Lasītājs: Sargi savus [auto] kalpakus! (+ foto) 65

3.aprīlis 2006 18:07

Gaujas tilts pie Sēnītes pirms Murjāņiem. Saulainās dienas vakarā tuvojos šim tiltam ar cerību, ka ceļinieki būs bedres salāpījuši, kā viņi to cītīgi bija darījuši pat aukstajā ziemas salā, bet ...











Vienīgais, kas ir izdarīts - izliktas ceļazīmes "Nelīdzens ceļš". Izvairīties no bedrēm ir neiespējami, it sevišķi, ja kāds auto brauc pa pretējo joslu, kur nu vēl diennakts tumšajā laikā. Sargiet savus kalpakus!

ellnino, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
196979. viesis 3.aprīlis 2006 18:15
0 0 Atbildēt

Tagad pavasarim iesākoties šādas bedres diemžēl ir visur. Labi vismaz ka zīmes nesen salikuši. Moš uz vasaru aizlāpīs. Normāli jau tas nav.

196980. viesis 3.aprīlis 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Paldies, Šlesera kungs, par patiesajām rūpēm :)

196981. viesis 3.aprīlis 2006 18:26
0 0 Atbildēt

Master_D :D :D :D

196982. viesis 3.aprīlis 2006 18:26
0 0 Atbildēt

:D

196983. viesis 3.aprīlis 2006 18:27
0 0 Atbildēt

Celju nodoklis diezgan liels, bet celji vnk psc...... A kaads ir izmeegjinaajis taas KASKO bedres??

196984. viesis 3.aprīlis 2006 18:28
0 0 Atbildēt

pirmais: taas ziimes shkiet staav no taa laika, kad taas apmales mainija

196985. viesis 3.aprīlis 2006 18:29
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu tur uzlikt zīmi 20 km/h!!! (vismaz pagaidām) Vēlāk varbūt pad 10 km/h!!

196986. viesis 3.aprīlis 2006 18:34
0 0 Atbildēt

izskataas, driiz tas tilts sabruks. tur jau armatuura atsegusies, driiz bedrees paarveertiisies par caurumiem,kur gauju redzeet varees...

196987. viesis 3.aprīlis 2006 18:44
0 0 Atbildēt

Un pateiksiet vēl, ka atbildīgie par ceļiem nav mērkaķi?? Kura kabatā gan mēs bāžam to sasodīto ceļa nodokli?

p.s. nevarētu teikt, ka vairums Rīgas centra ielu izskatās īpaši labāk.. :(

196990. viesis 3.aprīlis 2006 19:00
0 0 Atbildēt

Es panjeemu to kasko bedres, tagad gaidu kad buus tumss un kaada lielaaka bedre gadiisies celjaa, lai varetu savu veco srotu izdeviigi paardot.

Bet ja nopietni tad panjeemu katram gadiijumam un 1ls ir diezgan maza summa.

196994. viesis 3.aprīlis 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Neviens jau nesaka, ka vini nav meerkakji :) nu varbuut arretiem iznjeemumiem...

196995. viesis 3.aprīlis 2006 19:33
0 0 Atbildēt

Sandis-UR Jaa Ls tieshaam ir nieciiga summa... Es arii gribu panjemt tuvaakajaa laikaa...

196996. viesis 3.aprīlis 2006 19:34
0 0 Atbildēt

pats tu kalpaks!

197000. viesis 3.aprīlis 2006 20:45
0 0 Atbildēt

Sargi savu auto no kalpakiem ;)

197001. viesis 3.aprīlis 2006 21:12
0 0 Atbildēt

kas pa kasko bedreem? kur,pa cik, noteikumi?

197002. viesis 3.aprīlis 2006 21:21
0 0 Atbildēt

draco.. Tu TV nemaz neskaties... ? 1 ls taa polise maksaa...

197003. viesis 3.aprīlis 2006 21:35
0 0 Atbildēt

Jaaa Braucu uz Valmieru-busins tadu visheru izmeta izvairoties no bedreem, ka domaju Gaujaa buus ieksaa:((

197004. viesis 3.aprīlis 2006 21:38
0 0 Atbildēt

Smalks apjājiens,starp citu...

Kasko bedre attiecās tikai uz riepas vai diska sabojāšanu,bet neattiecās uz amortiņiem,hadeni vai ko vēl lielāku.Man arī pirmā doma bija-haļava,ser!-,aptaujājot džekus neviens tā īsti neatcerējās izškaidītu riteni konkrētā bedrē;ja kas,man pašam arī tā nav gadījies.Tad nu apdrošinātājs savu drošo biznesu-1Ls tak nav daudz:)- lai taisa uz citiem.

197005. viesis 3.aprīlis 2006 21:46
0 0 Atbildēt

Kur paliek degvielas AKCĪZES NODOKLIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bukletos reklamēja ka akcīze no degvielas tiks novirzīta ceļu remontiem.

Tiem keksiem kas to teica un ieviesa š?o nodiekli - IR JĀSĒŽ CIETUMĀ!!!!!!!!!!!!

197006. viesis 3.aprīlis 2006 22:06
0 0 Atbildēt

sintris... Nu un.. Bet 1 Ls... kas tev leetaak izmaksaa 1 Ls, vai mekleet jaunu riepu un taisiit piemeeram ljitaku???

197007. viesis 3.aprīlis 2006 22:33
0 0 Atbildēt

tv neskatos gan. nu,xz,bet vareeja jau gan arii kompleksi droshinaat,kaut pa 5 ls - bedrees jau ne tikai ratu var sadauziit...

es tukshos posmos vispaar tuvaak pie vidusliinijas censos tureeties kopsh taas reizes,kad granadai uz ~110 kmh pa nakti bedree netaalu no celja malas tik labi litoku uzsitu,ka riepa apm 10 sekunzu laikaa ar pamatiigu snjaakonju gaisu nolaida....un tas viss naktii,un aaraa -18 graadi...: un veel tklaajaas,ka domkratu garaazaa esmu atstaajis...;) tas gan bija gadus 4 atpakalj...

197008. viesis 3.aprīlis 2006 22:41
0 0 Atbildēt

vai ta tur nav zīme 50 ?

197010. viesis 3.aprīlis 2006 22:57
0 0 Atbildēt

Bet iespēja sasist riepu ir 1 pret 5000. Rezultātā ar latu būsi samaksājis 10 reizes vairāk, nekā, saskaņā ar varbūtības teoriju, jebkad iztērēsi. :)

197012. viesis 3.aprīlis 2006 23:01
0 0 Atbildēt

vienmēr maucu visās bedrēs nebremzējot un nekad neko neesmu sasitis

197014. viesis 3.aprīlis 2006 23:23
0 0 Atbildēt

Vai tad kads musdienas vel brauc ar kalpakiem?

197015. viesis 3.aprīlis 2006 23:30
0 0 Atbildēt

Nu bij' man savulaik Golps ar zemprofileneem. 3 reiz paarsitu dazhaadaas bedrees un pret akmenjiem... Augstaas ziemenes gan nekad nav izdevies paarsist ne uz viena autinja, pat amortu esmu dabuujis salonaa, bet ripulis vesels.

197016. viesis 3.aprīlis 2006 23:35
0 0 Atbildēt

Cartman_626... Pabrauktu pa celjiem muusu krajaa, domaatu savaadaak... Mums te celjs ir wnk kriminaals... Mums te baigi daudzi, kas nav vieteejie sasit riepas un diskus....

197019. viesis 4.aprīlis 2006 7:46
0 0 Atbildēt

Huligaans

Kurā krajā tas ir?

197021. viesis 4.aprīlis 2006 8:29
0 0 Atbildēt

nu konkrētajā variantā izskatās ka izvairīties tomēr ir iespējams ja laiž vienu riteni pa maliņu :)

PS. Varētu kāds uztaisīt reportāžu par ceļu no Vecumniekiem līdz Skaistkalnei :| tas ir psc kas tur darās :O

197022. viesis 4.aprīlis 2006 8:49
0 0 Atbildēt

Labi kalpaki nost nekrīt. Sūdīgus nav ko žēlot. Āmen!

197032. viesis 4.aprīlis 2006 9:57
0 0 Atbildēt

uuberkrutie kalpaki jaapiesien ar plastmasas savilceejiem

197045. viesis 4.aprīlis 2006 10:12
0 0 Atbildēt

VWfans ..... es taa issti nemaaku izstaastiit, bet tas ir ogres. raj....

197047. viesis 4.aprīlis 2006 10:14
0 0 Atbildēt

VW..es k-kad uzfocheesu un ielikshu kaadu bildi...

197068. viesis 4.aprīlis 2006 10:54
0 0 Atbildēt

tā diemžēl ir mūsu valsts nostāja, ka autovadītājiem ir jāmaksā ceļu un akcīzes nodokļi ( kam ir jānonāk tieši ceļu fondā ) , bet ar šo naudu tiek lāpīti budžetā robi, kurus tā pati valsts valdība rada.

197076. viesis 4.aprīlis 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Tur 20 km/h jau ir par ātru. Protams,vieglāk uzlikt zīmi"Nelīdzens ceļš" nekā saremontēt. Ja jaut ko salauz-pats vainīgs.Tiltu jau arī tur remontēja pagājušogad- vienīgais,ko izdarīja,nomainīja betona malas,he- tizlāks remonts jau laikam nav iespējams.

197078. viesis 4.aprīlis 2006 11:09
0 0 Atbildēt

To CyberGhost. Nav tur iespējams izvairīties no iebraukšanas bedrēs-izmēģini pats.

197081. viesis 4.aprīlis 2006 11:32
0 0 Atbildēt

jāpērk džipauto, tam kalpaki nekrīt nost

197091. viesis 4.aprīlis 2006 12:02
0 0 Atbildēt

Jaa, tajaa vietaa man bija neplaanots extremaals slaloms. Cik ilgi veel shitaa chakarees autobrauceejus?! Fu..ing miskaste shitaa valsc...

197098. viesis 4.aprīlis 2006 12:09
0 0 Atbildēt

Vakar jau bija drankjiigi "salaapiijushi", viena vai divas bedres bija atstaatas neaizlaapiitas, vai arii liidz vakaram pildiijums jau bija izbiris.

Riit fotofikseeshu celjinieku padariito.

"Gaajeeju celinjam" gar tilta malaam vietaam jau spiid cauri Gauja.

197100. viesis 4.aprīlis 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Celjinieku vadiiba laikam lasa iAuto :)

197133. viesis 4.aprīlis 2006 13:14
0 0 Atbildēt

A kāds rakstija kaut ko uz valsts ceļiem?

197158. viesis 4.aprīlis 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Uz Liepājas šosejas pēc Lielupes tilta situācija nav labāka.

197160. viesis 4.aprīlis 2006 13:58
0 0 Atbildēt

Tām bedrēm pa virsu biezā slānī vajadzēja salikt to Šlesera plakātus - būtu vismaz kāds pielietojums...

197182. viesis 4.aprīlis 2006 14:46
0 0 Atbildēt

nuvo, noņēma Šleseru no trases un uzreiz bedres parādijās :)

197192. viesis 4.aprīlis 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Man ar gadijas naktī iepērt tajās bedrēs! Nebija omulīgi, bet viss O.K.

197234. viesis 4.aprīlis 2006 17:15
0 0 Atbildēt

Izskatās bēdīgi. Grūti saprast man, vienkāršam cilvēkam, kur pazūd tie miljoni ceļu remontiem. Skaidrs ka vienu un to pašu bedrīšu aizlipināšana 4x gadā izmaksā dārgi, bet jēgas taču nav. Darbības imitācija un līdzekļu izšķērdēšāna. Skumji.

197236. viesis 4.aprīlis 2006 17:50
0 0 Atbildēt

njaa ... suudiigi ... ieteikums taadaas vietaas - tas nekas ka shoseja, labaak piebremzeet uz paarvilkties paari uz kaadi 30 km/h ... lai kaada fuure neiepi...tos pakaļa, tad ierubī avareikass :)

A celj uztureetaaji to tik vien maak kaa salikt ziimes "pupi" (neliidzens celjsh) un "ieteicamais aatrums 70" ...

197237. viesis 4.aprīlis 2006 18:17
0 0 Atbildēt

Sargi savus kalpakus vairāk attiecas uz autiņiem, kas atstāti pagalmos pa nakti - no rīta daudziem narkaši ir aplasījuši kalpakus... ;) Pašam arī tā ir gadījies :(

197252. viesis 4.aprīlis 2006 19:51
0 0 Atbildēt

No vakardienas ielaapiem maz kas palicis paari - atkal bedres :o

197267. viesis 4.aprīlis 2006 23:25
0 0 Atbildēt

Ko parasts autovadītājs domā par bedrēm ...pīī . Mitsubisi Outlender vadītājs - bedres tas ir kruta ! Nu kā vispār drīkst izveidot un pa rādio atskaņot šādu reklāmu?

197286. viesis 5.aprīlis 2006 10:13
0 0 Atbildēt

šitais vēl ir sīkums salīdzinot ar pārvadu pie RAF pie Jelgavas - resp. kad no apvedceļa pie bijušā RAF nogriežas. lai brauktu uz Jelgavu ....

197380. viesis 6.aprīlis 2006 8:30
0 0 Atbildēt

Latvija rullē, mēs esam un būsiim tie labākie un diemžēl arī ... stulbākie...

197384. viesis 6.aprīlis 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Vai tad tās ir bedres?Atbrauciet un pabrauciet pa ceļa posmiem-Liepājas slimnīca-ventspils šoseja,Grobiņa-Ventspils pirmie 5 km Pašā grobiņā Zentas Mauriņas iela,vispār necieņa maksimāla nosauc ielu tāda cilvēka vārdā un tad nevar savest kārtībā.Fui Grobiņas pašvaldībai! Uz šeit pieminētajiem ceļiem ne tikai kalpakus pazaudēsiet,bet sasitīsiet,gan riteņus,gan ritošo.Tā kā apdrošiniet ripuļus un laipni lūgti pie mums.Apdrošināšanas gadījums nebūs ilgi jāgaida.

197386. viesis 6.aprīlis 2006 9:55
0 0 Atbildēt

ar ļitokiem po :)

197401. viesis 6.aprīlis 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Bederes ir ljoti izdeviigs veids kaa legaali zagt. Tas kas pashlaik notiek Latvijaa ir apliecinaajums tam, ka zagt ir norma! Vai tad kaads var izsekot cik mkubikmetru asvalta, skjembu un darba ir ieguldiits bedru laapiishanaa??? Pielajuju, ka skaitlji ir maksimaali uzskrulveeti. Arii tas fakts, ka komunaalie dienesti bojaa jau ieprieksh kapitaali atjaunotus celjus lai peecaak atkal norakstiitu izdevumus uz bedreem. Viss jau nebuutu nekas, bet kaapecc man jaamaksaa tie nodokli un jaalauzh savu auto?!!!

Es apbriinoju francuuzhus, kuri ciinaas apr savaam tiesiibaa, bet latvishi vai Latvijas krievi- kurn un turpina lauzt uz sliktiem celjierm savas a/m un pat nedara elementaaras lietas lai aizsargaatu savas tiesiibas...........!

197427. viesis 6.aprīlis 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Varu tikai piekrist Atvaram...

197437. viesis 6.aprīlis 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Linda Leen neredzot bedres uz Latvijas ceļiem!

Kā lai tos ierauga atbildīgās amatpersonas? Jo viņiem taču ir komandējumi tajā pieminātajā francijā un visur citur, tur taču ir labi ceļi! Ja godīgi man ar vairs negribas maksāt nodokļus! Par ko? par šo ceļu man bieži nav jābrauc bet nevar saskaitīt cik ir tādu vietu, kur trāpi pamatīgā bedrē, kur zobi noklab!

Bet vai mums ir cita iespēja, labprat uzzinātu kur var griezties? Sūdzēties, rakstīt vēstules, laikam jau pie paša demisionējušā satiksmes ministra!?

Jautājumi ir daudz: KAS tie par ceļiem? un kas tā par smieklīgu naudu ko maksājam pa nodokļiem, ja nevaram ceļus salabot?

šajā gadījumā domāju ja maksāju, tad gribu kvalitāti! bet Latvijā jau situāvcija ir pavisam interesanta, paceļam nodokļus lai varam uzlabot situāciju, bet situācija pasliktinās, jo redziet ti laika apstākļi ir tādi! Tad kāda velna pēc mēs maksājam? skumji bet jāatzīt ka nedz valdība, nedz ceļu uztrurēšanas dienesti ir spējīgi uzlabot apstākļus.... nu tad dzīvosim šai sūdubedrē tālak! Skaitīsim avārijas un līķus un būsim statistikas augšgalā. Latvija.

197444. viesis 6.aprīlis 2006 18:27
0 0 Atbildēt

Cik man ir naacies dzirdeer,tad to tiltu driiz taisiishot ciet uz diviem gadiem...trakoti liels remonts buushot!!!Taa murjaanjos runaa!!!

197533. viesis 9.aprīlis 2006 15:28
0 0 Atbildēt

"Saulainās dienas vakarā tuvojos šim tiltam ar cerību, ka ceļinieki būs bedres salāpījuši"

Pareizāk būtu Tev cerēt, ka tur vispār vel tas tilts ir pār Gauju un ja arī vakarā to vēl ieraugi, tad ceri, ka tiksi arī tam pāri!!!

197534. viesis 9.aprīlis 2006 15:30
0 0 Atbildēt

Es zinu! To tiltu Bemberisti ir izdangājuši!

197535. viesis 9.aprīlis 2006 15:31
0 0 Atbildēt

Atvar, ko tad tu pats esi darījis lioetas labā? Pačīkstēji šeit ar savu komentāru?

197536. viesis 9.aprīlis 2006 15:37
0 0 Atbildēt

Arī Jelgavas ielas ir tikai īstu bezceļu auto cienīgs poligons!!

197540. viesis 9.aprīlis 2006 22:39
0 0 Atbildēt

--------------------------------------------------------------------------------

197534. viesi... procom te atkal Bemberisti??

197541. viesis 9.aprīlis 2006 22:40
0 0 Atbildēt

vai cieniitajam viesim 197535. ir kaads padoms ko Atvars lietas labaa vareetu dariit??

198077. viesis 15.aprīlis 2006 18:35
0 0 Atbildēt

Esmu dusmīgs uz ielu pārvaldītājiem:

1. Remonta darbu kvalitāte ir zem katras kritikas - īslaicīgs efekts un nelīdzens segums, tas porainais asvalts ir lētāks, bet drūp, kā biezpiens - skopais maksā 2x, ja ne 5x;

2. Darbu saskaņotība ir galīgi garām - piemēram, tiek uzliets jauns asvalts, bet pēc neilga laika tiek rakti kabeļi vai kanalizācija, bet caurumi aiztaisīti ar metodi "ķepuļepa" - kontroles par darbu kvalitāti - nekādas, ne tur šuves kāds ar bituma mastiku apstrādā, ne vienādu līmeni nodrošina - cūku rakumi - tā to jāsauc.. Tad jau nav jēgas vispār taisīt, ja pēc pāris mēnešiem ir atkal jātaisa, tas neatmaksājas, labāk vienreiz noasvaltē un miers, pie tam to vēlams darīt vairāk ar prātu - autobusu pieturās, paātrinājuma joslās segumu jātaisa izturīgāku pret slodzi, kāda jēga, ka pēc pusgada ir jau kunkuļi un vis darbs ir vējā, tas nekam neder.

3. Man šķiet, kungi, kuru kompetencē ir ceļu uzturēšanas organizēšana, ir pārāk aizsēdējušies savos amatos, jo galvenais darba novērtējuma kritērijs - rezultāts ir zem katras kritikas - valstī, kur noris strauja attīstība, ceļi paliek aizvien sliktāki un sliktāki - neloģiski. Rodas jautājums, par ko mēs maksājam to ceļa nodokli, akcīzes nodokli utt. Vai kāds vispār padomā, kādas summas tiek tērētas automašīnu remontiem, kas rodas no sliktiem ceļiem. Uzskatu, ka tā summa vismaz ir braucošo autombiļu skaits X 100 LVL gadā, nemaz nerunājot par valsts prestižu, tūrismu utt. Kauns!

3. Šāda ceļu uzturēšanas politika no vienas puses ir saprotama - izdevīga tā ir ceļu uzturēšanas firmām - ir ko darīt un darīt un ticami, ka tās ir draugos ar tiem, kas pie ''šprices'', tikai tas nav noteikti izdevīgi lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 4

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 21

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti