iAuto rallija kausa II posms noslēdzies 30

31.maijs 2005 0:12

28/29. maijā Kandava notika daudz pasākumu. Arī iAuto rallija kausa II posms. Patiesībā viss sākās jau 27.maija vakarpusē, kad uz rallija bāzi kempingā Nāriņa ieradās apmēram puse dalībnieku. Tas nebija obligāti, bet tomēr vienkāršāk ir laicīgi atbraukt un sestdienas rītā būt možam un gatavam startam.

Tātad - piektdienas vakarā bija vienkāršs tusiņš, kas tomēr, pateicoties vietējiem, gandrīz pārauga par kārtīgu kautiņu starp mūsējiem un ne-mūsējiem. Tikai, pateicoties turpat strauji noalgotajai policijai, mūsējie varēja turpināt mierīgi atpūsties.

Sestdienas rīts. Reģistrācija, tehniskā komisija un plkst. 11:30 pirmā mašīna startēja pirmajā Pavisam uz starta stājās 26 ekipāžas. RS braucienā. Pirmā apļa (3 RS) vidējie ātrumi bija ne visai augsti - lai ekipāžas varētu iesildīties un pierast pie Kandavas grants ceļiem. Kā jau iAuto pasākumos ierasts, laika apstākļi bija ideāli - auksts nebija nevienam. Vismaz pirmajā aplī noteikti.

Pēc pirmā apļa - pusdienas un tad viss tikai sākās. RS pa Kandavas nomalēm, kas pēķšni aizved līdz pat Velnakmenim. No šejienes sākas SRS1 ar jau vērā ņemamu vidējo ātrumu - 67 km/h. Nezinātāji teiks - s****, bet dalībniekiem tā nelikās. Pēc SRS1, kas dalībniekus atved atpakaļ uz Velnakmani, paredzēts "Super Special" posms - kājniekiem. Visas ekipāžas saņem "karti", kur mērogā atzīmēti 7 kontrolpunkti, kas jāatrod. Laika norma - 20 minūtes. Te bija ko "pasvīst" - gan ar galvu, gan fiziski. Divi KP bija novietoti tā, lai dalībnieki varētu novērtēt vasaru - iebrienot ūdenī.

Pēc kājnieku orientēšanās - SRS2, kur ekipāžām vajadzēja sekundi sekundē atkārtot pirms orientēšanās nobraukto posmu ~15km. Pēc tam - atgriešanās bāzē un gatavošanās saldajam ēdienam: vakara (nakts) orientēšanās.

"Saldais" sākās plkst 23:00. Ekipāžām bija jāveic neliels posms pēc leģendas, lai nonāktu pie pirmā kontrolpunkta. Šoreiz visi kontrolpunkti bija nemanāmi - tos varēja atpazīt tikai ar izdoto fotogrāfiju palīdzību. Tālāk maršruts pēc brīvas izvēles. Pēc visu kontrolpunktu atrašanas, ekipāžām vajadzēja atrast un nobraukt vēl vienu - noslēdzošo leģendu. Visam kopā atvēlētas 2 stundas.

Svētdienas rītā ekipāžas atbildēja uz 14 āķīgiem jautājumiem par CSN. Rallijs bija noslēdzies. Spriežot pēc atsauksmēm, rallijs bija izdevies.

Rezultāti top. Apbalvošana notiks trešdien, restorānā EUROSTOP, Valdeķu ielā 33, plkst 19:00. Aicināti ierasties visi dalībnieki, jo noteikti diskutēsim par šo un nākamajiem posmiem.

iAuto rallija kausu atbalsta: BTA Apdrošināšana, firma TSC AUTO, sporta komplekss MŪSA.

Nākamais iAuto rallija posms notiks 2/3. jūlijā Mūsas trasē, netālu no Bauskas. Uz to jau var pieteikties: http://rally.iauto.lv

Fotogrāfijas varat apskatīt šeit: http://www.rallijs.lv/foto/

 
Visi komentāri
 
168682. viesis 30.maijs 2005 18:50
0 0 Atbildēt

Teikšu tā. Biju uz šo pasākumu kā skatītājs pirmo reizi. Vispār izskatījās tīri smieklīgi. Organizācijas nekādas. Programmā skatos tikos un tikos sāksies, īstenībā vēl neviens pat nekustās - sēž dzer. Nu teiksim tā - pasākums - pikniks ar pārbraucieniem - ko tur fanot??? Un ja es būtu kandavnieks, arī būtu gājis pa bieti iedot - nav ko ārdīties pa pilsētiņu, braucāt jau nu tiešām krietni pārgalvīgi.

168687. viesis 30.maijs 2005 19:41
0 0 Atbildēt

to Jumper

Tas tev nav teātris, kur pulkstenī skatīties :) Brīvais laika režīms ir viena no šā pasākuma raksturīgākajām īpašībām. UN dalībnieki ar to jau sen ir mierā, galu galā nav ko stresot - atpūšamies taču!

Un, domājams ka, pasākums šis nav priekš skatītājiem, bet gan dalībniekiem.

Un ja tu būtu Kandavnieks, tu noteikti būtu jau bietē pats dabūjis - šīs atrakcijas tur bija pietiekoši novērojamas!

168688. viesis 30.maijs 2005 19:44
0 0 Atbildēt

Vai papildsacensības Mūsas trasē būs uz ātrumu?

168691. viesis 30.maijs 2005 19:47
0 0 Atbildēt

Knadavā bietē i sadot i norauties nav nekāda maksla - tur 'savējo' pietiek, uz i-auto dalībniekiem nav jāgaida!

Redaktors 30.maijs 2005 21:33
0 0 Atbildēt

Mūsā būs arī veiklības braucieni - uz ātrumu.

Redaktors 30.maijs 2005 21:37
0 0 Atbildēt

jumperim - neliels ieskats, lai būtu skaidrs: iauto dalībnieku sapulcē viss tiek paskaidrots, tajā skaitā arī izmaiņas "programmā". Katrs dalībnieks arī parakstījās par vakara "darba grafiku". Ja šo ralliju nosauc par pikniku ar pārbraucieniem, tad skaidrs - pats cilvēks ralliju skatījies tikai pa televizoru un tad jau gan viss skaidrs.

vēl tikai gribēju piebilst - ja nebūtu šādu pikniku ar pārbraucieniem, tad nebūtu, kas tajos "lielajos" rallijos brauc...

168724. viesis 30.maijs 2005 23:24
0 0 Atbildēt

ka buu rezultati??

P.S. jumpers i' pilnīgs .......

168725. viesis 30.maijs 2005 23:46
0 0 Atbildēt

Pasākums bija o.k. No organizatoriskā viedokļa - rallis nebija ideāls, bet pietiekami labi noorganizēts. Paldies par to orgiem. Patīkami atpūtāmies un arī ātri pabraucām :).

Tomēr vēlos dažas pīķīgas lietas medutiņā iemest. Nebija saprotama lielā pauze starp regularitātēm un orientēšanos. Vēl jo vairāk, ka pasākums organizēts uz 2 dienām, bet 2.dienā tikai CSN vien. Varēja jau tos CSN ielikt starp abām disciplīnām. Laika bija diezgan. Šeit kaut negribīgi, bet jāpiekrīt Jupiteram.

Un otrs. Par leģendām. Cipariskas kļūdas bija un būs. Pie tā esam jau pieraduši. Kā nekā kļūdīties ir cilvēcīgi :). Bet atzīmēt kādu bīstamu vietu leģendā - tas vienmēr ir apsveicami (un pat nepieciešami). Tomēr viena vieta nebija atzīmēta un tikai laimīgas sagadīšanās dēļ nenovēlāmies no kraujas un neuztaisījām "bēdīgu" statistiku šim pasākumam. Mans ieteikums orgiem ir tomēr apsvērt arī variantus, kad redzamība ir slikta. Vienmēr kāds leģendā aizkavējas un taisa putekļus tiem, kas brauc laikā. Un tad arī pašsaprotami redzamas vietas kļūst ļoti bīstamas, kā šis jaukais skats uz Kandavas namu jumtiem.

Pilots no #4

Redaktors 31.maijs 2005 0:35
0 0 Atbildēt

Tā vieta ar Kandavas jumtiem jau bija pēc RS - tātad pārbrauciens. Tāpēc mazsvarīgāka - skriet tur vairs nevajadzēja.

Redaktors 31.maijs 2005 0:36
0 0 Atbildēt

Un tagad: rezultātu pagaidu daļa - bez RS un SRS.

Pagaidu rezultātus skatieties: www.iauto.lv/rally/2005/2...._pagaidu_1.jpg

Redaktors 31.maijs 2005 0:38
0 0 Atbildēt

Lielā pauze starp RS un OZ bija elementāra - gaidījām tumsu, lai visiem būtu vienādi noteikumi.

168744. viesis 31.maijs 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Mja, 22.ekipāža ar CSN ir, maigi izsakoties, uz Jūs. :)

168751. viesis 31.maijs 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka rezultati uz sobridi ir vienkarsi sokejosi(pozitivi), varetu ari RS un SRS nerekinat:) Ekipaza118

168754. viesis 31.maijs 2005 9:47
0 0 Atbildēt

nu nezinu kaa skatiitaajs esmu bijis ne reizi vien.drosji ka garlaiciigi man nelikaas! ja jau ar domu brauci ,ka nekaa tur nav un apskatiit lai norietu...nu nu.

tusinjs ar adrenaliina devu :) un ja tur nekaa nebuutu tad shii tipa rallis sen buutu izputeejis! :)

168775. viesis 31.maijs 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Tas jau arī ir zināms - Redaktoram atbildes kabatā nav jāmeklē. Pie viena vainīgi paši, pie otra - tumsa, pie trešā vietējie. Ar paškritiku, izskatās, ka esam apdalīti.

Vēlreiz runājot par par jumtiem. Tā bija LK, kur vidējais ātrums LK bija lielāks, kā RS, un, precīzi braucot bija nepieciešams iedzīt 1 minūti. Plus, RS beigās bija 10 km/h zona, kas šo laiku vēl palielināja. Un nekāda lielā skriešana tur nebija. Kā nekā pilsētas zona un vairāk par 55 km/h tur nebija (ja būtu vairāk, tad šis koments nebūtu). Bet vai tad tiešām ir tik grūti bīstamas vietas atzīmēt leģendā? Dažas bedres attiecībā uz šo vietu bija mazbīstamākas.

Beigu beigās būtiskākie iebildumi pēc ilgām diskusijām tiek ņemti vērā. Ceram, ka arī no šīm kļūdiņam kas tiks ņemts vērā.

Peace

Pilots #4

168779. viesis 31.maijs 2005 11:20
0 0 Atbildēt

"Ar paškritiku, izskatās, ka esam apdalīti."

tāds normāls uzbrauciens :)

168783. viesis 31.maijs 2005 11:23
0 0 Atbildēt

"Bet vai tad tiešām ir tik grūti bīstamas vietas atzīmēt leģendā?"

kā jau reds teica - tas bija jau aiz RS un leģenda tomēr nav tas pats, kas stenogramma.

varētu padomāt, ka neatzīmēto bīstamo vietu bija tik daudz, ka leģenda būtu sanākusi 2x biezāka...

Redaktors 31.maijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Laikam esam pieradinājuši jūs pie tā, ka leģenda ir gandrīz stenogramma... Patiesībā - leģendai jābūt tādai, lai ekipāža saprastu, kur jānokļūst.

Īsta stenogramma būs Bauskas posmā.

Redaktors 31.maijs 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Un tagad: rezultātu pagaidu daļa - bez RS un SRS.

Pagaidu (labotus) rezultātus skatieties: www.iauto.lv/rally/2005/2...._pagaidu_2.jpg

168811. viesis 31.maijs 2005 12:59
0 0 Atbildēt

To: Lapsa

To: Redaktors

"kā jau reds teica - tas bija jau aiz RS un leģenda tomēr nav tas pats, kas stenogramma.

varētu padomāt, ka neatzīmēto bīstamo vietu bija tik daudz, ka leģenda būtu sanākusi 2x biezāka..."

Runa iet vienīgi par šo aso, bīstamo pagriezienu. Tāpat kā nakts leģendā (kura arī nebija RS, bet pārbrauciens) pie konkrēta orentiera bija ierakstīts "30 !!!!". Vai tad šeit līdzīgi nevarēja ierakstīt, ka jāuzmanās??

Peace

#4

168812. viesis 31.maijs 2005 13:10
0 0 Atbildēt

luudzu no daliibnieku saraksta dzeest ekipaazhu ivans/kalve un apstiprinaat ekipaazhu zvaigzne/kalve, nauda paarskaitiita.

paldies!

Redaktors 31.maijs 2005 13:12
0 0 Atbildēt

NU vareja, protams, ierakstit. NU neierakstijam. NU neko. Citreiz (varbut) bus savadak... :)

168816. viesis 31.maijs 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Auuuuu....kad varētu cerēt uz pilnīgiem rezultātiem???

Redaktors 31.maijs 2005 13:33
0 0 Atbildēt

Drīz būšu pabeidzis.

Redaktors 31.maijs 2005 14:57
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir klāt!

168854. viesis 31.maijs 2005 16:37
0 0 Atbildēt

Jā un nakts leģendā arī bija nepareizi norādīts līkums t veida krustojumā vispār nebija,ūn tā varēja braukt līdz kamēr atdurtos un līdz ar to laiku pamatīgi zudējām.

T veida krustojuma vietā bija pagrieziens pa kreisi. !!!

Un par to esmu ļoti dusmīgs.

Un srs bija norādīts taisns posms kur no labās puses pienāk ceļš.

Varējāt vismaz pielikt !!!! kad bīstama vieta jo tur bīa S veida līkums ar kritumu.

168859. viesis 31.maijs 2005 16:43
0 0 Atbildēt

vai nu paraksties, vai netērē lieki laiku!

Redaktors 31.maijs 2005 17:14
0 0 Atbildēt

Līkumi leģendā nav jānorāda! Arī shematiskais zīmējums var neatspoguļot patieso konfigurāciju - tā nav stenogramma!

168931. viesis 31.maijs 2005 21:52
0 0 Atbildēt

Ja bet tādā gadijumā ka var zināt vai leģendā vispār kāds orientieris vispār ir paties.Jareiz tur bija norādīts t veida krustojums kur ceļš aziet pa labi un pa kreisi tad tā arī vajadzēja būt.Nevis kā patiesībā ceļš taisns un pagrieziens tikai pa kreisi.

Redaktors 31.maijs 2005 23:05
0 0 Atbildēt

Lūdzu konkretizē, citādi nav skaidrs, par kuru orientieri un kuru nakts leģendu iet runa!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 2

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti