91% auto īpašnieku nav nodrošinājušies pret auto nozagšanu 36

6.jūnijs 2007 8:54

SIA Autonams, pašmāju auto aizsardzības sistēmu ražotājs un unikālās imobilaizeru sistēmas SKYBRAKE izgudrotājs, brīdina: Latvijā 9 no 10 automašīnām ir salīdzinoši vienkārši nozogamas, jo to autoīpašnieki nav parūpējušies par to pietiekamu drošību.

To apliecina „Autonams” un „e-spy” veiktais pētījums, kurā piedalījās vairāk nekā 800 respondentu.

Autonams pieredze rāda, ka visdrošākais veids, kā nodrošināties pret auto nozagšanu, ir tā kompleksa aizsardzība: minimālais aizsardzības komplekts ir signalizācija, imobilaizers, marķēšana, kā arī KASKO apdrošināšana.

Latvijā tikai 9% autoīpašnieku ir nodrošinājušies pret autozagļiem. Edvīns Panders, Autonams pārdošanas daļas vadītājs, valdes loceklis: “Latvijā ir viens no Eiropas Savienībā augstākajiem auto zādzību īpatsvariem attiecībā pret automašīnu skaitu. Kā izrādās visbiežāk pie vainas nav zagļu profesionalitāte, bet gan paši autoīpašnieki, kas nepietiekamā līmenī nodrošina sava auto aizsardzību.”

Autonams un e-spy (Initiative Media) veiktais pētījums liecina, ka vismaz divus aizsardzības elementus izmanto 29% automašīnu īpašnieki, kas visbiežāk ir signalizācija un KASKO apdrošināšana vai arī signalizācija un imobilaizers. Trīs aizsardzības elementus, kas galvenokārt ir signalizācija, imobilaizers un KASKO apdrošināšana, izmanto tikai 26% automašīnām.

Savukārt ar četriem un vairāk elementiem, kas sniedz jau efektīvu aizsardzību, nodrošinājušies tikai 9% autoīpašnieki, izvēloties savai automašīnai uzstādīt signalizāciju, imobilaizeru, detaļu marķēšanu, KASKO. 36% respondentu vai nu savu automašīnu ir aprīkojuši ar vienu drošības elementu vai arī ar nevienu. 

E.Panders: „Mūsu speciālisti ir pārliecinājušies, ka aizsardzības sistēmas individuāli nenodrošina to auto aizsardzību, ko tās spēj nodrošināt kopā. Tas, ka auto ir aprīkots tikai ar signalizāciju, ir labāk nekā nekas, bet ir krietni par maz efektīvai aizsardzībai no zagļiem. Svarīgi ir, lai gadījumā, ja zaglis tomēr iekļūst automašīnā, tā būtu aprīkota ar modernu imobilaizeru, kas bloķē automašīnas dzinēju. Laba auto zagļu aizbiedēšanas metode ir auto marķējums. To pierāda zagto auto statistika, jo 99,99% no nozagtajām automašīnām nav bijušas marķētas. Turklāt autoīpašniekam ir jāsaprot, ka neviena sistēma nenodrošinās 100% drošību, tāpēc nepieciešams noslēgt KASKO apdrošināšanas līgumu, kas sedz lielāko daļu zaudējumu.”

Autonams uzsācis arī savu klientu informēšanu par nepieciešamajiem pretzagšanas pasākumiem, piedāvājot Pilnu aizsardzības komplektu. Vēl vairāk - ja signalizācija, Skybrake imobilaizers, auto marķēšana un KASKO apdrošināšana tiks noformēta un uzstādīta Autonamā, tad transportlīdzekļa zādzības gadījumā kompānija atmaksā līdzekļus par pretaizdzīšanas iekārtām un pakalpojumu sniegšanu, kā arī samaksā kompensāciju atkarībā no automašīnas vērtības.

Par Autonams
Autonams ir tirgus līderis Latvijā auto aizsardzības sistēmu tirgū, kas sniedz pakalpojumus pilnīgai auto pretzagšanas nodrošināšanai (automarķēšanu, signalizācijas un imobilaizeru uzstādīšanu, kā arī uzņēmumu autoparku profesionālas vadības sistēmu uzstādīšanu). Autonams ir izstrādājis un ražo oriģinālu imobilaizeru sistēmu SKYBRAKE auto dzinēja bloķēšanai, kas 2004.gadā pārsteidza autoindustriju pasaulē ar tās kompaktajiem izmēriem un multifunkcionalitāti. Šobrīd Autonams unikālās pretaizdzīšanas iekārtas eksportē uz Krieviju, Ukrainu, Baltkrieviju, Lietuvu un Igauniju, veidojot 30% no kompānijas eksporta. Šogad tiek attīstīti jauni noieta tirgi Čehijā, Slovākijā un Polijā. Autonams pieder ekskluzīvas tiesības veikt auto pretzagšanas marķēšanu Baltijas valstīs. Kopš darbības uzsākšanas 1994.gadā, ar pretaizdzīšanas iekārtām ir aprīkotas vairāk nekā 30 200 automašīnu, bet marķētas vairāk nekā 42 000 automašīnu.
 
Visi komentāri
 
235182. viesis 6.jūnijs 2007 9:10
0 0 Atbildēt

a kursh dos kasko padsmit gadiigam opelim? :D Ta arii iztiekam bez kasko... :)

235184. viesis 6.jūnijs 2007 9:19
0 0 Atbildēt

nuu liidz 15 gadiem man liekas ka dos gan...

235188. viesis 6.jūnijs 2007 9:25
0 0 Atbildēt

tu vari da jeb ko nomarķēt un imobilzēt kaskot bet ja tas auto ir pasūtīc tad viņu nospers tik un tā.

un kas gan maskavā prasīs uzrādīt kaut kāda tur autonama marķēšanas dokumumentu?

man pašam auto ir marķēts, policis ne vienu reizi prasot dokumentus nav prasisjis to autonama figņu.

tā ka autonams lai cenšas.

īpaši labi jau laikam neiet ja pasūta reklāmas rakstus...

235192. viesis 6.jūnijs 2007 9:30
0 0 Atbildēt

Jā, cepjās jau nu pamatīgi, visu laiku mūs brīdina braukt tikai pie viņiem . Var teikt pat, ka cenšas pierunāt.

235193. viesis 6.jūnijs 2007 9:31
0 0 Atbildēt

1.kart var kasko ari padsmit gadigam opelim sadabut!

2.kart-piekritu0reklamas raksts.

3.kart-ja apdroshinatajs akceptee leeto sidzeni kapeec man sarauties un likt dargaku?

235195. viesis 6.jūnijs 2007 9:36
0 0 Atbildēt

Līderi Latvijas tirgu ir kakta servisi ar siģenem par 60 Ls.... :D :D :D

235196. viesis 6.jūnijs 2007 9:46
0 0 Atbildēt

Tups reklāmas raxc.

Īpaši jau jautri sanāk par tām ekskluzīvām tiesībām marķēt a/m ;-) A ko - ja es savam autiņam lukturus sagravēšu - mani kāds par to sodīs...? Bulshit's! Un ja nodibināšu uzņēmumu, kas siegs līdzīgu pakalpojumu - mani sodīs? Glupības! Neticu, ka viņu biznesa modelis ir patentēts un... Patentu valde tādu pieteikumu arī diez vai pieņemtu.

2.kārt - arī iegrābos un vienu no iepriekšējiem auto "nomarķēju" pie viņiem.

* NE UZ VIENAS no robežām nevienu tas neinteresē (Braukāju n-tās reizes gan pa ES, gan ExUSSR);

* CPistiem tas ir pie kājas - to AutoNama papīrīti met atpakaļ ar mešanu;

* Pār gada pie viņiem iegriežoties uzzināju, ka lai tevi neizslēgtu no datubāzes - maksā atkal!;

Secinājums - ir veikts ieguldījums Paidera k-ga personiskās labklājības nodrošināšanā par to saņemot mārketinga pasākumus (solījumus) un gravējumu var veikt da jerkurš un nax viņiem par to īpaši maksāt.

235198. viesis 6.jūnijs 2007 10:08
0 0 Atbildēt

plja, cik te visi gudri - uhh. normaals raksts, nefig stresot.

235200. viesis 6.jūnijs 2007 10:15
0 0 Atbildēt

Nu ir izvēle - vai nu tevi aptīra garnadži "po krupnomu", vai regulāri "po meloči" apdrošinātāji un signālisti:))) Jebkurā gadījumā nabaga auto īpašnieku kāš visi:)))

235201. viesis 6.jūnijs 2007 10:19
0 0 Atbildēt

neko sev minimālais komplektiņš

235206. viesis 6.jūnijs 2007 11:32
0 0 Atbildēt

tunos, a taa kaska padsmit gadigam opelim nav tikpat liela kaa pasha opelja vertiiba? :D

235207. viesis 6.jūnijs 2007 11:53
0 0 Atbildēt

Man autiņam bija tās viņu 3 lietas, izņemot marķēšanu. Tobrīd Autonams reklamēja: uzstādiet Skybrake, guliet droši ... Auto nozaga. Vienīgā lieta, kas palīdzēja, bija Kasko. Tagad auto aizsardzību lieku tikai tik daudz, lai apdrošinātājiem pietiktu.

235208. viesis 6.jūnijs 2007 11:53
0 0 Atbildēt

MAn arī iepriekšējai mašīnai bija autonama marķējums. Neviens ments to neprasīja uzrādīt. Kāda tad no tā ir jēga?

235209. viesis 6.jūnijs 2007 11:53
0 0 Atbildēt

Starp citu, ja Tev prasa marķējuma dokumentus, neviens likums vai MK noteikumi Tev neliek tos uzrādīt.

235212. viesis 6.jūnijs 2007 12:20
0 0 Atbildēt

Latvijā 9 no 10 auto ir šroti, tādēļ nav intrese tos apdrošināt ne zagt!

235221. viesis 6.jūnijs 2007 14:44
0 0 Atbildēt

mani drizāk interesē nevis vāji apmaksāts autonama reklāmraksts, bet gan KAD latvijā sāks sodit bezjēgā gaudojošo auto īpašniekus????????

235222. viesis 6.jūnijs 2007 14:49
0 0 Atbildēt

marķēt ir vērts tikai vācu šrotus, kurus tauta intensīvi pērk detaļām - vw, aužus, bemberus.

235223. viesis 6.jūnijs 2007 14:50
0 0 Atbildēt

Patiesiba ir tada, ka Auto nama uzstadot signalizacijas sistemas -parraujot esosho aizdedzes "pravodku" vadi tiek savienoti ar "skrutkas" palidzibu!!! -Kas notiek ja "pravodkas" vadi nav salodeti? -atbilde ir gauzam vienkarsha, tie apsube, nav pietiekams kontakts... un veidojas kaartigas rindas uz a/m diagnostiku;)

No taa tad arii ir sudzibas ka pa naktim kaadam gaudo auto u.t.t.

235225. viesis 6.jūnijs 2007 15:01
0 0 Atbildēt

anonimikis [?] 06.06.2007 14:49

nu un kas no tā, ka tavam autiņam labais priekšējais lukturis ir samarķēts ar citu numuru, kā viss pārējais autiņš???????

tev nav stipri monopenisuāli????

235229. viesis 6.jūnijs 2007 15:37
0 0 Atbildēt

Manai 91.g. mazdai323 Kasko Baltikumā rudenī maksāja Ls 40 uz gadu. Nupat no viņiem iekasēju Ls 80 par saskrāpētu spārnu (viena tupa kaimiņiene uzbrauca virsū parkojoties). Vai viņi dos man Kasko vēl uz gadu, vot tas ir jautājums:)

235234. viesis 6.jūnijs 2007 16:41
0 0 Atbildēt

foibbe

baltikums uztaisīs regresu uz kaimiņienes octas aas-u (pie nosacījuma, ja kaimiņiete ir piefiksēta papīros) un dos tev jaunu kasku svilpodams...

235235. viesis 6.jūnijs 2007 17:12
0 0 Atbildēt

Nu man ir tā teikt pirmie 3 elementi no tā paša autonama.

Vairāk ņemt neredzu jēgas. Būs jauns autiņš, tad domāšu.

235237. viesis 6.jūnijs 2007 17:28
0 0 Atbildēt

Kaut kā tie cipari neiet kopā ar līzingu aktivitātēm - ja līzingā, tad KASKO, ja apdrošināt, tad siģene.

Bet par tām gaudojošām signalizācijām - bija man vecajam autiņam lētā LaserLine, pukstēja pie katras spēcīgākas vibrācijas, pie niknākas purināšanas sāka taurēt. Jaunajai siģene sāk čīkstēt reāli tikai tad, ja taisa duris vaļā vai sāk salonā kustēties. Un tad arī tā klusiņām.

Un ziniet, kaut kā ar veco autiņu sirds bija mierīgāka.

235241. viesis 6.jūnijs 2007 17:53
0 0 Atbildēt

klau - a kaa tur iisti ir, varbuut kaads zina!? ja man to vinju markeeto auto nozog - tad Autonams man apmaksaa radushos zaudeejumus, vai tikai noplaata rokas un suuta pie KASKO dzekiem?? un ko dariit ja man taas kasko vispaar nav, bet ir tikai vinju supermarkeejums??

235247. viesis 6.jūnijs 2007 21:19
0 0 Atbildēt

uz šitrādiem viesiem arī balstās tas lohatrons :D:D:D

lai tu dabūtu kautko par nopziģītu autu, tev jamajam ir jānoformē KASKO AUTONAMĀ :D:D:D

a savu marķējuma papīrīti tu vari uzspraust uz nagliņas pie citiem rozā papīrīšiem ;)

235248. viesis 6.jūnijs 2007 21:23
0 0 Atbildēt

Ko te daudz cepties? Pareizi jau kāds teica-ja būs pasūtījums,tad auto nozags tik un tā. daudz gudrāk (ja ir galva uz pleciem) ir pašam ielikt degvielas padevē elektromagnētisko vārstu,nu priekš lohiem jau var arī ka pagriežot aizdedzi sāk kaukt taure,kas ir normāli iepriekš izslēdzama ar kādu slēdzīti,ir dzirdēts ka ar radio ieslēgšanu,jo neviens zaglis to uzreiz točno neslēgs. Bet standarta sidzenes un imobilaizeri ir sūdi-tie paši,kas tev viņus lika,tev arī to vāģi nozags...

235249. viesis 6.jūnijs 2007 22:08
0 0 Atbildēt

Nabaga AUTONAMS uzsacis PR kampanu, lai kaut nedaudz ievirzitu sabiedrisko domu, ka luuk markesana visus pasargas un izglabs. Riebigi un leti. Kaut gan katrs megina izdzivot kaa maak.

235250. viesis 6.jūnijs 2007 22:36
0 0 Atbildēt

Normali cilveki savas milestibas apriko ari ar ljoti moderniem trakeriem,ja ari tas ir nozagts,ta atra$anas vieta tiek noskaidrota ar GPS palidzibu minutes.....,kautvai ari tad,ja autin$ ir jau $kersojis robezu un atrodas kada Krieva garaza Minskaa,ar kartejo metinataju Leiti tuvuma,kur$ gatavojas mantu dalit....

235251. viesis 6.jūnijs 2007 22:59
0 0 Atbildēt

Es, piemēram, nopirku jau nomarķētu auto. Pirmajā gadā to pārreģistrēju uz sevi + samaksāju gada maksu. Bet nākošajā gadā nospļāvos un to vairs nepagarināju. Tā arī kādus gadus četrus nobraukāju, marķējuma apliecību sen jau kaut kur pakāsu. Tā arī marķējums nevienam nebija vajadzīgs, līdz brīdim, kad vienu reizi vajadzēja aizbraukt uz Lietuvu. Knapi tiku vaļā no Lietuvas robežsardzes. Šī neparko negribēja mani laist Lietuvā, jāuzrāda esot marķējuma apliecība, kuras man sen jau nebija. Ilgi vajadzēja borēt, kamēr palaida. Šī teica, ka ar Latviju esot kaut kāds līgums par auto marķējumiem. A varbūt vienkārši kādu naudas zīmīti gribējās... ?

235252. viesis 6.jūnijs 2007 23:08
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai manai jaunajai mašīnai vajag marķējumu? Esmu tāds aizdomu pilns tipiņš. Visur no visa jāuzmanās. Ja nu tas marķētājs izošņās manu signalizācijas uzbūvi, iedos saviem "draugiem" navodku? Jo mazāk pa visādiem kantoriem vazāsies, jo mazāks skaits "ieinteresēto" personu par tavu mašinu zinās.

235255. viesis 7.jūnijs 2007 0:16
0 0 Atbildēt

Ja gribes nozags.

Vienam paziņam nozaga Ls150 vertu 1985.g. golfu ar marķējumu un signalizāciju, citam 97.g. pajeru ziemā vienkarši aizvilka uz kadu klusaku vietu (vismaz kasko dabūja).

235256. viesis 7.jūnijs 2007 0:18
0 0 Atbildēt

Skrobe

9 no 10 autovadītājiem ir tik viltīgi, ka nekā nevar no viņiem izkāst naudu, vot tas jau ir slikti...

235257. viesis 7.jūnijs 2007 4:28
0 0 Atbildēt

nu nezinu nezinu.....

pats braukaaju ar 3,5 naudinjas veertu 93 gada beeemvee kupeju un maksaaju kasko gadaa apmeeram 250 Ls - un, atklaati sakot, viss man ir pie *******s! no taa ka auto nav markeets - sliktaak naktiis negulju! ok, labi - Autonams te baazh degunaa ka vinju markeetos vaaģus nezog!?! nu un tad - tak naaciet un nozodziet manu mashiiniiti....da kaut vai ar fleksi sazaageejiet tur pat uz ielas! :D es taapat ar to bembu visu muuzhu nevizinaashos, un tas tomeer nav arii 67gada Mustangs, lai buutu vinja tik zheel - buushu prieciigs sanemt pikiiti no apdroshinaataaja, piemetiishu veel bikinj no savas kabatinjas un panjemshu sev citu, jaunaaku! :) jaa - var jau teikt ka apdroshinaataajs neizmaksaas pilnu summu utt..... - bet zaudeeju taada gadiijumaa es tikai 10% no auto veertiibas, shajaa gadiijumaa tie buutu ap 350 eiriki......un tas patiesiibaa ir pupu mizas - ja kas nopietnaaks nopliist, tad normaala apkope vien izmaksaa vairaak..... Un vai Autonamaa es vareetu sabaazt visus vinju pribambasus un tiri piri.... + nomarkeet auto par taam 350 eironaudaam!? nez vai! :)

235258. viesis 7.jūnijs 2007 7:36
0 0 Atbildēt

No visām man bijušajām mašīnām nozaga tikai to, kuru biju ar autonama signalizāciju un imobilaizeru nodrošinājis pret aizdzīšanu. Dīvaini.

235269. viesis 7.jūnijs 2007 9:10
0 0 Atbildēt

Man 90. gada Passātam nav Kasko, bet ir gan signalizācija "Viper" gan pretaizdzīšanas sistēma - darbojas uz statisko strāvu, kur jāpieskaras trīs punktiem, savādāk nevar pielaist - akumulatora noņemšana nelīdz, un atslēxzot signalizāciju durvis neatslēdzas jo uz pults ir jānospiež un 3 sekundēm vēl viena podziņa :D

235290. viesis 7.jūnijs 2007 10:29
0 0 Atbildēt

Reiz mēģināja man aizdzīt mašiņu kurai bija tikai viltīgs masas slēdzis,kuju.Vienīgā problēma,ka nācās savienot visus sagrieztos vadus pa tumsu untas aizņēma kādu laiciņu.Tākā ja ir nestandarta risinājumi kurus neviens nezin,risks ir pamazs,loģiski var jau brutāli aizvilkt vai pajautāt atslēgas un pavadāt līdzi lai autiņš nenosprāgst,bet tas jau ir cits stāsts.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Tesla" sūdz tiesā bijušo darbinieku par firmas noslēpumu zagšanu

ASV elektroautomobiļu ražotājfirma "Tesla" trešdien ierosināja lietu pret bijušo darbinieku, kurš zadzis šīs firmas noslēpumus un izpaudis tos trešajām pusēm. Lasīt vairāk

 

Pērkam lietotu kompaktnieku (+ VIDEO) 3

Raidījuma TAVS AUTO rubrikā NEPĒRC KAĶI MAISĀ šodien pirksim lietotu kompaktklases auto. Toyota Auris, Volksvagen Golf vai Kia Ceed SW, kuru izvēlētos Tu? Lasīt vairāk

 

Tagad tikai piecdurvju versijā - Audi prezentējis jauno A1 (+ FOTO) 26

Vācijas autobūves kompānija Audi prezentējusi jaunās paaudzes A1, kas turpmāk būs pieejams tikai kā piecdurvju modelis. Lasīt vairāk

 

Testējam Toyota Yaris (+ FOTO) 4

Šogad igaunis Ots Tanaks ar “Toyota Yaris WRC” novinnēja Argentīnas ralliju, izcīnot savā karjerā trešo uzvaru pasaules čempionātā. Rallija pilots Tanaks Igaunijā šobrīd ir tikpat populārs kā NBA basketbolists Kristaps Porziņģis Latvijā, un tas neapšaubāmi pozitīvi ietekmē “Toyota” zīmola prestižu. Mēs pie Tanaka “Yaris WRC” stūres pagaidām netiekam, tāpēc testējam “Toyota Yaris” ielas auto jaunāko versiju. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti