Fiat no Pandas izveido Monstru 24

 
21.aprīlis 2006 0:00

Kompānija Fiat nolēmusi radīt ierobežotu sēriju pilnpiedziņas auto Panda Monster. Modelis veidots sadarbībā ar kompāniju Ducati, kas ražo tāda paša nosaukuma motociklus. Kopumā plānots pārdot 695 šādus auto.



Galvenā „Monstra" atšķirība no parastā Fiat Panda ir jaunie virsbūves dizaina elementi. Auto būs nopērkams tikai melnā krāsā. Dzinējs – standarta „dīzelis” ar 1,3 litru tilpumu, kas spēj attīstīt 70 Zs jaudu. Ar to Fiat Panda Monster 100 km/h spēj sasniegt 18 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 150 km/h. Pilnpiedziņas auto ir augsts klīrenss, kas ļauj tam pārliecinoši pārvietoties arī pa sliktiem ceļiem.

Kompānija Fiat neko nesaka par modeļa oficiālo cenu. Plānots, ka tā tiks apspriesta ar 695 Fiat izvēlētajiem pircējiem.
 
Visi komentāri
 
198763. viesis 21.aprīlis 2006 0:40
0 0 Atbildēt

70 Zs!! - tiešām nenormāls monstrs :DDDD

198765. viesis 21.aprīlis 2006 0:44
0 0 Atbildēt

aarpraac. nu kur praats.

198772. viesis 21.aprīlis 2006 7:33
0 0 Atbildēt

Jaaa, liidziigi kaa Passatam arii sheit par jaudu bikuc piemirsushi...

198774. viesis 21.aprīlis 2006 7:49
0 0 Atbildēt

1.3 l monstrs. :) Vai Fiat vispār kaut ko māk mainīt, ja neskaita plastmasu? Nu kaut 10 zirģeļus piemetuši savam monstram būtu.

198775. viesis 21.aprīlis 2006 7:57
0 0 Atbildēt

Fiat Panda Monster 100 km/h spēj sasniegt 18 sekundēs-skan iespaidīgi...paši par sevi ņirgajas

198777. viesis 21.aprīlis 2006 8:20
0 0 Atbildēt

Pirms vairaakiem gadiem bija pieejams Moskvics, kursh 100 km/h speeja oficiaali sasniegt 26,... sekundees. Kkaadas asociaacijas rodas... :)

198778. viesis 21.aprīlis 2006 8:30
0 0 Atbildēt

No sūda nevar uztaisīt konfekti!!!

Sen zināma patiesība, bet līdz itāļiem tā vēl laikam nav nonākusi!

198780. viesis 21.aprīlis 2006 8:46
0 0 Atbildēt

sajūta tāda, ja mašinai nav vismaz 200 Zs, tas nav džips vai vismaz audi vai bmw - tad tā nav mašīna

pamēģiniet nobraukt no lielceļa

pieļauju ka ar šito var izbraukt tur, kur cits labi ja ar kvadriciklu uzdrošinātos... parādiet to bmw, kas tur varēs izbraukt...

198789. viesis 21.aprīlis 2006 9:25
0 0 Atbildēt

asfalta plēsējs :)))

198790. viesis 21.aprīlis 2006 9:39
0 0 Atbildēt

da vismaz varēja kādu 1.9TDI ielikt

198791. viesis 21.aprīlis 2006 9:40
0 0 Atbildēt

viesim:

Visi jau nedzīvo dziļā purvā kā tu :)

198793. viesis 21.aprīlis 2006 9:43
0 0 Atbildēt

MAn rodas sajūta, ka lielākā daļa no tusētājiem nav bijuši Itālijā, Francijā citās Eiropas pilsētās un vispār nestādas priekšā ar kādiem auto tur cilvēki pārvietojas ikdienā un kāas ir prasības pret auto.

( Nejaukt ar Vācijas autobāni )

198794. viesis 21.aprīlis 2006 9:55
0 0 Atbildēt

Itālijā, vismaz, pirms mēneša cilvēki pa serpentīnu pārvietojās ar divu veidu mašīnām: tie, kas nevar neko labāku atļauties, lieto visu gadu un paaudžu Fiat Panda 4x4 un līdzīgus krupjus, bet labāk situēti izvēlas X5, AMG, sportiniekus vai vienkārši normālus auto. Bet pārsvarā tiešām ir tās dīvainās Pandas.

198795. viesis 21.aprīlis 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Vajag!

198797. viesis 21.aprīlis 2006 10:09
0 0 Atbildēt

monstrs -> dēļ caurgājības.

edžuli, DAUDZAS rīgas ielas n reizes sliktākas par grantenieku laukos, tā ka nelielies ar ne-purvā dzīvošanu :)

198816. viesis 21.aprīlis 2006 11:11
0 0 Atbildēt

jaa un kaa parasti lielaakaa dalja visa nod...seeji ir viesi... kuri pashi pat pieregjistreeties nevar atljauties... jo ZZ beidzies krediits....

198821. viesis 21.aprīlis 2006 11:24
0 0 Atbildēt

Kaut kāds izmiekls - monstrs ar 1,3 dīzeli.... :)))

198828. viesis 21.aprīlis 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Migano, jā ir drausmīgi, bet tikai tādēļ jau neiešu sevi ierobežot, lai arī par to ir jāmaksā...

198835. viesis 21.aprīlis 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Cik atceros testos Panda 4x$ ka lidzvertigs cinijas ar Hammeriem un Jeepiem... visu nosaka jaudas un masas attieciba..

198846. viesis 21.aprīlis 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Veltiijums tiem, kuriem patiik sevi neierobezhot ...

Labu eestgribu ...

funzor.net/modules.php?n...w&news_id=3108

198853. viesis 21.aprīlis 2006 14:40
0 0 Atbildēt

Jauna spēļmantiņa. Tipa - suzuki samurai.

198877. viesis 21.aprīlis 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Maizes kaste.

198897. viesis 21.aprīlis 2006 18:59
0 0 Atbildēt

nav jau slikts auto pundurim kurs dzivo meza un uz asvalta neradas . gribu redzet ka vins ies apgona pie 90km/h ;0

198902. viesis 21.aprīlis 2006 21:29
0 0 Atbildēt

vai ~ 190 Nm griezes moments neko neizsaka? pintiķiem tikai Zs prātā... Parādiet to kaut 1,6 bencīna atmosfērisko motoru ar līdzīgu griezes momentu, zinam, zinam tam 1,6 būs 100 Zs, bet laikam te lielākā daļa nezin kas ir kas (Zs vs Nm)

un vēl iesaku papētīt

www.pandamonster.fiat.com/index_ENG.htm

izvēlieties Panda un tad palūriet performance, itīpaši Off-road sadaļu par pārvaramajiem slīpumiem utt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti