«Renault» automobiļi - vieni no uzticamākajiem 13

24.oktobris 2006 0:00

Renault automašīnu modeļi, kas ražoti laika posmā no 2003. līdz 2005. gadam, atzīti par vieniem no uzticamākajiem auto tirgū. To atspoguļo ADAC 2005. gadā veiktais pētījums par neparedzētiem gadījumiem, kad automašīna pēkšņi salūzt vai nedarbojas neparedzētu tehnisku iemeslu dēļ.

ADAC veiktais pētījums ir balstīts uz datiem, kurus apkopojis viens no lielākajiem Vācijas autoklubiem. ADAC darbībā ietilpst arī avārijas dienests (Emergency Breakdown service), kas patrulē uz Vācijas autostrādēm. Visos gadījumos, kad avārijas dienests sniedz palīdzību uz ceļa automašīnu vadītājiem, kuri saskārušies ar neparedzētu automašīnas salūšanu vai nedarbošanos, tiek fiksēts automašīnas modelis un izdošanas gads.

ADAC pētījuma rezultāti tiek apkopoti tikai par tehniskām kļūmēm, tāpēc automašīnas vadītāja izraisītās problēmas – automašīnas atslēgu atstāšana aizdedzē, degvielas vai eļļas trūkums un riepu bojājumi netika ņemti vērā. Statistikas dati iekļauj automašīnu modeļus, kas ir ražoti pēdējo trīs gadu laikā bez būtiskām izmaiņām un kuru reģistrāciju skaits pārsniedz 10 000 vienības viena gada laikā. Statistiskie dati uzrāda kļūdu biežumu uz 1000 viena modeļa un viena izlaiduma gada automašīnām.

Gandrīz visi vienu līdz trīs gadus vecie Renault modeļi, kuri tika iekļauti statistikā, saņēma augstāko iespējamo atzīmi, kas nozīmē – “uzticams”. Automašīnas, kas ražotas 2005. gadā sasniegušas arī īpaši pozitīvus rezultātus dažādās individuālās automašīnu kategorijās: Scenic un Kangoo tika ierindotas trešajā vietā attiecīgi minivena un kompaktklasē, Renault Megane un Clio saņēma ceturtās vietas kompaktklasē un mazajā klasē, Renault Laguna ieguva piekto vietu vidējā klasē, bet Twingo – sesto vietu mazajā klasē.

Kad tika uzsākta Clio III tirdzniecība, modelis tika atzīts par atbilstošu visaugstākās kvalitātes rādītājiem, ko arī apstiprina ADAC pētījuma rezultāti. Šādi rezultāti ir sasniegti pateicoties mērķtiecīgai kvalitātes kontrolei Renault organizācijas ietvaros, piemēram:
• statiskai kontrolei speciālistu vadībā ražošanas attīstības komandā. Šādu kontrolieru uzdevums ir kontrolēt darba kvalitatīvo procesu, lai nodrošinātu tūlītēju reakciju uz iespējamām kļūdām;
• dinamiskai kontrolei, kas tiek īstenota testos 500m garās montāžas līnijas beigās, lai visas automašīnas pirms fabrikas atstāšanas, tiktu vēlreiz pārbaudītas.

Renault automašīnu iegūtās augstās pozīcijas veiktajā pētijumā ir rezultāts kvalitātes programmai, kas ieviesta 2003. gadā. Tas apstiprināts ADAC oficiālajā ziņojumā: “Uzticamības līmenis acīmredzami pieaug, sākot ar 2003. gadu. Franču ražotāju kvalitātes prgoramma, kas ieviesta šajā laikā, ir pierādījusi savu efektivitāti”.

Renault Prezidents Karlos Gosns (Carlos Ghosn), prezentējot Renault uzticamību Renault „Uzticamības plānā līdz 2009. gadam”, atzina: „Neatkarīgi no izmaksām, mums ir jāatgūst Renault uzticamība un labas kvalitātes automašīnu ražotāja tēls. Tas ir „sine qua non » («bez tā nav iespējams») nosacījums mūsu veiksmei”.
 
Visi komentāri
 
215032. viesis 24.oktobris 2006 8:28
0 0 Atbildēt

renis parasti noplīst jau garāžā vai izbraucot no tās, tāpēc arī ADAC ciparos neiekļūst.

215037. viesis 24.oktobris 2006 9:02
0 0 Atbildēt

Vieglajiem 1,9dci iet, bet toties Masteriem 2,5 liekas pēc miroņa - stipri jāiespringst, lai veiktu apdzīšanu!

Pusasīm "zvaniņš" iemetās jau pirmajā pusgadā, gada laikā parādījās sajūga problēmas kuras neesot tik vienkārši novērst, un vispār tas esot normāli... ;)))

Par busiem vēl runājot vājā vieta kārbas, braukt jau var, kā ar GAZiku, bet galu galā 21gs....

Bet kas ir tas ir uz ceļa vēl nav nācies palikt! ;)))

215058. viesis 24.oktobris 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Nu par vecākajiem reņiem var teikt tikai vienu - HRENO!

Par jaunajiem - neko nezinu.

215111. viesis 24.oktobris 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Pilnīgs buļļa s.... varbūt garantijas laiku arī iztur, bet pēc 2 gadiem jūk nost viss!!! 3-gadīgai mašīnai kārba sadalījās reizinātājos!

215117. viesis 24.oktobris 2006 13:23
0 0 Atbildēt

no savas personīgās pieredzes zinu, ka tādas kā KIA HYNDAI un droši vien ka arī DACITE ir viereizējas, nopērc un hren pārdosi nevienam tie s.......... neinteresē

215147. viesis 24.oktobris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

braucu ar 2 lagunu jau treso gadu,labs auto,katra zina labaks par desmitgadigu bembi vai audiku ir proveti,kaut cena apmeram ta pati.

215178. viesis 24.oktobris 2006 16:40
0 0 Atbildēt

Ha, ha, Manam Renault Scenic ziemā ņobeidzās augstspiediena sūknis(700 LVL), pavasarī zemspiedina sūknis (300 LVL) un tagad nokāvās motors tikai tāpēc, ka saplīsa ģenerātora siksna... Vai tā ir uzticama mašīna?????????????

215192. viesis 24.oktobris 2006 17:55
0 0 Atbildēt

Kas ir uzticamaaks: parasts spainis vai elektropumpis..., kursh ilgaak kalpos bez probleemaam, bet nevar jau saliidzinaat dazjaadus komforta liimenjus? ;)

215194. viesis 24.oktobris 2006 18:16
0 0 Atbildēt

Uz ceļa jau varbūt arī bieži nepaliek,bet dažādu sīku riebeklību pietiek arī Renault.

215196. viesis 24.oktobris 2006 18:37
0 0 Atbildēt

Ja butu velesanas tad nobeigt un uz cela atstat var jebkuru auto.[siksnu vajag laicigi nomainit,ja tak dumaju]

215206. viesis 24.oktobris 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Renault. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

215218. viesis 24.oktobris 2006 21:43
0 0 Atbildēt

Krieviem ir tads teiciens: vsjo 4to kon4ajetsa na "O" - gavno. Vaacu autinji rullee. Tapec jau 10 gadigs audi maksaa ka 3 gadigs reno. galvenais ir respekts mani mazie draugi.

215265. viesis 25.oktobris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

90-to beigās pie mums jau lielā bumā bija meganes - tolaik tirdzniecības rekordi sasniedza rekordus. Bet, cik atceros, tas bums beidzās ar vēl lielāku BUMU - šodien par jaunajām

meganēm neviens vairs īpaši skaļi nerunā. Peugeotu TOPI arī ir jau pārdzīvoti - cilvēki sapirkās savulaik slavinātos 206 modeļus, kuri reali knapi nokalpoja garantijas laiku....Nu, tagad ir sācies citroenu laiks. Redzēsim, cik ilgi tas turpināsies. Jāsaka, ka ilgdzīvošanā pēdējā laikā labus rezultātus parāda Hyundai auto. Pat lielie auto speci friči savā auto presē šiem jaunāko izlaidumu modeļiem velta labus vārdus .Kādu gadu atpakaļ viens pazīstams tirdzniecības tīkla menedžers darba vajadzībām iegādājās it kā vienkāršu un lētu auto - Hyundai elantra, kā saka - priekš pāris gadiem. Nupat šo satiku, džeks pats brīnās - neesot no hundaja gaidījis, ka pie teju 200 000km nobraukuma vispār nekas neesot plīsis. Ipriekšējais viņa darba auto - golf 4 pāris gadu laikā pie 300 000km izjucis pilnīgi un galīgi. Bet francūži - kaut kā nav tās uzticamības. Labākas atsauksmes esmu dzirdējis tikai un vienīgi par lagunām - tie esot itin izturīgi un labi auto. Bet vecie reņi ielās jau ir retums - kādreiz parādās kāds 25 vai 19 modelis, bet 21.9,5 modeļi vairs vispār nav pamanāmi.Šrotos jau ir pamanāmas meganes un scenici.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursme ar sniega tīrīšanas tehniku (+ video) 12

"Lexus 350" vadītājs nav gatavs sniega tīrītāja manevram, tādēļ piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

papildināts: Jūrmalā autovadītājs uz regulējamas pārejas uzbrauca bērnam, par luksofora gaismu nav 100% informācijas (+ VIDEO) 30

Šodien (22.11.2017) Jūrmalā, Dubultos, uz regulējamas gājēju pārejas vadītājs ar "Lexus" markas spēkratu uzbraucis 13 gadus vecam (pēc nepārbaudītas informācijas) bērnam. Lasīt vairāk

 

Bremzēšana ar pārnesumiem: par un pret (+ video) 24

Bremzēšana ar pārnesumiem: TV raidījums "Zebra" eksperimentē, pārbauda šī paņēmiena efektivitāti un secina kad un vai vispār to ir vērts pielietot. Lasīt vairāk

 

Fantastika! - "Tesla" kravinieka iespaidīgais ieskrējiens uzņemts video (+ video) 5

"Tesla" kravas auto (no 2019.g.) apveltīts ar iespaidīgu dinamiku. Ja kāds šaubās, lai noskatās video! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti