 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Vai tad tik bieži kāds rullē pie sarkanā?

133542. viesis 23.jūlijs 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Un pēc masveida kontroles ieviešanas es atbalstītu atļautā ātruma pacelšanu par 10-15 kmh

133544. viesis 23.jūlijs 2004 11:06
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?] 23.07.2004 10:58

Un pēc masveida kontroles ieviešanas es atbalstītu atļautā ātruma pacelšanu par 10-15 kmh

=========

Es esmu PAR masveida kontroli, ja masveida ir domaats nevis vietaas, kur vieglaak vairaak nopelniit, bet peec iespeejas dazhaadaakaas vietaas, it sevishkji uz otraas skjiras celjiem. Diemzheel zinu ljoti daudzus gadiijumus laukos, kad braukaa ar mashiinaam, kas ir katastrofaalaa staavoklii, bez TA, bez tiesiibaam, dzeerushi, jo zin, ka vinjus tur neviens nekjers un avaarijas (ja vien nav liikju) tiek nokluseetas.

133546. viesis 23.jūlijs 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Raimondo piekrītu par tiem lauku ceļiem, jo tur džeki baisi rullē ar tādiem vāģīšiem, ka bail metas!

133547. viesis 23.jūlijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?] 23.07.2004 10:27

Nekas nesanāks - tad jau būs jāsoda visi draugi, radi, paziņas, šefi .....

un nevarēs pie silītes baroties :):):)

133548. viesis 23.jūlijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 23.07.2004 11:06

Protams! - masveida terors ir tikai tad, ja tu ne uz viena ceļa nevari būt drošs, ka tur nekontrolē.

To pašu ātruma kontroles sistēmu var ieprogrammēt, ka automātiski atlasa mašīnas bez TA, bez apdrošināšanas un reģistrē sodus.

Faktiski jau šāda sistēma (kas plūsmā atlasa auto bez TA, OCTA) CP ir ! - nezinu skaitu, bet uz kaut kādām volvo patruļmašīnām.

Vajag tikai papildināt likumu, lai nebūtu katrs jāaptur, bet varētu sodīt neklātienē.

133549. viesis 23.jūlijs 2004 11:19
0 0 Atbildēt

To: nick147 [?] 23.07.2004 11:15

Tur jau tas joks, ka likumu un lēmumu var pieņemt politiskas personas, kas vēlas nopelnīt politiskos bonusus un nepiedalās ikdienas piecīšu cash-flow sadalē.

Un, kad sistēma ir automātiski, tad tur nevar būt subjektīvā (tev jā, tam nē) lēmuma.

133552. viesis 23.jūlijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?] 23.07.2004 11:15

.......

Faktiski jau šāda sistēma (kas plūsmā atlasa auto bez TA, OCTA) CP ir ! - nezinu skaitu, bet uz kaut kādām volvo patruļmašīnām.

Vajag tikai papildināt likumu, lai nebūtu katrs jāaptur, bet varētu sodīt neklātienē.

-------------

Nu par to sodiishanu neklaatienee es gan nebuutu tik paarliecinaats. No saakuma polichiem jaasakaarto savas DB lai apturot machiinu var noskaidrot, vai taa ir izgaajusi TA un ir apdroshinaata arii gadiijumos, ja nav liidzi papiiru. OCTA uzliime nav obligaata, bet TA uzliimes var nebuut, ja mainiits stikls, vai varbuut ir iedota "slimiibas lapa" uz meenesi. Otraam kaartaam mashiinas vajag tureet, lai paarbaudiitu, vai ir tiesiibas, nav dzeerushi u.t.t.

Shie sodi neklaatienee ir vistiiraakais naudas slaukshanas mehaanisms, bez satiksmes droshiibas uzlaboshanas. Varam uz Pleskavenes, vietaa, kur ir (50) vai (70), sakaraa ar celju remontu uzstaadiit shaadu automaatu. Dienas laikaa droshi vien varees sakjert kaadu tuukstoti paarkaapeeju, sodi naaks, bet vai satiksmes doshiiba uzlabosies?

Cita lieta, ka shos video vai foto ierakstus vajadzeetu kaa obligaatu pielikumu pie naudas soda uzlikshanas. Nu neesmu es paarliecinaats, ka parastajos radaros, bez laika un foto ir nomeeriits mans aatrums. It sevishkji, ja CP staav tieshi pie ziimes (70). un tos radarus tomeer vajadzeetu nosertificeet ar dokumenteetaam pieljaujamajaam kljuudaam...

133554. viesis 23.jūlijs 2004 11:38
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 23.07.2004 11:33

Nerunāju par parastiem radariem.

Savulaik redzēju TV kā poliči lielījās un rādīja- Volvo, dators, kamera, ALPR (automatic licence plate recognition) softs un lokāla db ar TA un OCTA datiem.

Filmē plūsmu un uz ekrāna skrien auto Nr - zaļā krāsā OK, sarkanā - nav OCTA vai TA.

133555. viesis 23.jūlijs 2004 11:41
0 0 Atbildēt

To: raimondo [?] 23.07.2004 11:33

*********

Shie sodi neklaatienee ir vistiiraakais naudas slaukshanas mehaanisms, bez satiksmes droshiibas uzlaboshanas. Varam uz Pleskavenes, vietaa, kur ir (50) vai (70), sakaraa ar celju remontu uzstaadiit shaadu automaatu. Dienas laikaa droshi vien varees sakjert kaadu tuukstoti paarkaapeeju, sodi naaks, bet vai satiksmes doshiiba uzlabosies?

**********

Protams tev taisnība, tādēļ jābūt sistēmai ka CPists nevar to uzstādīt, kur viņam ienāk prātā, bet jāapbraukā pēc plāna noteiktas vietas, kas pēc statistikas identificētas kā bīstanmās.

133556. viesis 23.jūlijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

par kāda ātruma palielināšanu irt runa. kamēr uz mūsu ceļiem ir

zaļi moskviči ar ātrumu 70

riteņbraucēji, kājāmgājēji

traktori

suņu, brieži , govis

bedres

nav nevienas strīpas uzzīmētas, tās kas ir naktī nespīd

mašinu tehniskais stāvoklis baigs un nav cerību, ka būs labāks jo maks to neļauj

u.t.t.

naktīs vispār Latvijā vajadzētu aizliegt pārvietoties

133559. viesis 23.jūlijs 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Tu- Kolenvals

Laikam jau neko vairaak kaa kaadu par mudaku nosaukt nemaak, pat jautaajuma buutiibu nav sapratis - (taa ir mana nevis policju dariisjana, par manu un dziiviibu es pats atbildu, sastreegumi no taa nemainiisies) Un kas tas taads par Muminu. Ar Pr.Veetras faniem vispaar nav ko runaat, tie vissi kautkaadi ciikstulji kaa jau pasji PV

133560. viesis 23.jūlijs 2004 12:12
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?] 23.07.2004 11:38

..........

Savulaik redzēju TV kā poliči lielījās un rādīja- Volvo, dators, kamera, ALPR (automatic licence plate recognition) softs un lokāla db ar TA un OCTA datiem.

Filmē plūsmu un uz ekrāna skrien auto Nr - zaļā krāsā OK, sarkanā - nav OCTA vai TA.

----------------

Nu ja CP shito aparaatu uztaadiitu netrafareetaa mashiinaa un pabraukaatu pa otrshkjiriigiem celjiem un izkjertu kaudziiti ar paarkaapeejiem, es teiktu "malachi", pie tam zinot ka ar shaadaam mashiinaam biezhi meedz braukaat bez tiesiibaam, iereibushi...

Bet ja shii aparatuura ir tikai lai palieliitos pa TV par kaarteejo izteereeto valsts naudu...

133561. viesis 23.jūlijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Mr_Rums [?] 23.07.2004 12:06

Tu- Kolenvals

Laikam jau neko vairaak kaa kaadu par mudaku nosaukt nemaak

.......................

Lai nu, kas bet Kolenvals par auto lietaam maak - pie tam vairaak nekaa lielaakaa dalja iAuto spamotaaju kopaa....

Attieciibaa uz siksnaam - Taa nav tikai Tava un CP dalja.

1) Visus, kas nepiespraadzeeshanaas deelj guus traumas aarstees par manu (nodoklju) naudu.

2) Siksna paliidz arii stngraak notureeties benjkjii. Ja Tu traapiisi bedree, izlidosi no benjkja, zaudeesi kontroli paar mashiinu un rezultaataa ieskriesi preteejaa joslaa, taa buus arii citu vadiitaaju dalja.

3) Notiek CSN (nav pat svariigi kursh vainiigs, situaacijas meedz buut dazhaadas), kuraa normaali buutu tikai nedaudz apmiiciiti blekji. Ja visi ir piespraadzeejushies, tad vadiitaaji izkaapj no mashiinaam, laipni apmainaas ar apdroshinaataaju koordinaateem un shkjiras kaa draugi ;).

Ja shajaa pashaa avaarijaa kaads nav piespraadzeejies, tad visticamaak, ka buus nepiecieshami aatrie vai pat liikjvedeejs, CSN automaatiski kljuust par CSN ar cietushajiem, tiek ierosinaata kriminaallieta u.t.t.

Ja shajos gadiijumos, kad ir cietushie, visas pretenzijas tiktu izvirziitas pret taas mashiinas vadiitaaju, kursh (vai kura pasazhieri) nav piespraadzeejushies, tad taa varbuut buutu Tava lieta, savaadaak taa jau kljust par citu satiksmes daliibnieku lietu.

133564. viesis 23.jūlijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

nja,valdiiba nebeidz mani paarsteigt...tikko pa swh kaukaads ministrs sauca par atsaldenjiem ar atsaldeetaam smadzeneem visu,kas paarkaapj csn. tai pat laikaa vinja koleegjis (cic ministrs) uz 140 mizo....psec,ne valdiiba kaukaadi puishelji. driiz no zhirinovska iemaaciisies oficiaalaas runaas pa tv trisstaaviigos griezt iexaa....cirks kaukaads...

vinji ko,toch "prastie puikas no laukiem"? taads iespaids rodas...

133570. viesis 23.jūlijs 2004 14:20
0 0 Atbildēt

raimondo

pilnīgu piekrītu, tevis uzskaitītajam. sevišķi par pēdējo punktu. vienkārši tas no reālas dzīves sitācijas, draugam ziemā nobraucot no riņķa līnijas izslīdēja auto un tas ielidoja pretējā joslā, kurā brauca "josta - mana darīšana" piekritēji. loģiski divu auto sadursme, civiltiesiskā atbildība utml, bet ir 'nevainīgi' cietēji, kas ar pieri izdauzīja priekšējo stilu un otrs dabūjis triecienu pret stūri ..kas vainīgs? es teiktu, ka krimināllietā tie kas nepiesprādzējās un tagad uz mana rēķina ārstējas, civillietā - draugs...

133576. viesis 23.jūlijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Piekritu snow [?] 23.07.2004 07:05

Redzi cilvēki tomēr kaut ko saprot, bet CP ne ...

133698. viesis 25.jūlijs 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Mr.Rums: sorry, bet nav pat vajadziibas vairaak te izteiktie - Raimondo jau lielaako dalju pastaastiija. Jaapiebilst veel, ka arii taviem radiem/draugiem/pazinjaam ir zinaama interese par tavu eventuaalo veseliibas staavokli. Komenteet vareetu arii taa kundziite, kura pagaajshvasar ,pa kreisi griezot, izliida man priekshaa - reaali es vinjaa staavoshaa ieshljuucu ar kaadiem 30 km/h. Rezultaataa kundziite ar galvu izsita priekshstiklu un uz stuures atstaaja 8 zobus...a taa visa vareeja nebuut, ja buutu uzlikusi jostu! Pa RTL aizvakar raadiija sizhetu par puisi , 19 g.v., kursh bija domaajis liidziigi, kaa tu, kameer nevainiigaa situaacijaa bij apveelies ar savu golfu - atlikushais muuzhs jaapavada ritenjkreeslaa. Kaa vinjsh raudaaja un nozheeloja savu "jauniibas kljuudu" ...

PV fans neesmu, vienkaarshi Mumins bija pietiekami zinaams sabiedriibaa un rezonanse bij liela. Tas bija uzskataams piemeers, un taadu ir daudz :-(

Kolenvals

133704. viesis 25.jūlijs 2004 21:13
0 0 Atbildēt

Paldies par izsmeljosjaam atbildeem

133847. viesis 26.jūlijs 2004 17:14
0 0 Atbildēt

2kolenvals: ar kamazu brauci,vai? me ar taadaa vecenee ne tik sen iepiliija,tikai aatrums man mazmaz vairak bija (kaadi 40 imho droshi,jo bremzeeties paguvu labi ja kaadus 2 metrus)

nja...nu wot - vecene bi piespraadzeejusies,un shamai protams nekas. es - nee.

nu,mazliet pa salonu paplivinaajos,un atlikusho dienas dalju mazliet kontuzeets no visa notikushaa jutos,bet ne ko izsitu,ne salauzu,pat zilumu iisti imho nebija...priex stiklam gan es ar roku pret vinju atspiezhoties,paliidzeeju izgaazties :)) taa ka nu nez ar ko tu tiki braucis,ka taadas sekas. manaa gadiijumaa auto masas bija apm vienaadas,nu mosh vinjeejais pa kaadiem 50-90 kg smagaaks...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti