Distance jāizvēlas atkarībā no ātruma/seguma (+ foto) 76

 
7.septembris 2006 9:17

Rīts transportlīdzekļu vadītājiem atgādina par distanci, kurai jābūt lielākai par apstāšanās ceļu.

Ja braucot pa sausu asfalta segumu ar 50 km/h vieglā automobiļa vadītājam droša distance ir jāietur 30m, tad braucot ar 70 km/h, uz sausa asfalta seguma distance ir jāpalielina vismaz līdz 50 m, bet, nemainot braukšanas ātrumu, uz slapja asfalta seguma distancei ir jābūt ne mazākai par 70 m.







Jauku Jums šo slapjā rīta dienu.

Ar cieņu
Ēriks Griģis
 
76 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
210617. viesis 7.septembris 2006 11:27
1 0 Atbildēt

Vot dēļ šitādiem mācītājiem,kā ēriks, arī parasti notiek visādi sūdi uz ceļiem. Tiešām,padomā,ko saki par tām distancēm...atradis te jājamzirdziņu...paskaties citus faktorus. Kaut vai to,ka daudzi vispār neredz,kas apkārt notiek,kāda vēl tur distance. Aizbrauc,gudrais,un paskaties,kāda distance ir Vācijā uz bāņa un tad gudri spried.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti