Traģēdija nomāc LMT rallija komandas prieku 1

 
9.jūlijs 2006 11:32

Jau ziņots, ka LMT un Siemens Latvijas rallija čempionāta piektais posms – rallijs „Kurzeme 2006” – izvērsās traģisks, jo sacīkšu negadījumā bojā gāja pieredzējušā rallista Aivara Rudzīša stūrmanis Gatis Vilciņš.

„Šādos gadījumos rezultāts ir otršķirīgs,” saka „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns. „Gribētu visas mūsu komandas vārdā izteikt visdziļāko līdzjūtību bojā gājušā sportista tuviniekiem... Diemžēl tikai šādos brīžos nākas apzināties, cik patiesībā mūsu iemīļotā nodarbe – autosports – var būt bīstama...”

Sacīkste „Kurzeme 2006” beidzās ar pavisam mierīgu apbalvošanu bez pompozitātes un šampanieša. Uzvaru N4 klasē un absolūtajā vērtējumā, priekšlaicīgi nodrošinot Latvijas čempiona titulu, izcīnīja Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis (Mitsubishi Lancer Evo 9, Skandi Auto Rallija komanda), bet otrie palika „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” duets Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons (Mitsubishi Lancer Evo 9), izcīnot savu austāko panākumu savā rallistu karjerā. „Protams, rezultāts ir lielisks, bet priecāties īpaši negribas. Jūs jau zināt, kāpēc...,” saka Māris Neikšāns, kurš uzvarēja divos no rallija „Kurzeme 2006” ātrumposmiem.

Arī Andis Neikšāns/Edgars Utāns ar savu Renault Clio aizvadīja lielisku sacīksti. „Latvijas Mobilā telefona rallija komandas” otrā ekipāža atkal bija ātrākie N3 kategorijā, izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas un nedaudz nostiprinoties LMT un Siemens Latvijas rallija čempionāta vadībā. Viņš aizvadīja pēdējā laikā sev raksturīgu taktiski gudru sacensību un, lai gan uzvarēja tikai divos ātrumposmos, konkurenti tika turēti drošā attālumā visu sacīkstes gaitu.

Komandas trešā ekipāža Arturs Priednieks/Jānis Kirkovalds sacensības uzsāka kā AR2000 klases līderi, tomēr tad viņu Citroen Xsara Kit-Car sākās tehniskas problēmas un galu galā sportistiem nācās samierināties ar septīto vietu klasē un diviem punktiem kopvērtējumā. Par Latvijas kausa ieguvējiem AR2000 klasē jau vienu posmu līdz beigām kļuva Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš (RAMI R-Evolution Racing)

Komandu vērtējumā „Latvijas Mobilā telefona rallija komanda” jau trešo sacīksti pēc kārtas izcīnīja uzvarētāja kausu un tagad arī čempionāta kopvērtējumā ieņem pirmo vietu, par četriem punktiem apsteidzot „Skandi Auto Rallija komandu”.

Pilni autorallija „Kurzeme 2006” rezultāti atrodami internetā – www.autorally.lv

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis

 
Visi komentāri
 
206130. viesis 10.jūlijs 2006 17:14
0 0 Atbildēt

Crabis

otrie palika „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” duets Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons (Mitsubishi Lancer Evo 9), izcīnot savu austāko panākumu savā rallistu karjerā

Labi skan - austākais panākums. Šī presrelīze jau ir apgājusi vairākus mēdijus, bet neviens nav kļūdu izlabojis....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti