Uz Eiropas skatuves kāpj «Toyota Auris» 14

7.decembris 2006 0:05

Jaunā Toyota Auris pirmizrāde notiks Boloņas auto izstādē — dažus mēnešus pirms automašīnas nonākšanas Eiropas tirgū, kas paredzēta 2007. gada pirmajā ceturksnī.

•    Klajā laists pilnīgi jauns ģimenes hečbeks
•    Raksturīgs stils, aizraujoša un baudāma braukšana
•    Dizaina pieeja “no iekšpuses uz āru”
•    Izcelta centrālā konsole
•    Modeļu piedāvājuma galvgalī ir flagmanis D-4D 180 Clean Power
Jau no pirmā acu uzmetiena skaidrs, ka Auris ir atšķirīgs. Šī automašīna nešaubīgi izceļas pūlī: tai piemīt pārliecināts un dinamisks izskats ar oriģinālām proporcijām un stingru stāju. Tā ir automašīna klientiem, kas nesamierinās ar kompromisiem. Tai ir stilīgs izskats, patīkamas braukšanas īpašums, un būt par tās īpašnieku ir emocionāli patīkami.

Toyota demonstrē jaunu dizaina pieeju: ”no iekšpuses uz āru”, līdz maksimumam palielinot telpu un komfortu pasažieriem un izveidojot izteiksmīgu un progresīvu interjeru, kas nepārprotami liecina par automašīnas sportisko dabu.



Jaunā Toyota automašīna veidota uz jaunas platformas, paredzot nodrošināt augstākās klases veiktspēju sadursmēs, progresīvu aprīkojumu un aizraujošu braukšanas pieredzi un vienlaikus uzlabojot trokšņa, vibrāciju un griezīguma (NVH) rādītājus. Tā būs pieejama trīsdurvju un piecdurvju versijas veidā, kā arī piedāvās plašu izvēli no dīzeļdegvielas un benzīna dzinēja mehānismiem. Ceturtajā aprīkojuma līmenī piedāvājumu klāsta augšgalā ir flagmanis D-4D 180 Clean Power.

Jauns vārds jaunai ērai


•    Zelta (Aurum) cēlums

“Jauna vārda radīšana jaunai automašīnai bija mūsu prioritāte,” skaidro Toyota Europe vecākais viceprezidents mārketinga un pēcpārdošanas jautājumos Andrea Formika (Andrea Formica). “Lai panāktu izmaiņas tirdzniecības apjoma pieaugumā Eiropā, mums jāmaina cilvēku uzskats par mūsu C segmenta hečbekiem.



Šķiet, ka mums tas izdevies. Mūsu rīkotie dažādie semināri liecināja par pozitīvu reakciju visos tirgos. Biežākās spontānās reakcijas no cilvēku puses bija vārdi “futūristisks", "augstas klases” un “pievilcīgs”. Šie vārdi nevainojami sasaucas ar mūsu zīmola DNS.”

Nosaukums atgādina divus citus Toyota modeļus, proti, Yaris un Avensis, turklāt vienlaikus tas liecina par vienas no klasiskākajām un cēlākajām vērtībām, proti, zelta kvalitātēm.

Auris tiks konstruēts Eiropā, apliecinot Toyota uzticēšanos Eiropas ražošanas līnijas bāzei un ņemot vērā ārkārtīgi augstos kvalitātes standartus, uz ko norāda globālais apzīmējums “Ražots Toyota”. Jaunais hečbeks paralēli Avensis tiks ražots TMUK rūpnīcā Lielbritānijā un paralēli Corolla Verso TMMT rūpnīcā Turcijā.

Izceļoties pūlī

•    Izstrādāts Eiropā, lai atbilstu eiropiešu gaumei
•    Atšķirīgs hečbeks — vienlaikus mazs un liels

Auris lauž pašreizējo C segmenta hečbeku dizaina tradīcijas. Tam ir oriģināla un atšķirīga forma — tas ir vienlaikus mazs un liels. Mazstāpēc, ka saglabā šim segmentam tipisko kopējo garumu; liels tāpēc, ka tam ir plašs salons un augsts pasažieru komforta līmenis.

Auris pauž arī sportiskumu. Šis efekts tiek panākts ar plato stāju, un to pastiprina A statņa uz priekšu pavirzītā pamatne. Kabīnes arhitektūras sasvērums uz priekšu rada iespaidu par dinamiku un veiklību. Dizaineri to dēvē par “ideālo nelīdzsvarotību”.



“Eiropā, iegādājoties C segmenta automašīnu, divi svarīgākie kritēriji ir izturība un pievilcīgs eksterjers,” stāsta Toyota Motor Europe vecākais viceprezidents Andrea Formika. “Ar Auris mēs apmierināsim šīs klientu prasības — par to gādās Toyota leģendārā kvalitāte un atšķirīgais dizains. Šī automašīna saviļņos ne tikai jūtas, bet arī prātu.”

Auris tika radīts Toyota Eiropas dizaina centrā (ED2) Francijas dienvidos. Tā dinamiskā forma atspoguļo eiropiešu izpratni par gaumi, stilu un izsmalcinātību.



Būtiskākie elementi ir muskuļotās formas un pārliecinošās, dinamiskās līnijas. Ar lielo platumu (1760 mm) un augstumu (1515 mm) Auris ir unikāla forma. Kopējais garums ir 4220 mm, kas kombinēts ar platu priekšējo un aizmugurējo daļu (attiecīgi 1524 mm un 1522 mm).

Īsās pārkares (890 mm priekšā, 730 mm aizmugurē) kopā ar garo riteņu bāzi (2600 mm), kā arī zemais smaguma centrs rada dinamisku sānu siluetu, kas sola aizraujošu braukšanas pieredzi. To akcentē paaugstinātā viduslīnija un masīvais, uz priekšu izliektais aizmugurējais statnis un aizmugurējais vējstikls.



Zvanveida riteņu arkas ir izvirzītas uz āru, piešķirot platuma sajūtu, un lielie diski (izvēlei tiek piedāvāti 15”, 16” vai 17” izmēra diski) piepilda arkas, radot sportisku iespaidu. Virsmas tajā pat laikā ir svaigas un tīras un ar spēcīgām raksturīgām līnijām, kas attēlo emocijas kustībā. Īpaši tas attiecināms uz trīsdurvju versiju, kur grafika vidusdaļā un aizmugurējā statņa forma īpaši uzsver sportiskās braukšanas īpašības.

Dzinēja pārsegs, dziļais buferis un platie spārni veido vienu veselumu, un pašā centrā novietota Toyota emblēma. Radiatora režģa grafika uztur un pat uzlabo Toyota zīmola identitātes tradīciju.

Detaļas piešķir automašīnai unikalitāti un veido pirmklasīgu imidžu. Buferis ar asiem stūriem un uz priekšu izvirzītie lukturi plūstoši apliecas ap automašīnas sāniem, vēl vairāk samazinot pārkares sajūtu.

Masīvās formas ir pārnestas uz aizmuguri. Noapaļotās formas akcentē zvanveida riteņu arkas, savukārt vidusdaļa veido zemu smaguma centru. Aizmugure ir plata, kas liecina par praktiskumu, un kombinētie lukturi stiepjas gar sāniem, sasaucoties ar priekšējās daļas dizainu.

Auris unikālo stilu papildinās deviņas košas krāsas. Viena no tām ir pilnīgi jauna, bet četras ir jaunievedums Toyota C segmenta piedāvājumā.

Drosmīgs, plašs interjers

•    Inovatīva pieeja — “no iekšpuses uz āru”
•    Izvirzīta centrālā konsole
•    Lieliska plašuma un gaismas sajūta
•    Izcila kvalitāte un komforts

Auris nosaka jaunus standartus attiecībā uz interjera dizainu: tas ir stilīgs, plašs un izsmalcināts.

Pateicoties pieejai “no iekšpuses uz āru”, ap vadītāju ir maksimāli plaša telpa. Stils ar unikāliem dizaina elementiem, piemēram, izcelto viduskonsoli, veido pārliecinošu un atšķirīgu vidi.



Tajā pat laikā Auris ir praktisks, jo tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums un Toyota unikālās Easy-Flat sistēmas sēdekļi (tie aizgūti no pašreizējās Corolla Verso), kas ļauj ar vienu rokas kustību nolocīt aizmugurējos sēdekļus, vienā mirklī palielinot bagāžas nodalījumu.

Pirmajam iespaidam ir liela nozīme. Izceltā viduskonsole nepārprotami pauž automašīnas sportisko dabu. Brīvā telpa zem konsoles rada plašuma iespaidu.

Konsole uzlabo lielisko ergonomiku. Īsais, taisnais ātrumpārslēgs ir novietots tuvāk vadītāja dabiskajai pozīcijai, un stāvbremze ir eleganti iekļauta kopējā dizainā. Mērķis bija radīt vadītāja vietu, kurā visas svarīgākākas vadības ierīces būtu ērti sasniedzamas.



Sportiskā daba izpaužas arī citos dizaina elementos. Priekšējie sēdekļi ieskauj sēdētāju ar ciešu plecu zonu, garu sēdekļa atzveltni un stingriem sānu balstiem. Trīs spieķu dizaina stūres rats ir robusts, ar biezu saķeres virsmu un raksturīgi veidotu centrālo zonu ar slēdžiem. Galvenie mērinstrumenti ir Optitron ar trīsdimensiju vairākslāņu displeju.

Salons var lepoties arī ar plašumu un komfortu. Priekšā un aizmugurē sēdošie pasažieri var izmantot pārsteidzoši plašu galvas un plecu zonu, pateicoties automašīnas augstajam dizainam. Attālums starp priekšējo un aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm ir palielināts līdz 910 mm, kā rodas plaša kāju zona, bet stūre ir pavirzīta atpakaļ, veidojot dabiskāku braukšanas vidi.

Arī aizmugurē sēdošo pasažieru rīcībā ir plaša kāju zona, jo likvidēts grīdas tunelis, veidojot zemu un pilnīgi līdzenu grīdu. Aizmugurējie sēdekļi, kas sadalāmi arī attiecībā 60:40, ir nolokāmi, izmantojot Toyota Easy-Flat sistēmu.



Salona apdarē izmantoti augstas kvalitātes materiāli, pievēršot uzmanību visiem taustāmiem, redzamiem un jūtamiem elementiem. Būs pieejamas divas salona apdares krāsas, moderna tumšpelēka un silta smilškrāsa. Audumi pieskaroties ir mīksti, durvju apdare veidota tā, lai nodrošinātu vairāk telpas, durvju furnitūra ir viendaļīga, un paneļa izmērs un apdare ir precīza.

Automašīnā ir pārsteidzoši daudz vietas bagāžai — Auris īpašnieki varēs pilnā mērā izbaudīt tā praktiskumu, izmantojot automašīnu ģimenes vajadzībām. Bagāžas nodalījuma tilpums ir 354 litri (ar mazizmēra rezerves riepu), bet salonā ir vēl 10 nodalījumi priekšmetu glabāšanai, kuru kopējā ietilpība ir 32 litri.

Aizraujoša un baudāma braukšana

•     Pārsteidzoša veiktspēja
•    Modeļu piedāvājuma galvgalī ir flagmanis D-4D 180 Clean Power
•    Pilns high-tech benzīna un dīzeļdzinēju spektrs
•    Klientu vajadzībām pielāgots transmisiju klāsts

Auris sola aizraujošu braucienu; baudījums sākas no brīža, kad iesēžaties vadītāja sēdeklī.

Auris galvenais inženieris Jošišiko Kanamori (Yoshihiko Kanamori) stāsta: “Mēs pievērsām lielu vērību tam, lai automašīna sniegtu vienreizēju braukšanas baudījumu, piepildot klientu pārdrošākās cerības, ko rada automašīnas vizuālais tēls.”

Tādēļ Auris ne vien izskatās, bet arī patiešām ir lielisks. Paredzams, ka modeļu klāsts ar četriem dažādiem aprīkojuma līmeņiem piesaistīs plašu klientu loku; Auris piedāvā plašas izvēles iespējas. Pieejamas trīsdurvju vai piecdurvju versijas, trīs dīzeļdzinēji, divi benzīna dzinēji un trīs transmisijas.

Klāsta flagmanis ir D-4D 180 Clean Power. Šis modelis piedāvā pārsteidzošu veiktspēju un ļauj pilnā mērā izbaudīt braukšanu ar Auris.

2,2 litru D-4D jau ir pazīstams no Toyota Avensis, Corolla Verso un RAV4 modeļiem. Šeit, Auris, tas attīsta 130 kW (177 ZS DIN) jaudu pie 3600 apgr./min un augstu 400 Nm griezes momentu 2000 līdz 2600 apgr./min diapazonā, nodrošinot Auris izcilu vilktspēju jebkuros braukšanas apstākļos.

D-4D 180 Clean Power ir ne vien jaudīgs, bet arī viens no tīrākajiem šobrīd tirgū pieejamiem dzinējiem. Pateicoties Toyota D-CAT tehnoloģijai, tā progresīvā izplūdes gāzu attīrīšanas sistēma samazina ogļūdeņražu (HC) + slāpekļa oksīdu (NOx), oglekļa monooksīda (CO) un daļiņu (PM) izmešus.

Auris D-4D 180 Clean Power būs pieejams ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, kas pielāgota un uzlabota, lai optimizētu tās lieliskās īpašības. Tāpat tas būs savienots ar jaunradīto dubultsviras tipa aizmugurējo piekari ar stiprinājuma stieni, lai automašīnas īpašnieki varētu pilnā mērā izbaudīt šī flagmaņa veiktspēju.

Auris klāstā būs ietverti vēl divi progresīvi dīzeļdzinēji, proti, enerģiskais 1,4 litru D-4D un elegantais 2,0 litru D-4D. Paredzams, ka dīzeļdzinēji veidos vairāk kā pusi no Auris noieta.

1,4 D-4D dzinējs attīsta 66 kW (90 ZS DIN) jaudu pie 3800 apgr./min un 190 Nm griezes momentu diapazonā no 1800 līdz 3000 apgr./min. Pateicoties griezes momenta plašajam diapazonam, D-4D 90 ir ideāls braukšanai pilsētā, un izcilie ekonomijas rādītāji padara to par populāru izvēli.

2,0 D-4D ir veidots uz vieglo 2,2 litru dzinēju bāzes; tas attīsta 93 kW (126 ZS DIN) jaudu pie 3600 apgr./min. Versijai ar oksidācijas katalītisko neitralizatoru maksimālais griezes moments ir 300 Nm 2000 līdz 2800 apgr./min diapazonā (versijai ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru šis rādītājs ir 300/1800–2400). Praksē, braucot ar D-4D 125, tas ir jaudīgs un darbojas vienmērīgi, nodrošinot nevainojamu līdzsvaru starp aktīvu veiktspēju un zemu degvielas patēriņu.

Auris D-4D 125 būs pieejams ar dīzeļdegvielas daļiņu filtru (DPF), kas ne vien ievērojami samazina ogļūdeņražu (HC) un oglekļa monooksīda (CO) daudzumu, kā to dara tradicionālie katalizatori, bet arī vienlaicīgi samazina daļiņu daudzumu. DPF ir sistēma, kas attīrās automātiski, tādēļ tai ilgtermiņā nav vajadzīga nekāda apkope.

Ar Auris Toyota piedāvā arī pilnīgi jaunu augstas veiktspējas benzīna dzinēju: 1,6 litru Dual VVT-i. Jaunā duālā VVT-i tehnoloģija nepārtraukti regulē ieplūdes un izplūdes vārsta atvēršanās un aizvēršanās laiku, lai jebkuros darbības apstākļos nodrošinātu maksimālu efektivitāti. Rotējoša balansiera pleca sistēma, kas ir jaunievedums, būtiski mazina berzi starp sadales vārpstu un slīdošajām detaļām, tādā veidā uzlabojot degvielas ekonomijas rādītājus.

Rezultātā būtiski palielinās griezes moments pie zemiem un vidējiem dzinēja apgriezieniem un tiek panākta lielāka jauda pie augstākiem dzinēja apgriezieniem. Vienlaikus tas uzlabo degvielas patēriņa rādītājus un samazina izmešu daudzumu.  Maksimālā jauda ir 91 kW (124 ZS DIN) pie 6000 apgr./min, bet duālā VVT-i tehnoloģija nodrošina teicami konstantu griezes momentu benzīna dzinējam — maksimālais griezes moments ir 157 Nm pie 5200 apgr./min.

Dzinēju klāstu papildina 1,4 litru VVT-i benzina dzinējs, kura jauda ir 71 kW (97 ZS DIN), bet griezes moments — 130 Nm pie 4400 apgr./min. Šis dzinējs piedāvā izcilu degvielas ekonomiju un klusu, vienmērīgu braukšanu pilsētā.

Visi Auris dzinēji atbilst Euro IV izmešu standartiem

Auris transmisijas ir rūpīgi izvēlētas, lai atbilstu dzinēju jaudai un īpašībām, nodrošinot optimālu veiktspēju un braukšanas baudījumu. Piecpakāpju manuālā pārnesumkārba būs pieejama ar visiem modeļiem, bet kompaktā sešpakāpju manuālā pārnesumkārba būs pieejama ar D-4D 180 un D-4D 125 modeļiem.

Toyota progresīvā MultiMode transmisija, kas ļauj pārslēgt pārnesumus ar slēdžiem, pēc izvēles būs pieejama ar 1,4 D-4D dzinēju un jauno 1,6 Dual VVT-i benzīna dzinēju. Šī transmisija braucējiem ļauj izvēlēties starp automātisko vai manuālo režīmu.

Pateicoties uzlabotai balstiekārtai un stūres mehānismam, visiem modeļiem piemīt lieliska vadāmība un stabilitāte. Jaunā MacPherson L tipa statņu priekšējā piekare nodrošina izcilu stabilitāti un stūres mehānisma reakciju, vienlaikus slāpējot ceļa troksni un vibrācijas.

Aizmugurējā piekarē (izņemot D-4D 180 Clean Power) izmantots jauna tipa vērpstienis, kas salāgots ar automašīnas pārējo aprīkojumu un gādā par izcilu vadāmību un braukšanas komfortu.

Nevainojamam jutīgumam un tūlītējai reakcijai uz vadītāja darbībām automašīnā uzstādīts elektriskais stūres pastiprinātājs (EPS).

Fantastika īpašnieka pieredze

•    Kvalitāte visapkārt jums
•    Klusākais pieejamais ģimenes hečbeks
•    Izcili drošības parametri
•    Zemas ekspluatācijas izmaksas

Auris viennozīmīgi iemieso izcilu kvalitāti gan dizaina, stila un braukšanas pieredzes, gan ekspluatācijas ziņā.

“Mēs pievērsām uzmanību ikvienai detaļai, sākot no braukšanas pozīcijas un beidzot ar šasiju, lai panāktu izcilas braukšanas īpašības,” stāsta Auris galvenais inženieris Jošišiko Kanamori.

“Šajā aspektā liela nozīme ir troksnim, vibrācijām un griezīgumam. Jau pašā sākumā mēs raudzījāmies, lai automašīnas struktūra veidotu labu bāzi trokšņa samazināšanai salonā.”

Auris ir viens no klusākajiem C segmenta hečbekiem: dunoņa un ceļa troksnis ir būtiski samazināts, izmantojot šasijas stiprinājumus. Izcila aerodinamika nozīmē arī mazāku vēja troksni, nodrošinot salonā klusu un mierīgu atmosfēru.

Korpusa spēcīgā struktūra, kas veidota saskaņā ar MICS (Minimum Intrusion Cabin System) principiem, cita starpā veicina arī pasīvo drošību. Sadursmes enerģijas vadības sistēma izkliedē trieciena enerģiju, novirzot to no pasažieru šūnas.

Auris būs pieejamas ar līdz deviņiem drošības spilveniem; vadītāja ceļgalu drošības spilvens ietilpst standarta aprīkojumā, kas ir pirmais gadījums šajā tirgus segmentā. Tāpat standarta aprīkojumā ietilpst bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS) ar elektronisku bremžu spēka sadalījumu (EBD) un bremzēšanas palīgsistēmu (BA). Automašīnas stabilitātes sistēma (VSC) un vilces kontroles sistēma (TRC) atkarībā no tirgus ir standarta vai papildu aprīkojums. Ņemot vērā drošības funkciju klāstu, domājams, ka Euro NCAP pārbaudēs Toyota iegūs augstāko novērtējumu.

Zemas ekspluatācijas izmaksas nodrošinās zema apdrošināšanas likme, lieliski degvielas patēriņa rādītāji un visai konkurētspējīgās apkopes prasības.
 
Visi komentāri
 
219962. viesis 7.decembris 2006 0:15
0 0 Atbildēt

"patīkamas braukšanas īpašums" - kļūda jau pašā sākumā.

Bet autiņš tā neko...

219963. viesis 7.decembris 2006 1:17
0 0 Atbildēt

Interesantas fotogrāfijas, bet raksts bikiņ par garu... Izlasīs tikai bezdjelniki. :)

219964. viesis 7.decembris 2006 1:53
0 0 Atbildēt

nevareejaat konspektiivaak uzrakstiit? Izskataas peec parkopetas broshuras.

219966. viesis 7.decembris 2006 7:14
0 0 Atbildēt

baaaaiiiiigi gaaaaaaaari....... nav laika visu izlasīt

219968. viesis 7.decembris 2006 8:54
0 0 Atbildēt

Nez, kurš tos palagus lasīs? Bildītes apskatīju un pietiek.

219974. viesis 7.decembris 2006 9:12
0 0 Atbildēt

Šajā pustumsā stipri vien izskatās pēc pašreizējās Korollas, grūti tā uzreiz atšķirību noteikt :)

219980. viesis 7.decembris 2006 9:49
0 0 Atbildēt

Ir tikai viens liiiiiiiiiieeeeels miinuss, veel joprojaam mani nepaarliecina mashinas kas razjotas in UK, par turkiem nezinu. Visaadi citadi ljoti jau nu patiik. Interjera dizains un visu sleedzju/klokju izvietojums arii izkstaas labs, redzees kaa buus dziivee.

220004. viesis 7.decembris 2006 12:24
0 0 Atbildēt

tīri smuks tas bļauris! :D

220023. viesis 7.decembris 2006 13:35
0 0 Atbildēt

Vizuālais astra, par pārējo lasīt slinkums :)

220048. viesis 7.decembris 2006 14:47
0 0 Atbildēt

Nu jaa, es ar tikai tas tumshaas bildes paskatijos, palagu slinkums lasit. Vareja vel Maļeviča 'Melno kvardratu' ielikt, a la Auris pilniga tumsaa.

220095. viesis 7.decembris 2006 18:08
0 0 Atbildēt

smuka korolla. rakstam izlasiju 2 rindkopas... peace

220148. viesis 7.decembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Tas nav palags, tas ir ļoti neprofesionāls reklāmraksts.

220327. viesis 8.decembris 2006 18:41
0 0 Atbildēt

kāds var pakomentēt, kas ir MultiMode transmisija praksē, jeb tas vēl nav pieejams?

220412. viesis 11.decembris 2006 0:28
0 0 Atbildēt

būdams corollas īpašnieks pagaidām tikai pāris mēnešus varu teikt tikai labāko par šo auto, par servisa darbību! Domāju, ka auris gaida ne sliktāka popularitāte kā corolla hečbeku!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem zaudējumu kompensācijai piešķir papildu 6,5 miljonus euro

Valdība šodien, 11. decembrī, no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” piešķīra papildu finansējumu 6 533 771 euro apmērā zaudējumu kompensēšanai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem. Lasīt vairāk

 

Atsaukums – AvtoVAZ aizmirst nokrāsot rezerves riteni 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ atsauc 41 507 Lada Vesta automobiļus. Iemesls – nesertificētas komplektējošās detaļas. Lasīt vairāk

 

Latvijā potenciālais pircējs priekšroku dod dīzeļauto 31

Latvijā iedzīvotāji nesteidzas atteikties no dīzeļdzinēju automašīnām, aģentūrai LETA pavēstīja "SEB bankas" komunikācijas projektu vadītāja Jeļena Kontusa, atsaucoties uz bankas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas "SEB līzings" veiktās aptaujas datiem. Lasīt vairāk

 

Corsa, Grandland X, Vivaro, Mokka X – Opel elektriskie plāni 1

Vācu izdevums de.motor1.com uzzinājis tuvāk par Opel kompānijas plāniem attiecībā uz videi draudzīgiem modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti