Šanhajā - Audi Cross Coupé quattro koncepts 7

 
25.aprīlis 2007 9:26

Šanhajas autoizstādē, kas notiek no 20. līdz 28. aprīlim, Audi prezentē konceptauto, kas iezīmē jaunu segmentu crossover automobiļu jomā. Audi Cross Coupé quattro apvieno pirmšķirīga kompaktklases sporta auto dizainu un dinamiku ar četrvietīga SUV ietilpību un daudzpusību.



Novatoriskie tehniskie risinājumi nodrošina gan efektivitāti un ekonomiskumu, gan braukšanas baudu un komfortu. Audi Cross Coupé quattro ir automobilis, kura vizuālais izskats skaidri pasaka, uz ko tas ir spējīgs, un tā inženiertehniskie risinājumi atbilst šim uzstādījumam - pa visiem ceļiem jebkuros apstākļos.



Kopceptauto siluets apliecina auto piederību sportisko Audi saimei. Automobiļa proporcijas un lielie 20" riteņi skaidri norāda uz Cross Coupé quattro bezceļu potenciālu. Jauns elements ir salokāms auduma jumts, kas atvērtā stāvoklī rada īpašu plašuma sajūtu. Pārsegs tiek atvērts un aizvērts elektroniski.  

Pilnīgi jauns risinājums ir šķērseniski uzstādītais četru cilindru vienrindas TDI dzinējs ar Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu un pjezo inžektoriem. Ar 204 ZS izejošo jaudu un 400 Nm griezes momentu tas piešķir automobilim sportiskas īpašības un sniedz pārsteidzošu efektivitāti. Modernajam 2.0 TDI vidēji ir nepieciešami tikai 5.9 litri dīzeļdegvielas uz 100 km. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs un Bluetec sistēma efektīvi samazina kvēpu un slāpekļa oksīda izplūdi. Audi Cross Coupé quattro iekļaujas nākotnes izplūdes gāzu standartu normās jau tagad.  



Audi, kas paredzēts arī bezceļu braukšanai, protams, ir aprīkots ar quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņas sistēma. Haldex sajūgs nodrošina to, ka vilcējspēks tiek precīzi sadalīts atbilstoši situācijai. Sportiskā Audi S tronic duālā sajūga pārnesumkārba ātruma pārslēgšanu veic dažās milisekundēs.



Audi Cross Coupé quattro ir aprīkots ar neskaitāmām elektroniskām sistēmām. Vadītājam ir iespējams izvēlēties trīs ļoti atšķirīgus automobiļa agregātu - dzinēja, pārnesumkārbas, stūres un adaptīvo trieciena amortizatoru – iestatījumu režīmus. Bez standarta "Dynamic" un "Sport" iestatījuma, Audi Cross Coupé ir arī "Efficiency" iespēja. Tajā dzinēja darba režīms un pārslēgšanas punkti ir pārveidoti tā, lai nodrošinātu īpaši ekonomisku auto vadīšanas stilu. Šī sistēma izslēdz arī visas iekārtas, kuras enerģiju patērē īpaši daudz, piemēram, gaisa kondicionēšanas kompresoru.

Vēl viens jaunums ir skārienjūtīgs MMI multimediju vadības sistēmas panelis. Sistēmas monitorā pirmo reizi ir izmantota duālā skata tehnoloģija t.i. sistēma vadītājam un priekšējam blakussēdētājam var parādīt dažādus attēlus. Tas ļauj vadītājam nolasīt datus no borta datora, kamēr priekšējais pasažieris skatās TV programmu.
 
Visi komentāri
 
232888. viesis 25.aprīlis 2007 10:02
0 0 Atbildēt

Es par Audi dizaineriem biju labaakaas domaas !!!

232890. viesis 25.aprīlis 2007 10:05
0 0 Atbildēt

Sānu skats ir vienkārši pī!

232896. viesis 25.aprīlis 2007 10:30
0 0 Atbildēt

Deksteram līdzīgs, lisijs un muļķīgs...

232954. viesis 25.aprīlis 2007 19:11
0 0 Atbildēt

Īpatnēja redele.

233010. viesis 26.aprīlis 2007 12:36
0 0 Atbildēt

tipa pakaļa kā coupe mēģināta uztaisīt..., bet nu kaut kā nava....

233153. viesis 28.aprīlis 2007 1:17
0 0 Atbildēt

un tie saucas 20" ripuļi? :D Tādus es savai mucai varu vismaz 18" uzlikt :D Visvairāk mani uzjautrināja teksts "Audi, kas paredzēts arī bezceļu braukšanai, protams, ir aprīkots ar quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņas sistēma. Haldex sajūgs nodrošina to, ka vilcējspēks tiek precīzi sadalīts atbilstoši situācijai." Vārdu sakot, nekāds bezceļnieks tas nav un bezceļos to varēs salikt ar jebkuru quattro mucu, iepriekš to aprīkojot ar pannu un paceļot :D Tiem kas nezina - haldex ir automātisks daudzdisku sajūgs, kas darbojas kā centrālais diferencālis, ar kādu ir arī aprīkoti TT un S3, kas, viennozīmīgi nav domāti bezceļiem. Es uzskatu, ka pilnpiedziņu ar haldex diferencāļiem principa pēc par quattro nevajadzētu saukt, jo par quattro pierasts saukt Audi ražojuma mašīnas ar Torsen starptiltu diferencāli. Kā teica viens frukts, kas arī kaut kādos rallijos piedalās "ar synchro [bija runa par vw golf 3 ar synchro], braucot pa granjkjarofku, jālūdz dievs, lai neieslēgtos nelaikā" Vārdu sakot, kārtējais parketnieks, tikai bik krutāks un ar interesantu bīdeli. Man patīk raksta stils - apraksts tāds, ka liekas, ka baigi kruts autiņš, bet tehniskās detaļas parāda pretējo :D

P.S. gribētu redzēt, cik tālu bezceļos varētu tikt ar 20" zemprofila ļitakiem :D

233154. viesis 28.aprīlis 2007 1:19
0 0 Atbildēt

Laikam jāiet gulēt, nebiju piefiksējis, ka glupais teksta autors nosaucis haldex par pastāvīgo pilnpiedziņu :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti